Home Vesti Domaće tržište Video Zanimljivosti Noviteti Tuning Concepts Top secret Predstavljamo Saloni Forum Arhiva Galerija Linkovi O nama

Jeep će na SEMA salonu tjunera u Las Vegasu, koji počinje za neki dan (tačnije 30. oktobra) javnosti prikazati Wrangler Ultimate concept, koga pokreće 6,4 litarski V8 392 HEMI motor. Wrangler Ultimate concept se bazira na standardnom Wrangleru Unlimited Rubicon (duža verzija sa 5 vrata), a sem novog motora, karakterišu ga i viši klirens (rastojanje od tla), 18-inčni točkovi, BF Goodrich Mud Terrain gume, hromirani elementi eksterijera (pragovi, poklopac rezervoara za gorivo, retrovizori, zaštitnici zadnjih svetala, kvake na vratima) i posebna "Liquid Charcoal Pearl" boja karoserije. Promena ima naravno i u kabini, pa su tako sedišta u Nappa/Province koži, a tu su i dvobojni kožni volan i MyGIG Multimedia zabavni centar sa DVD ekranima.



Reklama


Nemačka tjuning kuća LSD DOORS od nedavno i za novi BMW serije 3 u CC verziji (Coupe-Cabrio sa tvrdim sklopivim krovom) nudi svoja atraktivna vrata, koja se otvaraju u vis, u Lamborghini stilu (Lamborghini Style Doors – odakle je firma i dobila ime). U LSD DOORS-u su se postarali da njihovi kompleti vrata dobiju nemački TUV sertifikat, koji potvrđuje da vrata zadovoljavaju sve standarde bezbednosti. Cena LSD vrata za ovaj BMW u Nemačkoj iznosi 1699 evra.      



Nemački specijalista za obradu italijanskih automobila pozabavio se i najjačom Fiat Pandom 100HP, koja iz 1,4 litarskog benzinca u serijskoj verziji izvlači (kao što joj uostalom i samo ime kaže) tačno 100KS ili 74kW maksimalne snage. Mada je Novitec pojačao i pomenuti motor (ali za zaista simboličnih 6KS na ukupno 106 konja), glavna preokupacija mu je bila dorada ogibljena i poboljšanje voznih osobina. Tako je ova Panda 100HP dobila nove amortizere, čvršće i niže ogibljenje (za 10 mm) i nove atraktivne aluminijumske točkove veličine 17 inča sa gumama dimenzija 195/40 (serijski model ima felne od 15 inča). Novitec je na svoju Pandu 100HP ugradio dve izduvne cevi prečnika po 90 mm (koje se brinu za odgovarajući zvuk), kao i set aluminijumskih pedala i aluminijumsku ručicu ručne kočnice. Uz uvek odgovarajuću kombinaciju crne boje točkova i bele boje za karoseriju, to bi u osnovi bilo sve.




Iz nemačke tjuning kompanije Abt Sportsline stiže dorađeni Volkswagenov MPV model Touran, koji se odlikuje, kako atraktivnijim i sportskijim spoljašnjim izgledom (novi spojleri, pragovi i gril hladnjaka, dupli završetak izduvnog sistema), tako i dorađenim interijerom (aluminijumske pedale i ručica menjača), pojačanim TDI dizel motorima i modifikovanim ogibljenjem (spuštenim za 35 ili 40 mm). Tačka na i su još i novi aluminijumski točkovi veličine od 16 pa sve do 19 inča. Najznačanija prepravke su ipak na motorima. Tako je 1,9 litarski TDI agregat umesto standardnih 66kW/90KS dobio 85kW/115KS, a kome to nije dovoljno Abt Sportsline nudi i varijantu sa 96/130KS. Nešto veći 2,0 litarski TDI sada raspolaže sa 125kW/170KS (fabrički 125kW/140KS), a snažnija verzija ovog 2,0 TDI motora, koja serijski ima snagu od 125kW/170KS, dobila je pojačanje od 15kW/20KS, pa razvija svih 140kW/190KS.



