Home Vesti Domaće tržište Video Zanimljivosti Noviteti Tuning Concepts Top secret Predstavljamo Saloni Forum Arhiva Galerija Linkovi O nama

SEMA salon tjuniranih automobila u Las Vegasu naravno nije mogao da prođe bez tjuning kompanije Roush, koja na salonu izlaže novu verziju Forda Mustang, nazvanu P-51A (isto ime je nosio američki borbeni avion iz Drugog svetskog rata). Iz 4,6 litarskog V8 motora (koji je između ostalog dobio nove klipove, kolenasto vratilo, klipnjače, interkuler) Roush je izvukao 510KS i 691Nm obrtnog momenta i time P-51A predstavlja jednog od najsnažnijih modifikovanih Mustanga na pomenutom salonu. Sem motora, Mustang P-51A odlikuje i dorađeno vešanje, pojačani kočioni sistem i novi aero body kit, koji sadrži modifikovani branik sa integrisanim spojlerom, otvor za vazduh na haubi motora i veliki spojler na poklopcu prtljažnika. Atraktivniji izgled zaokružuju aluminijumski petokraki točkovi od 18 inča. Roush planira na kupcima ponudi samo 100 primeraka ovog Mustanga, a cena će biti poznata kada počne prodaja u prvom tromesečju naredne godine.



Reklama


Volvo na SEMA (Speciality Equipment Manufacturers Association) salonu tjunera u Las Vegasu (traje do 2. novembra) izlaže četiri modifikovana modela :

Volvo C30 by Heico Sportiv

Nemački tjuner Heico Sportiv predstavlja novu verziju Volvoa C30, koji se odlikuje novim aerodinamičkim paketom (redizajnirani prednji branik sa integrisanim spojlerom i tri velika otvora za vazduh, širi pragovi, modifikovani zadnji branik sa difuzorom i integrisanim završecima izduvnog sistema od nerđajućeg čelika), snažnijim T5 motorom, pojačanim kočionim sistemom (diskovi 326x30 mm), za 40 mm spuštenim sportskim ogibljenjem, 19-inčnim točkovima sa Continental gumama (dimenzija 235/35R19), narandžastim kožnim interijerom (sigurnosni pojasevi, upravljač, ručica menjača i patosnice su takođe narandžasti) i surferskim šarama na beloj karoseriji. Volvoov turbo T5 motor sada razvija okruglo 300 konja pri 5500 o/min. i 420Nm obrtnog momenta pri 3500 o/min., ubrzanje do 100 km/h iznosi samo 5,4 sekunde, a maksimalna brzina tačno 250 km/h.

Volvo S80 High Performance Concept by Heico Sportiv

Još veću pažnju zaslužuje Volvo S80 High Performance Concept, odnosno sportska verzija najvećeg modela švedske kompanije (takođe rad nemačkog Heico Sportiva). Ne samo zbog atraktivne spoljašnjosti u aluminijum look-u, već i zbog pojačanog T6 turbo motora, koga pokreće bioetanol E85 (mešavina 85 % bioetanola i 15 % benzina). Motor posle obrade u Heico Sportivu raspolaže snagom od 350KS pri 5500 o/min. i obrtnim momentom od 550Nm u rasponu od 1500 i 4000 o/min., što je dovoljno za sprint od 0 do 100 km/h za 5,8 sekundi. Osim motora, Heico Sportiv je za S80 High Performance Concept razvio i specijalno sportsko ogibljenje, koje je zaslužno za 40 mm manju visinu automobila, a tu su i pojačane kočnice (diskovi prečnika 355x32 mm). Auto naravno ima i Volvoov elektronski kontrolisani All Wheel Drive integralni pogon. U Heicu naglašavaju da uprkos sportskim, dinamičnim osobinama ovog S80, nije izgubljeno ništa na luksuzu i komforu. Sem izuzetne boje, S80 High Performance Concept se odlikuje i novim  aerodinamičkim paketom, koji sadrži novi prednji spojler, modifikovan prednji branik sa tri velika otvora za vazduh i integrisanim LED dnevnim svetlima, sportsku Heico masku hladnjaka, šire pragove, proširenja blatobrana, spojler na poklopcu prtljažnika, novi zadnji branik sa integrisanim novim završecima izduvnog sistema (naravno od nerđajućeg čelika) i nove 20-inčne alu točkove sa Continentalovim gumama dimenzija 255/30R20. Interijer ne zaostaje mnogo za spoljašnošću, a zasluga za to pripada kvalitetnoj koži u Mystic Blue boji, u kojoj su i prednja sportska sedišta i dva zadnja zasebna sedišta (sigurnosni pojasevi i patosnice su takođe u plavoj boji). Od ostalih elemenata u kabini, izdvajaju se još i kožni upravljač i dekorativni detalji od karbon fibera.

