Home Vesti Domaće tržište Video Zanimljivosti Noviteti Tuning Concepts Top secret Predstavljamo Saloni Forum Arhiva Galerija Linkovi O nama

Ukoliko vam je zapeo za oko neki od Mazdinih modela, obradovace vas da se Mazdini modeli do 31. decembra nude po povoljnijim cenama u okviru kampanje Best of Mazda 2006. Mazda3 i Mazda5 imaju za 700 eura nize cene a veci model Mazda6 treba paltiti manje za svih 1000 eura. Treba reci da sledeci Mazdini dileri po Srbiji ( AC Auto iz Zemuna, Profil internacional iz Beograda i Grand M iz Novog Sada) vam pre kupovine nude i probne voznje test vozilima da se lakse odlucite za kupovinu. Na slici Mazda5.



Reklama


Mali ali poznati holandski proizvodjac sportskih automobila Donkervoort, ciji modeli slede Lotusov stil gradnje automobila (mala tezina i poprilicno snage uz neograniceno uzivanje u voznji bez "nepotrebne" elektronike) najavljuje novu GT coupe verziju svog modela D8 ( inace roadster ) za salon u Zenevi marta naredne godine. Novi GT koristi istu sasiju kao i postojeci D8 ali je ipak za 30 centimetara duzi ( duzina 3,71 metara) i samo 20kg tezi od otvorene verzije (tezina mu iznosi 650kg). Donkervoort ce u GT ugradjivati audijev 1,8 litarski turbo motor, koji ce razvijati 180, 210 i 270KS zavisno od varijante GT-a. Maksimalna brzina iznosi 250 km/h. U Donkervoortu najavljuju proizvodnju samo do 50 primeraka godisnje po za sada nepoznatoj ceni.                                             



Dva dogadjaja su se bas lepo poklopila. Upravo je prestala proizvodnja prilicno neuspesnog  Stila, predstavljenog jos pocetkom 2001. godine sa ciljem da zameni dvojac Bravo/Brava, a juce je Fiat lansirao novi blog na internetu :  http://www.quellichebravo.it, kojim najavljuje naslednika Stila sa novim/starim imenom Bravo sa nadom bolje prodaje novog modela. Na ovaj origanalni nacin mozete po prvi put videti skice, crteze, procitati anegdote ljudi koji su dizajnirali, razvijali i napravili novi Bravo, recju Fiat po prvi put otvara svoja vrata na ovaj nacin svojim fanovima i onima koje se interesuju za Bravo. Sajt, koji se namerno pojavio bas na vreme pred zvanicnu prezentaciju Bravo-a 29. janura naredne godine, osim slika i crteza, sadrzace i intervjue, video priloge o projektu i ljudima, koji su stavarali Bravo proteklih 18 meseci sa opcijom da posetioci iznesu svoje misljenje i komentare.



U Chryslerovoj fabrici Belvidere otpocela je produkcija najnovijeg modela Jeepa, modela Patriot, koji predstavlja deseti potpuno novi model Chrysler grupacije ove godine. Pre Patriota u ovoj fabrici je januara 2006. otpocela produkcija Dodgea Caliber i u maju ove godine i Jeepa Compass. Na slici prvi Patriot silazi sa trake kao model za 2007.godinu. 



Prvi primerak supersportskog automobila Mosler MT900s legalno registrovan za obicne puteve, bice isporucen nikom drugom do Georgu Lucasu, tvorcu filmskog serijala Star Wars. I bas kako prilici, primerak za Lucasa bice u crnoj Black Vader boji i sa serijskom brojem 003 buduci da prva 2 prethodno proizvedena primerka nisu na prodaju vec se koriste za testiranja u fabrici. Auto inace raspolaze sa motorom snage 435KS i ubrzanjem do 60 milja na sat (96km/h) za 3,1 sekundu.



Toyota ce vec za neki dan, prvo u Japanu a posle mozda i u Evropi, predstaviti novi model Blade, koji je ustvari sportska verzija novog Aurisa. Osim nekih estetskih izmena, koji ga odvajaju od pomenutog brata blizanca, ono najvaznije se krije ispod prednje haube najjace verzije Blade-a. A to je V6 motor sa svih 280KS (!) sto ga cini najjacim kompaktnim modelom na trzistu, jacim i od Audija S3 i BMW-a 130i, koji imaju po 265KS. Treba reci da ce biti i slabijih motora za Blade ali zasad nije poznata paleta agregata koji ce se, pored ovog V6, jos ugradjivati u ovaj model. Spolja se primecuje agresivniji dizajn narocito vise izbaceni prednji branici sa vecim otvorima za vazduh, malo konzervativnija hromirana maska, veci tockovi sa novim felnama i pozadi, prozirno bela svetla. Vise detalja uskoro posle prezentacije.



