Home Vesti Domaće tržište Video Zanimljivosti Noviteti Tuning Concepts Top secret Predstavljamo Saloni Forum Arhiva Galerija Linkovi O nama

B&B Audi S3

12 Dec, 2006 - 17:19 Tuning Komentari (0) comments  English

Kuca B&B nudi 3 opcije svog performance kita za povecanje snage Audijevog S3 koji serijski iz 2,0 motora izvlaci 265KS. Prva opcija je povecanje na 306KS i 410Nm, druga je povecanje na 325KS i 425Nm a treca najjaca podrazumeva 362KS i 480 Nm. Ova poslednja tera S3 do 270km/h uz ubrzanje 4,9 sekundi do stotke. Na auto je dodat aerodinamicki kit sa novim tockovima od 19 ili 20 inca.



Reklama


I to zbog ocigledne kradje dizajna Fiat Pande, ciji je izgled dobrim delom iskoriscen za oblikovanje Great Wallovog mini modela Peri sto se posebno vidi ako auto zagledate sa strane kao i u unutrasnjosti koja je sem oblika volana preuzeta sa Pande. Takodje Peri je napred kopija i Mitsubishija Outlandera stare generacije i Nissana Note od pozadi. Nissan i Mitsubishi za sada nisu najavili pokretanje pravnih poteza za zastitu svojih interesa kao Fiat. U Fiatu doduse najavljuju tuzbu samo u slucaju da kineska kopija stigne u Evropu i Italiju a sta su kinezi vec najavili za sledecu godinu. Za sada Peri se prodaje samo u Kini. Great Wall ima problema i sa Toyotom jer su i druga 2 nova kineska modela Florid i Cool Bear nista drugo do klonovi Toyote Ist/Sciona Xa odnosno Sciona Xb. Na slikama GW Peri sa strane i iznutra. Slicnost je ocigledna!



KTM X-Bow

12 Dec, 2006 - 13:55 Noviteti Komentari (2) comments  English

Konacno evo i zvanicnih slika i potvrde o novom automobilu(?) KTM-a dosad poznatog samo po proizvodnji motocikala. Auto sa tezinom manjom od 700 kg dobio je ime X-Bow i pokretace ga Audijev motor mada za sada nije saopsteno ni koje zapremine ni koje snage. Dosad se nagadjalo da ce ovaj KTM proizvoditi Audi ali ce nemci KTM snadbevati samo sa motorima. U KTM-u polazu velike nade u X-Bow kao nesto novo na trzistu mada nesto slicno vec postoji u ponudi Ariela i Caterhema. Dakle u pero lakoj kategoriji sto se tice tezine u kombinaciji sa snaznim motorima po cemu je poznat i Lotus, cija je to ustvari filozofija pravljena automobila. KTM namerava da svoj miks izmedju automobila i motocikla predstavi javnosti u Zenevi u martu naredne godine  a da pocne sa prodajom do kraja te godine po ceni, pazite sad ovo, od najmanje 40000 eura !  



Malezijski Proton, koji se vec duze vreme nalazi u finansijskim problemima, mogao bi veoma brzo da dobije novog vlasnika u vidu nemackog VW-a. Pregovori su u zavrsnoj fazi a VW navodno nudi oko 500 miliona dolara za 51% vlasnistva Protona. Ako dodje do preuzimanja VW ce u iskoristiti pogone Protona i tamo proizvoditi svoj Passat koji bi se odatle izvozio u Japan. Naime Malezija i Japan imaju potpisan ugovor o bescarinskom izvozu automobila sto bi VW-u omogucilo da sa Passatom iz Malezije poveca svoj udeo na trzistu srednje velikih limuzina u Japanu. Jos jedna cinjenica tera VW na preuzimanje Protona. Malezija trenutno pregovara i sa Australijom i SAD-om o zaklucivanju slicnog bescarinskog sporazuma sa te dve zemlje sto bi nemcima omogucilo jos veci prodor na ta velika trzista sa svojim vozilima proizvedenim u Maleziji. Takodje kupovinom Protona, VW bi stekao i udeo u Lotusu ciji je Proton vecinski vlasnik.



Vec smo pisali o novom Cliu RS R3 i objavili nezvanicnu sliku sa testiranja po jugu Francuske a sad donosimo i fabricke fotografije nove verzije napravljene na osnovi postojeceg Clia Sport Rs197. Nova sportska varijanta ima 4-cilindarski dvolitarski motor sa 200 do 230KS zavisno od verzije koje se zovu Access, Premium i Maxi. Najslabiji Access je napravljen u skladu sa standardima grupe N a svaki od ova 3 modela bice idealan za privatne takmicarske timove zbog nizih troskova nabavke i eksploatacije u odnosu na dosadasnji Clio Super 1600 rally car.    



