Home Vesti Domaće tržište Video Zanimljivosti Noviteti Tuning Concepts Top secret Predstavljamo Saloni Forum Arhiva Galerija Linkovi O nama

Range Rover je jedan od najvažnijih modela u paleti Land Rovera pa ne čudi činjenica da je rad na novom modelu već odavno počeo iako do prezentacije ima vremena. Naime, novi Range Rover će biti na tržištu tek 2012. godine. Ono što privlači pažnju medija jeste mogućnost da novi Range bude imao aluminijumsku šasiju kako bi se redukovala težina vozila. Prema procenama, težina bi u tom slučaju bila za 300-400 kg manja u odnosu na aktuelni model. Ipak, odluka o tome tek treba da se donese a to bi trebalo da se desi u toku narednih nekoliko meseci. U svakom slučaju, Range Rover bi tu tehnologiju pozajmio od Jaguara (još jednog člana Fordove Premier Grupe), koji obilato koristi aluminijum u modelu XJ. Range Rover sa aluminijumskom šasijom bi imao težinu na nivou neke luksuzne limuzine a kao pozitivna nuspojava, performanse bi bile bolje a potrošnja značajno smanjena. Novi Range se razvija pod kodnom oznakom L405 a očekuje se da će dobiti kompaktniji izgled nego aktuelni model i kraću liniju krova. Mogući izgled vidite na slici iz britanskog magazina Autocar. Ispod poklopca motora naći će se i novi 5,0 litarski V8 agregat u atmosferskoj verziji kao i varijanti sa kompresorom. I u pogledu novih motora, inženjeri iz Land Rovera će se osloniti na svoje kolege iz Jaguara, jer će neki od motora iz budućeg Jaguara XF naći svoje mesto i u novom Range Roveru. Snaga motora će se kretati u rasponu od 350 do 450KS. Biće tu i dizel motora a možda i neke hibridne verzije. Uostalom do 2012. godine ima dovoljno vremena. 



Reklama


Britanski magazin AutoExpress najavljuje kako će izgledati dva željno očekivana mala GTi modela : Fiat 500 Abarth i njegov rođak Ford Ka ST. Podsećamo da će novi Fiat 500 i Ford Ka koristiti istu platformu (od Fiat Pande) i da će se proizvoditi u Fiatovoj fabrici u Poljskoj. Prvi će se na tržištu pojaviti Fiat 500 Abarth, koji će raspolagati sportskim body paketom i, što je važnije, 1,4 litarskim T-Jet motorom uparenim sa 6-stepenim manuelnim menjačem. Iako AutoExpress nagoveštava da će mali Abarth imati do 150KS, drugi procenjuju da će se Fiat 500 Abarth ipak morati zadovoljiti sa slabijom varijantom tog motora, koja raspolaže sa 120KS, da se ne bi stvarala konkurencija unutar kuće jer Grande Punto Abarth ima snagu od 150 konja. Mali Abarth imaće širi trag točkova, poboljšane vozne osobine dok će ubrzanje do stotke iznositi oko 7 sekundi. Ford Ka ST, koji će zameniti aktuelni SportKa, pojaviće se krajem 2008. godine. Dok su podaci za Fiat 500 Abarth uglavnom poznati (sem maksimalne snage), to se sa sigurnošću ne može reći i za Ford Ka ST. Iako AutoExpress najavljuje Fordov motor sa 120KS za novi Ka ST, osnovni Ka modeli koristiće Fiatove pogonske agregate pa se zbog toga postavlja pitanje da li dogovor Fiata i Forda možda podrazumeva i ugradnju 1,4 litarskog T-Jet turbo motora i u Ka ST ?



