Home Vesti Domaće tržište Video Zanimljivosti Noviteti Tuning Concepts Top secret Predstavljamo Saloni Forum Arhiva Galerija Linkovi O nama

Evo nove slike buduceg M3 modela iz BMW-a ali posle coupe i CC verzija malo o sedan verziji. Sedan? Da! Iako prednji deo BMW-a E90 u M3 varijanti izgleda kao coupe E92 to je ipak sedan i ustvari najveca dizajnerska fora na ovom automobilu.Dakle ili su u fabrici resili da zbune paparace ili stvarno BMW planira da M3 sedan dobije svetla i bubrege sa Coupe verzije i time se distancira od obicnih limuzinskih verzija E90. Insajderi cute ili nemaju nista novo pa tako nista novog ni oko mehanike. Dodali smo i sliku coupea BMW E92 u M3 varijanti koji je takodje skoro potpuno nemaskiran ulovljen prethodnih dana. 

 



Reklama


Nemacki Autobild je objavio nove crteze moguceg izgleda nove GLK klase, Mercedesovog manjeg terenca za 2008.godinu i novog modela SL takodje za 2008. Kao sto se vidi GLK lici na veci model GL odnosno GLK ce predstavljati njegovu manju kopiju. Mercedesov buduci konkurent BMW-u X3 i Land Roveru Freelanderu proizvodice se u Bremenu, a  najverovatnije ce koristiti platformu buduce C klase. Godina 2008. koja se pominje kao pocetak prodaje odnosi se na Evropu dok ce se GLK u SAD-u pojaviti tokom 2009.godine. Sto se SL-a tice nekih konkretnijih informacija nema sem crteza na kome ovaj dvosed, iskreno, izgleda previse grubo za jednog sportistu odnosno izgleda kao da mu je nakalemljena, za njega prevelika, maska sa malopre pomenutog velikog terenca GL. Nadajmo se da ce auto u stvarnosti ipak odlikovati elegantniji dizajn kao i dosad.



Pisali smo vec o mogucem novom Lamborghinijevom terencu a evo sada i nekoliko dodatnih slicica eventualnog izgleda LM005 Lagartijo modela kako ga nazivaju na sajtu Infomotori.it odakle su i ove slike. Naravno sve sto sledi o ovom super terencu su suve spekulacije i nezvanicne (polu)informacije. Kako je Lamborghini jos od 1998. godine pod kapom VW-a tacnije Audija, deluje sasvim logicno da ce novi LM005 imati masu delova sa Audija Q7 i Porschea Cayenne sto uopste ne mora da znaci nista lose. Motori koje se pominju su benzinci V10 i manji 4,5 litarski V8 kao i jeres za Lamborghini-dizel !! Ali bio bi to monstruozni 5,9 litarski V12 iz Audija Q7 sa svih 500KS i 1000Nm kako i prilici jednom Lamborghiniju. Sta je sve od ovoga tacno pokazace vreme.



Na slikama je test vozilo buduceg modela Dodgea u crossover kategoriji ( miks SUV-a i MPV-a) koji jos nema zvanicno ime a koristi platformu Dodgea Avengera i Chryslera Sebring. Sve se jos vodi pod kodnom oznakom JC49 i predstavlja odgovor Dodgea tj. Chryslera na Saturn Outlook i slicne modela iz GM-a kao i na Ford Edge i Toyotu Highlander. Model je ocigledno vec u poodmakloj fazi razvoja pa se prezentacija ocekuje tokom 2008. godine kao modela za 2009. Proizvodnja bi trebala biti organizovana u Meksiku, u mestu Toluca gde se vec proizvodi PT Cruiser u kolicini od 150000 komada godisnje, bar se tako nadaju u Chrysleru.  



Sada ponovo jer su dostupni novi i dosad najprecizniji crtezi ( iz italijanskog Quattroruotea ) moguceg izgleda nove manje Alfe sa legedarnim imenom Junior. Doduse ime nije zvanicno potvrdjeno vec se tako interno fabricki zove ceo ovaj projekat ali ono najvaznjie jeste da je Fiat (vlasnik Alfe) potvrdio da se na ovakvoj Alfi radi i da ce biti spremna da se od 2008. godine, kada se ocekuje prezentacija, uhvati u kostac sa Minijem i novim manjim Audijem. Da bi to i ostvarila dizajn ce biti slican Maseratiju odnosno delovace kao mali Maserati sa izrazito sportskim detaljima u vidu sirokih bokova, agresivnog nosa i prednjih branika sa velikim otvorima za vazduh kao i centralno smestenog zavrsetka izduvne cevi uz svetla pozadi u stilu Alfe 8C Competizione. Sam auto naravno ima karoseriju sa 3 vrata, duzina se procenjuje na malo manje od 4 metra a osnovni motor  verovatno novi 1,4 litarski turbo benzinac od 120 i 150KS iz novog Fiata Bravo. A jednog dana mozda i dizel. Mozda. Da bi uspeo pored mehanike i privlacnog dizajna, ne bi smelo da se pretera sa cenom jer Alfe poslednjih godina nisu bas jevtine. Ako se pojavi sa najavljenom cenom od 16000 eura za bazni model, ne treba sumnjati u uspeh.



