Home Vesti Domaće tržište Video Zanimljivosti Noviteti Tuning Concepts Top secret Predstavljamo Saloni Forum Arhiva Galerija Linkovi O nama

Evo jos nekoliko novih fotografija BMW-ove nove generacije M3 i to u coupe ( prva slika) i coupe-cabrio verzijama na kojima su skoro potpuno nemaskirani. Nekih novih informacija u odnosu na poslednji put kada smo pisali o ovom modelu nema tako da samo ponavljamo da ce ga pokretati novi 4,0 litarski V8 motor snage do 450KS uz poboljsani SMG menjac. Osim pomenutih verzija M3 ce se nuditi i kao karavan (touring) i limuzina. Prezentacija serijskog modela se ocekuje septembra 2007. na salonu u Frankfurtu.    



Reklama


Na internetu su se pojavili novi crtezi moguceg izgleda nove Honde NSX odnosno Acure kako se taj auto zove u SAD-u. Slike su sa internet sajta VTEC.net odakle prenosimo i vest o motoru koji bi trebao da se ugradjuje u Hondinog sportistu. Rec je o 4,5 litarskom V10 motoru sa svih 550KS.



Prema pisanju britanskog AutoExpressa, odakle prenosimo ove crteze, novi mali Ferrari 420 Dino ce se pojaviti na trzistu 2010.godine i predstavljace konkurenciju Porsche-u 911 i Aston Martinu V8 Vantage-u. Oznaka 420 znaci motor zapremine 4,2 litra i to V8 sa 480KS. Sasija bi trebalo da bude izradjena od aluminijuma a karoserija od karbon fibera. Buduci da bi taj manji Ferrari bio jevtiniji od sadasnjih modela, ocekuje se da bi onda godisnja produkcija fabrike premasila 5000 komada sto u fabrici zele da izbegnu po svaku cenu cuvajuci ekskluzivnost. Zbog ovakvih razloga novi Dino je tek nedavno dobio zeleno svetlo za proizvodnju, prenosi AutoExpress. U medjuvremenu sadasnji najmanji Ferrari F430 dobice V10 motor sa 550KS dok se vec sprema njegov potpuno novi naslednik takodje za 2010.godinu.



O ovom novom Porscheovom projektu sportske coupe-limuzine sa 4 vrata vec smo pisali pa sada samo prenosimo nekoliko novih impresija moguceg izgleda buduceg Porscheovog sportiste iz nemackog Autobilda. Porsche ovaj projekat krije pod fabrickim kodom G1 a planirana prezentacija bi trebalo da se dogodi 2009. godine mada je moguce da se ovaj Porscheov novitet pojavi godinu dana ranije. Panamera ce biti odlucan Porscheov odgovor vec postojecim Maseratiju Quattroporte-u i Mercedesu CLS-u a i buducim konkurentima BMW-u X6 i Aston Martinu Rapide-u. Cena naravno nece biti mala.



Toliko smo vec pisali o novom modelu 500 iz Fiata da bi sve bilo samo ponavljanje. Ali sada su nam dostupne slike potpuno gotovog modela, naravno nezvanicne, koje su dospele na internet bez Fiatove volje. Slike dovoljno govore o retro obliku nove ponovo ozivljene legendarne petstotke napravljene za 21. vek. Nezvanicne informacije govore da ce svetska premijera biti odrzana u septembru 2007. godine na salonu u Frankfurtu. Dotada evo nekih, opet, nezvanicnih informacija o dimenzijama i motorima. Medjuosovinsko rastojanje iznosi 2305 mm nasuprot prethodniku koji je imao samo 1800mm. Za duzinu se samo nagadja da ce biti oko 3400mm dakle kao Toyota Aygo. Motori bi, prema sada dostupnim insajderskim informacijama, za pocetak bili Pandini 1,1 i 1,2 litarski benzinci i 1,3 litarski multijet dizelas. Ali i dalje se spominje mogucnost ugradnje dvocilindricnih motora sa turbom i snagom izmedju 90 i 110KS. Novo je sto se sad pominje 1,4 litarski 16v motor sa okruglo 100KS iz Pande 100HP, sa kojim bi mali 500 dostizao svih 185km/h i ubrzanje do stotke za 9,5 sekundi. Ostaje nam samo nada da u Fiatu nece preterati sa cenom kao BMW sa novim Minijem ili mu preti (relativni) neuspeh poput VW-ove nove Bube.



