Home Vesti Domaće tržište Video Zanimljivosti Noviteti Tuning Concepts Top secret Predstavljamo Saloni Forum Arhiva Galerija Linkovi O nama

Kineska kompanija sa svojom najnovijom studijom nazvanom Eagle, predstavlja prvi potpuno samostalno dizajnirani kineski SUV model. Treba reci da Jianghuai ima dizajnerski centar u Torinu i da su u razvoju ovog modela ucestvovale i kompanije iz Nemacke, Juzne Koreje, Japana i Austrije. Model atletskog dizajna (fabricki opis), je duzine 4500mm sa rasporedom tezine po osovinama 50:50, nezavisnim vesanjem i klirensom od 207mm. Motor od 2,4 litra DOHC po tvrdnjama fabrike zadovoljava Euro III norme.




Reklama


Chery predstavlja svoj prvi i ujedno prvi kineski hibridni auto spreman za serijsku proizvodnju. Ova verzija se bazira na popularnom modelu A5, kome je pored klasicnog benzinskog motora od 1,3 litre dodat i elektromotor, koji moze samostalno da pokrece auto pri manjim brzinama dok je pri vecim neophodna pomoc benzinca. Uzgred i najveci konkurent Chery-a na kineskom trzistu, fabrika Geely takodje najavljuje svoj hibrid.



Kompanija Chery predstavlja nekoliko novih modela i prototipova na salonu u Pekingu koji pocinje 18.novembra. Kombi V2 ima 3 reda sedista za ukupno 8 putnika. Pokrece ga 1,3 litarski motor , a kinezi najavljuju ugradnju airbegova, abs-kocnice i drugu savremenu opremu. Chery Tiggo5 predstavlja studiju malog SUV-a na bazi vec postojeceg terenca Tiggo. Drugi prototip, za koga su dizajn uradili italijani je mali sportski coupe sa imenom Fulwin II.



Ne radi se naravno o potpuno novom modelu Opelove kompakt klase, vec o modifikovanoj verziji aktuelne generacije Astre, koja datira od 2003. godine, pa vece promene i nisu bile potrebne. Na zvanicnim fabrickim slikama zapazaju se obnovljeni branici, nova maska napred i veca kolicina upotrebljenog hroma oko celog auta, dok su pozadi svetla sada unifikovana sa onima sto su vec upotrebljena i na aktuelnoj Astri GTC. Ali prave novosti se kriju ispod blago modifikovanog poklopca motora, koji se sada estetski bolje uklapa sa prednjom maskom. Najveca novost je motor od 1,6 litara sa 180KS, koji predstavlja zamenu za 2,0 litarski turbo sa 170KS. Osim manje zapremine u Opelu tvrde da novi motor trosi manje goriva, odnosno samo 7,7 litara na 100 km. I  sadasnji 1,6 Twinport motor sa 105 KS dobija zamenu u vidu, takodje 1,6 litarskog motora, samo sto ima 10 KS vise. Kod dizelasa novi su CDTI motori od 1,7 litara u 2 verzije i daju 110, odnosno 125KS. Oba dizelasa dolaze serijski sa filterom protiv tvrdih cestica.



I japanci su izabrali svoj auto godine za sledecu 2007. godinu. I to u izboru organizacije RJC ( automotive researches and journalists conference of Japan). Naravno auto je japanskog porekla, a titulu ce nositi mali Mitsubishijev model sa jos manjim imenom, model I. Ovaj auto je u Japanu, pre svega zbog svog simpaticnog i originalnog izgleda, osvojio simpatije i strucnjaka i kupaca, sto je za fabriku od veceg znacaja.  



Ono D oznacava dizel motor, a u Hamannovoj verziji razvija 350KS i 660Nm obrtnog momenta. Nemacki tjuner je ovim modelom preradio motor, koji se, ne bez razloga, smatra za jedan od najboljih BMW-ovih dizelasa. A tek performanse : 276 km na sat i ubrzanje 0 do 100 za samo 5,8 sekundi. Ponavljam; ovo je dizel. Da bi i vizuelno naglasio o cemu se to ovde radi, Hamman je ugradio ceo aerodinamicki M paket, koji ukljucuje prednji i zadnji spojler, pragove i 20-incne felne uz spusteno ogibljenje.