Americki AutoWeek objavio je informacije i sliku/impresiju buduceg Camara cabrio odnosno njegove studije najavljene za salon u Detroitu. Kako je Camaro i u obicnoj coupe verziji posle predstavljanja koncepta u januaru ove godine, takodje u Detroitu, podigao dosta prasine, tako se i ova verzija ocekuje sa dosta nestrpljenja. Jednostavno u americkoj se javnosti podrazumevalo da ce novi Camaro dobiti i neizbeznu cabrio verziju tako da sada stvari sa ovim konceptom samo dolaze na svoje. Camaro cabrio ce medjutim, bar sada tako izgleda, zadrzati platneni pokretni krov u skladu sa tradicijom na koju u Chevroletu obilato racunaju da ce im pomoci u prodaji ne samo ovog cabrija vec i obicne coupe verzije kada konacno pocne prodaja, za mnoge daleke, 2009.godine.



Da bi preokrenuli negativan finansijski saldo i smanjivanje trzisnog kolaca od strane domace i inostrane konkurencije u Fordu povlace ili hrabar ili ocajnicki potez. Naime na krilima uspeha modela Mustang (jos od 1964. predstavlja pristupacan sportski auto i uspeh za Ford) u Fordu nameravaju da narednu 6. po redu generaciju svoje ikone planiranu za 2011. godinu osim u coupe, ponude i u sedan i karavan varijanti ! I sve to uz ucesce australijske filijale Forda koja ce biti zaduzena za izradu nove platforme na kojoj ce nastati novi Mustang ali i novi koncept Lincolnove limuzine cija premijera ce biti vec u Detroitu za manje od mesec dana. Ono sto je zanimljivo da se novi Mustang nece prodavati samo na ogranicenom broju trzista kao sada vec sirom sveta pa tako konacno i u Evropi. Slika preuzeta iz britanskog Autocara.



Reklama


Druga generacija Minijevog Cabria uhvacena je ovih dana tokom testiranja u Minhenu. Kao sto se i pretpostavljalo i cabrio varijanta kao i vec predstavljena konvencionalna verzija donosi dizajn veoma slican prethodniku i povecane dimenzije sto ce naravno pozdraviti putnici na zadnjim sedistima. Predvidjeni su motori sa rasponom snage od 120 do 175KS za Cooper S. Prodaja bi trebala da pocne tokom 2008.godine mada se cuju nezvanicne najave da bi Mini odnosno BMW kao vlasnik engleske marke mogao vec u januaru 2007. na salonu u Detroitu da predstavi koncept novog cabrija.



Serijska varijanta Dodgea Avenger, kao sto se vidi na slici, je u dlaku jednaka konceptu automobila od pre neki mesec. Probne voznje novog modela, koji ce dopuniti evropsku paletu Dodgea, se blize kraju pa je sve vise ovakvih nemaskiranih vozila po putevima. Novi model koji nasledjuje Stratus proizvodice se samo kao limuzina sa 4 vrata a pocetak prodaje se ocekuje vec u prvom kvartalu 2007.godine. Cene cak i okvirne nisu poznate mada ako je suditi po Caliberu bice prihvatljive imajuci u vidu klasu, opremu i motore buduceg Avengera.



Iz Mercedesa stizu najave o super luksuznom konceptu kabrioleta na osnovi aktuelne S klase cija ce promocija biti na salonu u Detroitu za manje od mesec dana. Ovaj cabrio ce ponuditi 4 prava sedista za razliku od ostalih otvorenih vozila koje su obicno dvosedi ili u boljem slucaju 2+2 konfiguracije. Nije potvrdjeno da li se radi o karoseriji sa 4 vrata ili ce biti izabrano resenje skracene verzije sa 2 vrata. Ali imace platneni krov umesto sada modernih metalnih. U svakom slucaju Mercedes ce ovaj koncept uraditi mnogo luksuznije nego S klasu. Najavljuje se motor 6,0 V12 sa 500KS. Da li ce ikada takav ili slican koncept kabrioleta uci u (malo)serijsku proizvodnju ostaje da se vidi. Ali za Detroit i Rolls Royce sprema luksuzni kabriolet , koji je ustvari serijska verzija koncepta 100EX od pre 2 godine. Prema najavama ovaj Rolls-ov koncept ce uci u proizvodnju tek sa malim izmenama u dizajnu i tehnici. Prva slika prikazuje moguci izgled S klase u cabrio varijanti a druga prototip Rollsa 100EX.