Nemacki Autobild je objavio nove crteze moguceg izgleda nove GLK klase, Mercedesovog manjeg terenca za 2008.godinu i novog modela SL takodje za 2008. Kao sto se vidi GLK lici na veci model GL odnosno GLK ce predstavljati njegovu manju kopiju. Mercedesov buduci konkurent BMW-u X3 i Land Roveru Freelanderu proizvodice se u Bremenu, a  najverovatnije ce koristiti platformu buduce C klase. Godina 2008. koja se pominje kao pocetak prodaje odnosi se na Evropu dok ce se GLK u SAD-u pojaviti tokom 2009.godine. Sto se SL-a tice nekih konkretnijih informacija nema sem crteza na kome ovaj dvosed, iskreno, izgleda previse grubo za jednog sportistu odnosno izgleda kao da mu je nakalemljena, za njega prevelika, maska sa malopre pomenutog velikog terenca GL. Nadajmo se da ce auto u stvarnosti ipak odlikovati elegantniji dizajn kao i dosad.



Reklama


G-Power G5

21 Dec, 2006 - 00:32 Tuning Komentari (0) comments  English

Iza ovog imena krije se zapravo BMW 535 Touring ali u dizel verziji doradjen kod firme G-Power, koja ima 20 godina iskustva u preradama bavarskih automobila. Dakle, BMW 535d sada sa 235Kw(320KS) i 680Nm umesto serijskih 200Kw(272KS) i 560Nm. Tu je i sportski podeseno ogibljenje, koje je, usput receno, spusteno za dodatnih 25 mm pa auto sa punim aerodinamickim kitom sada izgleda kao prilepljen za zemlju. Bez novih tockova se ne moze pa su sada montirani ovi od 20 inca sa gumama 245/30 ZR20 napred i 285/25 ZR20 nazad. I sta donosi skoro 50 dodatnih konja? Npr. maksimalnu brzinu od 270km/h. Ne treba zaboraviti ni upotrebu karbona iznutra na centralnoj konzoli, volanu i oplatama vrata.  



U Zastavi je potvrdjeno da je obezbedjen novac za transfer Fiatove opreme za sklapanje Punta, koja treba da stigne u Kragujevac do 10.januara sledece godine. Ako sve bude po planu, Zastava ce poceti sa proizvodnjom Punta odnosno Zastave 10, vec u junu naredne godine. Sama Zastava je prodajom nekih svojih preduzeca obezbedila oko 4,5 miliona eura za ovu opremu koju ce dobiti od italijanske firme Komau, zaduzene za transfer Fiatove opreme. Robotizovana linija za punktovanje sasije treba da stigne u Srbiju do kraja januara sledeceg meseca. Opremu ce do maja meseca u Zastavi zajednicki montirati italijanski i domaci strucnjaci s tim sto ce se istovremeno izvrsiti i modernizacija montazne trake sa koje ce silaziti Desetka. Medjutim Zastavi i pored obezbedjenih sredstava i dalje fali dodatnih 8 miliona eura za pomenutu modernizaciju proizvodnih traka, koje ce obezbediti do aprila sa privatizacijom fabrike Zastava specijalni automobili iz Sombora i jos nekih. Ako mozemo da verujemo ljudima iz Zastave, vlada Srbije nece investirati nista od potrebnih para vec ce Zastava sama sakupiti potrebnu sumu izmedju ostalog i uzimanjem kredita kod poslovnih banaka pri cemu se u Zastavi nadaju da ce vlada Srbije dati potrebne garancije za pomenute kredite. Ministar za privredu, Predrag Bubalo, potvrdjuje uveravanja iz Zastave i naglasava da vlada nece izdvojiti sredstva iz Fonda za razvoj, vec ce Zastava sama morati da obezbedi potrebni novac za opremu.