Zbog pada prodaje svog SUV-a Cayenne, Porsche planira promociju nove verzije vec za salon u Zenevi u martu 2007. godine, sto je mnogo pre nego sto se ocekivalo. Prototipovi obavljaju poslednje provere pred prezentaciju, a jedan od njih je uhvacen skoro bez ikakve kamuflaze. Na slici se vidi promenjen prednji kraj sa novim svetlima i novi branik sa redizajniranim otvorima za vazduh, dok se za sada ne zna mnogo o eventualnim promenama na motorima i mehanici.



Reklama


Vrse se poslednja ispitivanja novog Lancera pre zvanicne promocije na salonu u Detroitu u januaru sledece godine pa je jedno od test vozila uhvaceno bez ikakve maske. Kao sto se i pretpostavljalo novi se model drasticno razlikuje od svoga prilicno bezlicnog prethodnika za sta se brinu pre svega agresivan prednji kraj i impozantna sirina bokova posebno u EVO verziji. Doduse osnovni motor u ponudi je ipak slabasni 1,5 litarski sa 110KS pa ce se pravi potencijal moci osetiti tek u pomenutoj EVO X verziji sa oko 300KS koje izvlaci iz 2 litarskog turbo motora uz neizbezni pogon na sva cetiri tocka.



Kineski Shandong Huoyun privremeno prekida proizvodnju svog malog gradskog vozila zbog tuzbe DaimlerChryslera za bezobzirno kopiranje svog brenda Smart. Da bi izbegli dalje tuzakanje, kinezi najavjuju korenite promene na svom modelu i to skracenje karoserije (sta vise da skrate na 2,5 metra duzine? ), promenu oblika vrata , prednjeg i zadnjeg dela i sl. Levo je dosadasnja verzija koja je pljunuti Smart a desno nova promenjena varijanta. 



Evo jos jednog noviteta iz Hyundai-a. Full size teranac Veracruz oblikovan u Americi u Hyundaijevom design centru preko bare bas po americkom ukusu. Auto je prvenstveno i namenjen za to trziste mada ga treba ocekivati i u Evropi kao naslednika sadasnjeg modela Terracan. Veracruz pre svega cilja na porodicne ljude kojima treba veliki prostor u kabini i prtljazniku pa ovaj auto u tome ne oskudeva. Stavise, pored zanimljivog i svezeg izgleda, to mu je i najveci adut, jer iako opremljen pogonom na sva cetiri, ogromna vecina vlasnika nikad i ne silazi sa uredjenog puta. Ali dobro je da se nadje ako zatreba. 



Za salon u Pekingu VW je, zajedno sa svojim kineskim partnerom Shanghai-VW-om, spremio studiju velikog porodicnog vozila tipa crossover. Model nazad i sa strane neodoljivo lici na Audi Q7,a posebno su zanimljiva vrata koja se otvaraju jedna nasuprot drugoj . Napravljena je na platformi PQ35, koju VW koristi za Eos, a uskoro i na novim modelima kao sto je nadolazeci Tiguan.    Neeza je zamisljena i kao konkurent Mercedesovoj R klasi, a VW najavljuje da bi mogao poceti sa proizvodnjom 2010. godine prvo u Kini a kasnije mozda i u Evropi kako bi popunio prazninu izmedju svojih modela Passat i Phaeton.



Pojavila se prva fotografija koncepta Ford Mustanga, koga za skorasnji salon u Los Angelesu sprema Italdesign na celu sa Fabriziom Giugarom. Sem slike nema drugih informacija, osim da ce sledeci Mustang najavljen za 2010.godinu mozda liciti na ovaj prototip, cime Ford ispituje reakcije javnosti na novi dizajn svog uspesnog modela.



Nemacki tjuner Brabus predstavlja, na tuning show-u u Essenu krajem meseca, svoj predlog policijskog vozila za nemacke autoputeve, na kojima nema ogranicenja brzine. Auto je napravljen na osnovi Brabusovog modela CLS Rocket sa 730 KS, koji drzi rekord najbrze limuzine na svetu sa maksimumom od 362,4 km na sat. Policijska verzija ubrzava od 0-100 za 4 sekunde a od 0-200 km na sat za 10,5 sekundi.



