Home Vesti Domaće tržište Video Zanimljivosti Noviteti Tuning Concepts Top secret Predstavljamo Saloni Forum Arhiva Galerija Linkovi O nama

Prvi novi model, koji Bentley namerava da predstavi u bliskoj buducnosti bice coupe Havana, baziran na vec poznatom modelu Azure. Ovaj luksuzni coupe, koga su reporteri nedavno uhvatili nemaskiranog, bice opremljen V8 motorom sa 450KS. Pretpostavlja se da ce svetska premijera biti na salonu u Zenevi u martu naredne godine kada se ocekuje i promocija doteranog Arnage-a.



Reklama


Nece biti samo CrossPolo-a i CrossGolf-a vec evo i prve ekskluzivne slike buduceg proterenskog Tourana. Kao i kod ranijih Cross modela, VW je i ovom prilikom povecao klirens, dodao plasticne estetske dodatke, koji izgledaju atraktivno i zaboravio pogon 4x4. Naime i ovaj CrossTouran je samo nasminkani putnicki auto tj. u ovom slucaju minivan, u povecim cizmama pa integralni pogon i nije neophodan jer se sa njim ionako nece ici na neki pustinjski reli ili u blato do vetrobrana.



Iz Italije stizu glasine da se radi na projektu super SUV-a pod kodnim nazivom LMX, koji bi predstavljao terenac na Lamborghinijev nacin. Mada, zelje su jedno a realnost drugo. Naime buduci da je Lamborghini deo VW grupacije ( tacnije Audija ) novi Lamborghini SUV, ako ga bude, delice mnostvo zajednickih delova sa Audijem Q7 i Porscheom Cayenne. To ne mora da znaci nista lose ali mnogi ljubitelji Lamborghinija to i dalje ne mogu da svare. Ali treba biti posten pa priznati da je poslednjih godina uz finansijsku pomoc Audija, Lamborghini ne samo preziveo vec da danas stvara profit zbog koga sada i moze da se razmislja o prosirenju game. Motori, koji se pominju su V10 i manji 4,5 litarski V8. Pominje se jos jedan za koga se ne zna kako ce reagovati malopre pomenuti ljubitelji Lamborghinija. Radi se naime o dizelasu. Dizel u Lamborghiniju ? Bez panike ne radi se o bilo kom dizelasu vec o monstrumu iz Audija Q7, koji iz 5,9 litara zapremine V12 motora izvlaci  500 KS i 1000 Nm momenta. U medjuvremenu vec sutra, kada se za novinare otvara salon u Los Angelesu, Lamborghini bi prema najavama trebao predstaviti i roadster verziju svog najjaceg Murcielaga LP640. Performanse bi bile iste kao i na coupeu, dakle 640KS iz V12 motora i ubrzanje od 0 do 60 milja na sat ( 96 km na sat ) za oko 3,5 sekunde.



Pored Spaceka (2CV6) drugi najpoznatiji Citroenov model je svakako Ajkula odnosno fabricki DS, predstavljena jos 1955.godine na salonu u Parizu. Sa svojim detaljima poput karoserije koja se spusta i podize, skretanja farova u smeru voznje i mogucnoscu voznje na 3 tocka, zauvek je zauzela mesto u istoriji automobilizma i srcima ljubitelja automobila. Zato nije cudno da se povremeno javljaju ideje i predlozi o reinkarnaciji legendarnog modela. Na slikama su impresije moguceg retro izgleda neke buduce ajkule za 2012.godinu.



Mazdin najmanji model, Mazda2, koji se proizvodi u Spaniji, sledece godine dobija potpuno novog naslednika. Najverovatniji termin prezentacije bice septembarski salon u Frankfurtu. Sadasnji model iz 2002. vise nije u stanju da se potpuno ravnopravno nosi sa novim generacijama evropskih vozila iz te klase ( Fiat Grande Punto, Renault Clio, Peugeot 207, nova Opel Corsa i drugi ) pa fabrika najavljuje nov dizajn ( vise u aktuelnom Zoom-Zoom stilu ), drugacije dimenzije ( auto ce biti duzi i nizi jer sadasnji sa visim krovom nalikuje monovolumenima ) i doterane motore i ostalu mehaniku na sledecoj generaciji svog entry-level modela.   



