Home Vesti Domaće tržište Video Zanimljivosti Noviteti Tuning Concepts Top secret Predstavljamo Saloni Forum Arhiva Galerija Linkovi O nama

Seat Ibiza prve generacije iz 1984. jos uvek zivi! Iako je u Evropi proizvodnja prestala jos tamo negde 1993.godine u Kini se blago promenjena jos uvek prodaje. Firma koja ju proizodi je Wuxi Soyat, deo poznatije Nanjing automotive korporacije. U pocetku se kineska verzija ove male kombilimuzine zvala Yuejin Eagle ali je tokom 2004. sa sitnijim doterivanjem automobila isti promenio ime u Yuejin Soyat. Paleta motora obuhvata agregate od 1,2 do 1,5 litara. Osim verzije sa 5 vrata nudi se jos i dostavno vozilo sa 3 vrata i imenom Unique. Prema najavama uskoro mozemo ocekivati opsezan facelift celog automobila, cime bi se estetski vise odvojio od Seat Ibize.



Reklama


Uhvacena je i nemaskirana najmanja BMW-ova serija 1 u varijanti sa 3 vrata. Buduci da se jedinica prodaje od 2004. godine, BMW planira blago doterivanje izgleda za prolece naredne godine u vidu promenjenih branika i spreda i pozadi, doteranih svetala, "bubrega" napred i sl. Istovremeno sa redizajniranom gamom vec poznate verzije sa 5 vrata pojavice se i potpuno nova sa 3 vrata ciju sliku donosimo. Do kraja 2007. godine pojavice se i jedinica u coupe varijanti.



Evo jos nekoliko novih fotografija BMW-ove nove generacije M3 i to u coupe ( prva slika) i coupe-cabrio verzijama na kojima su skoro potpuno nemaskirani. Nekih novih informacija u odnosu na poslednji put kada smo pisali o ovom modelu nema tako da samo ponavljamo da ce ga pokretati novi 4,0 litarski V8 motor snage do 450KS uz poboljsani SMG menjac. Osim pomenutih verzija M3 ce se nuditi i kao karavan (touring) i limuzina. Prezentacija serijskog modela se ocekuje septembra 2007. na salonu u Frankfurtu.    



Na internetu su se pojavili novi crtezi moguceg izgleda nove Honde NSX odnosno Acure kako se taj auto zove u SAD-u. Slike su sa internet sajta VTEC.net odakle prenosimo i vest o motoru koji bi trebao da se ugradjuje u Hondinog sportistu. Rec je o 4,5 litarskom V10 motoru sa svih 550KS.



Iz GM-a, vlasnika i Opela i Saturna, potvrdili su da ce se evropska Opel Astra naci u prodaji u SAD-u i Kanadi tokom naredne godine i to pod imenom Saturn Astra. To nikoga ne treba da cudi posebno posle slucaja klonova Opel Antara/Saturn VUE i Saturn Sky/Opel GT. Radi se o novoj, upravo redizajniranoj verziji Astre, predstavljene na salonu u Bolonji. Automobil ce svoju americku premijeru imati u februaru 2007. na salonu u Chicagu i to u verziji kombilimuzine sa 5 vrata i coupe. GM nije saopstio koji ce se motori ugradjivati u ovu Astru ali se gotovo sa sigurnoscu moze ocekivati da ce se amerikancima nuditi samo benzinci. Najsnazniji bi trebao biti 2,0 litarski turbo sa 240 KS. Takodje se ocekuje ugradnja novog 1,6 litarskog turba sa 180KS.



Kia je upravo pocela proizvodnju modela Ceed, specijalno razvijenog za Evropu u svojoj novoj fabrici u Slovackoj u mestu Zilina. U fabriku je Kia ulozila 3 milijarde eura a godisnje ce sa trake silaziti 300000 vozila od cega ce polovina biti model Ceed. Osim trenutne verzije sa 5 vrata bice ponudjene i varijante karavan i sportski hatchback sa 3 vrata. Ono sto treba posebno istaknuti jeste uverenje Kie u kvalitet svog proizvoda pa ce se novi Ceed u borbi sa konkurencijom odlikovati jedinstvenom opstom garancijom od 5 (pet!) godina i produzenom za motor od 7 godina! Na slici prvi primerak Kie Ceed prizveden u novoj fabrici.    



