Home Vesti Domaće tržište Video Zanimljivosti Noviteti Tuning Concepts Top secret Predstavljamo Saloni Forum Arhiva Galerija Linkovi O nama

Posle AC Shnitzera, koji je nedavno predstavio obrađenu BMW-ovu "Trojku" u Cabrio izdanju (model E93), sada još jedan nemački tjuner, Hamann, promoviše doteranu verziju ovog BMW-ovog modela (novi aerodinamički kit, pojačani motori, doteran interijer). Zahvaljujući promenama na elektronskoj kontrolnoj jedinici motora, Hamann je iz modela 325i izvukao dodatnih 13 konja snage (umesto 192 ima 205KS), model 330i ima 17KS više (umesto 231 sada 248KS), a najjači 335i je dobio dodatnih 74KS pa sada umesto sa 306 raspolaže sa 380KS. Pored sportskog izduvnog sistema (sa četiri izduvne cevi umesto dve), Hamann je za ovu "Trojku" pripremio i elegantan ali i dovoljno atraktivan body paket, koji sadrži novi prednji spojler, drugačije pragove, spojler na poklopcu prtljažnika i nove točkove dimenzija od 18 do 20 inča sa novim kompletom odgovarajućih guma.




Reklama


Nemačka tjuning kompanija delta4x4 (već iz njihovog imena je jasno da su se specijalizovali za doradu SUV modela), ponudila je novi paket za ulepšavanje aktuelnog Jeepa Grand Cherokee. Paket sadrži nove petokrake točkove veličine 18, 20, 21 ili čak 22 inča (cena od 1490 evra pa naviše) i nove pragove za lepši izgled i lakše ulaženje u ovaj Cherokee (pragovi će vas olakšati za dodatnih 950 evra).  



Evo još jedne zanimljive dorade aktuelne BMW-ove serije 3, ovog puta iz nemačke tjuning kuće Kelleners Sport. Budući da vlasnik kompanije (Ralf Kelleners) ima dugogodišnje trkačko iskustvo, ono je i upotrebljeno u razvoju ovog BMW-a, naročito u optimizaciji novih aerodinamičkih elemenata na karoseriji i doteranom vešanju. Ti elementi su, osim za poboljšanje aerodinamike i voznih osobina, zaslužni za moćniji i "puniji" izgled ove "Trojke" a obuhvataju novi prednji spojler, retrovizore, pragove kao i krovni i spojler na poklopcu prtljažnika. Naravno, Kelleners je za ovu "Trojku" kreirao i nove, atraktivnije točkove od 19 inča, nazvane Vegas 2 (sa gumama 235/35 napred a 265/30 nazad) a tu je i pojačani kočioni sistem. Dovoljno da se za ovim BMW-om okrenu i oni nezainteresovani za automobile. A to i jeste jedan od razloga za tjuning... I interijer je doteran i to detaljima od aluminijuma i karbona. Spoljašnje i unutrašnje vizuelne promene samo nagoveštavaju ono što se krije ispod poklopca motora odnosno Kellenersov K3.2S kit za povećanje snage 3,0 litarskog benzinca, koji serijski razvija 258KS. Sada isti motor raspolaže sa 306KS i 341Nm obrtnog momenta što je dovoljno za maksimalnih 278 km/h. Kelleners Sport ceo ovaj paket nudi kako za seriju 3 sedan (E90) tako i za karavan varijantu (E91).

