Home Vesti Domaće tržište Video Zanimljivosti Noviteti Tuning Concepts Top secret Predstavljamo Saloni Forum Arhiva Galerija Linkovi O nama

Cadillac je spremio novi model samo za prodaju na kineskom trzistu. Model sa nazivom SLS je napravljen iskljucivo za kineze, a zasniva se na poznatom STS modelu koji Cadillac vec prodaje u SAD-u.Od svog brata, SLS se razlikuje pre svega u duzini, koja je veca za 100mm a to ce osetiti putnici na zadnjim sedistima. Ono sto je posebno zanimljivo i sto pokazuje rast i jacinu kineskog trzista jeste da ce se SLS i proizvoditi u Kini i to u pogonima GM-a u Sangaju. Motori koji su na raspolaganju su 2.8 V6, 3.6 V6 i perjanica game 4.6 V8 sa 320 KS.



Reklama


Od gore na dole su Geely Fengyin, Chery A1 i Chery Fulwin II.

Od gore na dole su Changan Suzuki SX4 sedan, Roewe 750e i Jianghuai Vision2.

Nazalost nasih pripadnika reda i mira ne kod nas. Ali u Ujedinjenim Arapskim Emiratima ocigledno- ima se, moze se. U ovom policijskom Golfu GTI sa 200KS voze se policajci u Dubaji-u.



BMW-ova jedinica se prodaje od 2004.godine, pa Bavarci spremaju prvi ristaljing ovog modela za prolece naredne godine. Istovremeno ce se pojaviti i varijanta sa 3 vrata, a do kraja godine i coupe. U planu je i cabrio ali on stize tek 2008. Izmene koje se vide i na ovim crtezima Auto Bilda podrazumevaju promene prednjeg branika , svetala i grila maske hladnjaka, a pozadi ce promene zahvatiti svetla i branike.



Tjuner Hohenester na salonu u Essenu predstavlja vizuelno diskretno doterani Audi A4 sa imenom HS650 Nardo. Ali te sitne spoljasnje korekcije su samo varka. Ispod haube se nalazi motor V6 sa 2 turbo punjaca i , kao sto ime kaze, 650KS i 720Nm obrtnog momenta. Najvaznije, maksimalna brzina iznosi tacno 343,9 km na sat. Od 0 do 100 ubrzava za 3,4 , do 200 za 10,3 a do 300 na sat za 29,8 sekundi. Pri tome jos zadovoljava euroIV norme o zagadjenju sredine.



Ustvari evo nekoliko zivih slika sa salona u Pekingu, gde je predstavljen novi mali concept-car kineske fabrike. Ah, da. U proslom tekstu o ovom autu napisano je da ima 2 vrata ( na osnovu tada raspolozivih informacija i nejasne skice),  a sada se jasno vidi da ima cetiri , i to klizna koja su ustvari i najzanimljivi detalj na autu. Sam koncept , bar sa strane, neodoljivi lici na Suzukijev Splash koncept od pre neki mesec.



Reklama


Evo i novih slika studije Neeza nastale u saradnji VW-a i kineskog Shanghai-VW-a. Da ponovim, auto je napravljen na platformi VW-a PQ35, koju VW koristi za Eos , a koja ce biti upotrebljena i za novi Scirocco, Tiguan a verovatno i za Audi Q5. Pripada klasi crossovera, a osim velicine je zanimljiv i zbog nacina otvaranja vrata.



DONGFENG D120

19 Nov, 2006 - 11:36 Salon Komentari (0) comments  English

Model na slici pokrece 2,4 litarski motor sa 137 KS i predstavlja neku mesavinu stilova Hyundai Coupea (prethodne genercaije) i Pontiaca Solstice-a. Jedan od interesantnijih detalja ovog kineskog koncepta jeste zadnji spojler na prtljazniku koji se pomera po visini.




BYD AUTO F8

19 Nov, 2006 - 11:33 Salon Komentari (1) comments  English

U jednom od prethodnih tekstova (o kineskim kopijama) pomenut je i nadolazeci BYD AUTO F8. Sada je auto duzine preko 4 metra spreman i evo fotografija gotove verzije sa salona u Pekingu. Ali i dalje vazi da je fabrika drsko i bezobzirno prekopirala tudji dizajn, konkretnije prednji kraj je uzet sa Mercedesovih modela SL i CLK, a bokovi i zadnji kraj su pljunuti Renault Megane CC. Sve po filozofiji, kad nemas para za original dobra je i jevtina kopija iz Kine.



HAIMA S1 LISA

19 Nov, 2006 - 00:14 Salon Komentari (0) comments  English

Jos jedna premijera sa salona u Pekingu. Haima, koja pripada FAW grupaciji, a poznata po proizvodnji Mazdinih modela, predstavlja studiju coupea S1 Lisa sa privlacnim dizajnom, koji bi mozda mogao da se dopadne i evropljanima, naravno ako se ikada pojavi na starom kontinentu. Sam koncept je ustvari prikaz potencijala i mogucnosti ove fabrike.



ZHONGHUA M3

19 Nov, 2006 - 00:12 Salon Komentari (0) comments  English

Evo jos jedne premijere iz Pekinga. Jinbei automotive , koji pripada China Brilliance grupi (ciji model Brilliance M2 smo videli u Evropi prosle godine na Frankfurtskom salonu), predstavlja coupe sa oznakom M3 ( naravno nema nikakve veze sa BMW-om ). Kao i Brilliance M2 i ovaj auto ( za sada koncept ), kad postane serijski automobil sa imenom Jinjue coupe, bi trebao da koristi Mitsubishijevu mehaniku, mada izlozeni primerak ima 1,8 litarski  motor iz sopstvenog razvoja, zahvaljujuci kome ovaj, 4,5 metara dugacki coupe razvija 220km na sat.