AC Kimber

8 Dec, 2006 - 11:52 Noviteti Komentari (0) comments  English

Britanski konzorcijum Project Kimber, koji planira da obnovi proizvodnju Smarta Roadster sa imenom AC, predstavio je javnosti prvu zvanicnu skicu buduceg vozila i neke informacije vezane za sam projekat. Prema njihovim tvrdnjama sada se nalaze u zakljucnoj fazi investicije od ukupno 65 miliona funti, koja ce biti ulozena u proizvodnju ovog automobila, mada kako sami priznaju, trenutno se vec nalaze u zaostatku u ostvarivanju planova. Da podsetimo Project Kimber je ove godine otkupio pravo na proizvodnju Smarta Roadstera i Roadstera Coupe, cija je proizvodnja prestala tokom ove godine. Ipak AC Kimber nece jednostavno biti klon Smarta Roadstera sa znakom AC Kimbera vec u Kimberu planiraju velike i estetske i tehnicke promene, koje mozete videti na skici. Ono sto je zanimljivo da se na automobilu na skici vide vrata, koja se podizu uvis u Lamborghini stilu. Da li ce to resenje opstati na serijskom automobilu nema nikakvih informacija.



Reklama


DR 3 i 5

8 Dec, 2006 - 11:50 Salon Komentari (0) comments  English

Automobil novosnovane firme DR na slikama predstavlja rezultat zajednickog projekta biznismena iz Italije i Kine. Naravno da se oznake 3 i 5 odnose na broj vrata date verzije. To je privremeno jer se zvanicna premijera serijskih varijanti (i pravih imena) ocekuje u martu 2007. na salonu u Zenevi. Ove slike predstavljaju prototipove izlozene ovih dana na salonu u Bolonji. Naravno da Italijani nisu bili zaduzeni za dizajn, jer su oni daleko sposobniji da ostvare originalnije kreacije od ovih kopija stare generacije Toyote RAV4 (kako spolja tako i iznutra). To je ipak kineski uticaj u ovom projektu. Srecom mehanika i motor su italijanski pa ce se u ovaj SUV ugradjivati Fiatov 1,9 litarski MultiJet dizelas sa 120KS. Kada se sledece godine pojavi u prodaji, kostace, zavisno od verzije, 16-25000 eura.



Ovo je zvanicna skica studije crossovera koji ce Kia izloziti na salonu u Detroitu u januaru sledece godine. Napravljen je na tzv. unibody platformi, koju ce Kia koristiti i za novu generaciju Sorenta najavljenog za 2008.godinu. Studija ce biti duzine 4,63 metra dok medjuosovinsko rastojanje iznosi 2896mm, ciji su veliki deo ukrali ogromni tockovi od 22 inca. Kia Kue takodje najavljuje buduci pravac kretanja dizajna novih vozila ove marke. Da li se na ovom prototipu krije nesto od dizajna buduceg Sorenta, na ovoj skici, koja pokazuje ¾ automobila, tesko je proceniti. Za to ce biti potrebno videti uzivo ovaj koncept na standu Kie na salonu u Detroitu a do tada ima jos mesec dana. Medjutim nije nemoguce da se Kue pojaviti u proizvodji u manje ili vise promenjenom obliku do januara 2009.godine. U tom slucaju idealni motori sa ugradnju bi bili 3,3 i 3,8 litarski benzinci iz Kie Opirusa i novi V6 3,0 litarski dizelas iz Hyundai-a Veracruza.

 



Italijanska fabrika ce na salonu u Detroitu januara naredne godine ponuditi novi automatski menjac za svoju luksuznu limuzinu Quattroporte. Menjac je provereni i pouzdani sestostepeni automatik firme ZF, koji treba da omoguci jos tecnije menjanje brzina. Zbog novog menjaca i raspored tezine po osovinama je sada za nijansu promenjen i sada iznosi 49/51 umesto 47/53 odsto sto se u voznji nece primetiti.



Prema pisanju britanskog AutoExpressa, odakle prenosimo ove crteze, novi mali Ferrari 420 Dino ce se pojaviti na trzistu 2010.godine i predstavljace konkurenciju Porsche-u 911 i Aston Martinu V8 Vantage-u. Oznaka 420 znaci motor zapremine 4,2 litra i to V8 sa 480KS. Sasija bi trebalo da bude izradjena od aluminijuma a karoserija od karbon fibera. Buduci da bi taj manji Ferrari bio jevtiniji od sadasnjih modela, ocekuje se da bi onda godisnja produkcija fabrike premasila 5000 komada sto u fabrici zele da izbegnu po svaku cenu cuvajuci ekskluzivnost. Zbog ovakvih razloga novi Dino je tek nedavno dobio zeleno svetlo za proizvodnju, prenosi AutoExpress. U medjuvremenu sadasnji najmanji Ferrari F430 dobice V10 motor sa 550KS dok se vec sprema njegov potpuno novi naslednik takodje za 2010.godinu.



