home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA


Kao što već znamo, određene kompanije poseduju svoje tjuning kuće koje u zajedničkim poduhvatima čine čuda od regularnih automobila koji dolaze iz fabrike.

Ovde ne mislimo na AMG, koji je ujedinjen sa kompanijom Mercedes i takođe stavlja krunu na njihove automobile, već na pojedine tjuning kuće koje su poznate samo velikim obožavaocima autoindustrije. Američki tjuner Renntech, upravo je jedna od njih i sa velikim statusom, bogatom istorijom i kredibilitetom. Ova kompanija specijalizovala se u polju usavršavanja modela trokrake zvezde i njenog AMG ogranka, usko sarađujući sa nemačkim brendom od svog osnivanja.

Dodajući veoma lepih 102 ks i 174 Nm obrtnog momenta četvorolitarskom V8 motoru, koji napaja Mercedes-Benz G500 4x4² liniju, Renntech je kreirao ultimativnu terensku mašinu za svoje klijente. Dodatna snaga dovela je do maksimalnih 518 ks i 784 Nm obrtnog momenta, što je sasvim dovoljno, ali poslednji projekat kompanije poseduje veoma moćnog suparnika, a to je 550 Adventure 4x4² linija još jednog zvaničnog stručnjaka nemačog proizvođača, kompanije Brabus.

Za razliku od Renntech varijante, koja je svoje slavne prepravke dobila finim tjuniranjem i dodavanjem BOV adaptera, kao i novog izduvnog sistema, Brabus je kreirao dodatnu snagu i pojačao već veoma impresivni V8 motor na maksimalnih 542 ks i 800 Nm obrtnog momenta. Ovi zahvati doveli su do ubrzanja do stotke od 6,7 sekundi i maksimalnu brzinu matiranu na zavidnih 209 km/h, posebno ako imamo u vidu da se ovde radi o automobilu teškom oko tri tone.

Sa druge strane, daleko civilizovanija verzija Mercedes-AMG G63 6x6 modela, koja dolazi sa "samo" dve osovine, takođe poseduje nešto dodatnih karakteristika kompanije Brabus, koje nekome mogu delovati preterano kičasto, ali opet, to je celolupna ideja koja se krije iza tjuniranja standardnih modela automobila.

Izvor: Autoexclusive.rs



čitanja : 208



Komentari