Home Vesti Domaće tržište Video Zanimljivosti Noviteti Tuning Concepts Top secret Predstavljamo Saloni Forum Arhiva Galerija Linkovi O nama

Svima vama kojima je dojadio "bezobrazluk" BMW-a da svoje najsnaznije modele sputava tamo nekim ogranicenjima brzine na "bednih" 250 km/h, ova vest treba da pruzi resenje i olaksanje. Tjuner Lumma sprema BMW M5 koji sada bez ogranicenja postize "zdravih" 327 km/h. Naravno to je postignuto povecanjem snage serijskog 5,0 litarskog V10 motora na ukupno 560KS sto je 53 konja vise od modela koji silazi sa proizvodne trake u Minhenu. Da bi ceo paket funkcionisao kako treba, osim motora doradjeno je ogibljenje, pojacane kocnice, poboljsana upravljivost i drugo. Dodat je i aero-body kit ( upadaju u oci prosireni blatobrani i zadnji difuzor ) sa dvobojnom karoserijom i originalno dizajnirani tockovi od 21 inca sa gumama Yokohama 255/30 21 napred i 295/25 21 nazad. Sve ove izmene opravdavaju i novo ime koje M5 sada nosi-Lumma CLR 500 RS.



Reklama


Lamborghini Murcielago LP640 je vec u serijskoj varijanti dovoljno snazan i ekskluzivan auto a kada ga pod svoje uzme nemacki Hamann, rezultat moze biti samo savrsenstvo na tockovima. Osim diskretnog ali zaista diskretnog aero body kita ( nesto vise jednostavno nije bilo potrebno ) koji poboljsava opstrujavanje vazduha i prijanjanje vozila za tlo, u Hamannu su pre svega doradili motor. Serijski 6,5 litarski V12 ima 640KS a da bi bio "ravnopravan" sa Ferrarijem Enzom sa 660 konja, Hamann je povecao snagu ovog Murcielaga za dodatnih 50 konja i time sa svih 690KS pretekao pomenuti Ferrari. Ali ne samo po snazi. Hamannov Lamborghini Murcielago LP ubrzava do stotke za samo 3,2 sekunde, brze dakle od Enza koji istu radnju obavlja za 3,6 sekundi. Cena iz pristojnosti nije saopstena.



Exterior Styling Pack, koji ce biti u ponudi od marta, namenjen je kupcima koji zele da daju individualni pecat svom automobilu. Paket sadrzi prednji i zadnji spojler, resetkastu mrezicu gornje i donje maske u svetloj ili tamnoj boji, pragove i nove zavrsetke izduvnih cevi. Sef dizajna u Jaguaru, Ian Callum kaze : " Napravili smo celu paletu dodataka koji vizuelno namerno cine auto nizim i daju mu novu licnost."



Tjuner MS Design, poznat i po doradama Fordova, poradio je na izgledu Fiatovog uspesnog predstavnika u B segmentu, Grande Puntu. Za atraktivniji i izrazajniji izgled ovog modela brinu se nova agresivnija i resetkasta prednja maska ofarbana u crno i po ugledu na serijsku sportsku Fiat Pandu 100HP a ovakvo resenje izgleda prednjeg kraja trebao bi imati i buduci Fiat Grande Punto u sportskoj Abarth verziji o kome smo nedavno pisali. U MS Designu su dodali i manji spojler ( vise je to krilce ) na dnu prednjeg branika za poboljsanje aerodinamicnosti i stabilnosti, kao i pragove sa strane vozila. Tu je i diskretni zadnji krovni spojler, novi tockovi originalnog dizajna, spusteno ogibljenje i novi zavrsetak izduvne cevi. Ceo auto je ofarban u atraktivnu kombinaciju bele boje karoserije sa kontrastom u pomenutoj masci crne boje kao i u crnoj traci koja se proteze celom duzinom automobila i retrovizorima takodje u crnoj boji. Nema podataka o eventualnim doradama na motoru. Ceo paket kosta 3250 evra. Da vidite i nije mnogo. "Samo" 13 prosecnih plata u Srbiji...



Jos tokom 2004. godine Hondin kucni tjuner Mugen ( na japanskom neograniceno ), predstavio je koncept Dominator na osnovi Honde Fit ( u Evropi poznatiji kao Jazz ) i to na Tokijskom Auto Salonu. Ove godine na istom mestu, dakle na Tokijskom Auto Salonu ( sajam japanskih tjunera ) odrzanom pre nekoliko dana, Mugen je izlozio Hondu Fit Spec D, estetski veoma slican konceptu od pre 3 godine ali sada sa najavom da ce se moci kupiti jos tokom ove godine sa sve ekstremnim body kitom, koji ukljucuje prosirene blatobrane, spojlere, pragove, alu tockove, dve velike izduvne cevi i sl. Motor je redni 4-cilindricni 1,5 litarski turbo sa 143KS pri 5800 obrt./min. Cena se jos ne zna ni to da li ce se mozda i izvoziti van Japana.



Nemacki tjuner Novitec predstavlja svoju najnoviju kreaciju i to Alfu 159 sa dizel JTDM motorom. Serijski 2,4 litarski motor koji standardno razvija 200 konja sada raspolaze sa 229KS. Sem motora Novitec je obradio i izgled i aerodinamicka svojstva automobila pa ova Alfa sa dodatnim aerodinamickim kitom ( spojleri, pragovi, po jedna izduvna cev na oba kraja vozila i 20 incne felne sa gumama 255/30R20 ) izgleda daleko atraktivnije i privlacnije. 



