Home Vesti Domaće tržište Video Zanimljivosti Noviteti Tuning Concepts Top secret Predstavljamo Saloni Forum Arhiva Galerija Linkovi O nama

Danski tjuner Kleemann (specijalista za dorade Mercedesa i AMG-a) na salonu automobila u Dubaiju (Dubai Motor Show) predstavlja "jednog od najlepših i najsnažnijih SUV vozila", nazvanog Kleemann ML63K Bi-turbo. Uz ugradnju dva Garrett turbo punjača, Kleemann je iz motora ovog SUV-a izvukao svih 800 konja, dok je maksimalni obrtni moment elektronski limitiran na okruglo 1000Nm. Zanimljivo da standardnom ML63 7G Speedshift menjaču nisu bile potrebne nikakve dorade, kako bi ogromnu snagu preko 4-Matic integralnog pogona preneo na svaki od 20-inčnih Kleemann TS-7 točkova. Uz Pirelli P-Zero Rosso gume (dimenzija 315/35 R20) i modifikovano ogibljenje, ML63K Bi-turbo se odlikuje upravljenjem poput sportskih automobila, bez obzira na težinu od 2,5 tone. Ubrzanje do stotke iznosi samo 4 sekunde, a maksimalna brzina je elektronski ograničena na 300 km/h (ručno napravljen brzinomer je inače izgraviran do 400 km/h). Ovako tešku i snažnu grdosiju treba i zaustaviti, pa ML63K Bi-turbo ima pojačani kočioni sistem sa ventilirajućim diskovima od 380 mm napred, a pozadi od 345 mm. Po rečima ljudi iz Kleemanna, njihov cilj je bio da ovaj ML pruži vozaču maksimalne performanse i kontrolu na putu, a da istovremeno vozilo bude bezbedno, pouzdano i praktično svakodnevnu upotrebu. Osim kompletnog aerodinamičkog paketa, Kleemann je doradio i interijer, u kome preovlađuju alkantara i koža. Kleemann za sada još nije odlučio da li će ML63K Bi-turbo biti proizveden u nekoj limitiranoj seriji ili će sve ostati samo na ovom prototipu.



Reklama


I fabrički Audi S3 sa 265KS i 350Nm obrtnog momenta predstavlja i te kako dinamičan i snažan automobil C segmenta, ali tjuneri misle da uvek ima mesta za raznorazna poboljšanja. Tako posle prerade Audija S3 od strane tjuning firmi Wimmer (njihov S3 razvija 408KS), B&B (362KS), MTM (330KS), Abt Sportsline (310KS), Heron (300KS) i Sportec (takođe 300KS), sada i austrijski O.CT Tuning predstavlja svoju obradu ovog Audija. U režiji O.CT Tuninga, serijski 2,0 litarski TFSI motor dobija dodatnih 46kW/63KS i 75Nm (novi interkuler, reprogramirana elektronska kontrolna jedinica, sportski izduvni sistem...), pa sada razvija 241kW/328KS i 425Nm, što je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za samo 5,7 sekunde, do 160 km/h za 12,74 sekunde i maksimalnih 265 km/h. Za poređenje, standardni Audi S3 do stotke ubrzava za 6,4 sekunde, do 160 km/h stiže za 14,3 sekunde, a postiže 250 km/h. O.CT Tuning je svoj Audi S3 opremio i pojačanim kočnicama (diskovi od 372 mm napred), dorađenim ogibljenjem i 19-inčnim aluminijumskim točkovima (dostupnih u nekoliko boja).




 

 

Iako bi se po imenu moglo zaključiti da se ovde radi o nekoj francuskoj kompaniji, tjuning kuća Musketier se u stvari nalazi u Nemačkoj i osim Citroena, bavi se doradom i Peugeotovih automobila. Njihov najnoviji proizvod je prerada Citroenovog SUV modela C-Crosser koji se, kao što je poznato, bazira na aktuelnom Mitsubishijevom Outlanderu. U režiji Musketiera, C-Crosser postaje bogatiji za novi body paket (modifikovani prednji i zadnji branik, pragovi), izduvni sistem sa četiri završetka, atraktivne petokrake aluminijumske točkove (veličine 20 inča), kao i za kit za povećanje snage 2,2 litarskog HDi turbo-dizel agregata. Pomenti kit je zaslužan za dodatnih 26kW/35KS, tako da ovaj dizel motor umesto standardnih 115kW/156KS, sada raspolaže sa snagom od 140kW/191KS.