  



TechArt Automobildesign (puno ime ove nemačke kompanije) je 2001. godine sa modelom GTstreet (baza je bio tadašnji Porsche 996), izbacio na tržište jedan od najbržih i najsnažnijih sportskih automobila tog vremena. Sada TechArt predstavlja novi GTstreet a baza je opet Porsche 911 Turbo, sada naravno iz najnovije 997 serije. U centru pažnje je opet motor. Ima i razloga. Redni 6-cilindraš, zapremine 3,6 litra, je modifikovan pa sada razvija 463kW/630KS pri 6800 obrt./min. (serijski 911 Turbo raspolaže sa 353kW/480KS). Naravno, i obrtni moment je skočio pa sada, umesto 620Nm iznosi svih 820Nm pri 4500 obrt./min. Snaga je povećana ugradnjom dva specijalna VTG turbo punjača, novim sportskim filterom za vazduh i interkulerima, izduvnim sistemom od nerđajućeg čelika (sa četiri završetka umesto dva koliko ima standardni 911 Turbo) i reprogramiranim sistemom menadžmenta motora. Ovako nabildovan TechArt do 100 km/h ubrzava za samo 3,2 sekunde, do 200 km/h treba mu 10,9 sekundi dok mu je "plafon" 345 km/h. Ovome nema šta da se doda... Ipak, Techart je dodao i novi body kit (posebno se ističu zadnje krilo, pragovi, krovni spojler, zadnji difuzor od karbon fibera, novi otvori za vazduh na prednjim blatobranima), kreiran u vazdušnom tunelu, koji se brine za bolju aerodinamiku  i agresivniji dizajn. Techart nudi i čitav niz različitih točkova, veličine 8.5Jx20 napred a 12Jx20 pozadi. Gume su ContiSportContact, veličine 245/30 ZR 20 odnosno 325/25 ZR 20. Ovi veliki 20-inčni točkovi takođe obezbeđuju neophodan prostor za snažni TechArtov kočioni sistem sa diskovima od 390 mm napred, odnosno 365 mm nazad. I kabina GTstreeta se razlikuje od standardnog 911 Turbo, zahvaljujući, između ostalog, ekskluzivnom kožnom interijeru, TechArtovom sportskom upravljaču, alu pedalama.... Ah, da! Cena iznosi 245.000 evra...




Maseratijevom modelu Quattroporte teško da treba neko ozbiljnije doterivanje izgleda pa je i nemački Novitec (specijalista za obradu italijanskih automobila) ovoj elegantnoj limuzini (dugačkoj 505 cm) spolja dodao samo nove 20-inčne točkove (sa gumama 245/35 Pirelli P-Zero napred a 285/30 pozadi) i četiri izduvne cevi od nerđajućeg čelika (po dve na levoj i desnoj strani automobila a svaka ima prečnik 83 mm). Osim novog izduvnog sistema, Novitec je obradio i 4,2 litarski V8 motor, koji sada ima nešto nešto veću snagu, tačnije raspolaže sa 413KS pri 7100 obrt./min. i 468Nm obrtnog momenta pri 4650 obrt./min. (standradni Quattroporte ima okruglo 400KS pri 7000 obrt./min. i 451Nm pri 4500 obrt./min.). Novitec je doterao i ogibljenje Quattroportea, koje je dobilo podešavajuće amortizere od nerđajućeg čelika, a novi su i aluminijumski distancijeri, koji su zaslužni za proširenje traga točkova za 20, 30 ili za 40 mm. Novitec nije obelodanio podatke o performansama svog Quattroportea ali imajući u vidu da već serijski model postiže 275 km/h i ubrzava do 100 km/h za 5,2 sekunde, lako je zaključiti da je Novitecova verzija po tom pitanju još bolja. 




Da bi obeležio 25 godina postojanja, nemački RUF je pustio u prodaju specijalnu seriju svog modela 3400K u Coupe i Roadster verziji sa dodatkom u imenu 25th Anniversary Edition (baza su Porsche Cayman i Boxster). Inženjeri ove kompanije su uz pomoć kompresora povećali snagu 3,4 litarskog rednog 6-cilindraša, koji sada razvija 294kW/400KS pri 7000 obrt./min. i 440Nm obrtnog momennta pri 5500 obrt./min. To je dovoljno za ubrzanje do 100 km/h u trajanju od 4,4 sekunde dok je maksimalna brzina 291 km/h. Osim povećanja snage motora, RUF je takođe doterao i interijer (RUF-ov kožni upravljač i panel sa instrumentima) i eksterijer (sportski body kit i novi trkački točkovi). Osnovna cena za 3400K Coupe iznosi 79.800 a za 3400K Roadster 75.100 evra. 




