Home Vesti Domaće tržište Video Zanimljivosti Noviteti Tuning Concepts Top secret Predstavljamo Saloni Forum Arhiva Galerija Linkovi O nama

Nemački tjuner Startech je ponudio sportski aero body paket i preradu dizel motora za Dodge Caliber. Estetske dorade na spoljašnjosti Calibera (novi atraktivniji branici sa povećim otvorima za vazduh, pragovi, sportski izduvni sistem, 19 ili 20 inčne alu felne i 30 mm spušteno ogibljenje) brinu se za agresivniji i privlačniji utisak, koji auto ostavlja na posmatrača. Osim promena na eksterijeru, u Startechu su obradili i 2,0 litarski dizelaš, koji sada umesto serijskih 103kW/140KS i 310Nm raspolaže sa 132kW/180 konja i 360Nm. Naravno poboljšane su i performanse pa ovaj Caliber postiže 201 km/h i ubrzava do 100 km/h za 8,6 sekundi (serijski model 196 km/h i 9,3 sekunde). Motor i dalje udovoljava standardima Euro4.  



Reklama


 14. međunarodni Tuning Styling Show i Drift race u organizaciji Auto Tuning Cluba, održaće se 21. aprila u Beogradu, na karting stazi Ada Huja sa početkom u 14 časova (ulaznica za posetioce 200 dinara). Osim izložbe modifikovanih automobila posetioci će moći pratiti i takmičenja u Stylingu, DB drag-u, Sound quality-ju i adrenalinskom Drift race-u. Organizatori obećavaju dobru zabavu uz Go-go igračice, DJ techno house party, bikini car wash i još mnogo toga. I na ovoj manifestaciji biraće se miss tj. najlepša hostesa i najatraktivnija dance igračica. Informacije i prijave na tel. 064/11 999 89 i www.tuning.co.yu



Oni koji su bili razočarani kada je Mercedes ponudio model SLR 722 Edition sa "samo" 650KS a ne 722 koliko je sugerisalo ime, sada će doći na svoje. Naime Hartmut Feyhl (radio u AMG-u), vlasnik tjuning kuće RENNtech je "ispravio grešku" i nepravdu, koju su učinili u Mercedesu i pojačao 5,5 litarski V12 motor sa 650 na 722 konja tako da sada sa punim pravom može da nosi oznaku SLR 722 Edition. Broj 722 ustvari označava vreme starta (7 sati i 22 minuta ujutru) pobedničke posade Mercedesa 300SLR na trci Mille Miglia 1955. godine, koju su činili Stirling Moss i Denis Jenkinson. Osim pojačanja snage, RENNtech SLR 722 Edition je dobio i nove točkove veličine 20 inča. 



Evo i najnovije dorade Audijevog modela Q7, koji je uradila tjuning kuća Hofele Design. Njihov sportski aero paket za atraktivniji i privlačniji izgled sadrži nove elemente poput agresivnijih branika (pozadi sa integrisanim završecima izduvnih cevi), dodatnih svetla napred, novi prednji gril, proširene blatobrane, zadnji krovni spojler i naravno set originalnih točkova veličine 20 inča.




ABT Audi R8

11 Apr, 2007 - 15:56 Tuning Komentari (0) comments  English

Specijalista za prerade VW-a i Audija, nemački ABT, na septembarskom salonu automobila u Frankfurtu promovisaće svoje viđenje Audijevog sportiste R8. Iako bavarski tjuner još nije pustio u opticaj zvanične slike gotovog modela, na osnovu ovih skica ipak možemo da vidimo kako će izgledati. ABT-ov aero body kit uključuje novo zadnje krilo, pragove, agresivnije prednje i zadnje branike, poklopce motora i prtljažnika od karbon fibera, sportski izduvni sistem sa 4 izduvne cevi i naravno novi set 20 inčnih alu točkova. ABT u ovom trenutku ne pominje promene u kabini ali ne treba sumnjati da će i unutrašnjost pretrpeti odgovarajuća doterivanja. A sad najvažnije-motor. Uz ABT-ov supercharger, serijski 4,2 litarski V8 motor je dobio dodatnih 81kW/110KS pa sada raspolaže sa zdravih 390kw/530KS. Prema tvrdnjama ABT-a, njihov R8 ubrzava do 100 km/h za 3,9 sekundi (serijski 4,6 sekundi) a postiže 317 km/h (serijski R8 ima plafon od 301 km/h). Cena nije saopštena. 