Audi Q5

11 Dec, 2006 - 16:41 Top secret Komentari (1) comments  English

U Audiju uzurbano rade na novom manjem SUV-u sa imenoim Q5, cija se promocija ocekuje vec tokom 2008.godine. Manji brat vec prihvacenog Q7 (od koga preuzima i veliki deo dizajnerskih resenja) ce iskoristiti VW-ovu PQ35 platformu koju vec koristi Eos a uskoro i Tiguan i nova reinkarnacija modela Scirocco najavljenog nedavno kroz studiju Iroc. Na njoj ce u Audiju nastati i novi A4 i coupe A5, o kojima smo vec pisali. Skice moguceg buduceg izgleda novog Q5 vidite na ovim slikama preuzetim od Autobilda. Buduci konkurent buduceg Mercedesa GLK i BMW-a X3 opremace se celom paletom poznatih benzinskih i dizelskih motora iz Audijeve ponude ukljucujici i 2.0 TFSI motor sa 195Kw/265KS za mogucu S verziju. Inace Audi je upravo obelodanio plan investicija, teskih 11,8 milijardi eura u narednih 5 godina, koje ce utrositi za razvoj automobila od cega cak 8,4 milijarde za potpuno nove modele medju njima i ovaj Q5. Ostali novi modeli su, bar oni najavljeni, novi A4, A5,A7 i mozda R4. Uglavnom iz planova se vidi da ce gama Audijevih vozila do 2012. godine porasti sa sadasnjih 22 na 40 modela.



Uhvacena je i nemaskirana najmanja BMW-ova serija 1 u varijanti sa 3 vrata. Buduci da se jedinica prodaje od 2004. godine, BMW planira blago doterivanje izgleda za prolece naredne godine u vidu promenjenih branika i spreda i pozadi, doteranih svetala, "bubrega" napred i sl. Istovremeno sa redizajniranom gamom vec poznate verzije sa 5 vrata pojavice se i potpuno nova sa 3 vrata ciju sliku donosimo. Do kraja 2007. godine pojavice se i jedinica u coupe varijanti.



Evo jos nekoliko novih fotografija BMW-ove nove generacije M3 i to u coupe ( prva slika) i coupe-cabrio verzijama na kojima su skoro potpuno nemaskirani. Nekih novih informacija u odnosu na poslednji put kada smo pisali o ovom modelu nema tako da samo ponavljamo da ce ga pokretati novi 4,0 litarski V8 motor snage do 450KS uz poboljsani SMG menjac. Osim pomenutih verzija M3 ce se nuditi i kao karavan (touring) i limuzina. Prezentacija serijskog modela se ocekuje septembra 2007. na salonu u Frankfurtu.    



Na internetu su se pojavili novi crtezi moguceg izgleda nove Honde NSX odnosno Acure kako se taj auto zove u SAD-u. Slike su sa internet sajta VTEC.net odakle prenosimo i vest o motoru koji bi trebao da se ugradjuje u Hondinog sportistu. Rec je o 4,5 litarskom V10 motoru sa svih 550KS.



Prema pisanju britanskog AutoExpressa, odakle prenosimo ove crteze, novi mali Ferrari 420 Dino ce se pojaviti na trzistu 2010.godine i predstavljace konkurenciju Porsche-u 911 i Aston Martinu V8 Vantage-u. Oznaka 420 znaci motor zapremine 4,2 litra i to V8 sa 480KS. Sasija bi trebalo da bude izradjena od aluminijuma a karoserija od karbon fibera. Buduci da bi taj manji Ferrari bio jevtiniji od sadasnjih modela, ocekuje se da bi onda godisnja produkcija fabrike premasila 5000 komada sto u fabrici zele da izbegnu po svaku cenu cuvajuci ekskluzivnost. Zbog ovakvih razloga novi Dino je tek nedavno dobio zeleno svetlo za proizvodnju, prenosi AutoExpress. U medjuvremenu sadasnji najmanji Ferrari F430 dobice V10 motor sa 550KS dok se vec sprema njegov potpuno novi naslednik takodje za 2010.godinu.