Evo nam jos jednog prototipa iz, u poslednje vreme, hiperaktivne Mazde sa imenom Ryuga spremnog za januarski salon u Detroitu. Naime posle samo 2 nedelje od predstavljanja studije Nagare na salonu u LA-u stize jos jedna u tom novom kucnom dizajnerskom pravcu nazvanom flow-tok. Doduse ovo je samo teaser skica dok cemo na konacan izgled jos malo pricekati. Ryuga na japanskom inace znaci graciozni tok. Mozda glavni dizajnerski stos na ovom konceptu predstavljaju vrata koja se otvaraju uvis sto se ne moze ocekivati na eventualnom serijskom proizvodu koji bi se temeljio na ovoj studiji. Prema recima Mazdinih dizajnera Ryuga kao celina objedinjuje lepotu, mladost, pouzdanost i zabavu. Tu nije kraj Mazdinih noviteta za Detroit. Sprema se jos ekoloski prihvatljivi hidridni model Tribute HEV sa kombinacijom benzinskog i elektromotora i ukupno 155KS.



Ovaj model je prvenstveno namenjen trzistima Juzne Amerike pa ce se i proizvoditi tamo, tacnije u GM-ovim pogonima u Brazilu. Nova perjanica iz Chevroleta predstavlja ustvari samo klon australijske Holdenove VE/VM serije, koja ukljucuje modele Caprice/Statesman i Commodore, koji takodje pripadaju mocnoj GM-ovoj porodici. Omega ce uskoro imati svoju lokalnu premijeru dok se prodaja planira za maj 2007.godine kada ce biti poznata i cena. Auto je namenjem poslovnim ljudima, vladinim cinovnicima i politicarima, boljestojecim porodicnim ljudima i sl. U brazilskom Chevroletu se hvale kako Omega donosi vise nego ikada ranije isticuci novi dizajn (bez pominjanja neprijatne cinjenice o blizancu iz Australije), povecani stepen bezbednosti (ESP i 4 airbega kao standard), veci komfor, masu novih detalja opreme i savremeniju tehnologiju. Nudi se jedan V6 3,6 benzinski motor u 2 varijante. Slabija verzija raspolaze sa 180 kW(245KS) i 330Nm a snaznija sa 195 Kw(265KS) i 340 Nm. Menjac je petostepeni automatik. Kako u Evropi, tacnije u Opelu fali jedan veci auto kao naslednik nekadasnje Omege mozda nije nemoguce da se ovakav Chevrolet samo sa Opelovim znakom nadje na putevima naseg kontinenta. Za to mu u prilog idu bar 2 cinjenice. Prvo da je i Opel kao i Chevrolet i Holden deo GM-a, kome klonovi istog automobila pod drugim imenima nisu strana pojava i drugo Chevrolet Omega bar ne bi morala da menja i ime modela posto je naziv Omega ustvari evropski i dobro poznat ovdasnjim vozacima. 



Reklama


Druga generacija Minijevog Cabria uhvacena je ovih dana tokom testiranja u Minhenu. Kao sto se i pretpostavljalo i cabrio varijanta kao i vec predstavljena konvencionalna verzija donosi dizajn veoma slican prethodniku i povecane dimenzije sto ce naravno pozdraviti putnici na zadnjim sedistima. Predvidjeni su motori sa rasponom snage od 120 do 175KS za Cooper S. Prodaja bi trebala da pocne tokom 2008.godine mada se cuju nezvanicne najave da bi Mini odnosno BMW kao vlasnik engleske marke mogao vec u januaru 2007. na salonu u Detroitu da predstavi koncept novog cabrija.



Serijska varijanta Dodgea Avenger, kao sto se vidi na slici, je u dlaku jednaka konceptu automobila od pre neki mesec. Probne voznje novog modela, koji ce dopuniti evropsku paletu Dodgea, se blize kraju pa je sve vise ovakvih nemaskiranih vozila po putevima. Novi model koji nasledjuje Stratus proizvodice se samo kao limuzina sa 4 vrata a pocetak prodaje se ocekuje vec u prvom kvartalu 2007.godine. Cene cak i okvirne nisu poznate mada ako je suditi po Caliberu bice prihvatljive imajuci u vidu klasu, opremu i motore buduceg Avengera.