I nemački specijalista za obradu Volkswagenovih automobila Abt Sportsline imaće premijeru na predstojećem salonu tjunera u Esenu (Essen Motor Show, od 1. do 9. decembra ove godine). Njihov najnoviji proizvod je manji Touaregov brat – novi kompaktni SUV model Tiguan, koji je pretrpeo opsežna estetska i mehanička doterivanja, sve u cilju moćnijeg i napadnijeg izgleda i dinamičnijih voznih osobina. Abt-ov aerodinamički paket za Tiguan sadrži modifikovani prednji i zadnji branik sa spojlerima, proširenja blatobrana, ispupčenije pragove, zadnji krovni spojler i novu masku hladnjaka. Bez novih točkova ne ide, pa je Abt za Tiguan predvideo i atraktivne petokrake aluminijumske felne od 18, 19 ili čak 20 inča. Tačka na i je novi sportski izduvni sistem sa četiri završetka, koji je zaslužan ne samo za atraktivniji izgled, već i za moćniji zvuk. Da sve ne bi ostalo samo na privlačnijem izgledu, Abt Sportsline je pojačao i Tiguanove motore. Tako sada 1,4 litarski TSI benzinac, umesto fabričkih 110kW/150, razvija okruglo 147kW/200KS, slabiji 2,0 litarski TDI dizelaš razvija 125kW/170KS (serijski 103kW/140KS), dok snažniji 2,0 TDI sada ima 200 konja (fabrički 170KS). Tjuner iz Kemptena je svoj Tiguan opremio i podešavajućim sportskim ogibljenjem, a zbog jačih motora tu je i novi kočioni sistem sa diskovima 345 x 30 mm.




Posle SEMA salona tjunera u Las Vegasu, uskoro nam predstoji još jedan sajam modifikovanih vozila, i to u nemačkom Esenu (Essen Motor Show), koji ove godine obeležava svoju četrdesetogodišnjicu i traje od 1. do 9. decembra 2007. Nemačka tjuning kuća AC Schnitzer je izabrala upravo salon u Esenu za promociju svoje verzije najnovijeg BMW-a M3 Coupe (serija E92). Iako je serijski BMW M3 i više nego atraktivan automobil, koji nudi skoro savršen odnos između trkačkih performansi i svakodnevne uoptrebljivosti, to nije sprečilo AC Schnitzera da kupcima ponudi još dinamičniju varijantu ovog modela. Ono što se na njihovom ACS3 Sport modelu odmah primećuje jeste napadniji izgled, čemu kumuju novi prednji spojler i pragovi, difuzor pozadi, diskretan zadnji krovni spojler, nova rešetka centralnog otvora za vazduh u prednjem braniku, jedinstveni AC Schnitzer petokraki aluminijumski točkovi od 19 ili 20 inča, novi (hromirani) završeci izduvnog sistema i AC Schnitzer oznake. Pomenuti prednji spojler i difuzor su od karbon fibera, pa se i svojom bojom vizuelno idelano slažu sa krovom, koji je već serijski izrađen od karbona. Unutrašnjost je bogatija za AC Schnitzer trokraki sportski volan, pedale, ručicu menjača i ručicu ručne kočnice od aluminijuma, detalje od karbona i AC Schnitzerove patosnice. AC Schnitzer ACS3 Sport BMW M3 ima i trkačko, podešavajuće ogibljenje (testirano na stazi Nirburgring), poboljšano upravljanje i AC Schnitzer "Short Shift" transmisiju. Zanimljivo je međutim da su u ovoj nemačkoj firmi odlučili da ne diraju BMW-ov 4,0 litarski V8 motor, koji i dalje razvija standardnih 420KS.