Novi Hyundaijev predstavnik u C segmentu (klasa Opel Astre, VW Golfa, Ford Focusa, Toyote Auris, Citroena C4...), već privlači pažnju tjunera pa je tako MS Design već obradio novi i30. Sport Package, kako se zove aero body kit iz MS Designa, sadrži novi prednji spojler, drugačije pragove, krovni spojler, nove otvore za vazduh na prednjem braniku, crni poklopac za masku hladnjaka, dupli završetak izduvnog sistema i doteran zadnji branik. Sport Package obuhvata i 17-inčne alu točkove (na raspolaganju su i 18-inčni) kao i novi set sportskih opruga, koje su zaslužne za nižu siluetu ovog Hyundaija.

   



Reklama


Nemačka tjunerska kuća Abt Sportsline se posle obrade Audija TT u Coupe verziji, pozabavila i njegovom Roadster varijantom. Dizajneri ove kompanije su razvili aero body kit sa kojim TT Roadster postaje još dinamičniji i atraktivniji ali i dalje zadržava elegantan izgled. Novi aerodinamički kit u ovom slučaju podrazumeva promenjen prednji branik, nove pragove, veliko zadnje krilo i difuzor pozadi sa integrisane četiri izduvne cevi. Sve nabrojano, u kombinaciji sa spuštenim vešanjem i točkovima od 19 ili 20 inča, doprinosi zaista moćnoj pojavi ovog Audija. Abt naravno za TT nudi i nekoliko paketa za povećanje snage motora. Tako 3,2 litarska V6 mašina sada raspolaže sa 262kW/355KS (serijski 184kW/250KS), što je dovoljno za poboljšano ubrzanje do 100 km/h u trajanju od 5 sekundi. I manji 2,0 TFSI agregat je pojačan pa sada razvija 177kW/240KS (serijski 147kW/200KS) a u ponudi je i opcija od 221kW/300KS. Na kraju, Abt je je ugradio i sportski kočioni sistem sa diskovima prečnika 380x34 mm.




Nemački tjuner Nothelle je od običnog Audija TT napravio pravu krvoločnu zver, koja sa svojih 520KS bez problema može da stane rame uz rame sa raznim modelima Porschea ili bratskim Audijem R8 (ovaj poslednji ima 420KS). Sa dva turbo punjača, Nothelle je pojačao serijski 3,2 litarski V6 motor sa 250 na pomenutih 520 konja i obrtni moment sa 320 na 635Nm, dok maksimalna brzina sada iznosi čitavih 308 km/h (Audi R8 - 301 km/h). Zanimljivo da nemački tjuner nije objavio i podatak o ubrzanju do 100 km/h. Da bi i vizuelno naglasio promene na motoru, Nothelle je na ovaj Audi dodao i svoj aero body kit, koji uključuje nove branike (napred sa integrisanim spojlerom i par dodatnih otvora za vazduh a pozadi sa dve izduvne cevi i natpisom firme), izražajnije pragove, spojler na poklopcu prtljažnika (koji se nastavlja i na zadnja svetla), nove točkove od 19 ili 20 inča (gume 255/30-20) i za 25 mm spušteno ogibljenje. Ovu preradu (košta 29.500 evra) Nothelle inače obavlja i na Coupe i na Roadster verziji TT-a. Međutim, tu još nije kraj jer Nothelle pojačao snagu i Audiju TT sa 2,0 TFSI motorom, koji umesto serijskih 200, posle njihove obrade raspolaže sa 330KS.