Za leto 2009. VW planira novi lifestyle automobil na platformi Passata sa imenom Savanna. Ovaj polukaravan nece naravno zameniti Passat Variant, vec ce dopuniti ponudu marke i pruziti alternativu kupcima, koji zele sportskiji izgled svog automobila a da opet imaju dovoljno mesta u unutrasnjosti.. Medjuosovinsko rastojanje ce ostati isto tj. 2710mm , a duzina ce porasti za 2 cm, na ukupno 4,79 metara uz visinu 1420 mm ( Passat variant 1517mm ) . Na osnovu slika AutoBilda moze se zakljuciti da ce buduca Savanna biti atraktivnija od Passata ali i nesto skuplja. Uz to imace i snaznije motore.



Mnogi tvrde da je jedini pravi Porsche samo model  911. Upravo zbog toga kao i sve jace konkurencije, u Porsche-u neguju svoj najpoznatiji  i legendarni model i to neprestanim pojavljivanjem novih i novih verzija sa promenama na karoseriji i mehanici. Aktuelni model, sa fabrickom oznakom 997, predstavljen jedva pre 2 i po godine, vec za sledecu godinu dozivece prvi facelift. Naravno velikih estetskih promena nece biti ( na ovom modelu i ne sme da se korenito menja dizajn da se ocuva duh originala ) ali se ipak ( na prvoj slici ) zapaza nekoliko detalja u stilu doteranih branika, usisnika za vazduh i sl. Takodje na spijunskoj fotografiji zadnja su svetla sa ugradjenim LED diodama. Druge promene, pre svega na motorima i ostaloj mehanici bice tajna do zvanicne promocije, najverovatnije na salonu u Frankfurtu septembra 2007.godine. Medjutim u Porsche-u planiraju i dalje pa se u 2010. godini ocekuje potpuno nova generacija 911-ce sa logicnom internom oznakom 998. Kako ce mozda izgledati vidite na drugoj slici.



Reklama


Jaguar prekida sa tradicijom. Naslednik aktuelnog modela S-type zvace se XF. To je znak da ce novi auto biti razlicit kao sto je njegovo ime. Bar se tako nadaju u Jaguaru. Nova verzija sportske limuzine treba da povrati ugled Jaguara kao proizvodjaca izazovnih i razlicitih automobila. S-type jos od svoje pojave nije postigao komercijalni uspeh kakvom su se nadali u Jaguaru uprkos podmladjivanju 2002. i 2005.godine. Sa druge strane koncept vozila kao sto je bio RD-6, pokazala su da su englezi i dalje sposobni da naprave atraktivan auto razlicit od S-typa pa ce se novi XF dizajnerski snazno ugledati na njega. Zanimljivo da se Jaguar kod novog modela odrice aluminijumske karoserije jer bi upotreba tog materijala prolongirala prezentaciju do 18 meseci . Na slici moguci izgled XF-a, koji treba da se pojavi u prodaji u jesen 2008. godine. 



Italijanski gigant Fiat originalno ( preko pribora za jelo ! ) najavljuje svoj mali gradski model 500 za sledecu godinu. Zvanicnih slika za sada nema ali je Fiat pustio u opticaj ovu fotografiju, koja na zanimljiv nacin prikazuje kako ce izgledati oznake na zadnjem kraju automobilu. Na slaniku je nacrtana oznaka obicne verzije buduceg 500 a desno, biber sa skorpijom, znakom Abartha, predstavlja ljutu, zabiberenu sportsku varijantu sa mogucih 150KS iz 1,4 litarskog turbo motora. Obican 500 ce po najavama imati 0,9 litarski 2-cilindricni motor sa 90 do 110KS. Italijanski dizajner Fabrizio Salmasso, koji je nacrtao logo opisuje ga kao malenog, snaznog i intrigantnog, upravo onakvog  kakav ce biti i novi mali prelepi Fiat, ciji izgled mozemo naslutiti iz crteza. Treba podsetiti da Fiat svoj model 500 razvija zajedno sa Fordom, koji ce na istoj platformi napraviti i naslednika modela Ka. I Fiat i Ford ce svoje nove male automobile proizvoditi u Fijatovoj fabrici u Poljskoj.