Američki Saleen je predstavio još jednu verziju Fordovog Mustanga, nazvanu Mustang S281 RF (RF znači Red Flag – Crvena Zastava). Novi S281 RF uz pomoć Saleenovog Series VI kompresora iz 4,6 litarskog V8 motora sada izvlači 465KS pri 5800 o/min. i 576Nm obrtnog momenta pri 4000 o/min (motor je uparen sa manuelnim 5-stepenim menjačem). Sem pojačanja motora, Saleen je doradio i ogibljenje, pojačao kočnice, dodao novi sportski izduvni sistem i vizuelno odvojio svoj S281 RF od standardnog Mustanga (modifikovani branici, pragovi i prednji gril, RF dekoracije i oznake, sedmokraki aluminijumski točkovi od 10 inča sa Dunlop gumama i sistemom za praćenje pritiska). Unutrašnjost je bogatija za kožna sportska sedišta (prošivena crvenim koncem), kožni volan, nove pedale, posebe patosnice, muzički sistem, klimu i detalj u vidu brzinomera, koji pokazuje brzinu do 200 milja na sat (322 km/h). Saleen će proizvesti samo 100 primeraka Mustanga S281 RF, i to po ceni od 49.995 američkih dolara (34.869 evra). 




Nemački SpeedART je posle obrade Porschea 911 Turbo u Coupe varijanti, sada poradio i na njegovoj otvorenoj verziji. SpeedART-ov 911 Turbo Cabrio raspolaže sa potpunim aero body paketom (uključuje nov prednji spojler, pragove, zadnji difuzor, zadnje krilo i retrovizore od karbon fibera), sportskim ogibljenjem i pojačanim kočnicama (sa crvenim klještima), petokrakim 20-inčnim aluminijumskim točkovima (RSC II Elegance Black Edition), novim sportskim upravljačem i sportskim sedištima, paketom za povećanje snage motora (umesto serijskih 480KS, ovaj 911 Turbo sada ima 630 konja i 840Nm obrtnog momenta), kao i novim sportskim izduvnim sistemom.

 



Jedan od noviteta predstojećeg SEMA salona tjunera u Las Vegasu, koji počinje 30. oktobra, biće i ova modifikovana Hyundai Elantra Touring Beach Cruiser Concept iz kalifornijske firme K-Daddyz-Kustomz. Naravno, ovde se radi o američkoj Elantri Touring, koju mi u Evropi znamo kao Hyundai i30 CrossWagon. Prvo što upada u oči je naravno agresivniji i sportskiji izgled spoljašnjosti, za šta je zaslužna pre svega dvobojna karoserija (kombinacija ljubičaste i narandžaste boje nazvane "Amazing Grape" i "Tango Orange"), mada pažnju privlače i novi atraktivni aluminijumski točkovi veličine 20 inča (Konig Rolf Blix 3) sa Dunlop Sport Maxx gumamama, niža silueta automobila i dvodelni hromirani gril hladnjaka. Tu su i veliki panoramski sunčani krov, zatamnjena stakla i novi sportski izduvni sistem sa dva završetka. I u unutrašnjosti se provlači ljubičasto-narandžasta boja u kombinaciji sa dve nijanske braon boje kožnih sedišta. Podrazumeva se da Elantra Touring Beach Cruiser Concept ima najmoderniju audio i video opremu, poput četiri video ekrana u naslonima za glavu, osam zvučnika, pet pojačala i osam Infinity "subvufera".




Reklama


H&R Audi A4

24 Okt, 2007 - 00:29 Tuning Komentari (0) comments  English

Posle Audija A5 i S5, još jedan novi model ove fabrike prošao je kroz ruke perfekcionista iz nemačke kompanije H&R, specijalizovane za dorade ogibljenja. To je Audi A4, koji je pomoću novog H&R seta opruga spušten za 35 mm, dok je A4 S-Line približen zemlji za 25 mm. Uz aluminijumske TRAK+ distancijale (70% lakši od standardnih čeličnih) i opcione H&R sportske stabilizatore, ovaj Audi A4 ima spušteno težište i širi trag točkova, čime se još više poboljšane njegove vozne osobine. Uz sve to, novi aluminijumski točkovi veličine 18 ili 19 inča samo kompletiraju sportskiji i dinamičniji izgled ove "četvorke".



Veoma brzo posle promocije novog Mitsubishija EVO X za japansko tržište, tjuning kuća HKS je objavila ovu tzv. teaser sliku svoje dorade ovog sportskog sedana, koga u serijskoj verziji pokreće 2,0 litarski turbo motor. Japanski tjuner se kod obrađivanja modela EVO X fokusirao pre svega na povećanje snage njegovog motora, kao i poboljšanje voznih osobina (dorađeno i spušteno ogibljenje, novi aluminijumski točkovi i gume) ali američki i engleski sajtovi (odakle potiču ove informacije) nažalost ne preciziraju za koliko je podignuta snaga pomenutog turbo agregata. Ova tjuning kuća se takođe pozabavila i novom generacijom Mazdinog modela Demio, kako se u Japanu zove Mazda2. HKS je za Mazdu2 pripremio širok izbor različitih dodataka, što znači novi body kit, nekoliko različitih tipova aluminijumskih točkova, dorađeno ogibljenje, pojačani kočioni sistem, sportski izduvni sistem (sa dva centralno postavljena završetka), kao i Recaro sedišta ("kadice"). HKS takođe radi i na povećanju snage motora ove male Mazde, a detalji o tome će biti saopšteni nešto kasnije.