Ford je, kao dosadasnji vlasnik, nedavno ponudio na prodaju ovu englesku marku i odmah dobio oko 30 ponuda za kupovinu. Sama ponuda prodaje Aston Martina prilicno je iznenadila javnost tim pre sto je najavljivano da ce biti prodat Jaguar, kao marka, koja Fordu pravi probleme pa je tako ova druga engleska firma bila vidjena za odstrel. U medjuvremenu je knjiga spala na 4 slova odnosno na nekoliko ozbiljnih ponudjaca. Nezvanicno najveca ponuda za Aston Martin iznosi oko 600 miliona funti. Jedan od mogucih kupca je sirijskog porekla, milijarder Simon Halabi (bogatstvo mu se procenjuje na 2 milijarde funti), koji je navodno zainteresovan za kupovinu zbog prestiza. Imena ostalih zainteresovanih strana nisu saopstena.



Iz Mercedesa stizu najave o super luksuznom konceptu kabrioleta na osnovi aktuelne S klase cija ce promocija biti na salonu u Detroitu za manje od mesec dana. Ovaj cabrio ce ponuditi 4 prava sedista za razliku od ostalih otvorenih vozila koje su obicno dvosedi ili u boljem slucaju 2+2 konfiguracije. Nije potvrdjeno da li se radi o karoseriji sa 4 vrata ili ce biti izabrano resenje skracene verzije sa 2 vrata. Ali imace platneni krov umesto sada modernih metalnih. U svakom slucaju Mercedes ce ovaj koncept uraditi mnogo luksuznije nego S klasu. Najavljuje se motor 6,0 V12 sa 500KS. Da li ce ikada takav ili slican koncept kabrioleta uci u (malo)serijsku proizvodnju ostaje da se vidi. Ali za Detroit i Rolls Royce sprema luksuzni kabriolet , koji je ustvari serijska verzija koncepta 100EX od pre 2 godine. Prema najavama ovaj Rolls-ov koncept ce uci u proizvodnju tek sa malim izmenama u dizajnu i tehnici. Prva slika prikazuje moguci izgled S klase u cabrio varijanti a druga prototip Rollsa 100EX.



Audi Q5

11 Dec, 2006 - 16:41 Top secret Komentari (1) comments  English

U Audiju uzurbano rade na novom manjem SUV-u sa imenoim Q5, cija se promocija ocekuje vec tokom 2008.godine. Manji brat vec prihvacenog Q7 (od koga preuzima i veliki deo dizajnerskih resenja) ce iskoristiti VW-ovu PQ35 platformu koju vec koristi Eos a uskoro i Tiguan i nova reinkarnacija modela Scirocco najavljenog nedavno kroz studiju Iroc. Na njoj ce u Audiju nastati i novi A4 i coupe A5, o kojima smo vec pisali. Skice moguceg buduceg izgleda novog Q5 vidite na ovim slikama preuzetim od Autobilda. Buduci konkurent buduceg Mercedesa GLK i BMW-a X3 opremace se celom paletom poznatih benzinskih i dizelskih motora iz Audijeve ponude ukljucujici i 2.0 TFSI motor sa 195Kw/265KS za mogucu S verziju. Inace Audi je upravo obelodanio plan investicija, teskih 11,8 milijardi eura u narednih 5 godina, koje ce utrositi za razvoj automobila od cega cak 8,4 milijarde za potpuno nove modele medju njima i ovaj Q5. Ostali novi modeli su, bar oni najavljeni, novi A4, A5,A7 i mozda R4. Uglavnom iz planova se vidi da ce gama Audijevih vozila do 2012. godine porasti sa sadasnjih 22 na 40 modela.



Evo konacno i prvih fabrickih fotografija nove Fabie cija se promocija ocekuje na salonu u Zenevi u martu naredne godine. Kao sto se sa slika vidi dizajnerski uzor joj predstavlja novi Roomster ( koliko je to dobro pokazace vreme ) sto je bilo za ocekivati i sto se dalo nasluti po svim onim spijunskim slikama maskiranog modela proteklih meseci. Stari model, prodat u preko 1,5 miliona primeraka, dobija dakle dostojnu zamenu. Nova Fabia je naravno porasla  kako je to vec obicaj u ovoj klasi u proteklih nekoliko godina. Dimenzije su sada DxSxV 3992mmx1642x1498mm tako da ne cudi da se u Skodi hvale najvecim prostorom za glavu i noge za putnike pozadi. Unutrasnjost je napredovala kako estetski (mogucnost novih kombinacija boja u kabini) tako i kvalitativno. Moguca je doplata za pripremu GSM telefona sa Bluetooth konekcijom i eksterne konekcije za MP3 player i iPod i sl. Prtljaznik obuhvata 300 litara odnosno 1163 litra kada se obori zadnja klupa. Podrazumeva se da su u Skodi uradili mnogo na poboljsanju aktivne i pasivne bezbednosti, voznih osobina, komfora sto ce uz prihvatljivu cenu biti najveci aduti nove Skode. Paleta motora obuhvata 4 benzinca i 3 dizelasa. Benzinci su 1,2 HTP sa 44Kw sledi 1,2 12v HTP sa 51Kw, pa 1,4 litarski 16v sa 63Kw i 1,6 litarski 16v i 77 Kw. Dizelasi su 1,4 litarski Tdi PD sa 51Kw i 59Kw i najjaci 1,9 Tdi sa 77Kw. Takodje Skoda nudi i novu 6-stepenu automatsku Tiptronic transmisiju uz doplatu. Treba napomenuti da kada pocne prodaja nove Fabie u ovoj hatchback verziji odmah posle premijere u Zenevi nece prestati i proizvodnja sadasnjih sedan i kombi varijanti.



