Home Vesti Domaće tržište Video Zanimljivosti Noviteti Tuning Concepts Top secret Predstavljamo Saloni Forum Arhiva Galerija Linkovi O nama

Jaguar prekida sa tradicijom. Naslednik aktuelnog modela S-type zvace se XF. To je znak da ce novi auto biti razlicit kao sto je njegovo ime. Bar se tako nadaju u Jaguaru. Nova verzija sportske limuzine treba da povrati ugled Jaguara kao proizvodjaca izazovnih i razlicitih automobila. S-type jos od svoje pojave nije postigao komercijalni uspeh kakvom su se nadali u Jaguaru uprkos podmladjivanju 2002. i 2005.godine. Sa druge strane koncept vozila kao sto je bio RD-6, pokazala su da su englezi i dalje sposobni da naprave atraktivan auto razlicit od S-typa pa ce se novi XF dizajnerski snazno ugledati na njega. Zanimljivo da se Jaguar kod novog modela odrice aluminijumske karoserije jer bi upotreba tog materijala prolongirala prezentaciju do 18 meseci . Na slici moguci izgled XF-a, koji treba da se pojavi u prodaji u jesen 2008. godine. 



Reklama


Italijanski gigant Fiat originalno ( preko pribora za jelo ! ) najavljuje svoj mali gradski model 500 za sledecu godinu. Zvanicnih slika za sada nema ali je Fiat pustio u opticaj ovu fotografiju, koja na zanimljiv nacin prikazuje kako ce izgledati oznake na zadnjem kraju automobilu. Na slaniku je nacrtana oznaka obicne verzije buduceg 500 a desno, biber sa skorpijom, znakom Abartha, predstavlja ljutu, zabiberenu sportsku varijantu sa mogucih 150KS iz 1,4 litarskog turbo motora. Obican 500 ce po najavama imati 0,9 litarski 2-cilindricni motor sa 90 do 110KS. Italijanski dizajner Fabrizio Salmasso, koji je nacrtao logo opisuje ga kao malenog, snaznog i intrigantnog, upravo onakvog  kakav ce biti i novi mali prelepi Fiat, ciji izgled mozemo naslutiti iz crteza. Treba podsetiti da Fiat svoj model 500 razvija zajedno sa Fordom, koji ce na istoj platformi napraviti i naslednika modela Ka. I Fiat i Ford ce svoje nove male automobile proizvoditi u Fijatovoj fabrici u Poljskoj.



Salon u Detroitu pocinje pocetkom januara naredne godine a japanci su vec izasli sa skicom svog novog koncepta napravljenog za tu priliku. Na tzv. teaser slici nalazi se crossover SUV model, namenjen najverovatnije samo amerikancima, kojima ce biti ponudjen kao serijski proizvod u drugoj polovini 2007.godine.



Za sledecu godinu Cadillac sprema 3 nova modela namenjena evropljanima. Prvi je potpuno novi CTS, koji ce biti opremljen i turbodizelom da bi se vise priklonio evropskom ukusu i time povecao svoje sanse za bolji plasman. Drugi model ce ustvari biti sportska hatchback varijanta postojeceg modela BLS, koji takodje sledece godine dozivljava facelift. Kabrio verzije, po svemu sudeci nece biti, jer je procenjeno da prodaja ne bi bila dovoljno velika da pokrije troskove razvoja i proizvodnje. Treci novi model, za koga u GM-u kazu da tek treba da dobije zeleno svetlo za proizvodju, jeste baby Cadillac. Model bi bio manji od postojeceg BLS-a i pozicioniran u klasu BMW-ove jedinice. Na slici detalj novog modela CTS, koji ce svetsku promociju doziveti na salonu u Detroitu vec pocetkom januara 2007. godine.



BMW X6

25 Nov, 2006 - 16:25 Top secret Komentari (0) comments  English

Dosad su se prenosile samo nezvancne informacije da BMW intenzivno radi na razvoju sportskog crossover modela X6 na produzenoj platformi novog X5. Ove fotografije sugerisu da je razvoj odmakao i da  je na slici buduci konkurent Mercedesu CLS, a ne BMW V5, koji BMW takodje razvija kao konkurenta Mercedesa R klase. Ono sto se moze primetiti ispod kamuflaze jeste visa bocna sportska linija i zadnja polozenija linija C stuba oblikovana kao na nekom coupeu ( mozda ce liciti na resenje sa BMW-a Z4 coupe ), a ne kao na kombi-limuzini.    



BMW M3

24 Nov, 2006 - 21:41 Top secret Komentari (0) comments  English

Testiranja nove M3 verzije BMW-ove trojke priblizavaju se kraju, pa se sve cesce srecu sve manje kamuflirani prototipovi kako se priblizava dan prezentacije. Ovo je jedna od poslednjih fotografija. Za sada se zna da bi se prvo na salonu u Zenevi u martu naredne godine trebao pojaviti koncept M3, a u septembru, na salonu u Frankfurtu i serijska varijanta. Pojavice se u verziji coupea i limuzine, a motor ce biti V8 sa 450KS, koje ce izvlaciti iz novog  4,0 litarskog motora. Uz novi motor najavljuje se i modernizovani SMG menjac.