Kao što je i najavio pre nekoliko meseci, JE DESIGN, nemački specijalista za obradu Volkswagenovih modela, predstavio je novi Wide Body aerodinamički kit za moćniji i dinamičniji izgled Volkswagenovog Touarega. Atraktivan body kit sadrži novi prednji spojler sa dodatnim svetlima, komplet pragova sa usisnicima za vazduh (zbog kojih auto izgleda još niži nego što jeste), modifikovan zadnji branik i proširenja blatobrana. Bela boja automobila na slikama se fantastično uklapa u ove dodatne elemente, pa Touareg izgleda opasno čak i kada stoji. JE DESIGN je spustio ogibljenje za 35 mm, ugradio novi sportski izduvni sistem sa četiri izduvne cevi (po dve na svakom ćošku automobila i prečnika 84 mm) i aluminijumske distancijere, koji su zaslužni za širi trag točkova (napred za 60, a pozadi za 80 mm). Šlag na torti su desetokraki 22-inčni točkovi sa gumama 295/30 R 22. Unutrašnjost je bogatija za detalje od karbona, multimedijalni paket sa 7-inčnim monitorima u naslonima za glavu, DVD plejer, najkvalitetniju kožu (različitih boja) i alkantaru. Naravno, JE DESIGN povećava i snagu Touaregovih motora, pa tako 2,5 litarski TDI motor umesto serijskih 128kW/174KS raspolaže snagom od 152kW/206KS. I maksimalni obrtni momenat je viši, pa sada kod ovog modela iznosi 460Nm. Ali to je tek početak... Touareg sa V10 TDI motorom od 5,0 litra zapremine (serijski 230kW/313KS) dobija dodatnih 29kW/39KS, odnosno ovaj Touareg se diči sa ponosnih 259kW/352KS i masivnim obrtnim momentom od 855Nm, umesto standardnih 750Nm. To je dovoljno za ubrzanje do 100 km/h za 7,4 sekunde i maksimalnih 234 km/h (serijski model ubrzava za 7,8 sekundi i postiže 225 km/h). Tu je i 3,0 litarski V6 TDI (fabrički 165kW/225KS i 500Nm) kome JE DESIGN diže snagu za 45kW/61KS i 50Nm (sada 210kW/286KS i 550Nm). Ovaj poslednji Touareg postiže 210 km/h maksimalne brzine, dok mu do stotke treba 8,9 sekundi (serijski model 201 km/h i 9,9 sekundi ubrzanja).




Na nedavnom SEMA salonu tjunera u Las Vegasu, publika je mogla da vidi i jedan zaista zanimljivo preuređen Toyotin Yaris. U režiji firme Five Axis, Toyotin mališan je ostao bez krova i drugih elemenata karakterističnih za standardni model. To znači da ovaj trkački Yaris Club raspolaže sa veoma malim vetrobranom, pokrivenim suvozačkim delom automobila, pravim trkačkim sedištem za vozača, zaštitnim lukom iza glave vozača, posebnom "Ivory White" bojom karoserije sa crvenom trakom, novim točkovima od 17 inča (sa Yokohama gumama, dimenzija 255/45R17) i mnogobrojnim detaljima sa Toyote Vitz (Yaris u Japanu). Ovo potonje se odnosi na prednji i zadnji branik, zadnja svetla i svetla za maglu. Osim ovih vizuelnih doterivanja, Toyota Yaris Club privlači pažnju i svojim 1,5 litarskim motorom kome su u firmi Five Axis dodali TRD/TTE kompresor, pa sada ovaj četvorocilindraš umesto fabričkih 106 konja, razvija 166KS. Paket promena zaokružuju i sportski podešeno ogibljenje, pojačani kočioni sistem (diskovi prečnika 282 mm) i novi sportski izduvni sistem.