Salon u Detroitu pocinje pocetkom januara naredne godine a japanci su vec izasli sa skicom svog novog koncepta napravljenog za tu priliku. Na tzv. teaser slici nalazi se crossover SUV model, namenjen najverovatnije samo amerikancima, kojima ce biti ponudjen kao serijski proizvod u drugoj polovini 2007.godine.



Za sledecu godinu Cadillac sprema 3 nova modela namenjena evropljanima. Prvi je potpuno novi CTS, koji ce biti opremljen i turbodizelom da bi se vise priklonio evropskom ukusu i time povecao svoje sanse za bolji plasman. Drugi model ce ustvari biti sportska hatchback varijanta postojeceg modela BLS, koji takodje sledece godine dozivljava facelift. Kabrio verzije, po svemu sudeci nece biti, jer je procenjeno da prodaja ne bi bila dovoljno velika da pokrije troskove razvoja i proizvodnje. Treci novi model, za koga u GM-u kazu da tek treba da dobije zeleno svetlo za proizvodju, jeste baby Cadillac. Model bi bio manji od postojeceg BLS-a i pozicioniran u klasu BMW-ove jedinice. Na slici detalj novog modela CTS, koji ce svetsku promociju doziveti na salonu u Detroitu vec pocetkom januara 2007. godine.



BMW X6

25 Nov, 2006 - 16:25 Top secret Komentari (0) comments  English

Dosad su se prenosile samo nezvancne informacije da BMW intenzivno radi na razvoju sportskog crossover modela X6 na produzenoj platformi novog X5. Ove fotografije sugerisu da je razvoj odmakao i da  je na slici buduci konkurent Mercedesu CLS, a ne BMW V5, koji BMW takodje razvija kao konkurenta Mercedesa R klase. Ono sto se moze primetiti ispod kamuflaze jeste visa bocna sportska linija i zadnja polozenija linija C stuba oblikovana kao na nekom coupeu ( mozda ce liciti na resenje sa BMW-a Z4 coupe ), a ne kao na kombi-limuzini.    



BMW M3

24 Nov, 2006 - 21:41 Top secret Komentari (0) comments  English

Testiranja nove M3 verzije BMW-ove trojke priblizavaju se kraju, pa se sve cesce srecu sve manje kamuflirani prototipovi kako se priblizava dan prezentacije. Ovo je jedna od poslednjih fotografija. Za sada se zna da bi se prvo na salonu u Zenevi u martu naredne godine trebao pojaviti koncept M3, a u septembru, na salonu u Frankfurtu i serijska varijanta. Pojavice se u verziji coupea i limuzine, a motor ce biti V8 sa 450KS, koje ce izvlaciti iz novog  4,0 litarskog motora. Uz novi motor najavljuje se i modernizovani SMG menjac.




Posle Octavie Scout Skoda sprema jos jedan proterenski automobil. Ovo su tajni snimci Roomstera sa povisenim klirensom ( rastojanje od tla ) , ojacanim donjim delovima karoserije i robusnijim branicima. Uz jos neke plasticne estetske dodatke izgleda atraktivnije od obicne verzije, koja je vec u prodaji. Ipak, bez obzira na sve navedeno, ne treba zaboraviti da je ovaj model ipak obican putnicki automobil sa prednjim pogonom, pa ono proterenski treba shvatiti doslovno. Znaci da sa njim ipak ne mozete u "osvajanje" najtezih terena vec ce vam auto pomoci da lakse savladate losije puteve i, eventualno, ponekad skrenete sa glavnog puta zbog izleta.



Najavljena putna verzija takmicarskog Ferrarija F430 Challenge uhvacena je bez maske na testiranju na stari Nirburgring. Ova verzija ce se moci legalno registrovati i nosice zvanicni naziv F430 Challenge Stradale, pri cemu ono Stradale ( put, putnicko)   oznacava da je namenjena regularnom drumskom saobracaju a ne za trke. Umesto serijskih 490KS imace 520 a uz ce biti laksa za oko 100kg. Tako mozemo ocekivati znatno bolje performanse od obicnog F430, koji postize 315 km na sat i treba mu 4 sekunde do 100 na sat. Koliko ce to biti , moramo jos da pricekamo.   