 




Iz nemačke tjuning kuće Kelleners Sport posle obrade limuzinske i karavan verzije BMW-a serije 3 (modeli E90 i E91), sada stiže i modifikovana serija 3 u Coupe varijanti (model E92). Budući da vlasnik kompanije (Ralf Kelleners) ima dugogodišnje trkačko iskustvo, ono je i upotrebljeno u razvoju ovog BMW-a, naročito u optimizaciji novih aerodinamičkih elemenata na karoseriji i doteranom vešanju (potonje može da bude niže do maksimalno 45 mm). Ti elementi su, osim za poboljšanje aerodinamike i voznih osobina, zaslužni za moćniji i sportskiji izgled ove "Trojke", a obuhvataju novi prednji spojler, atraktivnije pragove, kao i spojler na poklopcu prtljažnika. Bez novih felni ne ide, pa je Kelleners Sport za ovu "Trojku" ponudio i atraktivne točkove od 19 inča, nazvane Vegas 2, a tu su i proširen trag točkova, pojačane kočnice (diskovi 355 x 33 mm) i novi sportski izduvni sistem (u ponudi ili dva završetka prečnika po 100 mm ili četiri završetka sa po 76 mm). Poznati 3,0 litarski bi-turbo agregat sa 6 cilindara ovde umesto standardnih 306KS razvija 360KS i 480Nm obrtnog momenta, dok je maksimalna brzina umesto elektronski ograničenih 250 km/h na serijskom modelu, kod ove "Trojke" porasla na 275 km/h (pojačanje snage motora Kelleners Sport inače naplaćuje 2700 evra). Ni unutrašnjost nije ostavljena po strani, tačnije doterana je novim elementima od aluminijuma i karbona. Ovde i napomena da Kelleners Sport nudi i kit za povećanje snage motora novog BMW-a M3, zahvaljujući kome M3 umesto fabričkih 420KS i 400Nm razvija 460KS i 425Nm.  



Samo par dana posle zvanične promocije druge generacije Hondinog mališana Fit (u Evropi Jazz), Hondin kućni tujner Mugen (na japanskom "neograničeno") predstavio je svoju varijantu ovog modela. U stvari, Mugen nudi dve varijante, odnosno dva aero body paketa namenjena Fitu, i to agresivno stilizovani RS Aero Kit (prva slika) i nešto uzdržaniji L/G Aero Kit (druga slika). Oba paketa podrazumevaju modifikovani prednji i zadnji branik, bočne "suknjice", zadnji krovni spojler i hromirani završetak izduvne cevi. Kupcima je na raspolaganju i širok spektar različitih dodataka poput aluminijumskih točkova, sportskog ogibljenja, aluminijumskih pedala, svetala za maglu, sportskog izduvnog sistema, filtera za vazduh visokog protoka...

 



Japanska tjuning kuća Wald International, koja je u osnovi specijalizovana za doterivanje prestižnih evropskih brendova (BMW, Mercedes, Bentley), sada i vlasnicima domaćeg Lexusa IS250 / 350 nudi tzv. Executive Line paket za poboljšanje vizuelnog utiska ovog modela. Novi aerodinamički paket podrazumeva novi prednji spojler, drugačije bočne "suknjice", modifikovani zadnji branik, spojler na poklopcu prtljažnika, originalne Waldove tzv. Portofino točkove od 19 inča i potpuno crnu masku hladnjaka. Unutrašnjost je oplemenjena Waldovim sportskim upravljačem, kožom, elementima od karbon fibera i originalnim Waldovim patosnicama.

 



Posle tjuning kuća Heico i Evolve, sada i MR Sweden Motorsport predstavlja svoje viđenje najmanjeg Volvoa C30, i to u dizel verziji. Serijski 2,4 litarski petocilindrični D5 turbo-dizel agregat u ovom Volvou razvija 136kW/185KS. Zahvaljujući promenama na elektronskoj kontrolnoj jedinici motora i novom sportskom filteru za vazduh, MR Sweden Motorsport je iz ove mašine izvukao dodatnih 29kW/40KS, pa sada snaga iznosi 165kW/225KS pri 4100 o/min. i 432Nm pri 2400 o/min. Rezultat je ubrzanje od 0 do 100 km/h, koje traje 7,5 sekundi, dok je maksimalna brzina 225 km/h. Sem motora, MR Sweden Motorsport se potrudio da se njihov C30 i vizuelno razlikuje od fabričkog modela. Aerodinamički paket sadrži novi prednji i zadnji branik, istaknutije pragove, zadnji krovni spojler i petokrake ASA aluminijumske točkove od 18 inča sa gumama od 235 mm. Šlag na tortu je i podešavajuće ogibljenje, kojim se auto može približiti asfaltu maksimalno do 60 mm.