20 godina posle svog prvog modela CTR, nemački tjuner Porsche-a, firma RUF, objavila je da će uskoro predstaviti i treću generaciju ovog automobila sa logičnim imenom CTR3. Najnovija verzija se bazira na aktuelnom Porsche-u Cayman i kako se najavljuje, CTR3 će biti jedan od najbržih Porsche-a na tržištu. RUF CTR3 će pokretati 6-cilindrični twin-turbo motor, zapremine 3,8 litra, snage 700KS pri 7000 obrt./min. i 890Nm obrtnog momenta. Sa ovim motorom CTR3 bi trebao da postigne maksimalnih 360 km/h. Za menjač se samo nezvanično pominje da se radi o 7-stepenom sekvencijalnom automatiku. Da bi smanjili težinu, u RUF-u su u konstrukciji ovog modela koristili aluminijum i karbon fiber. Naravno sve ovo treba i da se plati pa se očekuje cena od okruglih 300.000 evra.



Firma Caractere, poznata po doterivanju automobila VW-a i Audija, ponudila je sportski aero body kit i za VW-ov coupe-cabrio model Eos. Sportski paket podrazumeva nove agresivnije i sportskije branike (napred sa velikim otvorima za vazduh i integrisanim spojlerom), atraktivnije pragove, zadnji spojler na poklopcu prtljažnika, felne veličine 19 inča, spušteno ogibljenje i, da bi komplet bio potpun, novi izduvni sistem sa dve izduvne cevi (po jedna na svakom kraju automobila), koje se brinu za odgovarajući sportski zvuk.  




Reklama


Tjuning kuća Mattig predstavila je kompletan aero body paket za agresivniji izgled Seatovog modela Leon. Paket sadrži atraktivnije branike sa većim otvorima za vazduh, nove pragove, retrovizore, trepavice za prednja i zadnja svetla, novi izduvni sistem sa dve "lule" pozadi, spušteno ogibljenje za 30 mm i 18 inčne točkove sa gumama 215/35 R 18. Nema podataka o doradama na motoru.




Carlsson CK35

31 Mar, 2007 - 00:50 Tuning Komentari (0) comments  English

Posle Lorinsera i Brabusa, sada i Carlsson nudi svoj paket za poboljšanje izgleda, performansi i voznih osobina nove Mercedesove C klase. Carlsson CK35 se bazira na Mercedesu C350, koji serijski iz 3,5 litarskog V6 motora razvija 200kW/272KS i 350Nm obrtnog momenta. Uz pomoć Carlsson performance kita sada je na raspolaganju 217kW/295KS i 385Nm. Za elegantniji pa i moćniji izgled brine se aerodinamički paket i originalni Carlsson-ovi Brilliant točkovi od 19 inča sa Dunlop gumama, dimenzija 225/35 ZR19 napred i 255/30 ZR19 pozadi. U pomenuti aero body paket spadaju novi prednji spojler, dodatna svetla u prednjem braniku, suknjice sa strane automobila, zadnji spojler, novi branik pozadi sa difuzorom i 4 izduvne cevi novog izduvnog sistema. Skraćene opruge zaokružuju ovaj paket. U unutrašnjosti samo je mašta (pa i novac) limit za ostvarenje vaših želja. U jednoj rečenici; luksuzna kabina sa najkvalitetnijim materijalima (koža, alkantara, drvo...). Da ne zaboravimo i performanse. Maksimalna brzina 270 km/h i ubrzanje do 100 km/h za 6 sekundi.