 



Reklama


Evo još jedne prerade Audija TT, koji posle kozmetičkog tretmana kod britanske tjuning kuće Niche izgleda kao umanjeni Audi R8. Za izgled a la Audi R8 zaslužan je novi Niche aero body kit, a dodati su i spušteno ogibljenje, nove izduvne cevi, atraktivni aluminijumski točkovi i paket za povećanje snage 2,0 i 3,2 litarskih motora. U osnovi, Niche je ovaj model namenio kupcima koji zbog ograničenih finansijskih mogućnosti nisu u mogućnosti da voze originalni Audi R8, ali treba reći da ni ova konverzija iz TT-a u R8 nije jeftina. Naime, Niche svoj sportski body paket naplaćuje 7951 funtu ili 11.370 evra, točkove 950 funti (1359 evra), povećanje snage 2,0 litarskog motora staje 1950 funti (2789 evra), a većeg 3,2 litarskog agregata 2500 funti ili 3575 evra.




Iako će se mnogi složiti da automobilu kakav je Lamborghini Murcielago LP640 nisu potrebni nikakvi dodaci za poboljšanje njegovog izgleda, u nemačkoj tjuning kući IMSA su za one koji uvek "znaju šta hoće", pripremili novi aerodinamički paket od karbon fibera. Ovaj body kit se sastoji od novog prednjeg spojlera, proširenih blatobrana (za po 35 mm sa obe strane), dodatnih otvora za vazduh, novog zadnjeg difuzora i zadnjeg spojlera. Svi pomenuti elementi mogu ostati u karakterističnoj boji karbona, a po želji kupca mogu se ofarbati u boju po izboru. Novi aerodinamički paket će uskoro biti dostupan i vlasnicima standardnog Murcielaga, a ne samo ovog LP640. Nemački tjuner za LP640 nudi i nove točkove, kao i doterano ogibljenje i paket za povećanje snage njegovog 6,5 litarskog V12 motora.     



Nemačka tjuning kompanija Lorinser detaljno je obradila drugu generaciju malenog gradskog automobila Smart ForTwo, koji se sada odlikuje pojačanim trocilindričnim motorima i dinamičnijim stajlingom, a sve u cilju bržeg i zapaženijeg provlačenja kroz gradske gužve. Lorinserov tjuning program za Smartove motore u praksi znači da najjači trocilindraš sa turbo punjačem umesto fabričkih 84KS sada raspolaže sa 104KS, što je dovoljno za maksimalnu brzinu od 180 km/h i ubrzanje do 100 km/h za manje od deset sekundi. Lorinser nudi povećanje snage i za slabije agregate, odnosno snaga baznog benzinca je sa standardnih 61KS porasla na 71KS (razvija 156 km/h), a verzija sa 71KS sada raspolaže sa 77KS i postiže maksimalnih 160 km/h. Lorinser se potrudio da ovoj gradskoj buvi podari i agresivniji izgled, što je postignuto ugradnjom drugačijeg prednjeg branika sa velikim centralnim otvorom za vazduh i širokih prednjih "suknjica", sportskim grilom, modifikovanim zadnjim branikom, hromiranim duplim izduvnim cevima, proširenim blatobranima i atraktivnim šestokrakim aluminijumskim točkovima. Manjih promena ima i u unutrašnjosti, koja je bogatija za hromirane detalje i aluminijumska kućišta za brzinomer, obrtomer i sat.   



Nemački tjuner Vath Motorentechnik GmbH poradio je na performansama i atraktivnijem izgledu novog Mercedesa C 320 CDI. To je postignuto povećanjem snage njegovog šestocilindričnog dizel motora sa standardnih 165kW/224KS i 510Nm obrtnog momenta na 202kW/275KS i 605Nm (u paru sa sedmostepenim automatskim menjačem) i novim aerodinamičkim paketom. Rezultat je ubrzanje od mirovanja do 100 km/h za 6,5 sekundi i maksimalna brzina elektronski ograničena na 260 km/h (serijski model do 100 km/h stiže za 7,7 sekundi, a može do 250km/h). Što se ostalih promena tiče, one se odnose na nove Vathove točkove od 19 inča (sa gumama širine 235 mm napred, 265 mm nazad), pojačani kočioni sistem (napred diskovi od 360 mm, nazad 330 mm), spušteno ogibljenje i već pomenuti novi aero body paket (uključuje novi prednji spojler, difuzor pozadi, spojler na poklopcu prtljažnika i novu masku hladnjaka bez tradicionalne trokrake zvezde). Uz detalje od karbona i nove patosnice u kabini, to bi bilo to.