 



Evo još jedne prerade Mercedesa CLS u režiji tjuning kuće ASMA. Ovoga puta radi se o zaista ekstravagantnoj obradi ovog coupe modela sa 4 vrata. Novi Shark II body kit za poboljšanje izgleda eksterijera možda i deluje pomalo nestvarno (kao iz nekog SF filma) ali i izuzetno efikasno stavlja do znanja o čemu se to ovde radi. Prvo naravno upada u oči ogromna prednja maska sa tačno 10 hromiranih i horizontalno poređanih lajsni. To ipak nije dovoljno, pa su dodati novi prednji branik, blatobrani sa otvorima za vazduh, širi pragovi i novi zadnji branik ispod koga se nalaze 4 pravougaone izduvne cevi. Ni tu nije kraj pa ASMA za ovaj Mercedes CLS, osim posebnog modula za jednostavno spuštanje automobila za 35 mm, nudi i zaista široku paletu 20-inčnih točkova sa 8 ili više krakova i to u srebrnoj ili crnoj boji (gume su širine 255 mm napred odnosno 285 mm nazad). ASMA za kasnije najavljuje i komplet novih opruga i amortizera kao i sportsko, još tvrđe podešeno ogibljenje.




Za samo 2045 evra i vaš Passat može da izgleda ovako opako i monstruozno kao na slici. Nemački tjuner Pro Street za tu sumu naime nudi aero body kit "xtr-racing line", koji sadrži ogromnu (ali stvarno ogromnu) prednju masku a la Audi A8, nove branike i spojlere, veće pragove, proširenja blatobrana, atraktivnije točkove zanimljivog dizajna i zadnje krilo na poklopcu prtljažnika.



Tjunerska kuća Edo Competition je pre nekoliko dana izazvala pažnju njihovom obradom Lamborghinija Murcielago LP640, ali to nije jedini superautomobil, koji stiže iz ove kompanije. Tako je 6-cilindrični bokser motor u najnovijem Porscheu 911 Turbo (fabrička oznaka 997) pojačan sa 353kW/480KS i 620Nm na ukupno 404kW/550KS (pri 6000 obrt./min.) i 790Nm obrtnog momenta, koji je na raspolaganju u rasponu od 2100 do 4900 obrt./min. Samim tim i performanse su poboljšane. Maksimalna brzina Edo Competition Porschea 997 Shark iznosi 338 km/h (serijski model 310 km/h) a ubrzanje do 100 km/h traje 3,5 sekundi. To nije sve što je promenjeno na ovom Porscheu. Novo je Edo-KW ogibljenje, sportski izduvni sistem (sada sa 4 završetka i to od nerđajućeg čelika), nov je prednji spojler kao i pojačani kočioni sistem dok je unutrašnjost obogaćena kožnim Recaro sedištima i alu pedalama. 




Tjuner Giacuzzo (poznat, pre svega, po obradama Renaulta i Nissana ali dorađuje i Hondu, Mitsubishi, Suzuki, Kiju i Daciu), obogatio je svoju ponudu novim aero body paketom za najsnažniji serijski Renault Clio, model Clio Sport sa 197KS. Osim spuštenog ogibljenja za 20 mm, Giacuzzo je Clio opremio aerodinamičkim paketom za još agresivniji i opakiji izgled, koji sadrži nove spojlere za prednji i zadnji branik, drugačije pragove, zadnji krovni spojler, 18-inčne točkove sa gumama 225/35R18 i četiri završetka izduvnog sistema (serijski model ima dva). Motor nije diran, pa 2,0 litarski agregat razvija i dalje 145kW/197KS i 215Nm, što mu omogućava maksimalnu brzinu od 215 km/h i ubrzanje do stotke za 6,9 sekundi.