Evo ga najavljeni Mercedesov kabriolet sa 4 vrata na osnovi S klase spreman za salon u Detroitu pocetkom januara naredne godine. Kabriolet u januaru? Zasto da ne! Daleko su vremena kada su platneni krovovi pravili probleme a, bogami, daleko su i  vremena od kada su poslednji put kabrioleti sa 4 vrata bili na sceni. Zato Mercedesova fantasticna studija (nazalost to ce i ostati) Ocean Drive mozda dolazi u pravi cas da nas prodrma iz ucmalosti kabrioleta dvoseda i roadstera i pokaze sta to u Mercedesu znaju i mogu. A da mogu vidi se vec po dizajnu.

 (Dalje)

Secate li se studije Chryslerovog Firepowera? Naravno. Ali na secanju ce sve i da ostane! Naime gospoda iz Detroita su juce, zvanicnim saopstenjem da od serijske verzije nama nista, konacno presekla sve nade onih koje je ovaj proslogodisnji koncept sa 6,1 litarskim V8 motorom odusevio i one koji su se ponadali da ce ga videti u svojoj garazi nekog dana. Jednostavno nije nadjena finansijska racunica za proizvodnju ovog modela, koji bi, da je auto usao u proizvodnju, kostao oko 80000 dolara bez taksi a proizvodio bi se u istoj fabrici sa Viperom. 



Gospoda na slici, Bob Lutz i Ed Welburn iz vrhuske GM-a, predstavljaju samo manji deo potpuno novog modela Cadillaca CTS koji ce svoju zvanicnu svetsku premijeru docekati na skorasnjem salonu automobila u Detroitu pocetkom januara 2007.godine. Iako se vidi samo manji deo moze se vec zakljuciti da nastavlja sa Cadillacovim stilom dizajniranja novijih modela sa ostrim ivicama, jasnim geometrijskim oblicima i, zasto da ne, stilom. Kako ce se ovaj luksuzno-sportski model naci i na evropskoj pijaci, osim privlacnog dizajna, prema ranijim najavama trebao bi imati i turbodizel varijantu da bi si povecao sanse u Evropi. Danas, prilikom otkrivanja ovog delica karoserije CTS-a, nije bilo previse detalja o ovom modelu osim smesaka na licima pomenute gospode i optimizma o buducnosti ovog automobila. Tek, najavljen je pocetak proizvodnje za kasno leto naredne godine i pocetak prodaje sirom sveta za jesen 2007.



Pisali smo vec o mogucem novom Lamborghinijevom terencu a evo sada i nekoliko dodatnih slicica eventualnog izgleda LM005 Lagartijo modela kako ga nazivaju na sajtu Infomotori.it odakle su i ove slike. Naravno sve sto sledi o ovom super terencu su suve spekulacije i nezvanicne (polu)informacije. Kako je Lamborghini jos od 1998. godine pod kapom VW-a tacnije Audija, deluje sasvim logicno da ce novi LM005 imati masu delova sa Audija Q7 i Porschea Cayenne sto uopste ne mora da znaci nista lose. Motori koje se pominju su benzinci V10 i manji 4,5 litarski V8 kao i jeres za Lamborghini-dizel !! Ali bio bi to monstruozni 5,9 litarski V12 iz Audija Q7 sa svih 500KS i 1000Nm kako i prilici jednom Lamborghiniju. Sta je sve od ovoga tacno pokazace vreme.



Kako Honda svuda u svetu ima svoje fanove, koji se okupljaju i razmenjuju informacije o automobilima ove marke, red je bio da se i u Srbiji osnuje klub ljubitelja i vlasnika ove marke. Tako vec nekoliko meseci u Beogradu postoji Honda klub Srbija ciji su clanovi vec organizovali nekoliko skupova na kojima su se okupili vlasnici i ljubitelji Honde iz nase zemlje. Godisnja clanarina iznosi 1800 dinara cime se clanovima obezbedjuju i odredjene beneficije tipa popusta pri nabavci delova i koriscenju usluga majstora. Clanovi kluba se okupljaju svake nedelje kod Sportskog centra Banjica. Vise na : www.hondaclub.co.yu

Izvor :AutoBild SCG



Po pisanju japanskih novina, Toyota bi vec iduce godine mogla da pretekne mocni (?) GM po broju proizvedenih vozila i tako skine sa trona GM, koji je vec 75 godina!! najveci prizvodjac na planeti. Ako se ostvare prognoze po kojima ce Toyota ukupno proizvesti 9,45 miliona vozila zajedno sa svojim filijalama Daihatsu i Hino ( 400000 vise nego ove godine ) a GM i dalje bude smanjivao i proizvodnju i broj zaposlenih, to je sasvim izvesno, optimisticni su u Japanu. Dok se ostale auto firme suocavaju sa prodajom i padom profita, u Toyoti su treci kvartal ove godine zakljucili sa 3,44 milijarde dolara profita. 