O ovom novom Porscheovom projektu sportske coupe-limuzine sa 4 vrata vec smo pisali pa sada samo prenosimo nekoliko novih impresija moguceg izgleda buduceg Porscheovog sportiste iz nemackog Autobilda. Porsche ovaj projekat krije pod fabrickim kodom G1 a planirana prezentacija bi trebalo da se dogodi 2009. godine mada je moguce da se ovaj Porscheov novitet pojavi godinu dana ranije. Panamera ce biti odlucan Porscheov odgovor vec postojecim Maseratiju Quattroporte-u i Mercedesu CLS-u a i buducim konkurentima BMW-u X6 i Aston Martinu Rapide-u. Cena naravno nece biti mala.



Toliko smo vec pisali o novom modelu 500 iz Fiata da bi sve bilo samo ponavljanje. Ali sada su nam dostupne slike potpuno gotovog modela, naravno nezvanicne, koje su dospele na internet bez Fiatove volje. Slike dovoljno govore o retro obliku nove ponovo ozivljene legendarne petstotke napravljene za 21. vek. Nezvanicne informacije govore da ce svetska premijera biti odrzana u septembru 2007. godine na salonu u Frankfurtu. Dotada evo nekih, opet, nezvanicnih informacija o dimenzijama i motorima. Medjuosovinsko rastojanje iznosi 2305 mm nasuprot prethodniku koji je imao samo 1800mm. Za duzinu se samo nagadja da ce biti oko 3400mm dakle kao Toyota Aygo. Motori bi, prema sada dostupnim insajderskim informacijama, za pocetak bili Pandini 1,1 i 1,2 litarski benzinci i 1,3 litarski multijet dizelas. Ali i dalje se spominje mogucnost ugradnje dvocilindricnih motora sa turbom i snagom izmedju 90 i 110KS. Novo je sto se sad pominje 1,4 litarski 16v motor sa okruglo 100KS iz Pande 100HP, sa kojim bi mali 500 dostizao svih 185km/h i ubrzanje do stotke za 9,5 sekundi. Ostaje nam samo nada da u Fiatu nece preterati sa cenom kao BMW sa novim Minijem ili mu preti (relativni) neuspeh poput VW-ove nove Bube.



Audi A5

3 Dec, 2006 - 16:13 Top secret Komentari (0) comments  English

Tokom prezentacije Audija TT Roadster na salonu u Los Angelesu, o cemo smo vec pisali, iz Audija je potvrdjeno da se se novi A5 coupe pojaviti na salonu u Zenevi marta 2007.godine. Auto ce predstavljati coupe varijantu novog A4 modela pa ce i biti napravljen na njegovoj platformi na kojoj ce kasnije, najverovatnije 2008., biti spreman i manji SUV sa imenom Q5. Iste 2008. godine ocekuje se i cabrio varijanta novog A5. Na slikama vidite moguc izgled coupe i cabrio varijante. Crtezi su preuzeti od nemackog Autobilda.



Jedan od zanimljivijih i  ( pristupacnijih ! ) novih modela, koji Alfa sprema u bliskoj buducnosti ce svakako biti i novi mali model sa legendarnim imenom Junior. Po najavama ovaj ce auto predstavljati inovativni koncept kompaktnog sportiste sa 3 vrata. Sa duzinom od oko 4 metra i sa prepoznatljivim Alfinim dizajnom, trebao bi da kosta oko 16000 eura. Evo i nekoliko najnovijih impresija moguceg izgleda tog automobila, koji se oblikom, barem napred, oslanja na izgled vec etablirane Brere.



Alfa 149

1 Dec, 2006 - 22:58 Top secret Komentari (0) comments  English

Za 2009. godinu Alfa sprema naslednika aktuelne 147-ce sa oznakom 149. Moguci izgled vidite na slici. Ono sto se ne vidi jeste nova platforma ( sa Fiata Bravo i nove Lancie Delte ) na kojoj ce biti napravljena ova nova Alfa, koja od sportskog i ekskluzivnog modela 8C Competizione preuzima osnovne konture dizajna. Sa duzinom od  4,40 metara i medjuosovinskim rastojanjem od 2,7 metara model ce prerasti sadasnji model za 180mm po duzini. Paleta benzinskih motora ce obuhvatati agregate od 120 do 250KS za varijantu GTA. Kod dizelasa novi je 1,6 litarski motor u 2 verzije sa 110 i 130 KS kao i 2,0 sa svih 180KS.




Copyright 2006-2017 by auto.blog.rs