Salon u Detroitu pocinje za manje od mesec dana ali je Mitsubishi ipak vec objavio zvanicne slike novog Lancera, koji ce tamo doziveti svetsku premijeru. Kao sto se vidi oblik je velikim delom preuzet sa koncepta EVO X i Lanceru daje mnogo,mnogo agresivniji i privlacniji izgled u odnosu na konzervativnog prethodnika koji sada izgleda jos vise beznadezno zastarelo. Novi Lancer koristi novu globalnu Mitsubishijevu platformu koja je delimicno vec upotrebljena na novom Outlanderu. Lancer zbog toga sada ima vece medjuosovinsko rastojanje i siri trag tockova ali ukupna duzina je ipak malo manja od prethodnika. Dimenzije sada iznose DxSxV 4500mm x 1740mm x 1470mm. Naravno to ne znaci da je mesta u kabini manje cak naprotiv. Osnovni motor za Lancer je novi 2.0 litarski sa 4 cilindra i 152 KS uparen serijski sa 5-stepenim rucnim menjacem. Uz doplatu se dobija kontinualni CVT sa 6 brzina u, za sada, najboljoj GTS verziji. Ostale varijante opreme su oznacene sa DE i ES. Kasnije se naravmo ocekuje i EVO verzija sa oko 300KS i poboljsanjima u integralnom pogonu, turbo punjacu, interkuleru i opstim voznim osobinama. 



Ukoliko vam ne odgovara nijedna boja u ponudi serijskog Hummera H2, firma VIP customz nudi zanimljivu alternativu. Naime pored kompletnog tuninga celog automobila Hummer je ofarban u upadljivu roze boju !



Prosto je cudno da se to jos niko nije setio tj. da ugradi Wankelov motor iz Mazde RX8 u drugi Mazdin model-roadster Miatu. U ovom slucaju nemacki Hansa-mobile u saradnji sa svojim tehnickim partnerom Rotary-motorsportom, izabrao je potpuno novu roadster-coupe verziju (sa sklopivim metalnim krovom) da u nju ugradi Wankel sa 231KS, skine jos nekoliko desetina kilograma i predstavi ga na salonu u Essenu. Model nosi dodatno ime R23 (oznaka za snagu motora), tezine je 1050kg (sto je 55 kg lakse i od najlakse MX5 sa platnenim krovom), a zbog jaceg motora postize 260km/h a ubrzanje od 0 do 100km/h iznosi 5,4 sekundi. Pri tom motor zadovoljava euro4 norme. Ocigledno su se u Hansa-mobilu odlucili za Lotusov recept-sto manja tezina i vise snage. Da bi to i vizuelno naglasili auto je ofarban u Racing green zelenu boju sa zutom trakom preko cele karoserije sve u stilu Lotus Elise-a. Pored toga auto je dodatno priblizen podlozi uz nove felne od 17 inca firme OZ. Hansa-mobile sprema i trkacku varijantu ove Miate sa imenom R26 i oko 260KS.



Na salonu tjunera u nemackom Essenu, Hamann, koji je mozda poznatiji po preradama BMW-a, nudi i svoj aero-body kit za Ferrarijev model 599 GTB.  Promene na motoru i poboljsane performanse se podrazumevaju pa sada motor od 5999 kubika ima 495Kw(673KS) a aerodinamicki dodaci na telu ovog sportiste govore da su u Hamannu dobro odradili svoj posao posto je veoma tesko doraditi Ferrari a da to ne bude kic. Uz dodatne spojlere, pragove, spusteni klirens i doradjeni izduvni sistem tu su i 21 incni tockovi u istoj boji kao i karoserija. Dakle za one kojima tradicionalna crvena Ferrari boja nije vise zanimljiva.