Novi sportski Nissan GT-R je ponovo uhvaćen tokom fabričkih testiranja ali ovog puta praktično bez ikakve maske što samo potvrđuje da je datum zvanične promocije opasno blizu. Najavljuju se 3 verzije : standardni GT-R, V Spec i EVO Spec. Prvi će koštati 57.000, V Spec 67.000 a EVO Spec 94.000 dolara. U ponudi će biti manuelni menjač sa 6 brzina i 6-stepeni automatik sa mogućnošću menjanja brzina polugama na volanu. Standardni GT-R i V Spec raspolagaće snagom od 480KS, koja je dobijena iz VQHRTT motora zapremine 3,7 ili 3,8 litara (tačna kubikaža još nije poznata). Najsnažniji GT-R EVO imaće 530KS i zahvaljujući  posebnoj "kuri mršavljenja" biće lakši od standardnog GT-R modela. Ta EVO verzija raspolagaće olakšanim sportskim sedištima i većim i aerodinamičnijim zadnjim spojlerom kao i modifikovanim integralnim AWD pogonom.




Poslednje vesti govore da Opel sprema ukidanje svojih modela Signum i Tigra Twin Top zbog slabe prodaje. Za Signum je to definitivno jer sa samo 8040 prodatih komada u poslednjih 12 meseci nije uspeo ni blizu da ispuni očekivanja čelnika iz Opela. Proizvodnja će biti prekinuta tokom 2008. godine a naslednika neće biti. Što se Tigre Twin Top tiče, u ovom trenutku još nije zvanično potvrđeno gašenje ovog dvoseda sa sklopivim metalnim krovom ali će se to najverovatnije takođe desiti tokom 2008. Zato se sada sve glasnije čuju najave o Corsi u CC varijanti, koja bi krajem 2008. ili početkom 2009. nasledila Tigru. Uostalom iz Opela se u poslednje vreme mogu čuti izjave kako im pod hitno treba jedan novi 2+2 model sa pokretnim metalnim krovom da bi ostali konkurentni u ovom segmentu. Dakle CC (Coupe-Cabrio) model na osnovi Corse. Kako bi mogla da izgleda ta Corsa CC vidite na ovoj veoma nejasnoj slici, koja se proteklih dana pojavila na internetu. Inače, aktuelnu Tigru proizvodi francuski Heuliez a novu Corsu CC bi Opel proizvodio ili u nemačkom Ajzenahu ili španskoj Saragosi.



Koliko god ovo zvučalo čudno, izgleda da Porsche radi na razvoju svog modela u Golf  klasi (C segment tržišta ali zbog popularnosti Golfa ga nazivaju i njegovim imenom), koji bi se pojavio 2012. godine. Pritom se čak govori da bi Porsche za taj svoj model ustvari i koristio VW Golf  kao bazu (platformu i masu drugih komponenti dok bi karoserija naravno bila originalna Porsche-ova). Možda totalno apsurdna ideja ali ideja koja dobija smisao ako se zna da je Porsche nedavno povećao udeo u VW-u na 30,9 odsto i prema nemačkom zakonu (čim se pređe 30%) ima pravo i obavezu da ponudi otkup kontrolnog paketa akcija. Porsche je već poslao VW-u svoju ponudu za preuzimanje, koja važi do 29. maja ali VW još nije odgovorio. U međuvremenu su se pojavile ove nezvanične informacije o Porsche-Golf modelu. Ali ako dođe do kontrole Porsche-a nad VW-om, sasvim je realno očekivati da dođe i do veće deobe zajedničkih platformi između ove dve marke. U tom slučaju možda bi se stvarno desilo nemoguće-da na platformi nekog budućeg Golfa nastane i Porsche-Golf. To bi bio idealan kokurent BMW-u, tačnije njegovoj seriji 1 ali bi to značilo i da se Porsche odlučio da postane više "mainstream" proizvođač. Crtež koji vidite, delo je nemačkog AutoBilda i pokazuje eventualni izgled Porsche-a u Golf klasi.