Specijalista za doradu ogibljenja, kompanija H&R, ponudila je novi set sportskih opruga za Audijev R8, čime se prednji kraj ovog automobila sa centralno smeštenim motorom od 420 konja približio asfaltu za dodatnih 15 mm, a zadnji za 30 mm. Prema saopštenju ove kompanije, za razliku od standardnog modela, njihov Audi R8 sa novim komponentama ogibljenja, nižim težištem i boljim voznim osobinama, uspeo je da savlada trkačku stazu Nirburgring za manje od osam minuta. H&R, osim za Audi R8, svoje opruge i distancijere nudi i za čitav niz novih modela različitih brendova. Tako je BMW M3 Coupe dobio novi set opruga, koje su odgovorne za nižu siluetu ovog modela za 15 do 25 mm, a tu su i TRAK + distancijeri, uz čiju pomoć je M3 dobio širi trag točkova za 6, 10, 20, 24 ili 30 mm. Rezultat je niže težište automobila i bolje vozne osobine. To važi i za sledeće automobile za koje H&R od nedavno takođe nudi svoje komponente za doradu ogibljenja : nova Mazda2 (ogibljenje spušteno za 40 mm), Fiat Linea (za 30 mm), nova Subaru Impreza (za 35 mm), Kia Cee´d Sporty Wagon (za 30 mm napred, a pozadi 35 mm) i Peugeot 308 (za 35 mm), dok je Peugeot 4007 približen zemlji za 40 mm, a dobio je i TRAK + distancijere, čime je proširen trag točkova za 40 do 60 mm.

  




Renault Sport Technologies je ponudio tri sportska paketa za adaptaciju običnog Logana 1,6 u trkačko vozilo (za trkačku stazu, asfaltni reli i reli sa zemljanom podlogom - Grupa N), ali naravno sa niskom nabavnom cenom i istim takvim operativnim troškovima, kako bi Logan Cup bio dostupan što širem krugu takmičara. U osnovi, Renault Sport Technologies je napravio Logan Cup po istoj formuli kao i sportske verzije Renault Clia i Meganea, ali naravno u znatno skromnijem obimu kako bi se postigla pomenuta niska nabavna cena i što je moguće minimalniji troškovi održavanja (zato su i 1,6 litarski motor sa 64kW/90KS i 128Nm obrtnog momenta, menjač i kočnice potpuno isti kao i na serijskom Loganu). A cene izgledaju ovako : kit za trkačku stazu košta 3960, za asfaltni reli 3990, a kit za "off-road" reli staje 4990 evra (sva tri paketa će biti dostupna preko Renaultove i Dacijine dilerske mreže). Logan Cup se naravno oprema svom pripadajućom opremom poput zaštitnog kaveza, Bilstein amortizera, novog sedišta i volana, aluminijumskog odmorišta za nogu, kao i velikog krila na poklopcu prtljažnika.

 




Iako će se mnogi složiti da Ferrariju F430 uopšte nisu potrebne nikakve dodatne modifikacije izgleda, japanska tjuning firma T2-G Project je ipak svim zainteresovanim vlasnicima ovog Ferrarija ponudila jedinstveni aero body kit. Ipak, treba priznati da ovaj paket ne odudara od stila originalnog F430 i da je sve urađeno sa merom i stilom, pa je T2-G Project Ferrari F430 i nešto agresivnijeg i privlačnijeg izgleda od standardnog modela. Aero body kit se sastoji od modifikovanog prednjeg branika (umesto fabričkog sa dva velika otvora za vazduh), novih bočnih "suknjica" i revidiranih otvora za vazduh odmah iza vrata, kao i novog zadnjeg branika sa difuzorom od karbon fibera. T2-G Project ovaj paket u Japanu naplaćuje 850.000 jena ili nešto preko 5100 evra.