Audi A5

3 Dec, 2006 - 16:13 Top secret Komentari (0) comments  English

Tokom prezentacije Audija TT Roadster na salonu u Los Angelesu, o cemo smo vec pisali, iz Audija je potvrdjeno da se se novi A5 coupe pojaviti na salonu u Zenevi marta 2007.godine. Auto ce predstavljati coupe varijantu novog A4 modela pa ce i biti napravljen na njegovoj platformi na kojoj ce kasnije, najverovatnije 2008., biti spreman i manji SUV sa imenom Q5. Iste 2008. godine ocekuje se i cabrio varijanta novog A5. Na slikama vidite moguc izgled coupe i cabrio varijante. Crtezi su preuzeti od nemackog Autobilda.



Jedan od zanimljivijih i  ( pristupacnijih ! ) novih modela, koji Alfa sprema u bliskoj buducnosti ce svakako biti i novi mali model sa legendarnim imenom Junior. Po najavama ovaj ce auto predstavljati inovativni koncept kompaktnog sportiste sa 3 vrata. Sa duzinom od oko 4 metra i sa prepoznatljivim Alfinim dizajnom, trebao bi da kosta oko 16000 eura. Evo i nekoliko najnovijih impresija moguceg izgleda tog automobila, koji se oblikom, barem napred, oslanja na izgled vec etablirane Brere.



Reklama


Alfa 149

1 Dec, 2006 - 22:58 Top secret Komentari (0) comments  English

Za 2009. godinu Alfa sprema naslednika aktuelne 147-ce sa oznakom 149. Moguci izgled vidite na slici. Ono sto se ne vidi jeste nova platforma ( sa Fiata Bravo i nove Lancie Delte ) na kojoj ce biti napravljena ova nova Alfa, koja od sportskog i ekskluzivnog modela 8C Competizione preuzima osnovne konture dizajna. Sa duzinom od  4,40 metara i medjuosovinskim rastojanjem od 2,7 metara model ce prerasti sadasnji model za 180mm po duzini. Paleta benzinskih motora ce obuhvatati agregate od 120 do 250KS za varijantu GTA. Kod dizelasa novi je 1,6 litarski motor u 2 verzije sa 110 i 130 KS kao i 2,0 sa svih 180KS.



U Renaultu spremaju potpuno novu ( 3. po redu ) generaciju Lagune, svojevremeno prvog automobila, koji je osvojio maksimalnih 5 zvezdica za bezbednost putnika prilikom sudara. Vreme zamene se neumoljivo primice pa je tako, sto je bliza prezentacija, sve vise test vozila na putevima a medju njima je uhvacen jedan primerak, ciju sliku donosimo. Pored karavana, kao sto je ovaj, bice ponudjena naravno i kombilimuzinska varijanta a sve su glasnije price i o coupeu i to na osnovi Nissana Altime Coupe. To ne treba da cudi jer Renault kao vlasnik Nissana zeli da smanji troskove razvoja i proizvodnje. Sta ce od toga biti tek cemo videti a dotle jos samo nekoliko impresija o dizajnu nove Lagune. Renault ocigledno, a to se vidi i na ovim slikama, kao dizajnerski uzor, bar za prednji kraj koristi uspesni concept-car Fluence od pre neku godinu.



Na slici nije Rover 25 vec buduci kineski Roewe 250. Kao sto je poznato, posle propasti Rovera, pravo na proizvodnju njegovih modela 25 i 75 kupila je kineska kompanija SAIC ali je pravo na koriscenje imena Rover otkupio Ford tako da su kinezi primorani da promene ime ali opet u  veoma slicno-Roewe. Kineska varijanta Rovera 75 pod imenom Roewe 750 je vec predstavljena javnosti a evo i prve slike prototipa  kineskog Roewe 250 na kojo se jos ne vide eventualne izmene u odnosu na originalni Rover 25. Ali sudeci po Roewe-u 750 i manji Roewe 250 spolja ce se razlikovati manje-vise po vecoj i agresivnijoj masci dok termin prezentacije nije poznat.   



