Home Vesti Domaće tržište Video Zanimljivosti Noviteti Tuning Concepts Top secret Predstavljamo Saloni Forum Arhiva Galerija Linkovi O nama

Jedan od zanimljivijih i  ( pristupacnijih ! ) novih modela, koji Alfa sprema u bliskoj buducnosti ce svakako biti i novi mali model sa legendarnim imenom Junior. Po najavama ovaj ce auto predstavljati inovativni koncept kompaktnog sportiste sa 3 vrata. Sa duzinom od oko 4 metra i sa prepoznatljivim Alfinim dizajnom, trebao bi da kosta oko 16000 eura. Evo i nekoliko najnovijih impresija moguceg izgleda tog automobila, koji se oblikom, barem napred, oslanja na izgled vec etablirane Brere.



Reklama


Na salonu u Los Angelesu Kia se predstavlja novom verzijom svoje najvece limuzine, koja se u SAD-u zove Amati dok je u Evropi poznata kao Opirus. Novi model za 2007. donosi unapredjeni dizajn, novi motor od 3,8 litara V6 sa 264 KS, novu poboljsanu unutrasnjost sa potpuno novom instrument tablom, vecim komforom i bolje upravljanje zahvaljujuci i novom produzenom medjuosovinskom rastojanju. Novi je motor, snazniji za 32% od prethodnog, uparen sa petostepenim automatskim menjacem po navodima fabrike ekonomicniji nego ranije. Spolja novi Amanti donosi novi dizajn prednjih i zadnjih svetala, branika, haube, maske, vise hroma i sl. Serijski se ugradjuju 17 incni tockovi dok je za sistem ESP ( elektronska kontrola stabilnosti ) potrebno doplatiti. Doplata nije potrebna za osnovnu  fabricku garanciju od 5 godina ili predjenih 60000 milja dok garancija za motor iznosi cak 10 (!) godina ili 100000 predjenih milja.

Dok se ceka na sportsku Corsu OPC sa 180KS u Opelu su na salonu u Essenu ponudili poseban OPC line paket estetskog doterivanja ovog modela. Dakle fabricki tjuning u stilu VW-ovog R-line i Audijevog S-line-a, koji ukljucuje sportske branike napred i pozadi, pragove i povece alu felne.



I novi Jeep Compass je vec prosao tretman kod tjunera Startecha, koji ga predstavlja na salonu u Essenu. Promene se odnose na izgled i poboljsane performanse turbodizel motora. Izgled je oplemenjen Startechovim branicima sa hromiranim umecima napred i nazad, pragovima i originalnim Startechovim sportskim izduvnim sistemom od nerdjajuceg celika. Auto je postavljen na tockove od 18, 19 ili cak 20 inca i priblizen zemji za 30mm. Motor je pojacan sa serijskih 140 na 180KS dok je obrtni moment skocio na 360 Nm, koji je dostupan u rasponu od 1750 do 2500 obrtaja. Osim ovog Compassa SD3, u Essenu Startech predstavlja i svoje dorade Dodgeovih modela Nitro i Caliber.



Suzukijev SX4 u limuzinskoj verziji predstavljen je nedavno na salonu u Pekingu a sada stizu i vesti da ce se auto moci kupiti i u Evropi krajem sledece godine gde bi trebao da zameni limuzinsku verziju nikad dobro prodavane Liane. Ovaj Suzuki SX4 sa gepekom duzi je od standardne varijante za 390 mm pa sada dostize svih 4499 mm uz medjuosovinsko rastojanje od tacno 2500mm. Kineska varijanta je na Pekinskom salonu imala ugradjen 1,6 litarski motor sa 107KS dok ce se americka verzija opremati sa 2.0 litarskim agregatom i 143KS. Koji ce motor imati evropska varijanta kao standard za sada nije poznato ali da je automobil dizajnerski uspeo to stoji jer mnogi proizvodjaci neuspesnim dodavanjem gepeka na vec postojece kombilimuzine jednostavno naruze izgled zadnjeg kraja sto sa ovim Suzukijem nije slucaj.