Novi Saab 9-3 imaće međunarodnu promociju u Švedskom gradu Trolhetan, u nedelju 10. juna. Ipak, u Saabu nisu uspeli da sačuvaju tajnu njegovog izgleda sve do prezentacije jer su se zvanične slike gotovog modela 9-3 Sport Combi (prve dve slike) našle na internetu pre vremena i naravno bez saglasnosti fabrike. Treće slika pokazuje definitivan izgled zadnjeg kraja Saaba 9-3 u sedan verziji, mada to nije zvanična slika već kompjuterski rendering. 10. jun nije slučajno izabran za promociju. Tog dana ali 1947. godine predstavljen je prvi Saab pa fabrika predstavljanjem novog 9-3 obeležava i svojih 60 godina postojanja. Ipak ovde se ne radi o potpuno novom modelu 9-3, već je više reč o detaljnom ristajlingu postojećeg modela. Dizajnerski uzor za novu evoluciju 9-3 je naravno pronađen u najvećem kućnom automobilu, modelu 9-5. Mora se reći da su dizajneri svoj posao uspešno obavili jer ovakav 9-3 zaista dobro izgleda. Za to je zaslužan agresivan i dinamičan prednji deo automobila sa novim svetlima, izbačenijom i moćnijom maskom sa hromiranom rešetkom, agresivnijim branicima sa većim otvorima za vazduh i blago doteranom haubom. Izmene pozadi se svode na promenjenu grafiku zadnjih svetala i nove branike. Novi 9-3 će kao opciju imati i novi integralni pogon, za koji su u Saabu registrovali ime XWD. Kako se pretpostavlja, Saab 9-3, model za 2008. godinu, naći će se u prodaji neposredno posle promocije dok će se pomenuta XWD verzija sa 4x4 pogonom moći kupiti u oktobru ili novembru ove godine. U Saabu rade i na novom projektu Black Turbo, koji će rezultirati novim 2,8 litarskim V6 turbo motorom za 9-3, čija se snaga procenjuje na 290 do 320KS. Motor će biti dostupan u martu ili aprilu naredne godine. Takođe se nezvanično pominje da će se u ponudi naći i novi bi-turbo dizel agregat sa više od 200KS i oko 400Nm. Ipak, za detaljnije podatke o paleti motora za novi 9-3, moraćemo da sačekamo zvanično predstavljanje 10. juna.




O novoj, već šestoj generaciji BMW-a serije 5, pisali smo pre neki mesec ali se u pravilnim vremenskim intervalima uvek pojavljuju novi i novi crteži/renderinzi, koji se pojavljuju uvek posle neke nezvanične ili "zvanične" vesti iz same fabrike (koja na taj način drži javnost u iščekivanju i diže tenziju mesecima pa čak i godinama pre prezentacije dotičnog modela). Ovo su nove slike mogućeg izgleda serije 5 za 2010. godina, koje se od onih, koje smo objavili pre neki mesec, razlikuju u mnogim detaljima. A kako će stvarno izgledati serija 5 kada bude predstavljena 2010. (ili eventualno 2009.), može samo da se nagađa. To zna Adrian van Hooydonk i njegova dizajnerska ekipa. Prema ovim renderinzima, napred će serija 5 imati uspravniju masku motora da bi se udovoljilo strožim pravilima za zaštitu pešaka, hauba će biti mnogo izraženija a prednja svetla neće biti toliko izdužena kao kod aktuelnog modela (ovo će mnogi pozdraviti). Pozadi prvo upada u oči sličnost ovog BMW-a sa konceptom Hyundai-ja Genesis od pre mesec dana (svetla, poklopac prtljažnika i još nekoliko detalja). Ko je prvi i koga pokrao, ostavljamo vama da odlučite. Kako bilo, zadnji kraj BMW Petice je ostao bez prepoznatljive pozadine Chrisa Bangle-a, koju su mnogi (mahom stariji) ljubitelji BMW-a prezirali iz dna duše. Naravno, prema BMW-ovim tvrdnjama, novi će auto imati bolje vozne karakteristike, poboljšani iDrive sistem, dorađeno ogibljenje itd. I nova generacija serije 5 imaće M varijantu, koju će i dalje pokretati V10 motor (bar prema sadašnjim informacijama) ali će snaga biti podignuta sa 507 na oko 535 ili čak 550KS. Očekuje se da će novina biti i kod ostalih benzinskih i dizel agregata ali se o tome još ne govori glasno pa nema nekih konkretnijih vesti. M varijanta će biti i jedina u paleti novih Petica, koja će imati menjač sa dvostrukim kvačilom (slično DSG-u iz VW-a) a u ponudi kod standardnih verzija biće i novi 8-stepeni (!) menjač, koji je razvio ZF. Naravno u ponudi će biti i verzije sa pogonom na sva 4 točka. Kako će stvarno izgledati i čime će raspolagati novi BMW serije 5 moraćemo da sačekamo do prezentacije. 