Volvo XC70 Surf Rescue

Sledeći automobil, koji Volvo izlaže u Las Vegasu jeste ovaj XC70 Surf Rescue, namenjen spasiocima na plažama Kalifornije (sećate se "Baywatcha" sa David Hasselhofom i Pamelom Anderson ?). U odnosu na standardni Volvo XC70, Surf Rescue ima za 125 mm viši klirens (rastojanje od tla), proširene blatobrane, hromirane pragove, nove šestokrake točkove od 20 inča i žuto-crvenu kombinaciju boja za karoseriju (unutrašnjost je u crno-žutoj kombinaciji). Motor je 3,2 litarski šestocilndraš sa 235KS, a snaga se naravno na podlogu naravno prenosi preko Volvoovog elektronski kontrolisanog pogona na četiri točka.

Volvo C70 Caresto

I na kraju Volvo C70 Caresto, modifikovana verzija ovog kabrioleta sa tvrdim sklopivim krovom. Snaga motora je podignuta sa standardnih 218 na 278KS, a obrtni moment sa 320 na 440Nm (dostupan u rasponu od 1500 do 4800 o/min.). Unutrašnjost je potpuno preuređena i presvučena kožom boje kestena, dok je spolja C70 Caresto dobio modifikovane branike (sa aluminjumskim umecima oko svetala za maglu), nove izduvne cevi i atraktivnije točkove.

 



Vlasnicima Hyundaija Coupe, koji bi želeli da svom automobilu udahnu malo originalnosti, pa i ekskluzivnosti, nemačka tjuning kuća Tomato A&P (specijalizovana za dorade Hyundaija i Kije) nudi novi Tuscani T aerodinamički paket. U paketu se nalaze novi prednji branik sa integrisanim spojlerima i dodatnim otvorima za vazduh, zatim agresivna crna maska (podseća na novi Mitsubishi EVO X), "trepavice" na prednjim svetlima, istureniji pragovi (takođe sa otvorima za vazduh), spojler na poklopcu prtljažnika, restilizovani zadnji branik sa dve izduvne cevi, K&N filter za vazduh (za model sa 2,0 litarskim motorom), dok se za bolje vozne osobine brinu spušteno ogibljenje za 35 mm, proširen trag točkova (za 40, 50 ili 60 mm) i niže težište automobila. Paket zaokružuju novi crni petokraki točkovi i Tuscani amblemi na haubi motora i poklopcu prtljažnika.




Jeep će na SEMA salonu tjunera u Las Vegasu, koji počinje za neki dan (tačnije 30. oktobra) javnosti prikazati Wrangler Ultimate concept, koga pokreće 6,4 litarski V8 392 HEMI motor. Wrangler Ultimate concept se bazira na standardnom Wrangleru Unlimited Rubicon (duža verzija sa 5 vrata), a sem novog motora, karakterišu ga i viši klirens (rastojanje od tla), 18-inčni točkovi, BF Goodrich Mud Terrain gume, hromirani elementi eksterijera (pragovi, poklopac rezervoara za gorivo, retrovizori, zaštitnici zadnjih svetala, kvake na vratima) i posebna "Liquid Charcoal Pearl" boja karoserije. Promena ima naravno i u kabini, pa su tako sedišta u Nappa/Province koži, a tu su i dvobojni kožni volan i MyGIG Multimedia zabavni centar sa DVD ekranima.



Nemačka tjuning kuća LSD DOORS od nedavno i za novi BMW serije 3 u CC verziji (Coupe-Cabrio sa tvrdim sklopivim krovom) nudi svoja atraktivna vrata, koja se otvaraju u vis, u Lamborghini stilu (Lamborghini Style Doors – odakle je firma i dobila ime). U LSD DOORS-u su se postarali da njihovi kompleti vrata dobiju nemački TUV sertifikat, koji potvrđuje da vrata zadovoljavaju sve standarde bezbednosti. Cena LSD vrata za ovaj BMW u Nemačkoj iznosi 1699 evra.      



