Home Vesti Domaće tržište Video Zanimljivosti Noviteti Tuning Concepts Top secret Predstavljamo Saloni Forum Arhiva Galerija Linkovi O nama

Kompanija Škoda konačno ima svog aduta u veoma zahtevnom segmentu kompaktnih crossovera, a to je potpuno novi Karoq. Sada su se na internetu pojavili renderi koji otkrivaju kako bi mogli da izgledaju budući Karoq Scout i Karoq Sportline.

Češki proizvođać se pri dizajniranju Karoqa odlučio za kovencionalni dizajn eksterijera, koji ipak predstavlja veliki korak napred u odnosu na prethodnika, model Yeti. Karoq je iskoristio formulu većeg Kodiaqa, što će verovatno biti dobitna kombinacija s obzirom da veći SUV sa sedam sedišta već postaje hit.

Međutim, iz Škode je već potvrđeno da će se 2018. godine pojaviti model Karoq Sporline, koji će dobiti estetske promene, ali ne i više snage.

Takođe, ima smisla i to da Kodiaq dobije Scout tretman, baš kao što je slučaj s njegovim većim bratom i Octavijom karavan.

Kako bi mogli da izgledaju pomenuti modeli, nagoveštavaju renderi u prilogu.

Šef Škodinog odeljenja za istraživanje i razvoj, Cristian Strube, zainteresovan je za proizvodnju i modela Karoq RS. Ako dobije zeleno svetlo, na tržište će stići nakon već odobrenog Kodiaqa RS. Veliki SUV će pokretati 2,0 litarski BiTDI motor, dok bi Karoq RS mogla da pokreće kombinacija benzinskog i električnog motora, čime bi imao snažan hibridni pogon.

Ako se planovi ostvare, Karoq RS će biti znatno drugačiji od španskog rođaka, a to je SEAT Ateca Cupra, koji će pokretati konvencionalni 2,0 litarski benzinski motor s turbo punjačem snage oko 300KS. Motor s unutrašnjim sagorevanjem kod Karoqa RS će imati manje snage, ali bi ukupna snaga u kombinaciji s elekričnim motorom trebalo da bude jednaka snagi Cupre.

Škoda Karoq Sportline će debitovati u martu 2018. godine na Sajmu automobila u Ženevi, gde bi štand mogla da deli i s Karoqom Scout. Ako se to ne dogodi, onda će Scout biti predstavljen u oktobru u Parizu.

Izvor: Klix.ba

Renderi: IndianAutosBlog.com / Autobild.de




  čitanja : 260

| More


 
   


   

Reklama

Pravila

Komentari
Dodaj komentar





Zapamti me

Copyright 2006-2017 by auto.blog.rs