Alfa 149

1 Dec, 2006 - 22:58 Top secret Komentari (0) comments  English

Za 2009. godinu Alfa sprema naslednika aktuelne 147-ce sa oznakom 149. Moguci izgled vidite na slici. Ono sto se ne vidi jeste nova platforma ( sa Fiata Bravo i nove Lancie Delte ) na kojoj ce biti napravljena ova nova Alfa, koja od sportskog i ekskluzivnog modela 8C Competizione preuzima osnovne konture dizajna. Sa duzinom od  4,40 metara i medjuosovinskim rastojanjem od 2,7 metara model ce prerasti sadasnji model za 180mm po duzini. Paleta benzinskih motora ce obuhvatati agregate od 120 do 250KS za varijantu GTA. Kod dizelasa novi je 1,6 litarski motor u 2 verzije sa 110 i 130 KS kao i 2,0 sa svih 180KS.



Kompanija Prodrive, zaduzena za trkacki program Aston Martina, pripremila je sopstveni performance kit za povecanje snage, poboljsanje upravljanja i izgleda za Aston Martin V8 Vantage. Prodrive je modifikovao 4,3 litarski V8 motor, koji sada umesto 380 daje 425 KS i 440Nm momenta umesto 410Nm. I performanse su sada naravno bolje pa maksimalna brzina iznosi 293km/h, sto je za 13km/h vise od serijskog modela. Ubrzanje do stotke je takodje popravljeno sa 5 na 4,7 sekunde. Uz pomoc Eibacah-a i Bilstein-a u Prodrive-u su doterali i ogibljenje pa je sad prekidacem u kokpitu moguce podesiti vesanje za sportsku ili normalnu voznju.



Reklama


Mazda je u zvanicnom saopstenju najavila da ce se njen novi manji model B segmenta ( naslednik Mazde2 ) i za evropsko trziste proizvoditi samo u Japanu a ne vise u Spaniji kao dosad. Novi auto ce se dizajnerski oslanjati na studiju Sassou iz prosle godine ( na slici ) a pojavice se tokom 2007. godine.   



Sbarro GT8

1 Dec, 2006 - 22:53 Salon Komentari (0) comments  English

Svajcarski karoserista Sbarro, poznat po svojim originalnim kreacijama automobila,  ni ovoga puta nije izneverio ocekivanja. Na tuning salonu u Essenu predstavlja najnoviju kreaciju i to sportski auto GT8 na osnovi Ferrarija Modene Spider ali u drecavoj roze boji. Ako vec boja ne lici na Ferrari bar je motor od 400KS i dalje pravi Ferrarijev.



Techart je doradio 2 modela Porschea i to Cayman S i 911 cabrio u obe verzije : Carrera i  Carrera 4S. Cayman S se u Techartovoj preradi sada zove Cayman Widebody GTSport i osim vidljivih spoljasnjih izmena u vidu potpunog aerodinamickog body kit-a, sportskog vesanja, novih tockova od 20 inca, razlikuje se i po promenama na motoru. Zapreminu serijskog motora od 3,4 litra Techart je podigao na 3,8 litara i povecao snagu na 385KS i 407 Nm. Ubrzanje iznosi 4,9 sekundi od 0 do 100 km na sat a maksimalna brzina premasuje 300km na sat, tacnije sada iznosi 303km/h.

Drugi Techartov novitet jeste njihova verzija Porsche-a 911 cabrio. I za verziju Carrera cabrio, koja ima 3,6 litarski motor i za Carreru 4S sa 3,8 litarskim motorom, razvijeni su novi vazdusni filteri i promenjena elektronika motora pa sada daju po 15KS vise uz povecanje maksimalne brzine za 15km/h i poboljsano ubrzanje ( 0 do 100km/h ) za nepune pola sekunde. Spolja, kao i za Cayman, spremljen je kompletan aero-body kit i tockovi od 18,19 ili 20 inca. Doterano vesanje se podrazumeva kao i sportska sedista i koza u unutrasnjosti. Na slikama Cayman S gore, 911 dole.  