Osim obrađenog Hummera H3 GT, nemački tjuner GeigerCars ovih dana predstavlja i pojačanu varijantu žive legende – Forda GT. Geigerov Ford GT pokreće moćni kompresorski 5,4 litarski V8 agregat sa čak 523kW/701KS (129,8 KS po litri zapremine) i 837Nm obrtnog momenta. Uz ovoliku snagu ne iznenađuje ubrzanje od 0 do 100 km/h za samo 3,5 sekundi i vreme od 10,9 sekundi potrebno za prelazak četvrt milje (402 metra). Ipak, u Geigeru su odlučili da malo zauzdaju vlasnike ovog crnog čudovišta, pa je maksimalna brzina elektronski limitirana na "samo" 340 km/h. Sem pojačanog motora, bavarski specijalista za obradu američkih automobila je na ovaj Ford GT ugradio i ojačani kočioni sistem, specijalno razvijeno podešavajuće ogibljenje (može da se spusti do 60 mm), kao i novi sportski izduvni sistem sa dva završetka od po 110 mm (budući da je uklonjen zadnji branik, te "cevke" zaista izgledaju impresivno). Završni detalj su i novi Geigerovi aluminijumski petokraki točkovi veličine 20 inča napred (9Jx20), odnosno 21 inča pozadi (11x21). Pneumatici su dimenzija 245/35 R20 napred i 325/30 R21 nazad.





Nemački tjuner Motoren-Technik-Mayer ili kraće MTM (možda najpoznatiji po Audiju TT Bimoto sa dva motora i 1000KS), juče je objavio prve slike i par detalja o svom novom projektu, Audiju S5 K500. Iako se u MTM-u nisu pretrgli od informacija, ipak je poznato da je Audijev S5 dobio MTM-ov najnoviji kit (čitaj kompresor) za povećanje snage 4,2 litarskog V8 motora, koji sada umesto standardnih 260kW/354KS, razvija okruglo 500 konja ili 368kW. To je dovoljno za ubrzanje do 100 km/h za manje od pet sekundi i maksimalnu brzinu od preko 300 km/h. MTM je takođe ugradio i pojačani kočioni sistem sa diskovima od 380 mm, dorađeno ogibljenje, novi sportski izduvni sistem od nerđajućeg čelika sa četiri završetka, devetokrake Bimoto aluminijumske felne od 21 inča i veoma decentan body paket.     



 


Nemački tjuner Geiger uzeo je u svoje ruke Hummer H3 Alpha, a rezultat vidite na slikama – ekskluzivniji stajling i poboljšane performanse. Naime, osim doteranog izgleda, Geiger je pojačao i motor najmanjeg Hummera, pa sada njegov 5,3 litarski V8 Vortec agregat raspolaže snagom od ravno 300 konja i 438Nm obrtnog momenta, što ovom vozilu teškom 2,3 tone, omogućava maksimalnu brzinu od 200 km/h. Snaga je podignuta ugradnjom Geiger Tuning Kit-a, koji podrazumeva modifikovanu elektronsku kontrolnu jedinicu motora, sportski filter za vazduh i novi sportski izduvni sistem od nerđajućeg čelika sa dva završetka impresivnog izgleda. Sem toga, Geiger je doteranim i spuštenim ogibljenjem poradio i na poboljšanju voznih osobina, a pojačan je i kočioni sistem. Snaga Hummera H3 GT je naglašena i samim njegovim ekskluzivnim GT izgledom. Možda i najimpresivniji detalj na ekstravagantnoj i sportskoj pojavi su novi aluminijumski točkovi od 23 inča sa gumama 305/35-23, dok se kao opcija nude i veći od 24 inča (sa gumama 305/35-24). Sportski karakter je još pojačan trkačkim trakama na karoseriji, novim body paketom i zatamnjenim staklima i zadnjim svetlima. Unutrašnjost bi mogla da se opiše kao čist luksuz; sa komfornim kožnim sedištima, detaljima od karbon fibera i multimedijalnim sistemom. Za one koji se brinu za zaštitu životne sredine, Geiger nudi i verziju ovog Hummera sa pogonom na prirodni gas, čime se emisija CO2 smanjuje za oko 20%.




Nemački Eibach, inače specijalista za obradu ogibljenja, predstavio je svoju najnoviju kreaciju na bazi Volkswagenovog modela Eos sa pokretnim tvrdim krovom. Automobil je dobio novo ime Sunshine Eos i, što je naravno mnogo značajnije, kompletan tretman eksterijera i interijera (koža i Alpine multimedijalni sistem), dorađeno i spušteno ogibljenje, širi trag točkova, niže težište, poboljšane vozne osobine, nove petokrake AEZ Nemesis aluminijumske felne od 19 inča (sa gumama 235/35-R19 napred, a 265/30-R19 pozadi), kao i pojačanje 2,0 litarskog TDI dizel agregata, koji sada razvija 180kW/245KS i 520Nm obrtnog momenta.




Copyright 2006-2017 by auto.blog.rs