Fiat na osnovu koncepta Trepiuno, predstavljenog u Zenevi jos 2004. godine, sprema serijsku varijantu, koja ce se izgledom oslanjati na legendarni mali auto istog imena, koji se nalazio u proizvodnji od 1957. do 1975. godine. Testiranja su u toku pa je tako i ovo testo vozilo uhvaceno na ulicama Torina. Za razliku od studije Trepiuno, koja je bila predvidjena za prevoz 3+1 putnika, odakle je i dobila ime, serijski novi 500 bice pravi cetvorosed i nesto vecih dimenzija. U pocetku ce biti u ponudi samo kombilimuzinska varijanta ali ce se tokom 2008. pojaviti i originalna kabrio verzija. Taj kabriolet ce biti dvosed jer ce krovni mehanizam jednostavno pojesti 2 zadnja mesta za sedenje. Na drugoj slici je moguci izgled malog kabrija. Motori, koji su se u pocetku najavljivali, bili bi preuzeti od Pande ali su se u poslednje vreme pojavile informacije ( o cemu smo vec vise puta pisali ) da u Fiatu ozbiljno razmisljaju o ugradnji 2-cilindricnog motora, koji bi iz 900 kubika sa turbo punjacem izvlacio izmedju 90KS i 110KS. Abarth verzija ce razvijati svih 150KS iz 1,4 litarskog motora takodje sa turbom. Fiat ce auto proizvoditi u svojoj fabrici u Poljskoj zajedno sa novim Fordom Ka, koji ce nastati na istoj osnovi.



Alfa 169

30 Nov, 2006 - 12:39 Top secret Komentari (1) comments  English

Vec smo pisali da Alfa sprema veliku luksuznu limuzinu 169 i to na platformi buduceg Maseratija Quattroportea i pogonom na zadnje tockove. U medjuvremenu pojavilo se nekoliko impresija moguceg izgleda nove, skoro 5 metra dugacke Alfe, koja bi trebalo da bude jedan od aduta njenog povratka na trziste SAD-a.



Pojavilo se nekoliko novih slika zakamufliranog novog Maseratijevog coupea sa mogucim imenom Mistral. Auto bi trebao biti predstavljen sledece godine a dotle sa ovih fotografija mozemo zakljuciti kako ce izgledati, bar od pozadi. Nudice se u 2 varijante, kao coupe 2+2 i coupe-cabrio sa 2 sedista.



Neka vas ne zavara izgled automobila na slici. Iako izgleda kao obican Focus ST ( sa 225 KS ) ovo je ipak prototip buduceg Focusa RS sa 300KS i pogonom na sve tockove.. Razlike su ipak vidljive na povecanim otvorima za vazduh napred dok ce na serijskoj varijanti razlike biti vidljivije da bi se i atraktivnim izgledom, osim snaznim motorom, pariralo buducem Mitsubishiju EVO X.



Prvi novi model, koji Bentley namerava da predstavi u bliskoj buducnosti bice coupe Havana, baziran na vec poznatom modelu Azure. Ovaj luksuzni coupe, koga su reporteri nedavno uhvatili nemaskiranog, bice opremljen V8 motorom sa 450KS. Pretpostavlja se da ce svetska premijera biti na salonu u Zenevi u martu naredne godine kada se ocekuje i promocija doteranog Arnage-a.



Nece biti samo CrossPolo-a i CrossGolf-a vec evo i prve ekskluzivne slike buduceg proterenskog Tourana. Kao i kod ranijih Cross modela, VW je i ovom prilikom povecao klirens, dodao plasticne estetske dodatke, koji izgledaju atraktivno i zaboravio pogon 4x4. Naime i ovaj CrossTouran je samo nasminkani putnicki auto tj. u ovom slucaju minivan, u povecim cizmama pa integralni pogon i nije neophodan jer se sa njim ionako nece ici na neki pustinjski reli ili u blato do vetrobrana.