 



Ovo su prve zvanične slike novog BMW-a serije 1 Coupe sa M sportskim paketom (M Sport Pack), namenjene vlasnicima "Jedinice" koji žele još dinamičniji, pa i ekskluzivniji izgled svog automobila. M Sport Pack donosi sportski podešeno ogibljenje i estetsko doterivanje eksterijera i interijera. Ovo potonje podrazumeva atraktivnije branike sa integrisanim spojlerima (napred sa velikim usisnicima za vazduh), aluminijumske točkove od 18 inča (sa gumama 205/50 napred, 225/45 nazad), sportska sedišta sa alkantarom, multifunkcionalni M kožni sportski volan i sportsku ručicu menjača, par aluminijumskih aplikacija u kabini i M oznake. Cene za M Sport Pack se u zavisnosti od modela kreću u rasponu od 2100 (za model 123d Coupe sa 204KS i 400Nm) do 3300 evra (model 120d Coupe sa 177KS i 350Nm), dok je za najjači BMW 135i Coupe (sa 306KS i 400Nm) novi M Sport paket već deo standardne opreme. Na slikama BMW 123d Coupe M Sport Pack sa posebnom "LeMans" plavom bojom karoserije.

       



RENNtech, jedan od vodećih američkih tjunera za Mercedesove modele, vlasnicima Mercedesa E 63 AMG (ali i CLS 63 AMG i S 63 AMG) ponudio je svoj kit za povećanje snage 6,2 litarskog V8 motora, koji se ugrađuje u pomenute automobile. Zahvaljujući, između ostalog, reprogramiranoj elektronskoj kontrolnoj jedinici motora i novom sportskom izduvnom sistemu od nerđajućeg čelika, RENNtech je iz ovog motora izvukao dodatnih 48KS i 68Nm obrtnog momenta (sada 562KS i 698Nm). U saopštenju se nažalost ne navode podaci o ubrzanju do stotke i maksimalnoj brzini (standardni E 63 AMG inače do 100 km/h stiže za 4,5 sekunde i postiže elektronski ograničenih 250 km/h). Osim pomenutih Mercedesa, RENNtech se sada po prvi put poigrao i sa nekim Porscheovim automobilom. Radi se o Cayennu, tačnije o modelima Cayenne Turbo i Cayenne Turbo S, koji su u režiji RENNtecha dobili reprogramirane elektronske kontrolne jedinice motora (snaga pojačana do maksimalno 535KS i 779Nm) i spušteno ogibljenje za 50 mm (sa digitalnim modulom koji vozaču daje izbor od 8 nivoa podešavanja visine vozila). Uskoro će RENNtech za Cayenne Turbo i Cayenne Turbo S ponuditi i nove točkove sa karakterističnim RENNtech dizajnom.

  



Nova Impreza WRX STI tek je predstavlena na salonu automobila u Tokiju, a iz britanske kompanije Prodrive stiže najava da će od marta sledeće godine kupcima Impreze WRX STI u Velikoj Britanji ponuditi kit za povećanje snage njenog 2,5 litarskog motora (nazvan Prodrive Performance Pack). U serijskoj verziji pomenuti četvorocilindrični bokser motor razvija ravno 300KS pri 6000 o/min. i 406Nm obrtnog momenta pri 4000 o/min., dok će Prodrive kit povećati snagu na svih 400 konja, a ubrzanje do 100 km/h spustiti na ispod 4,5 sekundi. Za one kupce, koji žele i nešto više, Prodrive najavljuje i promene na kočionom sistemu i ogibljenju, a na raspolaganju će biti i novi body kit i različiti aluminijumski točkovi. Loša vest je da će Prodrive kit za Imprezu WRX STI, kako sada stvari stoje, biti dostupan samo kupcima u Velikoj Britaniji, i to po ceni od 4500 evra. S druge strane, bez obzira na veliko povećanje snage motora, kupci će na taj Prodrive Performance Pack dobiti fabričku garanciju u trajanju od tri godine.



