Home Vesti Domaće tržište Video Zanimljivosti Noviteti Tuning Concepts Top secret Predstavljamo Saloni Forum Arhiva Galerija Linkovi O nama

Jos jedan pogled na Audi TT ovoga puta od strane tjunera Oettingera. Uz potpuni spoljasnji body kit, koji doprinosi agresivnom izgledu automobila, velikih promena ima i na motoru. Oettingerova verzija razvija 350KS i 470 Nm a ubrzanje od 0 do 100km/h iznosi 5,6 sekundi dok je maksimalna brzina podignuta na 270 km/h. Prezentacija naravno ovih dana na salonu u Essenu.



Reklama


Iza ovog imena se krije dobro poznati Suzuki Swift u doradi firme Carzone. Najvece su promene ustvari nastale ugradnjom potpuno novog body style-a, koji ukljucuje nove prednje i zadnje branike i set pragova sa strane vozila. Branici su komplementarni i za verziju sa 3 i sa 5 vrata dok su pragovi za sada namenjeni samo verziji sa 3 vrata. Na autu na slici dodate su felne od 17 inca sa gumama 205/ 40. Sve to zajedno sa spustenim ogibljenjem za 60mm i u ovom slucaju crvenom bojom daje zaista aktraktivan izgled ovom malisanu.



I austrijski tjuner Schubert prikazuje svoje vidjenje Audija TT. Osim novih felni najzanimjiviji detalji spoljasnjosti ovog TT-a, jesu promenjeni originalni prednji i zadnji branici. Prednji, koji kosta 750 eura, sada daje iluziju izgleda Audijevog novog modela R8. Pozadi osim pomenutog branika sa difuzorom, isticu se 4 zavrsetka izduvnih cevi. A sad motori. Osnovni 2,0 TFSI sa serijskih 200KS i 280Nm, sada razvija 245KS i 355Nm. Veci 3,2 umesto 250KS i 320Nm, sada izvlaci 335KS i 425Nm. 



Tjuner Heico sportiv specijalno za salon u Essenu sprema jos jednu varijantu Volvo-a C30 sa imenom HS3 Thor. Pored vec neizbeznih dodatnih spojlera, pragova, spustenog ogibljenja za 30mm, jacih kocnica, 4 izduvne cevi i atraktivnih felni od 18 inca sa TOYO R888 polu-slick gumama, preradjen je i motor, koji iz 2,5 litara serijski izvlaci 220KS i 320 Nm. Sada su te vrednosti podignute na 250KS i 360Nm.



Brabus T13

30 Nov, 2006 - 17:01 Tuning Komentari (0) comments  English

Upravo tako se zove novi performance kit za povecanje snage motora za Mercedes S600 ( plus 113 KS ) iz kuce Brabus i kosta 19900 eura ! S600 iz serijskog 5,5 litarskog V12 motora izvlaci 517KS i 830Nm a uz pomoc Brabusa svih 630KS i 1000Nm momenta. Pritom auto udovoljava euro IV normama o zastiti okoline. Naravno i maksimalna brzina nije vise limitarana na 250 km na sat pa sad iznosi 327 km na sat. Ubrzanje je eksplozivnih 4,3 sekunde ( za ovako velik i tezak auto ). Takodje Brabus uz doplatu nudi i sportsko ogibljenje, pojacan kocioni sistem i aerodinamicki kit.



Naravno kada se govori o vozilima legalno registrovanim za obicne puteve. Uglavnom, na stazi Nardo u Italiji u organizaciji Continentala AG i casopisa AutoBild, preradjena maloserijska verzija BMW 6 iz Ac Schnitzera sa dodatnim imenom Tension, postigla je 331,78 km na sat. To ga cini najbrzim BMW-om na svetu. Opet ponavljam, medju legalno registrovanim za voznju. To je, izmedju ostalog, postignuto pojacanjem V10 motora iz serijskog M6, sa 507 na 552KS.  Ac Schnitzer kao alternativu tom motoru nudi i 5,1 litarski sa 411KS ( serijski 367 konja ) koji postize 285 km/h. Naravno da Ac Schnitzer nije zaboravio da preradi i ogibljenje, kocnice i ostalu mehaniku da bi sve funkcionisalo odlicno kao paket.  