Iz Italije stizu glasine da se radi na projektu super SUV-a pod kodnim nazivom LMX, koji bi predstavljao terenac na Lamborghinijev nacin. Mada, zelje su jedno a realnost drugo. Naime buduci da je Lamborghini deo VW grupacije ( tacnije Audija ) novi Lamborghini SUV, ako ga bude, delice mnostvo zajednickih delova sa Audijem Q7 i Porscheom Cayenne. To ne mora da znaci nista lose ali mnogi ljubitelji Lamborghinija to i dalje ne mogu da svare. Ali treba biti posten pa priznati da je poslednjih godina uz finansijsku pomoc Audija, Lamborghini ne samo preziveo vec da danas stvara profit zbog koga sada i moze da se razmislja o prosirenju game. Motori, koji se pominju su V10 i manji 4,5 litarski V8. Pominje se jos jedan za koga se ne zna kako ce reagovati malopre pomenuti ljubitelji Lamborghinija. Radi se naime o dizelasu. Dizel u Lamborghiniju ? Bez panike ne radi se o bilo kom dizelasu vec o monstrumu iz Audija Q7, koji iz 5,9 litara zapremine V12 motora izvlaci  500 KS i 1000 Nm momenta. U medjuvremenu vec sutra, kada se za novinare otvara salon u Los Angelesu, Lamborghini bi prema najavama trebao predstaviti i roadster verziju svog najjaceg Murcielaga LP640. Performanse bi bile iste kao i na coupeu, dakle 640KS iz V12 motora i ubrzanje od 0 do 60 milja na sat ( 96 km na sat ) za oko 3,5 sekunde.



Pored Spaceka (2CV6) drugi najpoznatiji Citroenov model je svakako Ajkula odnosno fabricki DS, predstavljena jos 1955.godine na salonu u Parizu. Sa svojim detaljima poput karoserije koja se spusta i podize, skretanja farova u smeru voznje i mogucnoscu voznje na 3 tocka, zauvek je zauzela mesto u istoriji automobilizma i srcima ljubitelja automobila. Zato nije cudno da se povremeno javljaju ideje i predlozi o reinkarnaciji legendarnog modela. Na slikama su impresije moguceg retro izgleda neke buduce ajkule za 2012.godinu.



Mazdin najmanji model, Mazda2, koji se proizvodi u Spaniji, sledece godine dobija potpuno novog naslednika. Najverovatniji termin prezentacije bice septembarski salon u Frankfurtu. Sadasnji model iz 2002. vise nije u stanju da se potpuno ravnopravno nosi sa novim generacijama evropskih vozila iz te klase ( Fiat Grande Punto, Renault Clio, Peugeot 207, nova Opel Corsa i drugi ) pa fabrika najavljuje nov dizajn ( vise u aktuelnom Zoom-Zoom stilu ), drugacije dimenzije ( auto ce biti duzi i nizi jer sadasnji sa visim krovom nalikuje monovolumenima ) i doterane motore i ostalu mehaniku na sledecoj generaciji svog entry-level modela.   



Za leto 2009. VW planira novi lifestyle automobil na platformi Passata sa imenom Savanna. Ovaj polukaravan nece naravno zameniti Passat Variant, vec ce dopuniti ponudu marke i pruziti alternativu kupcima, koji zele sportskiji izgled svog automobila a da opet imaju dovoljno mesta u unutrasnjosti.. Medjuosovinsko rastojanje ce ostati isto tj. 2710mm , a duzina ce porasti za 2 cm, na ukupno 4,79 metara uz visinu 1420 mm ( Passat variant 1517mm ) . Na osnovu slika AutoBilda moze se zakljuciti da ce buduca Savanna biti atraktivnija od Passata ali i nesto skuplja. Uz to imace i snaznije motore.




Copyright 2006-2017 by auto.blog.rs