Tjuning kuća Autodelta (britanski specijalista za doradu Alfinih modela) nudi svoj najnoviji proizvod, koji predstavlja idealan spoj italijanskog stila i ultimativnih performansi kroz naprednu tehnologiju. To je Autodelta Alfa Spider J6 3,2 C (C-Compressore), a već iz imena se vidi da je glavna osobina ovog modela ugrađen Rotrex kompresor za povećanje snage. Konkretno, iz Alfinog 3,2 litarskog V6 motora dobijeno je 348KS i 430Nm obrtnog momenta (serijski ima 260KS i 322Nm). Autodeltin Spider ubrzava do stotke za 5,4 sekunde, dok je maksimalna brzina 260 km/h. Naravno da to nije sve, jer Autodelta nudi ceo paket, a ne samo pojačanje motora. Spider J6 3,2 C tako ima i potpuno novi izduvni sistem od nerđajućeg čelika, napravljen u saradnji sa partnerom Autodelte, firmom Ragazzon. Osim toga, ogibljenje je detaljno dorađeno (između ostalog novi amortizeri i opruge), dok pojačani kočioni sistem brine za sigurno zaustavljanje. Paket promena zaokružuje novi aerodinamički kit (modifikovani prednji branik, novi pragovi, difuzor pozadi) i 19-inčni OZ Racing Ultraleggera točkovi sa Dunlop SP Sport Maxx gumama. Autodelta svoj novi Spider J6 3,2 C predstavlja ovih dana na MPH07 Motor Show-u, koji se od 1. do 4. novembra održava u Londonu.




Na slikama je Ferrari 599 GTB Fiorano, koji je prošao opsežan tjuning tretman u nemačkoj kompaniji Edo Comeptition. Ova firma nam je poznata već od ranije po izuzetnim obradama ionako odličnih automobila kao što su Lamborghini Murcielago LP640 i Lamborghini Gallardo, Maserati MC12, Porsche 911 Turbo i Ford GT. Inače, o ovom Edovom Ferarriju smo pisali još pre nekoliko meseci kada smo objavili samo jednu, tzv. teaser sliku i kada nisu bili poznati ni osnovni tehnički podaci. U međuvremenu je nemačka firma konačno saopštila i konkretne specifikacije svog najnovijeg modela. Edo Competition svoj Ferrari 599 GTB Fiorano nudi u dve verzije : kao 599 GTB sa 6,0 litarskim V12 agregatom, snage 478kW/650KS i kao 630 GTB, koji iz 6,3 litarske mašine izvlači svih 551kW/750KS (za poređenje, fabrički Ferrari 599 GTB Fiorano ima 456kW/620KS). Edo Competition je trkačko ogibljenje za svoj 599 GTB razvio zajedno sa firmom KW, i to naravno na trkačkoj stazi, a treba reći da je napred spušteno za 20, a pozadi za 40 mm. Paket promena zaokružuju i novi sportski izduvni sistem (čiji intenzitet zvuka može da se podešava) i 20-inčni točkovi sa Pirelli gumama, dimenzija 245/35R20 napred, odnosno 305/35R20 nazad. Sem po tehničkim karakteristikama, ovaj Ferrari 599 GTB privlači pažnju i neobičnom kombinacijom boja za jedan Ferrari. Naime, izuzetan kontrast crnim točkovima daje bela boja karoserije, koja doduše nije baš tipična za Ferrari ali je rezultat i te kako efektan.  