Ovo je Alfa Romeo Brera u preradi tjuning firme Novitec, specijaliste za obradu italijanskih vozila. Novitec je za poboljšanje vizuelnog nastupa Brere ponudio diskretni stajling paket, koji osim nekoliko decentnih detalja na karoseriji uključuje i spušteno ogibljenje za 35 mm i nove 20 inčne točkove sa gumama Pirelli 255/30. Osim toga Novitec nudi i povećanje snage Alfinog 2,4 litarskog JTD turbodizel agregata, koji sada umesto serijskih 147kW/200KS ima 168kW/229KS.  




9ff GT9

29 Mar, 2007 - 01:19 Tuning Komentari (0) comments  English

Iza ovog imena krije se detaljno modifikovan Porshe 911 u obradi nemačkog tjunera 9ff. To ne bi bilo ništa neobično ali 9ff sa modelom GT9 namerava da obori svetski rekord u maksimalnoj brzini za serijske automobile, koji trenutno sa postignutih 407 km/h drži Bugatti Veyron. Očigledno se u 9ff-u nisu obeshrabili neuspehom američkog SSC-a, koji pre nekoliko dana nije uspeo da obori taj rekord a o čemu smo već pisali. Naprotiv. Sada su još više ubeđeni da će to poći za rukom baš njima. Na kraju krajeva za to se 9ff priprema već pune 2 godine. Njihov GT9 ima centralno namešten 4,2 litarski redni 6-cilindrični motor sa dva turbo punjača. U 9ff-u veruju da taj motor ima najmanje 910 konja a pominju i mogućih 950KS. Po njihovim procenama GT9 može da postigne tačno 409 km/h što bi bilo dovoljno da se prestigne Bugatti Veyron. Inače, GT9 će pokušati da obori rekord na stazi Nardo. Zanimljivo je da su 2 komada GT9 već prodata po ceni od 476.000 evra a za dalje sve zavisi od toga hoće li ili ne GT9 oboriti rekord.      



Posle Lorinsera i Brabus je predstavio svoju obradu novog Mercedesa C klase. Brabus nudi sportske pakete za povećanje snage kako za benzinske (C280 i C350) tako i za dizel (C200 CDI, C220 CDI i C320 CDI) varijante nove C klase. Najjača Brabusova C klasa (iz povećanog benzinskog 3,5 litarskog motora na 4,0 litra) razvija 244kW/332KS i 420Nm obrtnog momenta pri 4200 obrt./min. Performanse prate promene na motoru pa ubrzanje ove verzije do 100 km/h sada iznosi samo 5,9 sekundi a maksimalna brzina 275 km/h. Za dizelaše Brabus u ponudi ima tri PowerXtra performance kita za povećanje snage. Kod modela C200 CDI snaga je veća za 39KS a maksimalni obrtni moment iznosi 385Nm. Model C220 CDI sada raspolaže sa 143kW/195KS i 450Nm a najjači C320 CDI ima 48KS više i raspolaže sa 590Nm. Ovaj poslednji dizelaš do 100 km/h sada ubrzava za samo 6,9 sekundi i postiže 250 km/h. Naravno povećanje snage motora nije jedino što je Brabus uradio na novoj C klasi. Pored jedinstvenog aero body kita, koji C klasi daje agresivan izgled, Brabusova C klasa ima novo sportsko ogibljenje, novi izduvni sistem, kočnice i originalne točkove od 17, 18, 19 ili 20 inča. Ovi poslednji su sa gumama 235/30 ZR 20 napred i 265/25 ZR 20 pozadi. Unutrašnjost je Brabus oplemenio kožom i alkantarom a zanimljiv je detalj brzinomer izgraviran na 330 km/h, koji spada među dodatnu opremu.




Hartge, poznati tjuner BMW automobila, upravo je predstavio svoju obradu najnovije verzije BMW "Trojke", dakle kabrio varijante sa tvrdim sklopivim krovom. Za osnovu je uzet bi-turbo motor iz BMW-a 335i, koji je za ovu priliku dodatno pojačan za 34KS pa sada razvija 293kW/340KS i 450Nm obrtnog momenta. Naravno nije samo motor pretrpeo izmene već i ogibljenje, kočnice, izduvni sistem a za jedinstven dizajnerski pečat brine se kompletan aero body kit. Međutim ovo nije sve. Naime, iz Hartge-a najavljuju još jači performance kit za povećanje snage ovog bi-turbo motora.