Opelova Corsa prosla je kroz tuning tretman kod nemackog Steinmetza i rezultat je na slikama. Spolja novi su : originalna Steinmetz maska, prednji i zadnji spojleri, pragovi, zadnji krovni spojler iz 2 dela, dupli hromirani zavrsetak izduvne cevi i tockovi od 16, 17 ili 18 inca. Karoserija je sada bliza podlozi za 30 mm dok je i iznutra Steinmetz pokazao sta ume. Nova su aluminijumske pedale i odmoriste za nogu a od istog su materijala i vrh rucice menjaca i rucne kocnice. Tu je i Steinmetzov logo da ne zaboravite u kom autu sedite.



Americki tjuner Callaway, specijalzovan pre svega za preradu Chevroletog modela Corvette, prikazuje novi model C16 na salonu u LA-u. Za osnovu je uzeo 6,0 litarski V8 motor i pojacao mu snagu na svih 616KS. Ubrzanje mu od 0 do 60 milja ( 96 km ) na sat iznosi 3,3 sekunde a cetvrt milje ( 402 metra ) prelazi za 10,9 sekundi sto je brze od Ferrarija Enzo. Maksimalna brzina ?  Tacno 206 milja ili 331,4 km na sat. Spolja se osim zanimljivih boja karoserije isticu tockovi od 19 ( napred ) i 20 inca ( pozadi ). Iznutra se nalaze sportska Recaro sedista a sama  je unutrasnjost sva u kombnaciji koze i alkantare.



VW R-line

1 Dec, 2006 - 13:11 Noviteti Komentari (0) comments  English

Nemci sada nude novi R-line paket ( slicno Audijevom S-line paketu ) spoljasnjih i unutrasnjih dodataka za nekoliko VW modela i to za one kupce, koji zele da voze, bar vizuelno, drugacije automobile od onih serijskih, koji silaze sa proizvodne trake. Za to ce se pobrinuti Individual odeljenje fabrike. Za modele Golf, Passat, Touran i Touareg sada su u ponudi dodaci kao sto su : iznutra nova sportska sedista, sportski volan, R-line pedale i sl., dok su spolja za R-line paket rezervisani aerodinamicki kit, alu felne od 17 ili 18 inca i naravno logo R-line kao znak raspoznavanja. 



Honda Edix

1 Dec, 2006 - 13:10 Noviteti Komentari (1) comments  English

Honda je u Japanu predstavila osvezeni model Edix ( u Evropi FRV ) za 2007. godinu. Rezultat je na slici. Izmene su uglavnom kozmeticke prirode i ne menjaju bitno spoljasnji izgled, tek primecuju se promenjena maska, branici, doterana svetla  i sl. I pozadi-ista meta isto rastojanje. Promene se svode na drugaciju grafiku zadnjih svetala i branike. I iznutra su promene na istom nivou. Svejedno danas svakom automobilu sa nekoliko godina staza na trzistu svake promene dobro dodju pa tako i ovoj Hondi, cija su najzanimljivija karakteristika 6 sedista smestena u 2 reda.


 



To je pokazala akcija Ispravno vozilo-bezbedna voznja, koja je u Srbiji sprovedena izmedju 13. i 18. novembra u 384 centra za tehnicki pregled vozila. U okviru akcije od pregledanih 50000 motornih vozila cak 54% je bilo neispravnih ( prosle godine 56% ) saopsteno je u Upravi saobracajne policije. Najvise je kvarova na kocionom sistemu. Cak trecina svih vozila ima neispravne kocnice !