Nemački specijalista za obradu italijanskih automobila pozabavio se i najjačom Fiat Pandom 100HP, koja iz 1,4 litarskog benzinca u serijskoj verziji izvlači (kao što joj uostalom i samo ime kaže) tačno 100KS ili 74kW maksimalne snage. Mada je Novitec pojačao i pomenuti motor (ali za zaista simboličnih 6KS na ukupno 106 konja), glavna preokupacija mu je bila dorada ogibljena i poboljšanje voznih osobina. Tako je ova Panda 100HP dobila nove amortizere, čvršće i niže ogibljenje (za 10 mm) i nove atraktivne aluminijumske točkove veličine 17 inča sa gumama dimenzija 195/40 (serijski model ima felne od 15 inča). Novitec je na svoju Pandu 100HP ugradio dve izduvne cevi prečnika po 90 mm (koje se brinu za odgovarajući zvuk), kao i set aluminijumskih pedala i aluminijumsku ručicu ručne kočnice. Uz uvek odgovarajuću kombinaciju crne boje točkova i bele boje za karoseriju, to bi u osnovi bilo sve.




Iz nemačke tjuning kompanije Abt Sportsline stiže dorađeni Volkswagenov MPV model Touran, koji se odlikuje, kako atraktivnijim i sportskijim spoljašnjim izgledom (novi spojleri, pragovi i gril hladnjaka, dupli završetak izduvnog sistema), tako i dorađenim interijerom (aluminijumske pedale i ručica menjača), pojačanim TDI dizel motorima i modifikovanim ogibljenjem (spuštenim za 35 ili 40 mm). Tačka na i su još i novi aluminijumski točkovi veličine od 16 pa sve do 19 inča. Najznačanija prepravke su ipak na motorima. Tako je 1,9 litarski TDI agregat umesto standardnih 66kW/90KS dobio 85kW/115KS, a kome to nije dovoljno Abt Sportsline nudi i varijantu sa 96/130KS. Nešto veći 2,0 litarski TDI sada raspolaže sa 125kW/170KS (fabrički 125kW/140KS), a snažnija verzija ovog 2,0 TDI motora, koja serijski ima snagu od 125kW/170KS, dobila je pojačanje od 15kW/20KS, pa razvija svih 140kW/190KS.



Reklama


Američki Saleen je predstavio još jednu verziju Fordovog Mustanga, nazvanu Mustang S281 RF (RF znači Red Flag – Crvena Zastava). Novi S281 RF uz pomoć Saleenovog Series VI kompresora iz 4,6 litarskog V8 motora sada izvlači 465KS pri 5800 o/min. i 576Nm obrtnog momenta pri 4000 o/min (motor je uparen sa manuelnim 5-stepenim menjačem). Sem pojačanja motora, Saleen je doradio i ogibljenje, pojačao kočnice, dodao novi sportski izduvni sistem i vizuelno odvojio svoj S281 RF od standardnog Mustanga (modifikovani branici, pragovi i prednji gril, RF dekoracije i oznake, sedmokraki aluminijumski točkovi od 10 inča sa Dunlop gumama i sistemom za praćenje pritiska). Unutrašnjost je bogatija za kožna sportska sedišta (prošivena crvenim koncem), kožni volan, nove pedale, posebe patosnice, muzički sistem, klimu i detalj u vidu brzinomera, koji pokazuje brzinu do 200 milja na sat (322 km/h). Saleen će proizvesti samo 100 primeraka Mustanga S281 RF, i to po ceni od 49.995 američkih dolara (34.869 evra). 




Nemački SpeedART je posle obrade Porschea 911 Turbo u Coupe varijanti, sada poradio i na njegovoj otvorenoj verziji. SpeedART-ov 911 Turbo Cabrio raspolaže sa potpunim aero body paketom (uključuje nov prednji spojler, pragove, zadnji difuzor, zadnje krilo i retrovizore od karbon fibera), sportskim ogibljenjem i pojačanim kočnicama (sa crvenim klještima), petokrakim 20-inčnim aluminijumskim točkovima (RSC II Elegance Black Edition), novim sportskim upravljačem i sportskim sedištima, paketom za povećanje snage motora (umesto serijskih 480KS, ovaj 911 Turbo sada ima 630 konja i 840Nm obrtnog momenta), kao i novim sportskim izduvnim sistemom.