Nissan je nedavno u Japanu predstavio blago redizajnirani sportski model 350 Z (u Japanu Fairlady Z) ciji je najveci novitet ustvari novi V6 VQ35 motor sa 313KS iz novog Skyline-a. Obrtni moment je takodje povecan sa 353 na 365Nm a ubrzanje do stotke je smanjeno sa 5,6 na 5,4 sekundi. Svi podaci vaze za japansku verziju. Potpuno nova generacija Nissanove, sada vec 40 godina stare legendarne Z serije, planirana je za 2009.godinu. 



Mercedes je prosirio ponudu motora u svojoj S klasi novim V8 dizelasem. U model S420 CDI ugradjen je motor sa 235Kw(320KS) i 730 Nm. Ubrzanje ove velike limuzine od 0 do 100 km/h iznosi samo 6,6 sekundi uz maksimalnu brzinu ogranicenu na 250 km/h. Pritom prema navodima fabrike trosi prosecno 9,5 litara na 100 km puta sto uz rezervoar od 90 litara omogucava autonomiju od 1000 km.



Lexus IS-F

7 Dec, 2006 - 15:06 Noviteti Komentari (0) comments  English

Lexus je i zvanicno potvrdio da uvodi F (kao fast) sportske verzije svojih automobila kao konkurente M i AMG modelima BMW-a i Mercedesa. Prvi model sa oznakom F bice IS-F, koji svoju premijeru ocekuje na salonu u Detroitu pocetlom januara 2007. godine. Da bi konkurisao BMW-u M3, AMG-u C55 i Audiju RS4 imace motor V8 sa svih 425KS. Cena bi se trebala kretati oko 50000 dolara u SAD-u. Na teaser slici, koju je Lexus danas objavio, je samo detalj novog IS-F kao najava dolaska novog modela. Obratite paznju na zavrsetke izduvnih cevi! Drugi modeli Lexusa koji ce poneti sportsku oznaku F bice GS-F i buduca coupe varijanta modela IS.



Hartge H30

7 Dec, 2006 - 12:01 Tuning Komentari (0) comments  English

Ovo je najnovija prerada firme Hartge sa imenom H30 a rec je ustvari o doradjenom BMW-u Z4 coupe. Hartge je u Z4 ugradio 3,0 biturbo motor iz BMW-a 335i ali umesto serijskih 306 KS snagu je povecao na 380 konja. Maksimalna brzina sada iznosi 285 km/h a ubrzanje od 0 do 100km/h 4,8 sekundi. Nije samo motor promenjen vec je dodat i diskretni aero body kit gde se pre svega istice spojler na prednjem braniku od karbon fibera. Od istog su materijala i sportski volan, delovi instrument table i centralne konzole kao i rukohvati na vratima. Uz sportska sedista isticu se jos i aluminijumske pedale. Naravno ni to nije sve. Kocioni diskovi, koji se vide kroz 20-incne felne su sada precnika 380mm napred i 324mm nazad a opruge su skracene za dodatnih 30mm. I na kraju sve to poprilicno kosta. Cena 83250 eura.



Indijski Maruti, koji prodaje svoj mali model 800 i kod nas, upravo je predstavio svoju novu verziju modela Zen Estilo. Kako je Maruti indijski Suzukijev partner ne treba da cudi da je Zen Estilo nista drugo do Suzuki MR Wagon sa oznakama indijske firme. Inace ovaj mikroven sa obaveznih 5 vrata i duzine 3,5 metra pokrece 1,1 litarski motor sa 16v i 64KS. Da li ce se ikada pojaviti i u Evropi za sada nije poznato. 



O ovom novom Porscheovom projektu sportske coupe-limuzine sa 4 vrata vec smo pisali pa sada samo prenosimo nekoliko novih impresija moguceg izgleda buduceg Porscheovog sportiste iz nemackog Autobilda. Porsche ovaj projekat krije pod fabrickim kodom G1 a planirana prezentacija bi trebalo da se dogodi 2009. godine mada je moguce da se ovaj Porscheov novitet pojavi godinu dana ranije. Panamera ce biti odlucan Porscheov odgovor vec postojecim Maseratiju Quattroporte-u i Mercedesu CLS-u a i buducim konkurentima BMW-u X6 i Aston Martinu Rapide-u. Cena naravno nece biti mala.



Iz Fiata su proteklih godina stizale najave o mogucoj varijanti Pande sa 3 vrata ali od toga do danas nije bilo nista. Na slikama je zanimljiv koncept kako bi ta nesudjena trovratna Panda mogla da izgleda. Fiat je zajedno sa proizvodjacem sportske odece Dainese (ciji se logo nalazi na nekoliko vidljivih mesta na vozilu) napravio ovaj prototip sa cudnim imenom Tanker za svoj stand na upravo otvorenom salonu u Bolonji. Konept se zasniva na Pandi 4x4 a koliko je estetski uspesno izvedeno uklanjanje viska vrata mozete sami da procenite na fotografijama. Iz Fiata i dalje nema novih informacija da li u buducnosti mozemo ocekivati trovratnu Pandu u proizvodnji. Mozda je ipak ovaj prototip jedan lep nagovestaj da u Fiatu jos nisu odbacili ideju o prosirenju Pandinih karoserijskih verzija.  