PPI Audi Q7

28 Nov, 2006 - 17:04 Tuning Komentari (0) comments  English

I nemacki PPI, poznat po tjuniranju Audijevih modela, za tuning salon u Essenu sprema jedan izuzetan primerak Audija Q7 sa oznakom PS Q7. Osim neizbeznog i agresivnog  body kit-a ( posebno prednji branik sa vecim usisnicima za vazduh i 4 svetla za maglu ), doterivanja ogibljenja, najvece su promene na motorima odnosno nudi se nekoliko performance kitova za povecanje snage 4,2 V8 benzinskog motora i do 600KS. Prva mogucnost je povecanje sa serijskih 350 na 420KS a druga na vec pomenutih 600KS. Spolja, pored pomenutih aerodinamickih dodataka u koje spada i atraktivni zadnji krovni spojler, primecuju se valjci od tockova od 22 inca ( gume 295/30 ZR 22 ) i 4 ogromne lule izduvnog sistema originalno razvijenog u PPI-ju. I unutra auto je oplemenjem i to kozom, alkantarom, karbonom, aluminijumom i kevlarom.       



Reklama


Da ne zaostanu za svojim konkurentima AC Schnitzerom i Hartgeom, koji su svoje prerade BMW-ove nove trojke coupe vec najavili za predstojeci susret tjunera na salonu u Essenu ( od 30. novembra) , u Hamannu su pustili u opticaj fotografije njihove trojke u coupe varijanti. Valjda u stilu da slike govore bolje od 1000 reci za sada nema detalja o preradama na motoru, ogibljenju, kocnicama i ostalom ali se podaci o tome ocekuju veoma brzo. Uostalom slike dovoljno govore.



Na slici nije Mercedesov CLS iako mozda tako izgleda, vec E klasa u karavan izvedbi preradjena u firmi Pogea racing. Ako ste jedan od onih kojima standardni izgled E klase nije dovoljan, u Pogei ce za 12000 eura promeniti celokupan prednji kraj vase mecke i jos vam izmamiti osmeh na lice. Pogea Racing ce svoj Mercedes E klase u CLS stilu predstaviti publici na predstojecem tjuning salonu u Essenu.



Nemacki Tjuner Hohenester osim Audija A4 HS650, za salon tjunera u Essenu, sprema i svoje vidjenje Audija TT. Za one nestrpljive, koji ne mogu da sacekaju fabricki nabildovan buduci TT-RS, spremljen je Hohenester TT HS350. Auto uz pomoc performance kita i 2 turbo punjaca iz serijskog 3,2 V6 motora sad izvlaci 353 KS i 485 Nm momenta uz ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96 km na sat) za 4,9 sekundi. 200 km na sat dostize u 15,9 sekundi. Pritom je maksimalna brzina 175 milja na sat (nepunih 282 km na sat ). Uz promenjeni izduvni sistem, dodati su kocioni diskovi napred od 365mm a pozadi 310mm. Spolja su izmene diskretne i svode se na felne ili BBS ili OZ od 18 ili 19 inca.



Nova zrtva prerade JDR tuninga jeste aktuelna nova Buba iz VW-a. Verzija sa imenom Goodwood ce se nuditi sa 2 motora. Prvi je 2,0 litarski FSI, koji sada razvija 250KS, a druga mogucnost je 3,2litarski V6 sa 385KS i 2 turbo punjaca. Takodje ojacani su i karoserija i kocnice, a u ponudi je i stakleni krov. Jaci motor ubrzava ovu Bubu od 0 do 60 milja na sat  (96km na sat) za 4,8 sekunde i postize 165 milja ili 265 km na sat najvece brzine. Na automobilu je nekoliko interesantnih detalja poput zadnjeg spoljera, koji se u stilu Porschea podize sa povecanjem brzine. Uz to i prednji zmigavci su sa Porschea 997 Turbo. Spoljasnji dizajn je delo Bo Zollanda iz Svedske.



Vas BMW 6 vam nije dovoljno atraktivan? Za takve firma LSD, specijalizovana za ugradnju vrata u Lamborghini stilu (otuda i naziv firme-Lamborghini Style Doors) nudi i tu mogucnost za BMW-ov coupe, koji sa vratima na otvaranje na gore zaista izgleda mnogo atraktivnije.



Osim preradjene BMW-ove trojke coupe, za salon u Essenu, Ac Schnitzer sprema i svoju verziju coupea i roadstera BMW Z4 sa imenima ACS4 Sport Coupe i ACS4 Sport Roadster. Pored neizbeznih dodataka u vidu originalnog aerodinamickog kita, koji osim izgleda, poboljsava i opstrujavanje vazduha oko vozila, brzeg i preciznijeg menjanja brzina, ova prerada donosi i spusteno sportsko ogibljenje , jace kocnice sa prednjim diskovima od 334 mm i felne od 17, 18 ,19 ili 20 inca. I unutrasnjost je oplemenjena sa atraktivnim sportskim volanon, vecom kolicinom karbona i aluminijuma u kabini.Roadster verzija pri tom ima jos i hromirane rol barove iza sedista vozaca. Zajednicko za obe verzije, sem ne bas male pretpostavljene cene, jeste hromirana maska, odnosno okviri oko tzv.bubrega sto automobilima daje trendy retro look. Motor je 3,2 litarski redni sestak za koga u zvanicnom saopstenju nije pomenuto eventualno povecanje snage.