 



Inženjeri tjunerske kuće Edo Competition uspeli su da dobiju dodatnih 23KS iz 6,5 litarskog V12 motora, koji pokreće serijski Lamborghini Murcielago LP640. To u praksi sada znači 488 kW/663KS pri 7800 obrt./min. i 675Nm (umesto 660Nm) pri 5600 obrt./min. Maksimalna brzina je skočila na 348 km/h (serijski model 338 km/h). Osim dorade motora (reprogramirana elektronska kontrolna jedinica, visokoprotočni filteri za vazduh, novi katalizatori), Murcielago LP640 u obradi Edo Competitiona dobija i specijalno dizajnirano zadnje krilo, koje može da se podešava i završetak izduvne cevi od nerđajućeg čelika. Unutrašnjost je bogatija za kameru, koja olakšava vožnju unazad, sistem za nadgledanje pritiska u gumama i aplikacije od karbon fibera. Za one željne individualizacije, Edo Competition kao opciju nudi i posebne boje za karoseriju i točkove i unikatni interijer.  




9ff, tjuner iz nemačkog Dortmunda, doradio je još jedan Porsche. Ovog puta model 911 Turbo, koji posle tretmana u 9ff-u dobija ime TRC 91 i razvija 910KS i 910Nm obrtnog momenta, ubrzava do 100 km/h za 3,10 sekundi i postiže maksimalnu brzinu od 392 km/h !! To ga, bez ikakve sumnje, svrstava u grupu najbržih i najsnažnijih sportskih automobila, legalno registrovanih za običan saobraćaj (naravno ako se vožnja ovakvim bolidom uopšte može nazvati običnom !). Ovaj motor sa 910KS je rezervisan doduše samo za 911 coupe dok kabrio varijanta (na slikama) ipak ima nešto "slabiju" verziju ovog agregata (sa 780KS) pa razvija maksimalnu brzinu od 381 km/h ali ga to i dalje čini najbržim kabrioletom na svetu. Porscheov 3,6 litarski bi-turbo boxer motor je modifikovan ugradnjom dva specijalna turbo-punjača, sportskim filterom za vazduh, modifikovanim glavama cilindara, reprogramiranom kontrolnom jedinicom motora i izduvnim sistemom od nerđajućeg čelika. Povećana je i zapremina motora i to na 4,0 litra. 9ff je dodao i novi prednji spojler, pragove, redizajnirano zadnje krilo, aerodinamičke i istovremeno elegantne retrovizore, nekoliko vrlo diskretnih otvora za vazduh, poklopac prtljažnika od karbona (težina ovog 9ff Porschea smanjena je na 1300 kg), 20-inčne točkove i ojačani kočioni sistem. Rezultat vidite na slikama...




Nemački tjuner Breyton je ponudio kompletan tjuning paket za aktuelnu BMW-ovu seriju 3 ali sa dizel motorom. Za doterivanje spoljašnjosti Breyton je predvideo nove spojlere i za prednji i za zadnji branik, veće pragove i hromirani završetak izduvne cevi. I ogibljenje je sniženo (od 30 do 50 mm) dok novi stajling eksterijera zaključuju 20-inčni alu točkovi sa gumama dimenzija 235/30 ZR 20 napred i 295/25 ZR 20 nazad. Da ne ostane samo na spoljašnjosti, i unutrašnjost je oplemenjena kožom, alkantarom i detaljima prekrivenim karbonom. Ipak, više od doteranog spoljašnjeg i unutrašnjeg izgleda, pažnju privlači povećanje snage 2,0 litarskog dizel agregata, koji umesto serijskih 120kW/163KS sada raspolaže sa 145kW/197KS pri 4000 obrt./min. I maksimalni obrtni moment je skočio za 50Nm pa iznosi 390Nm pri 2000 obrt./min. Sa jačim motorom, Breyton BMW 320d postiže 100 km/h za 7,6 sekundi (0,7 sekundi bolje od serijske verzije) i maksimalnih 235 km/h umesto 225 km/h kod fabričkog modela.  



U subotu 07. jula, po prvi put u srcu Šumadije, Kragujevcu, održaće se 15. Tuning Styling Show. Na parking prostoru fabrike Zastava ispred ambulante biće priređene Drift trke i takmičenje u Stylingu i Burn Out-u. Program će upotpuniti poznati DJ-evi i gosti iznenađenja. Izbor za Miss manifestacije i najatraktivnije dens igračice su već deo standardnog programa a pored njih očekujte i performanse sa kvadovima (motorciklima na četiri točka). Za sve informacije kontakt telefon je : 064/11-999-89. Obezbeđen je prostor za prezentacije auto klubova. Svi zainteresovani koji bi se klupski prezentovali, mogu se javiti na navedeni broj telefona.