   



Osim prilično diskretnih vizuelnih modifikacija (prednji spojler, zadnji krovni spojler, difuzor pozadi), Ford Mondeo u obradi nemačke firme Loder1899 karakteriše i novi sportski izduvni sistem od nerđajućeg čelika, za 35 mm spušteno ogibljenje (može da se podešava po visini) i pojačani 2,5 litarski motor. Pomenuti motor je zahvaljujući promenama na elektronskoj kontrolnoj jedinici i novom izduvnom sistemu dobio dodatnih 50 konja, pa sada razvija ukupno 270KS. Tačka na i su 20-inčni "Jacky" alumimijumski petokraki točkovi (u crnoj ili srebrnoj boji) sa gumama dimenzija 245/30R20. Bavarski tjuner (možda više poznat po doradama Land Rovera i Aston Martina)  svoj rad na Mondeu naplaćuje ovako : za prednji spojler treba izdvojiti 260 evra, zadnji difuzor 266, krovni spojler 191, sportski izduvni sistem 2067, komplet točkova (sa odgovarajućim gumama) 2536, pojačanje snage motora 1198, dok doterano ogibljenje staje 1769 evra.  



SEMA salon tjuniranih automobila u Las Vegasu naravno nije mogao da prođe bez tjuning kompanije Roush, koja na salonu izlaže novu verziju Forda Mustang, nazvanu P-51A (isto ime je nosio američki borbeni avion iz Drugog svetskog rata). Iz 4,6 litarskog V8 motora (koji je između ostalog dobio nove klipove, kolenasto vratilo, klipnjače, interkuler) Roush je izvukao 510KS i 691Nm obrtnog momenta i time P-51A predstavlja jednog od najsnažnijih modifikovanih Mustanga na pomenutom salonu. Sem motora, Mustang P-51A odlikuje i dorađeno vešanje, pojačani kočioni sistem i novi aero body kit, koji sadrži modifikovani branik sa integrisanim spojlerom, otvor za vazduh na haubi motora i veliki spojler na poklopcu prtljažnika. Atraktivniji izgled zaokružuju aluminijumski petokraki točkovi od 18 inča. Roush planira na kupcima ponudi samo 100 primeraka ovog Mustanga, a cena će biti poznata kada počne prodaja u prvom tromesečju naredne godine.



Volvo na SEMA (Speciality Equipment Manufacturers Association) salonu tjunera u Las Vegasu (traje do 2. novembra) izlaže četiri modifikovana modela :

Volvo C30 by Heico Sportiv

Nemački tjuner Heico Sportiv predstavlja novu verziju Volvoa C30, koji se odlikuje novim aerodinamičkim paketom (redizajnirani prednji branik sa integrisanim spojlerom i tri velika otvora za vazduh, širi pragovi, modifikovani zadnji branik sa difuzorom i integrisanim završecima izduvnog sistema od nerđajućeg čelika), snažnijim T5 motorom, pojačanim kočionim sistemom (diskovi 326x30 mm), za 40 mm spuštenim sportskim ogibljenjem, 19-inčnim točkovima sa Continental gumama (dimenzija 235/35R19), narandžastim kožnim interijerom (sigurnosni pojasevi, upravljač, ručica menjača i patosnice su takođe narandžasti) i surferskim šarama na beloj karoseriji. Volvoov turbo T5 motor sada razvija okruglo 300 konja pri 5500 o/min. i 420Nm obrtnog momenta pri 3500 o/min., ubrzanje do 100 km/h iznosi samo 5,4 sekunde, a maksimalna brzina tačno 250 km/h.