Porsche 911 cabrio u preradi firme 9ff  postavio je novi rekord za otvorena vozila. Auto sa 780KS postigao je rekordnu brzinu od 238 milja ili 380 km na sat, cime je i zvanicno postao najbrzi kabriolet na svetu. Koliko ce to dugo i ostati, ostaje nam da vidimo.



Na salonu u Essenu i nemacki Ac Schnitzer ce predstaviti svoju preradu BMW-ove nove trojke u coupe varijanti. Vec smo objavili jednu ekskluzivnu i nezvanicnu sliku a evo sad jos nekoliko i to zvanicnih. Osim originalnih Ac Schnitzerovih dodataka poput neizbeznih spojlera i pragova, spustenog ogibljenja, paznju privlace tockovi od 18 do 20 inca. Motor, koji se istice jeste 3,0 litarski dizel, sada u preradi ove firme razvija 265KS i 550Nm obrtnog momenta umesto serijskih 231KS i 500Nm. I ubrzanje do stotke je ispravljeno sa 6,6 na 6,1 sekundu. Ac Schnitzer ce jos ponuditi pojacane verzije modela 335d i 335i.



Prvo, firma se zove Hamann tuning i nema nikakve veze sa Hamann motorsportom, koji je poznat kao tjuner BMW-a. Drugo, doterani Peugeot 207 u ovom race look-u se zove Turbo Shadow i u preradi ove firme uz pomoc dodatnih aerodinamickih dodataka, poput prednjeg spojlera, branika, pragova i zadnjeg krovnog spojlera zaista izgleda turbo. Sve to se nadopunjuje spustenim ogibljenjem i Hamannovim felnama. Motori u Hamannu, tacnije dizelasi HDI, uz pomoc chip tuninga, razvijaju do 27KS vise zavisno od verzije. 



Ljude iz Brabusa je ocigledno tesko zadovoljiti. Navodno, nakon sto je u junu na stazi Nardo njihov model Rocket S V12 sa 730KS ( napravljen na osnovi Mercedesa CLS) postavio svetski rekord za serijske limuzine, inzenjeri nisu bili uvereni da je to krajnji domet njihove limuzine pa su opet izasli na stazu i oborili sopstveni rekord. Umesto 362,4 km na sat, sada su postigli 365,7 km na sat.



Ovaj Mercedesov model je zbog svoje velicine, luksuzne unutrasnjosti za 6 putnika, integralnog pogona i dizajna sam po sebi pojava, a tek kada ga u ruke uzme tjuner Kleemann... Rezultat je na slici. Osim originalnih Kleemannovih felni od 18 do 20 inca, najvece su razlike u motorima. Model R500 sada razvija 455KS i 585 Nm obrtnog momenta, a do kraja godine bice spremna preradjena manja varijanta R350 sa V6 motorom ( oba benzinci). Dizelas R 320CDI ce uz pomoc Kleemanna iz V6 motora sada izvlaciti 35KS i 80 Nm vise.



Tjuner Hohenester na salonu u Essenu predstavlja vizuelno diskretno doterani Audi A4 sa imenom HS650 Nardo. Ali te sitne spoljasnje korekcije su samo varka. Ispod haube se nalazi motor V6 sa 2 turbo punjaca i , kao sto ime kaze, 650KS i 720Nm obrtnog momenta. Najvaznije, maksimalna brzina iznosi tacno 343,9 km na sat. Od 0 do 100 ubrzava za 3,4 , do 200 za 10,3 a do 300 na sat za 29,8 sekundi. Pri tome jos zadovoljava euroIV norme o zagadjenju sredine.



Ono D oznacava dizel motor, a u Hamannovoj verziji razvija 350KS i 660Nm obrtnog momenta. Nemacki tjuner je ovim modelom preradio motor, koji se, ne bez razloga, smatra za jedan od najboljih BMW-ovih dizelasa. A tek performanse : 276 km na sat i ubrzanje 0 do 100 za samo 5,8 sekundi. Ponavljam; ovo je dizel. Da bi i vizuelno naglasio o cemu se to ovde radi, Hamman je ugradio ceo aerodinamicki M paket, koji ukljucuje prednji i zadnji spojler, pragove i 20-incne felne uz spusteno ogibljenje.




Copyright 2006-2017 by auto.blog.rs