Evo prvih crteza nove Ibize planirane za 2008. godinu. Ovaj model, za fabriku od najveceg znacaja, preuzima dizajn od svoje vece sabrace, modela Altea i Leon dok platforma i motori stizu i VW-a, buduci da i Seat poput Skode pripada nemackom koncernu. Najmanji motor bi trebao biti od 75 KS, dok bi sportska varijanta Cupra razvijala oko 170KS.



GEELY VISION

17 Nov, 2006 - 16:43 Salon Komentari (0) comments  English

Novi auto kineske firme, koji se predstavlja na salonu u Pekingu, pokrece motor od 1800 kubika sa 77KS iz sopstvenog razvoja. Prosle godine bio je izlozen i na Frankfurtskom salonu kao razvojni model FC-1. Duzine je 4602mm, a medjuosovinsko rastojanje iznosi 1602mm.



Auto godine u Evropi za 2007. Ford S-MAX vec dozivljava prerade. Tako su u nemackoj tjuning firmi Loder1899 bili aktivni, pa su pored Aston Martina V8, sredili i ovaj Fordov miniven sa sedam sedista. Zbog dodatnog aerodinamickog paketa od karbon fibera (spojleri, pragovi), novog sportskog izduvnog sistema sa duplim zavrsetkom i spustenog ogibljenja za 35 mm, ova je verzija vizuelno atraktivnija, a od standardnog S-MAX-a razlikuje se i po povecanoj snazi motora. Loder1899 naime nudi paket za povecanje snage kako za 1,8 i 2,0 litarske TDCi dizelase (prvi ima 25, a drugi 30 konja vise) tako i za benzinski motor od 2,5 litre, koji umesto serijskih 220KS, sada izvlaci 270KS. Uz doplatu se nude i atraktivniji tockovi od 18 do 20 inca (cene startuju od 475 evra za tockove od 18 inca).

 



Predprodukcijski model novog Ford Mondea, koji tek ceka svoju zvanicnu promociju na prolece naredne godine, vec je sisao sa proizvodne trake u Fordovoj fabrici u Belgiji. Naravo i vest i slika, bez zelje Forda, vec su se nasle na internetu pa sada mozemo videti konacan oblik Fordove limuzine srednje klase.



Bavarska kompanija sa cudnim imenom Loder1899, predstavila je svoj paket za poboljsanje performansi i upravljivosti za, ionako potentni, Aston Martin V8 Vantage. Izmenjen je i izduvni sistem pa sada ova azdaja iz 4,3 litarskog motora V8 izvlaci 405KS pri 7000 obrtaja dok maksimalni obrtni moment iznosi 410Nm. Auto tezine 1570kg ubrzava za 4,9 sekundi do stotke i postize 280 km na sat. Estetski, najvise privlace paznju tockovi od 20 inca dok su opcija felne od 21 inca.



Za sledecu godinu Fiat najavljuje novi mali model 500, retro dizajna koji neodoljivo podseca na naseg Ficu. Stizu informacije da Fiat planira ugradnju 2-cilindricnog motora, koji bi uz pomoc turbo punjaca iz samo 900 kubika zapremine izvlacio izmedju 90 i 110 KS i 120 Nn maksimalnog momenta. Takodje se najavljuje i varijanta od 1,4 litra sa svih 150 KS takodje sa turbom, koji bi bio pravi naslednik nekadasnjih Abarth verzija. Sta ce biti od svega toga, bice poznato krajem 2007. na prezentaciji serijskog modela koga Fiat zajedno razvija sa Fordom, koji na istoj platformi planira naslednika svog malog modela KA. I Fiat 500 i novi Ford KA proizvodice se u Fiatovoj fabrici u Poljskoj.



I Renault testira prototipove novog Kangoo-a predvidjenog za sledecu godinu. Ovo uspesno lako komercijalno vozilo predstavljeno je jos 1997.godine i obnovljeno 2002. pa je vec krajnje vreme za novu generaciju u stilu novijih Renaultovih modela tim pre sto je konkurencija sve jaca a potraznja za ovakvim vozilima u porastu.




Copyright 2006-2017 by auto.blog.rs