Audi TT u režiji nemačke tjuning firme JE Design izgleda ovako : motor 2,0 TFSI posle njihove prerade razvija 180kW/244KS pri 5100 obrt./min. i 355Nm (serijski 147kW/200KS i 280Nm) a maksimalna brzina je povećana na 247 km/h (serijski model 240 km/h). Poboljšano je i ubrzanje od 0 do 100 km/h pa sada iznosi 6 sekundi. Pored novog sportskog i spuštenog ogibljenja za 30 mm dodat je i optički paket, koji obuhvata novi prednji i zadnji spojler, jače kočnice (330x28 mm), sportski izduvni sistem sa 4 izduvne cevi i točkove veličine 20 inča. Kao opcija nude se i točkovi od 18 ili 19 inča. Naravno sve ove promene su dostupne i za Roadster verziju Audi-ja TT. U JE Designu-u najavlju i kit za povećanje snege 3,2 litarskog V6 motora, koji će razvijati svih 350KS.



Poznati nemački tjuner je prvi, koji je obradio novu Mercedesovu C klasu, tek predstavljenu na salonu u Ženevi. Lorinser je spoljašnjost učinio daleko atraktivnijom i agresivnijom a to je postigao, pre svega, aero body kitom, koji obuhvata novi prednji branik sa ogromnim otvorima za vazduh, svetla za maglu, pragove, prednje blatobrane sa otvorima za vazduh, zadnji krovni spojler i jedinstvene 19-inčne Lorinser RS8 alu felne, koje svojim dizajnom podsećaju na turbinu. Naravno dodat je i sportski izduvni sistem a motorima je povećana snaga. Benzincu C350 snaga je porasla sa 272 na 305KS a dizelašu C320 CDI sa 224 na 261KS.    



Da i obična Lada 2110 može da bude atraktivan auto, pokazuje trkačka varijanta tog automobila iz Lukoil Racing Team-a. Iako i spoljašnjost (dvobojna karoserija, M3 retrovizori, ogromni zadnji spojler, spušteno ogibljenje i aero body kit) deluje daleko privlačnije od serijske varijante, motor ovog automobila (teškog 1150 kg) je još zanimljiviji. Radi se o 4-cilindričnoj mašini od 1,6 litra zapremine ali navijenoj na 220KS pri 8300 obrt./min. i 220Nm pri 6800 obrt./min. Još lepše zvuči podatak o ubrzanju do 100 km/h od 5,5 sekundi i maksimalnoj brzini od 230 km/h.   



Nedavno smo pisali da je američki Currency Motors napravio BMW M5 sa 810KS a ako želite nešto slično ali sa znakom Cadillaca, pobrinuo se Predator Performance iz američke države Pensilvanije, koji je na bazi starog modela Cadillac CTS-V napravio unikatnu (nažalost) zver sa 593kW/806KS. Baza je dakle Cadillac CTS-V u koga je ugrađen modifikovani 7,0 litarski V8 motor iz trkačke Corvette C5R. Dodata su 2 mehanička kompresora (ATI Procharger P1SC) i unikatni intercooler. Sve to je povezano sa diferencijalom i menjačem firme Rockland Standard Gear a aerodinamički kit za karoseriju je stigao iz Specter Works-a. Rezultat je Predator Cadillac CTS sa 806KS i 1026Nm obrtnog momenta. Točkovi su veličine 19 inča sa pneumaticima 285/35 napred i 305/30 nazad. Nažalost nema podataka o maksimalnoj brzini i ubrzanju do stotke. 




Tjuner FAB Design na salonu u Ženevi predstavlja svoju preradu Mercedesa CL600, čiji 5,5 litarski V12 motor serijski razvija 368kW/500KS i 830Nm. U FAB Designu su mislili da motor ima veći potencijal pa su iz njega izvukli svih 478kW/650KS i neverovatnih 1120Nm obrtnog momenta ! FAB Design CL600 postiže ubrzanje do 100 km/h za 4,2 sekunde a najveća mu je brzina 320 km/h (serijski model ima limitiranu na 250 km/h). Modifikacije su naravno pretrpeli i ogibljenje i aerodinamika automobila. Isti ovaj paket za povećanje snage, FAB Design nudi i za Mercedes SL600. Cena nije saopštena.