Posle Octavie Scout Skoda sprema jos jedan proterenski automobil. Ovo su tajni snimci Roomstera sa povisenim klirensom ( rastojanje od tla ) , ojacanim donjim delovima karoserije i robusnijim branicima. Uz jos neke plasticne estetske dodatke izgleda atraktivnije od obicne verzije, koja je vec u prodaji. Ipak, bez obzira na sve navedeno, ne treba zaboraviti da je ovaj model ipak obican putnicki automobil sa prednjim pogonom, pa ono proterenski treba shvatiti doslovno. Znaci da sa njim ipak ne mozete u "osvajanje" najtezih terena vec ce vam auto pomoci da lakse savladate losije puteve i, eventualno, ponekad skrenete sa glavnog puta zbog izleta.



Reklama


Najavljena putna verzija takmicarskog Ferrarija F430 Challenge uhvacena je bez maske na testiranju na stari Nirburgring. Ova verzija ce se moci legalno registrovati i nosice zvanicni naziv F430 Challenge Stradale, pri cemu ono Stradale ( put, putnicko)   oznacava da je namenjena regularnom drumskom saobracaju a ne za trke. Umesto serijskih 490KS imace 520 a uz ce biti laksa za oko 100kg. Tako mozemo ocekivati znatno bolje performanse od obicnog F430, koji postize 315 km na sat i treba mu 4 sekunde do 100 na sat. Koliko ce to biti , moramo jos da pricekamo.   



Prema poslednjim informacijama, Audi bi svoj buduci A3 cabrio mogao da proizvodi u Madjarskoj. Klasicni platneni krov bi bio proizvod nemackog specijaliste za kabriolete Karmann-a, koji ce krovni mehanizam slati u Audijevu fabriku u komsiluku, gde se vec proizvodi model TT. Sam A3 cabrio bice predstavljen naredne godine ( bar kao prototip ) na salonu u Frankfurtu, dok bi u proizvodnju usao 2008. godine. Medjuosovinsko rastojanje bice isto kao kod Audija A3 Sportback s tim sto ce se dizajn naravno razlikovati. Motori; 2-litraski turbo sa 4 cilindra i 3,2 litarski V6.



Na jugu Francuske ulovljen je ovaj Clio , koji bi se trebao zvati R3 i napravljen je na osnovi Clia Rs197 . Bice ponudjen u 3 varijante, pri cemu ce se svaka razlikovati po performansama i manjim estetskim detaljima. Verzije ce biti R3 Access, R3 Premium i R3 Maxi. Access je dizajniran u skladu sa standardima grupe N. Najjaci u novoj trojci, R3 Maxi, imace povecane kocnice i motor od 230 KS, a svaki od ova 3 modela ce biti idealan za privatne takmicarske timove zbog manjih troskova nabavke i eksploatacije u odnosu na dosadasnji Clio Super 1600 rally car.



Kruze glasine da Alfa sprema luksuznu limuzinu na platformi buduce generacije Maseratija Quattroporte , koja ce biti jedan od modela sa kojima Alfa namerava da se vrati na trziste SAD-a. Novi veliki model ce imati pogon na zadnjim tockovima sto ce biti prva Alfa posle skoro 15 godina sa takvim pogonom jos od Alfe 75. Prema istim glasinama nova velika limuzina sa duzinom od skoro 5 metara, bi mogla da se proizvodi u Maseratijevoj fabrici u Modeni, a pokretace je ili  V6 ili V8 motor.



Ovaj Mazdin model nije se dosad isticao nekim posebno dobrim rezultatima prodaje u Evropi pa su japanci resili to da promene. Verzija za sledecu godinu ( na slici americka varijanta ) donosi atraktivniji dizajn, kvalitetniju unutrasnjost i poboljsan pogon 4x4. Buduci da je Ford vlasnik Mazde moze se ocekivati i da ce sledeci Ford Maverick biti klon ove Mazde, uostalom tako je bilo i kod sadasnjih modela.