Reklama


Pojavile su se špekulacije da južnokorejski Hyundai navodno sprema veliki Pick-up model sa pogonom na zadnje točkove, namenjen pre svega Amerikancima. Mogući izgled vidite na crtežu američkog sajta www.pickuptruck.com. Novi Hyundai bi bio napravljen na najnovijoj BH platformi, koju će koristiti serijska verzija koncepta Genesis (i njegova varijnta sa značkom Kia-e) kao i novi sportski Hyundaijev Coupe sa V6 i V8 motorima. Novi Pick-up bi konkurisao sličnim modelima Forda, GM-a, Nissana, Honde i drugih. Koristiće 4,6 litarski V8 agregat (iz pomenutog Genesisa) sa 300 a možda i više konja pod poklopcem motora. 



Treća generacija Renaulta Lagune biće predstavljena 4. juna a dotle je za sve zainteresovane Renault otvorio poseban sajt : http://www.insidenewlaguna.com/  na kome možete pratiti odbrojavanje dana, sata, minuta i sekundi do tog 4. juna i zvanične prezentacije. Takođe su na sajtu objavljene 4 slike, koje pokazuju detalje unutrašnjosti i jedan zanimljiv video snimak, u kome Renaultovci prave budalu od jednog lovca na automobilske novitete. Prodaja Lagune III startuje u septembru ove a karavana odnosno Break modela, početkom 2008. godine. Pominje se i coupe varijanta, koji bi se pojavila krajem te 2008. Ipak koliko god ljudi iz Renaulta pravili budale od lovaca na novitete, ovi potonji uspeli su da snime potpuno nemaskiranu novu Lagunu i da video snimke postave na internet, dakle 1:0 za špijune ! Pomenute video snimke (ima ih 4) možete viditi ovde   



Novi šef VW-a Martin Winterkorn ne bavi se samo promenama na dizajnu nove generacije Golfa o čemu smo pisali pre neki dan, već i kako popuniti prazninu marke iz Wolfsburga u segmentu najmanjih gradskih automobila gde se već nalaze VW-ovi konkurenti poput Toyote Aygo/Citroena C1/Peugeota 107, novi Twingo (prodaja počinje 15. juna), a uskoro i novi Fiat 500. VW doduše taj deo tržišta trenutno popunjava modelom Fox (u Nemačkoj od 9000 evra), koji se proizvodi u Brazilu ali Nemci planiraju još manji auto i to po zaista narodnoj ceni kako uostalom i glasi ime same Volkswagen kompanije – "narodni auto". Drugim rečima VW razmišlja (i to prilično glasno pa se daleko čuje!) o potpuno novom low cost (jeftinom) modelu, čiji mogući izgled vidite na slici. Bez obzira što će novi VW-ov model (dužine nešto preko 3 metra) pripadati segmentu manjih gradskih automobila, koji su pomenuti na početku teksta, od njih će se razlikovati po nižoj ceni. Kako se čuje, ona bi se kretala od 5000 pa do maksimalno 8000 evra što je za VW zaista jeftino. Naravno za te pare ne treba očekivati čuda jer će auto praktično biti 2+2 koncepcije; u praksi to znači dvosed (zadnja sedišta bi bila pomoćna) a karakterisaće ga jednostavna koncepcija, štedljivost, pokretljivost i sl. Dakle nešto malo više lima i mesta u odnosu na možda najpoznatiji gradski zvrk – Smart – ali daleko jeftinije.   