Nemačka tjuning firma Mansory na ovogodišnjem salonu automobila u Ženevi predstavlja svoju najnoviju i veoma prestižnu kreaciju, napravljenu na bazi Rolls Royce Phantoma-a, koji se u preradi Mansory-a naziva Qonquistador (osvajač). Kako je i "obični" Phantom već dovoljno ekskluzivan i skup, postavlja se pitanje kome je uopšte namenjen ovaj i ovakav automobil ? Odgovor glasi : svima, koji imaju dovojno para, malo drugačiji ukus i smatraju da je serijski Rolls Royce Phantom "premalo ekskluzivan". Po pisanju časopisa Finanial Times, takvih je oko 85.000 na ovoj planeti odnosno takvih, koji imaju u proseku 22,8 miliona evra na računu. Toliko o njima a mi da vidimo šta nudi Mansory sa ovom kreacijom. Spoljšnjost je doživela decentne izmene a najviše se ističu 24-inčni točkovi sa Yokohama gumama dimenzija 305/35 i karoserija u mat-crnoj boji. Tu se idealno uklapaju i srebrne letvice na branicima, pragovima, retrovizorima, ogromnoj maski hladnjaka, srebrni okviri za svetla napred i pozadi kao i otvori za vazduh na prednjim blatobranima. Sportskom izgledu doprinosi i diskretan zadnji spojler. Izmena ima i na motoru. Iz 6,75 litarskog motora sa 12 cilindara izvučeno je 498KS i 780Nm (serijski 460KS i 720Nm). Maksimalna brzina se kreće oko 270 km/h (nije naveden tačan podatak) a za sigurno kočenje se brinu Brembo kočnice (prečnika 412 mm napred i 405 mm nazad). Unutrašnjost je dodatno oplemenjena (gde će više?) u saradnji sa firmom Draxlmaier Group, koja oprema i kabine Maybach-a i Mercedesa. Plafon putničke kabine je u celosti obložen alkantarom a u ostalom delu kabine karbon, drvo i najbolja koža, brinu se za odgovarajuće ekskluzivno okruženje. Za cenu se ne pita iz pristojnosti a i ako pitate to ustvari znači i da nemate para za ovako nešto. 



Najavili smo nedavno preradu BMW-a M5 u režiji nemačke tjuning kuće Lumma kada smo objavili i prve crteže te "Petice" a juče je Lumma objavila i prve fotografije gotovog automobila za one kojima "običan" BMW M5 nije dovoljan. Lumma CLR 500 RS, kako se zvanično zove ova verzija M5-ice, ima novi sportski izduvni sistem, prerađenu elektronsku kontrolnu jedinicu (ECU) i skinut limitator, koji ne dozvoljava serijskom BMW-u M5 da ide brže od 250 km/h. Snaga je skočila sa 507 na 560KS a maksimalna brzina na 327 km/h. Inače premijera ovog sportiste je održana na salonu u Ženevi. Auto naravno ima dodat kompletan aero body kit, koji uključuje i proširene blatobrane, difuzor pozadi, poklopac prtljažnika od karbon fibera (svi serijski hromirani delovi na spoljašnosti auta su takođe zamenjeni sa onima od karbon fibera), alu točkove od 21 inča i H&R sportsko ogibljenje, koje je još i spušteno za 40 mm. U kabini, koja je obložena kožom u 2 boje, nalazi se još više površina prekrivenih karbon fiberom, aluminijumske pedale i jedinstveni volan by Lumma Design. Cena nije saopštena. Ako vam ni ovaj M5 nije dovoljan, obratite se firmi Currency Motors iz SAD-a. O njihovom M5 sa svih 810 konja (!) već smo nedavno pisali ali požurite ! Amerikanci planiraju seriju od samo nekoliko komada.




Copyright 2006-2017 by auto.blog.rs