Ovo je dosad mozda i najbolja ilustracija kako ce izgledati novi Porscheov supersportski sedan. Porsche, limuzina sa 4 vrata? Da. Postojale su u i proslosti ideje pa cak i neki konkretni prototipovi Porschea sa 4 vrata ali nijedan nije zaziveo iz raznoraznih razloga. Sada u Porscheu misle da je doslo vreme da ovaj tip karoserije ponese ime njihovog brenda. Panamera, kako ce se zvati taj model, naravno nece biti samo jos jedna limuzina sa 4 vrata za porodicne ljude ili taksiste, vec auto za prave poznavaoce i to one koji ce moci da si ga priuste, posto naravno Porscheov znak mora da se plati. Koliko, za sada se ne zna ali se premijera ocekuje tokom 2008.godine s tim sto bi prodaja pocela verovatno tek 2009. godine. Sam dizajn naravno prati aktuelan Porscheov stil ali mora da se primeti da prednji kraj neodoljivo lici na proslogodisnji prototip svajcarske firme Rinspeed Chopster. Posebno se to odnosi na prednja svetla i agresivne branike. I zasto bas sada ovakav Porsche? Zato sto konkurencija vec nudi ili ce uskoro nuditi slicne modele. Vec su u prodaji Maserati Quattroporte i Mercedes CLS a pravi konkurent Porscheovom modelu ce stici za dve godine iz Aston Martina. Njihov prototip Rapide tada naime ulazi u proizvodnju. Ni taj model naravno nece biti jevtin a takodje i BMW sprema slican model.



Najmanji i izuzetno uspesni model Kie za sledecu godinu ocekuje kura podmladjivanja. Test vozila obavljajuju poslednja ispitivanja, a koja su naravno maskirana, pa se ne vide najinteresantniji detalji, koji zahvataju promene na prednjoj masci, branicima , svetlima, kao i promene zadnjeg dela. Ne zna se jos da li ce biti i nekih modifikacija ispod koze.



BMW-ova jedinica se prodaje od 2004.godine, pa Bavarci spremaju prvi ristaljing ovog modela za prolece naredne godine. Istovremeno ce se pojaviti i varijanta sa 3 vrata, a do kraja godine i coupe. U planu je i cabrio ali on stize tek 2008. Izmene koje se vide i na ovim crtezima Auto Bilda podrazumevaju promene prednjeg branika , svetala i grila maske hladnjaka, a pozadi ce promene zahvatiti svetla i branike.



Zbog pada prodaje svog SUV-a Cayenne, Porsche planira promociju nove verzije vec za salon u Zenevi u martu 2007. godine, sto je mnogo pre nego sto se ocekivalo. Prototipovi obavljaju poslednje provere pred prezentaciju, a jedan od njih je uhvacen skoro bez ikakve kamuflaze. Na slici se vidi promenjen prednji kraj sa novim svetlima i novi branik sa redizajniranim otvorima za vazduh, dok se za sada ne zna mnogo o eventualnim promenama na motorima i mehanici.



Vrse se poslednja ispitivanja novog Lancera pre zvanicne promocije na salonu u Detroitu u januaru sledece godine pa je jedno od test vozila uhvaceno bez ikakve maske. Kao sto se i pretpostavljalo novi se model drasticno razlikuje od svoga prilicno bezlicnog prethodnika za sta se brinu pre svega agresivan prednji kraj i impozantna sirina bokova posebno u EVO verziji. Doduse osnovni motor u ponudi je ipak slabasni 1,5 litarski sa 110KS pa ce se pravi potencijal moci osetiti tek u pomenutoj EVO X verziji sa oko 300KS koje izvlaci iz 2 litarskog turbo motora uz neizbezni pogon na sva cetiri tocka.



Pojavila se prva fotografija koncepta Ford Mustanga, koga za skorasnji salon u Los Angelesu sprema Italdesign na celu sa Fabriziom Giugarom. Sem slike nema drugih informacija, osim da ce sledeci Mustang najavljen za 2010.godinu mozda liciti na ovaj prototip, cime Ford ispituje reakcije javnosti na novi dizajn svog uspesnog modela.



Evo prvih crteza nove Ibize planirane za 2008. godinu. Ovaj model, za fabriku od najveceg znacaja, preuzima dizajn od svoje vece sabrace, modela Altea i Leon dok platforma i motori stizu i VW-a, buduci da i Seat poput Skode pripada nemackom koncernu. Najmanji motor bi trebao biti od 75 KS, dok bi sportska varijanta Cupra razvijala oko 170KS.



Za sledecu godinu Fiat najavljuje novi mali model 500, retro dizajna koji neodoljivo podseca na naseg Ficu. Stizu informacije da Fiat planira ugradnju 2-cilindricnog motora, koji bi uz pomoc turbo punjaca iz samo 900 kubika zapremine izvlacio izmedju 90 i 110 KS i 120 Nn maksimalnog momenta. Takodje se najavljuje i varijanta od 1,4 litra sa svih 150 KS takodje sa turbom, koji bi bio pravi naslednik nekadasnjih Abarth verzija. Sta ce biti od svega toga, bice poznato krajem 2007. na prezentaciji serijskog modela koga Fiat zajedno razvija sa Fordom, koji na istoj platformi planira naslednika svog malog modela KA. I Fiat 500 i novi Ford KA proizvodice se u Fiatovoj fabrici u Poljskoj.




Copyright 2006-2017 by auto.blog.rs