Na slikama je test vozilo buduceg modela Dodgea u crossover kategoriji ( miks SUV-a i MPV-a) koji jos nema zvanicno ime a koristi platformu Dodgea Avengera i Chryslera Sebring. Sve se jos vodi pod kodnom oznakom JC49 i predstavlja odgovor Dodgea tj. Chryslera na Saturn Outlook i slicne modela iz GM-a kao i na Ford Edge i Toyotu Highlander. Model je ocigledno vec u poodmakloj fazi razvoja pa se prezentacija ocekuje tokom 2008. godine kao modela za 2009. Proizvodnja bi trebala biti organizovana u Meksiku, u mestu Toluca gde se vec proizvodi PT Cruiser u kolicini od 150000 komada godisnje, bar se tako nadaju u Chrysleru.  



Sada ponovo jer su dostupni novi i dosad najprecizniji crtezi ( iz italijanskog Quattroruotea ) moguceg izgleda nove manje Alfe sa legedarnim imenom Junior. Doduse ime nije zvanicno potvrdjeno vec se tako interno fabricki zove ceo ovaj projekat ali ono najvaznjie jeste da je Fiat (vlasnik Alfe) potvrdio da se na ovakvoj Alfi radi i da ce biti spremna da se od 2008. godine, kada se ocekuje prezentacija, uhvati u kostac sa Minijem i novim manjim Audijem. Da bi to i ostvarila dizajn ce biti slican Maseratiju odnosno delovace kao mali Maserati sa izrazito sportskim detaljima u vidu sirokih bokova, agresivnog nosa i prednjih branika sa velikim otvorima za vazduh kao i centralno smestenog zavrsetka izduvne cevi uz svetla pozadi u stilu Alfe 8C Competizione. Sam auto naravno ima karoseriju sa 3 vrata, duzina se procenjuje na malo manje od 4 metra a osnovni motor  verovatno novi 1,4 litarski turbo benzinac od 120 i 150KS iz novog Fiata Bravo. A jednog dana mozda i dizel. Mozda. Da bi uspeo pored mehanike i privlacnog dizajna, ne bi smelo da se pretera sa cenom jer Alfe poslednjih godina nisu bas jevtine. Ako se pojavi sa najavljenom cenom od 16000 eura za bazni model, ne treba sumnjati u uspeh.



Iza ovog pomalo dugackog imena krije se, najverovatnije, najava novog sportiste, nova generacija modela NSX, koji se u SAD-u prodaje pod imenom Hondine luksuzne divizije Acura a buduci da je koncept najavljen za salon u americkom Detroitu, ne iznenadjuje da se pojavljuje pod znackom Acure. Naravno iz Honde nema nikakve potvrde o tome. Koliko ova studija otkriva moguci izgled novog NSX-a ostaje nam samo da nagadjamo i cekamo na zvanicnu prezentaciju serijskog NSX-a a do tada ovo je zvanicno skica koncepta Acura Advanced Sports. Usput nema podataka o motoru koji bi bio ugradjen u studiju ali se za novi NSX, nezvanicno, planira 4,5 litarski V10 sa 550KS.



Audi je saopstio da tokom 2007.godine pocinje sa proizvodnjom svog popularnog modela A6 u Indiji u mestu Aurangabad. Materijal i svi delovi neophodni za proizvodnju (?) Sestice stizace iz Nemacke gde ce se radnici najpre obucavati pre nego sto krene produkcija pomenutog modela namenjenog samo indijskom trzistu. U Audiju se nadaju da ce ovim potezom povecati prodaju u Indiju sa ovogodisnjih 300 na 1000 komada svojih modela sledece godine.



Tacno tako. Ko do kraja godine kupi neki od ovih korejskih automobila i pokaze dovoljno znanja moze se nadati glavnoj nagradi-Hyundaiju Atos. Naime svi kupci prilikom kupovine ucestvuju u kvizu iz podrucja automobilizma i naravno poznavanja Hyundaija, a deset najboljih ucesnika ulazi u finale gde pobednik naravno osvaja pomenuti Atos. 




Copyright 2006-2017 by auto.blog.rs