Volvo S80 High Performance Concept by Heico Sportiv

Još veću pažnju zaslužuje Volvo S80 High Performance Concept, odnosno sportska verzija najvećeg modela švedske kompanije (takođe rad nemačkog Heico Sportiva). Ne samo zbog atraktivne spoljašnjosti u aluminijum look-u, već i zbog pojačanog T6 turbo motora, koga pokreće bioetanol E85 (mešavina 85 % bioetanola i 15 % benzina). Motor posle obrade u Heico Sportivu raspolaže snagom od 350KS pri 5500 o/min. i obrtnim momentom od 550Nm u rasponu od 1500 i 4000 o/min., što je dovoljno za sprint od 0 do 100 km/h za 5,8 sekundi. Osim motora, Heico Sportiv je za S80 High Performance Concept razvio i specijalno sportsko ogibljenje, koje je zaslužno za 40 mm manju visinu automobila, a tu su i pojačane kočnice (diskovi prečnika 355x32 mm). Auto naravno ima i Volvoov elektronski kontrolisani All Wheel Drive integralni pogon. U Heicu naglašavaju da uprkos sportskim, dinamičnim osobinama ovog S80, nije izgubljeno ništa na luksuzu i komforu. Sem izuzetne boje, S80 High Performance Concept se odlikuje i novim  aerodinamičkim paketom, koji sadrži novi prednji spojler, modifikovan prednji branik sa tri velika otvora za vazduh i integrisanim LED dnevnim svetlima, sportsku Heico masku hladnjaka, šire pragove, proširenja blatobrana, spojler na poklopcu prtljažnika, novi zadnji branik sa integrisanim novim završecima izduvnog sistema (naravno od nerđajućeg čelika) i nove 20-inčne alu točkove sa Continentalovim gumama dimenzija 255/30R20. Interijer ne zaostaje mnogo za spoljašnošću, a zasluga za to pripada kvalitetnoj koži u Mystic Blue boji, u kojoj su i prednja sportska sedišta i dva zadnja zasebna sedišta (sigurnosni pojasevi i patosnice su takođe u plavoj boji). Od ostalih elemenata u kabini, izdvajaju se još i kožni upravljač i dekorativni detalji od karbon fibera.

Volvo XC70 Surf Rescue

Sledeći automobil, koji Volvo izlaže u Las Vegasu jeste ovaj XC70 Surf Rescue, namenjen spasiocima na plažama Kalifornije (sećate se "Baywatcha" sa David Hasselhofom i Pamelom Anderson ?). U odnosu na standardni Volvo XC70, Surf Rescue ima za 125 mm viši klirens (rastojanje od tla), proširene blatobrane, hromirane pragove, nove šestokrake točkove od 20 inča i žuto-crvenu kombinaciju boja za karoseriju (unutrašnjost je u crno-žutoj kombinaciji). Motor je 3,2 litarski šestocilndraš sa 235KS, a snaga se naravno na podlogu naravno prenosi preko Volvoovog elektronski kontrolisanog pogona na četiri točka.

Volvo C70 Caresto

I na kraju Volvo C70 Caresto, modifikovana verzija ovog kabrioleta sa tvrdim sklopivim krovom. Snaga motora je podignuta sa standardnih 218 na 278KS, a obrtni moment sa 320 na 440Nm (dostupan u rasponu od 1500 do 4800 o/min.). Unutrašnjost je potpuno preuređena i presvučena kožom boje kestena, dok je spolja C70 Caresto dobio modifikovane branike (sa aluminjumskim umecima oko svetala za maglu), nove izduvne cevi i atraktivnije točkove.

 



Vlasnicima Hyundaija Coupe, koji bi želeli da svom automobilu udahnu malo originalnosti, pa i ekskluzivnosti, nemačka tjuning kuća Tomato A&P (specijalizovana za dorade Hyundaija i Kije) nudi novi Tuscani T aerodinamički paket. U paketu se nalaze novi prednji branik sa integrisanim spojlerima i dodatnim otvorima za vazduh, zatim agresivna crna maska (podseća na novi Mitsubishi EVO X), "trepavice" na prednjim svetlima, istureniji pragovi (takođe sa otvorima za vazduh), spojler na poklopcu prtljažnika, restilizovani zadnji branik sa dve izduvne cevi, K&N filter za vazduh (za model sa 2,0 litarskim motorom), dok se za bolje vozne osobine brinu spušteno ogibljenje za 35 mm, proširen trag točkova (za 40, 50 ili 60 mm) i niže težište automobila. Paket zaokružuju novi crni petokraki točkovi i Tuscani amblemi na haubi motora i poklopcu prtljažnika.





Copyright 2006-2017 by auto.blog.rs