 



Jedan od noviteta predstojećeg SEMA salona tjunera u Las Vegasu, koji počinje 30. oktobra, biće i ova modifikovana Hyundai Elantra Touring Beach Cruiser Concept iz kalifornijske firme K-Daddyz-Kustomz. Naravno, ovde se radi o američkoj Elantri Touring, koju mi u Evropi znamo kao Hyundai i30 CrossWagon. Prvo što upada u oči je naravno agresivniji i sportskiji izgled spoljašnjosti, za šta je zaslužna pre svega dvobojna karoserija (kombinacija ljubičaste i narandžaste boje nazvane "Amazing Grape" i "Tango Orange"), mada pažnju privlače i novi atraktivni aluminijumski točkovi veličine 20 inča (Konig Rolf Blix 3) sa Dunlop Sport Maxx gumamama, niža silueta automobila i dvodelni hromirani gril hladnjaka. Tu su i veliki panoramski sunčani krov, zatamnjena stakla i novi sportski izduvni sistem sa dva završetka. I u unutrašnjosti se provlači ljubičasto-narandžasta boja u kombinaciji sa dve nijanske braon boje kožnih sedišta. Podrazumeva se da Elantra Touring Beach Cruiser Concept ima najmoderniju audio i video opremu, poput četiri video ekrana u naslonima za glavu, osam zvučnika, pet pojačala i osam Infinity "subvufera".




H&R Audi A4

24 Okt, 2007 - 00:29 Tuning Komentari (0) comments  English

Posle Audija A5 i S5, još jedan novi model ove fabrike prošao je kroz ruke perfekcionista iz nemačke kompanije H&R, specijalizovane za dorade ogibljenja. To je Audi A4, koji je pomoću novog H&R seta opruga spušten za 35 mm, dok je A4 S-Line približen zemlji za 25 mm. Uz aluminijumske TRAK+ distancijale (70% lakši od standardnih čeličnih) i opcione H&R sportske stabilizatore, ovaj Audi A4 ima spušteno težište i širi trag točkova, čime se još više poboljšane njegove vozne osobine. Uz sve to, novi aluminijumski točkovi veličine 18 ili 19 inča samo kompletiraju sportskiji i dinamičniji izgled ove "četvorke".



Veoma brzo posle promocije novog Mitsubishija EVO X za japansko tržište, tjuning kuća HKS je objavila ovu tzv. teaser sliku svoje dorade ovog sportskog sedana, koga u serijskoj verziji pokreće 2,0 litarski turbo motor. Japanski tjuner se kod obrađivanja modela EVO X fokusirao pre svega na povećanje snage njegovog motora, kao i poboljšanje voznih osobina (dorađeno i spušteno ogibljenje, novi aluminijumski točkovi i gume) ali američki i engleski sajtovi (odakle potiču ove informacije) nažalost ne preciziraju za koliko je podignuta snaga pomenutog turbo agregata. Ova tjuning kuća se takođe pozabavila i novom generacijom Mazdinog modela Demio, kako se u Japanu zove Mazda2. HKS je za Mazdu2 pripremio širok izbor različitih dodataka, što znači novi body kit, nekoliko različitih tipova aluminijumskih točkova, dorađeno ogibljenje, pojačani kočioni sistem, sportski izduvni sistem (sa dva centralno postavljena završetka), kao i Recaro sedišta ("kadice"). HKS takođe radi i na povećanju snage motora ove male Mazde, a detalji o tome će biti saopšteni nešto kasnije.

 




Iz nemačke tjuning kuće Kelleners Sport posle obrade limuzinske i karavan verzije BMW-a serije 3 (modeli E90 i E91), sada stiže i modifikovana serija 3 u Coupe varijanti (model E92). Budući da vlasnik kompanije (Ralf Kelleners) ima dugogodišnje trkačko iskustvo, ono je i upotrebljeno u razvoju ovog BMW-a, naročito u optimizaciji novih aerodinamičkih elemenata na karoseriji i doteranom vešanju (potonje može da bude niže do maksimalno 45 mm). Ti elementi su, osim za poboljšanje aerodinamike i voznih osobina, zaslužni za moćniji i sportskiji izgled ove "Trojke", a obuhvataju novi prednji spojler, atraktivnije pragove, kao i spojler na poklopcu prtljažnika. Bez novih felni ne ide, pa je Kelleners Sport za ovu "Trojku" ponudio i atraktivne točkove od 19 inča, nazvane Vegas 2, a tu su i proširen trag točkova, pojačane kočnice (diskovi 355 x 33 mm) i novi sportski izduvni sistem (u ponudi ili dva završetka prečnika po 100 mm ili četiri završetka sa po 76 mm). Poznati 3,0 litarski bi-turbo agregat sa 6 cilindara ovde umesto standardnih 306KS razvija 360KS i 480Nm obrtnog momenta, dok je maksimalna brzina umesto elektronski ograničenih 250 km/h na serijskom modelu, kod ove "Trojke" porasla na 275 km/h (pojačanje snage motora Kelleners Sport inače naplaćuje 2700 evra). Ni unutrašnjost nije ostavljena po strani, tačnije doterana je novim elementima od aluminijuma i karbona. Ovde i napomena da Kelleners Sport nudi i kit za povećanje snage motora novog BMW-a M3, zahvaljujući kome M3 umesto fabričkih 420KS i 400Nm razvija 460KS i 425Nm.  