Kao što smo ranije pisali, novi sportski Mercedes C63 AMG imaće premijeru u septembru na salonu u Frankfurtu. Prema poslednjim vestima iz AMG-a, novi konkurent Audiju RS4 i novom BMW-u M3 imaće okruglo 450KS umesto 430 koliko se ranije najavljivalo. Nezvanično se čuje da je 20 konja više dobio upravo zbog tek predstavljenog BMW-a M3, koji pod haubom raspolaže sa ergelon od 420 konja. Motor za C63 AMG je 6,3 litarski V8, koji inače razvija svih 510KS u drugim modelima ali će za ugradnju u C klasu biti malo prigušen. Kako će izgledati C63 AMG vidite na slici odnosno renderingu, koji je objavio nemački Auto Motor und Sport.  



Upravo tako. Samo nedelju dana pre nego što će i sam Porsche objaviti prve zvanične slike Porschea 911 Turbo u kabriolet verziji, britanski Car magazin je uspeo da negde u Nemačkoj tokom poslednjih testova uhvati ovaj Porsche bez ikakve maske. Kabrio će naravno imati platneni sklopivi krov a ne sada veoma trendi metalni i skoro iste performanse kao i coupe varijanta. Dakle iz 3,6 litarskog agregata raspolagaće sa 480KS i 620Nm a ubrzanje i maksimalna brzina biće veoma blizu pomenutog coupea dakle oko 310 km/h i 3,7 sekundi do 100 km/h.




O novom Citroenu 2CV6 Spačeku već smo pisali a sada je britanski AutoExpress objavio više detalja i par novih renderinga reinkarnacije ovog legendarnog automobila. Na slikama vidite kako AutoExpress zamišlja izgled novog Spačeka i to na osnovu informacija insajdera. Dakle moderna interpretacija klasičnog dizajna koji je odmah prepoznatljiv i ne dozvoljava da se ni pod razno ne pomeša sa nekim drugim automobilom. Kako AutoExpress lepo zapaža, sada i Citroen sa novim Spačekom želi da se okoristi šarmom originalnog modela (predstavljenog 1948. godine a proizvodnja prekinuta tek 1990.) kako su to već uradili VW sa novom Bubom, BMW sa Minijem ili Fiat sa novim 500 (koji doduše tek treba da se pojavi u prodaji). Oživljavanje legendi automobilizma ionako je aktuelni trend u auto industriji. Novi Spaček će zadržati glavne dizajnerske karakteristike originala mada sa nekim promenama koje naravno zahteva tržište na početku 21. veka. Ostaju i dalje karakteristična prednja hauba sa Citroen-ovim logom, neizmenjeni bokovi kao i prekriveni zadnji točkovi dok su prednja svetla sada inkorporirana u prednje blatobrane. Kao podsećanje na pokretni krov starog Spačeka i novi model će imati slično rešenje kao i stakleni krov kao opciju. I u kabini će novi Spaček zadržati isti minimalistički duh prethodnika sa velikim upravljačem i brzinomerom u retro stilu. Kao kontrast retro izgledu, Citroen će za novi Spaček iskoristiti najmoderniju tehnologiju i materijale pa će karoserija automobila verovatno biti napravljena od plastičnih panela a pogon će biti hibridni (kombinacija dizel motor/elektromotor) što će smanjiti potrošnju i emisiju štetnih sastojaka. Kao i u slučaju Minija i novog Fiata 500, i vlasnici novog Spačeka će imati veliku mogućnost personalizacije svog primerka kroz veliki izbor različitih boja karoserije, presvlaka za sedišta i opcija poput pokretnog krova ili krova sa panoramskim staklom. Što se mehanike tiče novi Spaček imaće prednji pogon i trebalo bi da koristi komponente Citroena C3 i C4. Naravno budući da će i novi Spaček (poput Minija) biti lifestyle automobil a u gami Citroena zauzimaće mesto iznad modela C3, treba očekivati i visoku cenu. Dok u Citroenu drže zatvorena usta u vezi sa eventualnom proizvodnjom ovog automobila, insajderi AutoExpress-a nagoveštavaju da će se koncept verzija novog Spačeka pojaviti tokom 2009. godine.