Prema poslednjim informacijama, Audi bi svoj buduci A3 cabrio mogao da proizvodi u Madjarskoj. Klasicni platneni krov bi bio proizvod nemackog specijaliste za kabriolete Karmann-a, koji ce krovni mehanizam slati u Audijevu fabriku u komsiluku, gde se vec proizvodi model TT. Sam A3 cabrio bice predstavljen naredne godine ( bar kao prototip ) na salonu u Frankfurtu, dok bi u proizvodnju usao 2008. godine. Medjuosovinsko rastojanje bice isto kao kod Audija A3 Sportback s tim sto ce se dizajn naravno razlikovati. Motori; 2-litraski turbo sa 4 cilindra i 3,2 litarski V6.



Na jugu Francuske ulovljen je ovaj Clio , koji bi se trebao zvati R3 i napravljen je na osnovi Clia Rs197 . Bice ponudjen u 3 varijante, pri cemu ce se svaka razlikovati po performansama i manjim estetskim detaljima. Verzije ce biti R3 Access, R3 Premium i R3 Maxi. Access je dizajniran u skladu sa standardima grupe N. Najjaci u novoj trojci, R3 Maxi, imace povecane kocnice i motor od 230 KS, a svaki od ova 3 modela ce biti idealan za privatne takmicarske timove zbog manjih troskova nabavke i eksploatacije u odnosu na dosadasnji Clio Super 1600 rally car.



Kruze glasine da Alfa sprema luksuznu limuzinu na platformi buduce generacije Maseratija Quattroporte , koja ce biti jedan od modela sa kojima Alfa namerava da se vrati na trziste SAD-a. Novi veliki model ce imati pogon na zadnjim tockovima sto ce biti prva Alfa posle skoro 15 godina sa takvim pogonom jos od Alfe 75. Prema istim glasinama nova velika limuzina sa duzinom od skoro 5 metara, bi mogla da se proizvodi u Maseratijevoj fabrici u Modeni, a pokretace je ili  V6 ili V8 motor.



Ovaj Mazdin model nije se dosad isticao nekim posebno dobrim rezultatima prodaje u Evropi pa su japanci resili to da promene. Verzija za sledecu godinu ( na slici americka varijanta ) donosi atraktivniji dizajn, kvalitetniju unutrasnjost i poboljsan pogon 4x4. Buduci da je Ford vlasnik Mazde moze se ocekivati i da ce sledeci Ford Maverick biti klon ove Mazde, uostalom tako je bilo i kod sadasnjih modela.



Ovo je dosad mozda i najbolja ilustracija kako ce izgledati novi Porscheov supersportski sedan. Porsche, limuzina sa 4 vrata? Da. Postojale su u i proslosti ideje pa cak i neki konkretni prototipovi Porschea sa 4 vrata ali nijedan nije zaziveo iz raznoraznih razloga. Sada u Porscheu misle da je doslo vreme da ovaj tip karoserije ponese ime njihovog brenda. Panamera, kako ce se zvati taj model, naravno nece biti samo jos jedna limuzina sa 4 vrata za porodicne ljude ili taksiste, vec auto za prave poznavaoce i to one koji ce moci da si ga priuste, posto naravno Porscheov znak mora da se plati. Koliko, za sada se ne zna ali se premijera ocekuje tokom 2008.godine s tim sto bi prodaja pocela verovatno tek 2009. godine. Sam dizajn naravno prati aktuelan Porscheov stil ali mora da se primeti da prednji kraj neodoljivo lici na proslogodisnji prototip svajcarske firme Rinspeed Chopster. Posebno se to odnosi na prednja svetla i agresivne branike. I zasto bas sada ovakav Porsche? Zato sto konkurencija vec nudi ili ce uskoro nuditi slicne modele. Vec su u prodaji Maserati Quattroporte i Mercedes CLS a pravi konkurent Porscheovom modelu ce stici za dve godine iz Aston Martina. Njihov prototip Rapide tada naime ulazi u proizvodnju. Ni taj model naravno nece biti jevtin a takodje i BMW sprema slican model.




Copyright 2006-2017 by auto.blog.rs