HONGQI HQ3

19 Nov, 2006 - 00:10 Salon Komentari (0) comments  English

Ova  kineska marka pripada grupaciji FAW i orijentisana je iskljucivo za proizvodnju luksuznih limuzina.Osim serijskih modela predstavljen je koncept C601 (slika gore), dok je serijski HQ3 (slika dole) , ovde premijerno predstavljen, ocigledno nastao na osnovi Toyote Crown Majesta i naravno koristi Toyotine motore i to: 3,0 V6 i 4,3 V8. Auto ce kostati oko 60000 eura a planirana je godisnja produkcija od 13000 komada.


 



WULING HONG TU

19 Nov, 2006 - 00:07 Salon Komentari (0) comments  English

Wuling, firma osnovana uz pomoc kineskog SAIC-a i GM-China, predstavlja na salonu u Pekingu novi mini kombi za prevoz putnika, koji nudi dobar odnos ulozenog i dobivenog, bar po tvrdnjama fabrike. Minivan je prostog a opet elegantnog dizajna, dok prostrana unutrasnjost pruza komfornu voznju, opet po tvrdnji fabrike. Automobil, iako je ipak kombi, navodno pruza osecaj voznje kao u nekom obicnom putnickom automobilu pa ga fabrika preporucuje kako za komercijalnu upotrebu tako i za prevoz putnika.



Changan, koji u Kini proizvodi Suzukijeva vozila, na salonu u Pekingu predstavlja studiju cudnog naziva Xingqing, manjeg gradskog MPV-a sa 2 vrata za prevoz do 5 putnika. Detalji za sada nisu poznati, a fabrika istice da je dizajn inspirisan romanticarskim raspolozenjem koje ispunjava ljude dok nocu gledaju u zvezde. Otuda i naziv automobila , koji u grubom prevodu znaci cisto nebo. Namenjen je, pre svega, mladoj populaciji u velikim gradovima.



Zbog slabe prodaje na severnoamerickom kontinentu, Saab je odlucio da krajem ove godine iz prodaje povuce svoj najmanji model 9-2X. Ovaj Saab nije nista drugo nego presvucena Subaru Impreza sa Saabovim oznakama, namenjen prodaji u Americi. I upravo tu izgleda i lezi problem. Kupci su fabrici zamerali premalu razliku u odnosu na japanski original iako je Saab, uz kozmeticke promene, u 9-2X ugradio svoje ogibljenje i upravljacki mehanizam a uz drugaciju unutrasnjost i povecu kolicinu bezbednosne opreme. Saab se nece odreci ove klase pa za 2009. planira novi manji model  9-1X zasnovan na GM Delta platformi, koju ce deliti sa buducom Opel Astrom.



Pekinski salon automobila ima svetsku premijeru medju serijskim vozilima i na standu kompanije FAW-VW, kineskog partnera VW-a, koji ce ga i proizvoditi. Radi se o modelu Magotan. Naravno odmah ste prepoznali da taj auto nije nista drugo do model VW-a, koji je drugde po svetu poznat kao Passat. Samim tim sto taj automobil predstavlja vrhunski proizvod nemacke auto-industrije, podrazumeva se i da kineska varijanta zadovoljava sve najvise svetske standarde u pogledu komfora, voznih osobina, ergonomije, bezbednosti itd. Sta vise auto je od pocetka projektovan da zadovolji sve vece specificne potrebe kineskih kupaca. Prodaja pocinje sredinom 2007.godine. 

Drugi novitet je ustvari VW Golf 4.generacije namenjen kinezima. Nosi ime Bora HS, a nema veze sa bivsom evropskom VW Borom( iako su i Golf IV, evropska Bora i ova Bora HS napravljeni na istoj platformi) . I dizajn prednjeg dela je preuzet od jednog bivseg VW modela tj. Passata prethodne generacije, a karakterise ga VW-ova maska hladnjaka sa povecom kolicinom hroma.



CHERY A3

18 Nov, 2006 - 16:21 Salon Komentari (0) comments  English

Ovu studiju male kineske kombi-limuzine, koja ce uskoro prerasti u serijski model, dizajnirao je cuveni dizajnerski studio Pininfarina iz Italije. Obratite paznju na Alfin detalj- skrivene kvake na vratima pozadi. Pokrecu ga motori od 1,3, 1,6 i 2,0 litara , a kinezi najavljuju da ce ugradjivati i ABS, DVD, satelitsku navigaciju, 4 airbega... Premijera na salonu u Pekingu.

 (Dalje)

DAIHATSU D-01

18 Nov, 2006 - 16:19 Salon Komentari (0) comments  English

Japanska fabrika prikazuje prototip D-01 na kineskom salonu automobila u Pekingu, s tim sto najavljuje i serijsku proizvodnju za sredinu sledece godine u fabrici China-FAW sa kojom je Daihatsu sklopio ugovor o saradnji. Automobili ce se prodavati sa Daihatsuovim oznakama, a sam model D-01 je manji miniven koji treba da zadovolji sve vece potrebe korisnika u urbanim sredinama. Na salonu su predstavljene 2 verzije: obicna putnicka varijanta i proterenski orijentisana varijanta. Motor 1,5 litara sa 109KS, duzina 416cm.



U Pekingu Toyota nastupa sa premijerom nove generacije svog najprodavanijeg modela u istoriji, koji je za poslednjih 40 godina prodat u preko 30 miliona primeraka. Ovo je varijanta Corolle specijalno pripremljena za prodaju u Kini i dizajnerski se razlikuje od americke verzije. Dizajnom se oslanja na poslednju generaciju Toyote Camry, namenjene amerikancima, pa izgleda kao umanjena verzija iste.


 (Dalje)


Copyright 2006-2017 by auto.blog.rs