Obelezavajuci jos jednu titulu u konkurenciji vozaca Sebastiana Loeba u WRC-u, Citroen predstavlja 2 specijalne sportske varijante svojih modela C2 by Loeb i C4 by Loeb. Citroen doduse ove godine nije zvanicno ucestvovao u WRC sampionatu ali ce trostruki sampion tog takmicenja Sebastian Loeb naredne godine voziti model C4 WRC zvanicne fabricke ekipe Citroena pa su tako ove specijalne verzije i lepa najava povratka Citroena u WRC sampionat. C4 by Loeb se nudi u 2 boje; crvenoj ili crnoj sa 17 incnim alu felnama u beloj ili tamno sivoj boji i uz zadnji krovni spojler u boji karoserije. Uz svaki primerak ove serije ide naravno i plocica sa serijskim brojem i logo by Loeb na vratima i na zadnjem kraju vozila. Unutra se isticu crveno-crno sportska sedista i enterijer delimicno u kozi i u kombinaciji sa alkantarom kao i pedale od aluminijuma i detalj u vidu crvenog konca uptrebljenog na koznom upravljacu. Paleta motora, koji se ugradjuju u ovu verziju obuhvata benzince od 110, 143 i 180KS i dizelase od 110 i 138KS. Drugi model ove serije C2 by Loeb, koji je napravljen na osnovi serijske VTR/VTS verzije, slicno vecem bratu takodje se nudi u 2 boje tj. crvenoj i crnoj i sa 16 incnim alu tockovima i krovnim spojlerom u boji automobila. Unutra nema iznenadjenja. Kao i kod C4 by Loeb i ovde se obilato koristi hrom i aluminijum ( od ovog poslednjeg su pedale)  kao i koza za volan sa crvenim koncem. Sedista su takodje u kombinaciji crne i crvene boje. Ugradjuju se 2 motora, oba benzinci i to 1,6 sa 110 i 125KS. Ovaj poslednji ima i ESP sistem koji se moze u potpunosti iskljuciti. I na ovom modelu se nalazi poseban logo by Loeb na vratima i pozadi kao znak prepoznavanja.



Od danas su dostupne i prve fabricke slike nove verzije 207-ice. Naravno radi se o coupe-cabrioletu sa tvrdim sklopivim krovom, koji operaciju otvaranja-zatvaranja obavlja za 25 sekundi. Sto se izgleda tice tu velikih iznenadjenja nema, buduci da je sam Peugeot razotkrio izgled 207-ce u CC verziji nedavno sa konceptom 207 Epure. Ipak i ovakvim dizajnom, koji lici na stil 206 CC, nastavlja se uspesna tradicija  Peugeotovih kabrioleta sa tvrdim sklopivim krovom. Samo podsecanja radi od 2001, kada je pocela prodaja 206-ce u CC varijanti, zajedno sa vecim modelom 307 CC, Peugeot je prodao preko 500000 primeraka ova dva modela, a sam 206 CC kao manji i jevtiniji je prodat u 360000 komada.. Zanimljiv je novi detalj na ovoj 207-ici. U Peugeotu su ugradili senzor za detektovanje otvaranja vrata automobila, koji tada spusta stakla za nekoliko milimetara da bi se odmakla od krova. Peugeot najavljuje motore: 1,6 litarski sa 16v u 2 verzije (120 i 150KS) razvijen u saradnji sa BMW-om i 1,6 litarski dizelas sa 110KS. Serijski se u sve verzije ugradjuje 5-stepeni rucni menjac s tim sto se kod slabijeg benzinca moze doplatiti i 4-stepeni sekvencijalni automatik. Auto je naravno duzi od 206 CC pa sada dimenzije izgledaju ovako: DxSxV 4030mm, 1750mm i 1397mm, cime je ova CC varijanta 75mm niza od hatchbacka. Medjuosovinsko rastojanje iznosi 2540mm. Prtljaznik u coupe varijanti ima prihvatljivih 370 litara dok se u cabrio verziji samanjuje na malih 145 litara korisne zapremine.  Kao i 206 CC i ovaj kabrio je ipak samo 2+2 vozilo tj. mesta ima dovoljno samo napred dok pozadi mozda moze da se smesti samo jedno dete. Treba napomenuti da se u CC varijanti sedi sportski nize nego u klasicnoj 207-ici. Kako je saopsteno proizvodnja ce se odvijati u Spaniji, a prodaja pocinje u martu naredne godine kada ce biti poznata i cena.


Copyright 2006-2017 by auto.blog.rs