U drugoj polovini naredne godine u Evropi ce poceti prodaja Daihatsu Materie, novog modela ovog japanskog proizvodjaca u vlasnistvu Toyote. Radi se o 3,80 metara dugackom mikrovenu za 5 osoba sa tzv. Box (kutijastim) designom, koji je veoma popularan u Japanu jer zahvaljujuci svom kockastom obliku i visokom krovu nudi veliki prostor u unutrasnjosti i isto takav prtljaznik a zahvaljujuci svojim kompaktnim dimenzijama i precniku okretanja od 9,8 metara lako se provlaci kroz prenatrpane japanske gradove. Unutrasnjost je na primetno visokom nivou sto se tice zavrsne obrade i upotrebljenih materijala. U Evropi ce se nuditi sa 2 benzinska motora i to sa 1,3 i 1,5 litara zapremine sa 91KS odnosno 103KS i 120Nm odnosno 132Nm obrtnog momenta. Uz ovaj jaci moci ce se doplatiti za integralni pogon sa visko spojnicom. Sa slabijim motorom auto ubrzava do stotke za 11,5 sekundi uz maksimum od 169 km/h i prosecnu potrosnju od 6,6 litara na 100 km. Jaci agregat gura automobil do 170 km/h uz ubrzanje 10,8 sekundi i potrosnju od 7,2 litara. Oba motora ispunjavaju Euro4 standard zastite okoline. U serijsku opremu spadaju 4 airbega, ABS i BAS dok ce se ESP nuditi uz doplatu. Cene za sada nisu poznate.



Kia Ceed

10 Dec, 2006 - 12:33 Noviteti Komentari (0) comments  English

Najnoviji model korejske Kie, cija je proizvodnja upravo pocela u Slovackoj, pre nekoliko dana vozili su evropski novinari na promociji u Rimu. Buduci da se auto proizvodi u Evropi i da je namenjem evropljanima i njihovim zeljama i potrebama, dizajn je prilagodjen evropskom oku a osim oblika njegovi aduti su jos savremena tehnologija, bogata oprema, prihvatljiva cena i uz sve to i opsta garancija na automobil u trajanju od 5 godina, odnosno 7 (sedam!) za motor. Za baznu verziju trgovci Kie u EU trazice 13500-14500 eura. Za te pare osnovni Ceed nudi ABS, 6 vazdusnih jastuka, putni kompjuter, MP3/CD plejer, centralnu bravu, eletricne podizace stakala, 15 incne tockove... Najskuplja verzija nudice jos automatski klima uredjaj, ESP, 16 incne alu felne, elektricne retrovizore, alarm, kozni volan i sl. Koliko ce Ceed kostati kod nas i sta ce sve sadrzati u opremi saznacemo najverovatnije u martu 2007. na salonu automobila u Beogradu.U svoj adut u kompaktnoj klasi duzine 4220 mm i medjuosovinskog rastojanja 2650mm, Kia ugradjuje 3 benzinca od 1,4, 1,6 i 2,0 litara (svi sa 16 ventila) sa rasponom snage od 105KS do 140KS i dizelas od 1,6 litara i snage od 90KS i 116KS. Oni novinari sa pocetka teksta jedino nisu bili zadovoljni voznim osobinama Ceed-a, koje jos nisu na nivou evropskih rivala ali je napredak u odnosu na prethodne modele Kie u svemu ocigledan. Auto ce se u prodaji naci pocetkom 2007.godine i to u verziji sa 5 vrata dok su vec u pripremi i varijante karavana i sportskog hatchbacka sa 3 vrata.



Seat Ibiza prve generacije iz 1984. jos uvek zivi! Iako je u Evropi proizvodnja prestala jos tamo negde 1993.godine u Kini se blago promenjena jos uvek prodaje. Firma koja ju proizodi je Wuxi Soyat, deo poznatije Nanjing automotive korporacije. U pocetku se kineska verzija ove male kombilimuzine zvala Yuejin Eagle ali je tokom 2004. sa sitnijim doterivanjem automobila isti promenio ime u Yuejin Soyat. Paleta motora obuhvata agregate od 1,2 do 1,5 litara. Osim verzije sa 5 vrata nudi se jos i dostavno vozilo sa 3 vrata i imenom Unique. Prema najavama uskoro mozemo ocekivati opsezan facelift celog automobila, cime bi se estetski vise odvojio od Seat Ibize.




Copyright 2006-2017 by auto.blog.rs