Samo par dana posle zvanične promocije druge generacije Hondinog mališana Fit (u Evropi Jazz), Hondin kućni tujner Mugen (na japanskom "neograničeno") predstavio je svoju varijantu ovog modela. U stvari, Mugen nudi dve varijante, odnosno dva aero body paketa namenjena Fitu, i to agresivno stilizovani RS Aero Kit (prva slika) i nešto uzdržaniji L/G Aero Kit (druga slika). Oba paketa podrazumevaju modifikovani prednji i zadnji branik, bočne "suknjice", zadnji krovni spojler i hromirani završetak izduvne cevi. Kupcima je na raspolaganju i širok spektar različitih dodataka poput aluminijumskih točkova, sportskog ogibljenja, aluminijumskih pedala, svetala za maglu, sportskog izduvnog sistema, filtera za vazduh visokog protoka...

 



Japanska tjuning kuća Wald International, koja je u osnovi specijalizovana za doterivanje prestižnih evropskih brendova (BMW, Mercedes, Bentley), sada i vlasnicima domaćeg Lexusa IS250 / 350 nudi tzv. Executive Line paket za poboljšanje vizuelnog utiska ovog modela. Novi aerodinamički paket podrazumeva novi prednji spojler, drugačije bočne "suknjice", modifikovani zadnji branik, spojler na poklopcu prtljažnika, originalne Waldove tzv. Portofino točkove od 19 inča i potpuno crnu masku hladnjaka. Unutrašnjost je oplemenjena Waldovim sportskim upravljačem, kožom, elementima od karbon fibera i originalnim Waldovim patosnicama.

 



Posle tjuning kuća Heico i Evolve, sada i MR Sweden Motorsport predstavlja svoje viđenje najmanjeg Volvoa C30, i to u dizel verziji. Serijski 2,4 litarski petocilindrični D5 turbo-dizel agregat u ovom Volvou razvija 136kW/185KS. Zahvaljujući promenama na elektronskoj kontrolnoj jedinici motora i novom sportskom filteru za vazduh, MR Sweden Motorsport je iz ove mašine izvukao dodatnih 29kW/40KS, pa sada snaga iznosi 165kW/225KS pri 4100 o/min. i 432Nm pri 2400 o/min. Rezultat je ubrzanje od 0 do 100 km/h, koje traje 7,5 sekundi, dok je maksimalna brzina 225 km/h. Sem motora, MR Sweden Motorsport se potrudio da se njihov C30 i vizuelno razlikuje od fabričkog modela. Aerodinamički paket sadrži novi prednji i zadnji branik, istaknutije pragove, zadnji krovni spojler i petokrake ASA aluminijumske točkove od 18 inča sa gumama od 235 mm. Šlag na tortu je i podešavajuće ogibljenje, kojim se auto može približiti asfaltu maksimalno do 60 mm.




Specijalista za doradu ogibljenja, kompanija H&R, ponudila je novi set sportskih opruga za Audijev R8, čime se prednji kraj ovog automobila sa centralno smeštenim motorom od 420 konja približio asfaltu za dodatnih 15 mm, a zadnji za 30 mm. Prema saopštenju ove kompanije, za razliku od standardnog modela, njihov Audi R8 sa novim komponentama ogibljenja, nižim težištem i boljim voznim osobinama, uspeo je da savlada trkačku stazu Nirburgring za manje od osam minuta. H&R, osim za Audi R8, svoje opruge i distancijere nudi i za čitav niz novih modela različitih brendova. Tako je BMW M3 Coupe dobio novi set opruga, koje su odgovorne za nižu siluetu ovog modela za 15 do 25 mm, a tu su i TRAK + distancijeri, uz čiju pomoć je M3 dobio širi trag točkova za 6, 10, 20, 24 ili 30 mm. Rezultat je niže težište automobila i bolje vozne osobine. To važi i za sledeće automobile za koje H&R od nedavno takođe nudi svoje komponente za doradu ogibljenja : nova Mazda2 (ogibljenje spušteno za 40 mm), Fiat Linea (za 30 mm), nova Subaru Impreza (za 35 mm), Kia Cee´d Sporty Wagon (za 30 mm napred, a pozadi 35 mm) i Peugeot 308 (za 35 mm), dok je Peugeot 4007 približen zemlji za 40 mm, a dobio je i TRAK + distancijere, čime je proširen trag točkova za 40 do 60 mm.