U Renaultu spremaju potpuno novu ( 3. po redu ) generaciju Lagune, svojevremeno prvog automobila, koji je osvojio maksimalnih 5 zvezdica za bezbednost putnika prilikom sudara. Vreme zamene se neumoljivo primice pa je tako, sto je bliza prezentacija, sve vise test vozila na putevima a medju njima je uhvacen jedan primerak, ciju sliku donosimo. Pored karavana, kao sto je ovaj, bice ponudjena naravno i kombilimuzinska varijanta a sve su glasnije price i o coupeu i to na osnovi Nissana Altime Coupe. To ne treba da cudi jer Renault kao vlasnik Nissana zeli da smanji troskove razvoja i proizvodnje. Sta ce od toga biti tek cemo videti a dotle jos samo nekoliko impresija o dizajnu nove Lagune. Renault ocigledno, a to se vidi i na ovim slikama, kao dizajnerski uzor, bar za prednji kraj koristi uspesni concept-car Fluence od pre neku godinu.



Jos jedan pogled na Audi TT ovoga puta od strane tjunera Oettingera. Uz potpuni spoljasnji body kit, koji doprinosi agresivnom izgledu automobila, velikih promena ima i na motoru. Oettingerova verzija razvija 350KS i 470 Nm a ubrzanje od 0 do 100km/h iznosi 5,6 sekundi dok je maksimalna brzina podignuta na 270 km/h. Prezentacija naravno ovih dana na salonu u Essenu.



Salon u LA-u traje i Nissan naravno ne sme da fali. Najznacajniji novitet predstavlja coupe verzija Altime, jednog od najpopularnijih modela Nissana u SAD-u. Za razliku od Altime u sedan verziji, coupe je nesto kraci i laksi i ima tvrdje podeseno ogibljenje mada isto zadrzava prednji pogon. Paleta motora obuhvata 2 benzinca sa serijski uparenim rucnim menjacem sa 6 brzina dok je uz doplatu u ponudi i CVT automatik. Manji benzinac je 2,4 litarski  4-cilindras sa 175KS a veci je 3,2 V6 sa 270KS. I zasto uopste obracamo paznju na model namenjen samo SAD-u ? Zato sto je Renault vlasnik Nissana i zato sto su, navodno, vesti da Renault sprema buducu coupe verziju nove Lagune upravo na platformi ove Altime coupe, veoma pouzdane !



Na slici nije Rover 25 vec buduci kineski Roewe 250. Kao sto je poznato, posle propasti Rovera, pravo na proizvodnju njegovih modela 25 i 75 kupila je kineska kompanija SAIC ali je pravo na koriscenje imena Rover otkupio Ford tako da su kinezi primorani da promene ime ali opet u  veoma slicno-Roewe. Kineska varijanta Rovera 75 pod imenom Roewe 750 je vec predstavljena javnosti a evo i prve slike prototipa  kineskog Roewe 250 na kojo se jos ne vide eventualne izmene u odnosu na originalni Rover 25. Ali sudeci po Roewe-u 750 i manji Roewe 250 spolja ce se razlikovati manje-vise po vecoj i agresivnijoj masci dok termin prezentacije nije poznat.   



Iza ovog imena se krije dobro poznati Suzuki Swift u doradi firme Carzone. Najvece su promene ustvari nastale ugradnjom potpuno novog body style-a, koji ukljucuje nove prednje i zadnje branike i set pragova sa strane vozila. Branici su komplementarni i za verziju sa 3 i sa 5 vrata dok su pragovi za sada namenjeni samo verziji sa 3 vrata. Na autu na slici dodate su felne od 17 inca sa gumama 205/ 40. Sve to zajedno sa spustenim ogibljenjem za 60mm i u ovom slucaju crvenom bojom daje zaista aktraktivan izgled ovom malisanu.




Copyright 2006-2017 by auto.blog.rs