Izvor : tuning.co.yu



Startech (filijala poznatijeg Brabusa) je upravo ponudio svoj novi stajling kit za ulepšavanje aktuelnih Jeepovih modela Wrangler i Wrangler Unlimited (ovaj poslednji ima duže međuosovinsko rastojanje i 4 vrata). Za početak je u ponudi samo paket za estetsko ulepšavanje ovih modela dok se za kasnije najavljuju i promene na motorima i izduvnom sistemu. Što se novog stajling paketa tiče, prvo što upada u oči jesu polirane petokrake, 20-inčne Monostar felne sa gumama dimenzija 285/50 R 20. Spoljašnjost je oplemenjena i sa novim atraktivnijim pragovima od nerđajućeg čelika a poklopac rezervnog točka okružuje prsten visokog sjaja, takođe napravljen od nerđajućeg čelika. Sve to u kombinaciji sa crnom bojom karoserije (karakterističnoj za Startech) i zatamnjenim staklima, daje atraktivan pa i ekskluzivan izgled ovoj američkoj automobilskoj legendi. Unutrašnji ambijent je je doteran, između ostalog, Startechovim novim sportskim upravljačem i ekskluzivnom Mastik kožom. Startechovi inženjeri trenutno razvijaju i SD 4T tjuning modul za povećanje snage 2,8 litarskog turbo-dizel motora, koji serijski raspolaže sa 130kW/177KS i 400Nm. Istovremeno Startech razvija i novi sportski izduvni sistem (napravljen takođe od nerđajućeg čelika) sa po jednim hromiranim zavšetkom izduvne cevi na levoj i desnoj strani automobila.



Osim tjuning kompanije Cobra Techology & Lifestyle, novu Opelovu Antaru nedavno je preradio i nemački Irmscher, koji je ionako specijalista za modele ovog nemačkog proizvođača pa je red da i Antara dobije atraktivniji spoljašnji izgled u realizaciji ove firme. Cilj je bio naglasiti i pojačati sportski i dinamični izgled novog Opelovog SUV modela a to je postignuto elementima poput novih sportskih branika (sa aluminijumskim zaštitnim dodacima), aluminjumskim pragovima, izraženijim zadnjim krovnim spojlerom, 30 mm nižim ogibljenjem, točkovima od 20 inča, izduvnim sistemom sa 4 izduvne cevi za bolji izgled i zvuk, i detaljem u vidu originalne Irmscherove maske hladnjaka. A one atraktivne škrge na prednjim blatobranima (već fabrički postavljene) samo zaokružuju moćniji i privlačniji nastup ovakve Antare. I unutrašnjost je dobila sportski i individualniji pečat zahvaljujući, između ostalog, obilatoj upotrebi aluminijuma gde god su u Irmscheru smatrali za zgodno da ga upotrebe.  




Novi Nissanov (polu)SUV model Qashqai, osim odličnih prodajnih rezultata kod kupaca, privlači pažnju i brojnih tjunera. Najnoviji stajling paket stiže iz tjuning kuće Giacuzzo, koji je inače poznat i po estetskim doterivanjima automobila francuskog Renaulta. Cilj obrade je naravno bio dobiti atraktivniji i sportskiji izgled ovog modela a koliko su u tome uspeli, možeti i sami da zaključite. Najuočljiviji novi detalji su točkovi od 20 inča sa gumama dimenzija 245/35R20, ogibljenje spušteno za 35 mm (zbog čega je auto ne samo niži već i dinamičnijeg izgleda) a tu je i novi izduvni sistem sa 4 izduvne cevi za bolji vizuelni i akustički doživljaj.




Copyright 2006-2017 by auto.blog.rs