Na slici je redizajnirana Lancia Musa (brat blizanac Fiatovog modela Idea) tokom ispitivanja u Italiji dok će zvanična premijera ovog MPV modela u novom ruhu biti održana na septembarskom salonu automobila u Frankfurtu. Obnavljanje stiže posle nešto više od 3 godine provedene na tržištu i obuhvatiće kako prednji (maska, svetla, branici) tako i zadnji deo vozila (branici, svetla) kao i doteranu unutrašnjost. Prema nekim informacijama, Lancia planira da u novu Musa-u ugradi i Fiatov 1,4 litarski turbo motor sa 120KS.



Posle coupe modela sa 4 vrata iz Mercedesa a uskoro i BMW-a, Porschea i Aston Martina, na tržište će stići i odgovor VW-a. Novi veliki VW Coupe sa 4 vrata baziraće se na Passatu i biće dužine 4,9 metra, dakle kao i sadašnji Audi A6. Za poređenje aktuelni Passat limuzina ima 4,77 metra. Da li će se zvati jednostavno Passat Coupe ili će poneti neko novo ime za sada nije poznato. Na prvoj slici vidite najnoviji crtež mogućeg izgleda ovog modela, koji bi prema nemačkom magazinu Auto Zeitung imao svetsku premijeru već u januaru 2008. godine na salonu u Detroitu. Kako i priliči coupe-limuzini, C stub je veoma položen i zajedno sa niskim krovom i visokom donjom linijom prozora daje elegantan i dinamičan izgled ovom modelu dok je prednji kraj kompilacija već poznatih VW-ovih dizajnerskih rešenja interpretiranih na drugačiji način. Osnovni pogonski agregat biće 2,0 litarski FSI motor sa 150KS, a ostatak benzinske palete čine 2,0 L TFSI sa 200KS i 3,6 litarski V6 sa 280KS. Od dizelaša se zasad pominje 2,0 TDI sa 140 i 170KS. U VW-u planiraju i dalje pa za 2009. najavljuju redizajn aktuelnog Passata u sedan i karavan verzijama, koji će dobiti atraktivniji prednji deo u stilu Eosa. Dakle, tu su nova svetla i branici a naročito se ističe upadljiva i velika hromirana maska u obliku slova V, koja se nastavlja u centralni deo branika.




Nedavno je Hyundai promovisao koncept luksuzne limuzine Genesis ali to nije jedini model, koji će Hyundai napraviti na njegovoj novoj BH platformi. Kako piše američki Winding Road, osim serijske verzije Genesisa, na istoj platformi Hyundai će ponuditi i njegovu verziju sa dužim međuosovinskim rastojanjem, nazvanu Genesis Plus zatim Kijin luksuzni sedan na bazi Genesisa (Kia je u vlasništvu Hyundai-ja) a na kraju, kao najveće iznenađenje, dolazi i potpuno novi Hyundai-jev sportski coupe sa V8 motorom i pogonom na zadnje točkove ! U ovom trenutku se naravno ne zna ni izgled ni ime budućeg Hyundai-jevog sportiste ali su u Winding Road-u napravili ovaj crtež mogućeg izgleda. Za jedan Hyundai zaista izuzetno atraktivno ! Budući da će platforma biti sa pomenutog Genesisa, za očekivati je da će i motori u novom coupeu biti takođe iz Genesisa. Dakle 3,8 litarski V6 i novi V8 agregat za koga se tvrdi da razvija daleko preko 300KS. Iako se još zna ni okvirna cena za novi coupe, pretpostavlja se da će ipak biti relativno pristupačan a u kombinaciji sa snažnim motorom, novi Hyundai bi mogao da privuče kupce Forda Mustanga a možda i novog Infinitija G37. 