  




Renault Sport Technologies je ponudio tri sportska paketa za adaptaciju običnog Logana 1,6 u trkačko vozilo (za trkačku stazu, asfaltni reli i reli sa zemljanom podlogom - Grupa N), ali naravno sa niskom nabavnom cenom i istim takvim operativnim troškovima, kako bi Logan Cup bio dostupan što širem krugu takmičara. U osnovi, Renault Sport Technologies je napravio Logan Cup po istoj formuli kao i sportske verzije Renault Clia i Meganea, ali naravno u znatno skromnijem obimu kako bi se postigla pomenuta niska nabavna cena i što je moguće minimalniji troškovi održavanja (zato su i 1,6 litarski motor sa 64kW/90KS i 128Nm obrtnog momenta, menjač i kočnice potpuno isti kao i na serijskom Loganu). A cene izgledaju ovako : kit za trkačku stazu košta 3960, za asfaltni reli 3990, a kit za "off-road" reli staje 4990 evra (sva tri paketa će biti dostupna preko Renaultove i Dacijine dilerske mreže). Logan Cup se naravno oprema svom pripadajućom opremom poput zaštitnog kaveza, Bilstein amortizera, novog sedišta i volana, aluminijumskog odmorišta za nogu, kao i velikog krila na poklopcu prtljažnika.

 




Iako će se mnogi složiti da Ferrariju F430 uopšte nisu potrebne nikakve dodatne modifikacije izgleda, japanska tjuning firma T2-G Project je ipak svim zainteresovanim vlasnicima ovog Ferrarija ponudila jedinstveni aero body kit. Ipak, treba priznati da ovaj paket ne odudara od stila originalnog F430 i da je sve urađeno sa merom i stilom, pa je T2-G Project Ferrari F430 i nešto agresivnijeg i privlačnijeg izgleda od standardnog modela. Aero body kit se sastoji od modifikovanog prednjeg branika (umesto fabričkog sa dva velika otvora za vazduh), novih bočnih "suknjica" i revidiranih otvora za vazduh odmah iza vrata, kao i novog zadnjeg branika sa difuzorom od karbon fibera. T2-G Project ovaj paket u Japanu naplaćuje 850.000 jena ili nešto preko 5100 evra.




Osim obrađenog Hummera H3 GT, nemački tjuner GeigerCars ovih dana predstavlja i pojačanu varijantu žive legende – Forda GT. Geigerov Ford GT pokreće moćni kompresorski 5,4 litarski V8 agregat sa čak 523kW/701KS (129,8 KS po litri zapremine) i 837Nm obrtnog momenta. Uz ovoliku snagu ne iznenađuje ubrzanje od 0 do 100 km/h za samo 3,5 sekundi i vreme od 10,9 sekundi potrebno za prelazak četvrt milje (402 metra). Ipak, u Geigeru su odlučili da malo zauzdaju vlasnike ovog crnog čudovišta, pa je maksimalna brzina elektronski limitirana na "samo" 340 km/h. Sem pojačanog motora, bavarski specijalista za obradu američkih automobila je na ovaj Ford GT ugradio i ojačani kočioni sistem, specijalno razvijeno podešavajuće ogibljenje (može da se spusti do 60 mm), kao i novi sportski izduvni sistem sa dva završetka od po 110 mm (budući da je uklonjen zadnji branik, te "cevke" zaista izgledaju impresivno). Završni detalj su i novi Geigerovi aluminijumski petokraki točkovi veličine 20 inča napred (9Jx20), odnosno 21 inča pozadi (11x21). Pneumatici su dimenzija 245/35 R20 napred i 325/30 R21 nazad.





Copyright 2006-2017 by auto.blog.rs