Automotive News piše da Toyota planira prezentaciju novog malog automobila na septembarskom salonu automobila u Frankfurtu, koji bi predstavljao konkurenciju Smartu. Prema ovom časopisu, Toyotin mališan, dužine 3 metra, poneće ime Endo a dizajnerski će biti veoma sličan istoimenom koncept automobilu, predstavljenom u Frankfurtu 2005. godine. Endo će imati nekonvecionalan raspored sedišta u kabini, tačnije to će bi 3+1 konfiguracija gde će sedište iza vozača biti samo pomoćno i na njega će moći da se smesti samo dete. Prodaja bi trebalo da počne u leto 2008. godine po zasad nepoznatoj ceni.



Prema najnovijim glasinama, švedski Volvo planira proširenje svoje game vozila sa nekoliko radikalnije dizajniranih novih modela. Prvi je na redu crossover model V60 (na prvoj slici iz švedskog magazina AutoMotorSport), koji će najverovatnije nastati na platformi nove limuzine S60 o kojoj smo nedavno pisali. Drugi novitet, koji će se možda zvati XC100 (druga slika, iz AutoBilda), predstavljaće najluksuzniji model u paleti Volvoa i zauzeće mesto iznad sadašnjih S80 i XC90 modela. Ovaj luksuzni automobil (u obliku karavana, tačnije u shooting brake formi) imaće pogon na sva četiri točka kao standard i moći će da primi do sedam putnika. Dizajnerski će podsećati na koncept VCC iz 2003. godine. U razvoju XC100 Volvo će koristiti neke delove sa manjih automobila iz svoje game a ovaj model bi mogao da bude i prvi serijski Volvo opremljen hibridnim pogonom. 




Ko zna kako ali ova slika, koja pokazuje novi Mini Convertible (kabriolet), model za 2008. godinu (još nije ni predstavljen javnosti !), našla se na zvaničnom sajtu lokalnog Minijevog dilera na Floridi. E sad, postavlja se pitanje da li se slika, koju je diler verovatno dobio samo za internu upotrebu, slučajno ili "slučajno" našla na sajtu ili se ovde radi samo o dobrom fotošopu da se privuče pažnja ? Kako bilo, bio bi zanimljiv odgovor tog dilera kako prodaje automobil, koji još uvek ne postoji !?



Uspeh Renaulta sa Dacia-om Logan nije prošao nezapaženo od strane konkurencije pa su svoje "automobile za 5000 evra" već najavili i Toyota, GM, Fiat, VW čak i indijska Tata. Sada se čuje da i drugi francuski proizvođač, PSA grupacija, želi da zagrize deo kolača na ovom tržištu pa su počele da kruže glasine da Peugeot sprema povratak odnosno uskrsnuće davno ukinute marke Talbot, koja je do svog gašenja 1987. godine bila u sastavu pomenute PSA grupacije a koju pored Peugeota sačinjava i Citroen. Talbot je ostao poznat po modelima kao što su Samba, Solara i Horizon, koje je još uvek moguće videti na našim putevima. I tako navodno Peugeot iz naftalina vadi ime Talbot pod kojim bi komercijalizovao svoj projekat narodnog automobila. U ovom trenutku sve se svodi na špekulacije ali su se ipak pojavili i prvi crteži mogućeg izgleda tog Talbota za široke narodne mase.  




Copyright 2006-2017 by auto.blog.rs