Ova crvena jurilica na slici predstavljena je na nedavno odrzanom Tokijskom Auto Salonu ( japanska verzija SEMA salona u Las Vegasu ) i krenuce u prodaju u Japanu tokom narednih nekoliko meseci. Osim toga ona najavljuje i evropsku verziju sportskog Yarisa ( u Japanu se Yaris inace zove Vitz ). Yaris Turbo Modellista bazira se na japanskom Yarisu RS i raspolaze 1,5 litarskim turbo motorom sredjenog kod Toyotinog fabrickog tjunera, firme Modellista a ostatak auta je doradjen kod TRD-a ( sto znaci Toyota Racing Development ). Snaga je porasla za 40 konja pa Yaris Turbo Modellista raspolaze sa 150KS pri 6000 obrt./min. i 196Nm obrtnog momenta. Sve to doprinosi ubrzanju do stotke za manje od 8 sekundi i maksimalnoj brzini od  217 km/h. Da bi osigurali idealan prenos snage na put, u TRD-u su ovaj Yaris opremili doteranim sportskim ogibljenjem, spustili auto za dodatnih 20mm i poboljsali upravljivost. Spoljasnji izgled je takodje doziveo promene sa dodatnim masivnim aero-body kitom, koji, izmedju ostalog, sadrzi i velike usisnike za vazduh napred, 17-incne OZ Racing felne i dupli zavrsetak izduvne cevi. Iznutra Yaris Turbo Modellista ima posebno dizajniranu instrument tablu i kozni volan i kozni vrh rucice menjaca.



Reklama


Nemacki tjuner IMSA predstavlja svoju preradu Lamborghinijevog Gallarda u spyder verziji. Odmah da kazemo; auto sada ima 610KS ( serijski 500KS ) i 655Nm ! To znaci 122KS po litri zapremine. Motor je V10 zapremine 5,0 litara, smesten centralno a automobil ima integralni ( AWD ) pogon. Zahvaljujuci tome Gallardo je, uprkos povecanju snage, zadrzao odlicnu stabilnost i upravljivost. Uglavnom i dalje je to auto za svaki dan. Uz motor, IMSA je dodao diskretan paket spojlera i nove tockove i to 245/30 ZR 20 napred i 325/25 ZR 20 nazad. U unutrasnjosti atmosferu oplemenjuje upotreba alkantare, koze i aluminijuma. Menjac je rucni sa 6 brzina.



Nemacka tjuning firma JE Design prestavila je svoj najnoviji projekat prerade Seatovog Leona FR ( kako stilski tako i doterivanjem performansi ), koji ovog "obicnog" sportskog hatchbacka pretvara u izuzetno privlacan i pozeljan automobil. Bit cele prerade je 2,0 TDI motor koji sada umesto serijskih 125Kw(170KS) raspolaze sa 142Kw(193KS) i povecanim obrtnim momentom na svih 410Nm. Benzinac iste zapremine, dakle 2,0 TFSI sada ima zivahnih 180Kw(244KS) i 355Nm pri 1850 obrt/min. Da kompletiraju ceo paket prerada i dobiju na vecoj agresivnosti, u JE Designu su dodali 19-incne tockove, spustili ogibljenje za 35mm, dodali nove branike sa masivnim otvorima za vazduh, pragove, obrve na prednjim svetlima, 4 izduvne cevi, skinuli Seatovu znacku i sl. Vrata u Lamborghini stilu koja se otvaraju vertikalno su opcija. Posle prerade ovih obicnih verzija Leona, bice zanimljivo videti sta JE Design moze da uradi sa, vec serijski potentnom verzijom, Leon Cupra.



Ionako luksuzan i skup, Mercedesov CL, posle obrade u tuning firmi ART, jos vise dobija na ekskluzivnosti sa njihovim vrhunskim aero body paketom koji se harmonicno uklapa u elegantne linije ovog izuzetnog coupea. Osim prednjih i zadnjih spojlera, taj paket sadrzi i pragove sa strane, originalne ART tockove od 18, 19 ili 20 inca, celokupan izduvni sistem sa 4 "lule" pozadi, za 25mm spusteno ogibljenje i jos mnogo toga. Sto se motora tice, ART uklanja limiter maksimalne brzine koje je fabricki ogranicena na 250 km/h. Iznutra sve je u znaku vrhunskih materijala poput alkantare, koze ( u vise boja ), karbona i drveta odnosno mogucnosti individualizacije su ogranicene samo vasom mastom ili novcanikom.



Tunig firma Seidl nudi svoju preradu Audijevog modela A3. Posle njihove dorade ovaj A3 dobija prednje i zadnje branike u stilu preskupog i ekskluzivnog Lamborghinija Murcielago LP640. Masta, dakle, zaista moze svasta samo treba imati dovoljno para za ovakve egzibicije. Pomenuti branici napred sa velikim a la Murcielago usisnicima za vazduh cak i pristaju ovom Audiju a u slicnom stilu je i zadnji branik sa difuzorom i 4 izduvne cevi. Uz spusteno i kruce ogibljenje dodati su jos i novi tockovi sa sirokim gumama kao i suknjice sa strane. Uz sve to naravno ide i obavezno izostavljanje Audijeva cetiri prstena na crnom grilu.



Mocna Alfa Brera/Spider GTA jos nije predstavljena a Zatti Sport, svojim modelom GTM, za one koji ne mogu da sacekaju, prepravlja Alfine Breru i Spider, bar vizuelno u GTA varijantu. Nazalost nema podataka da li je i mehanika sa motorom preradjena kao sto je spoljasnji izgled. U svakom slucaju estetske promene ( pre svega ovaj namrgodjeni crni prednji kraj kao i spojleri pozadi i sa strane ), uspele su da ovog Spidera priblize buducoj GTA verziji, naravno ako tako bude izgledala. Jedino malo previse felne lice na BMW M5 i M6.



Nemacki Hamann vec je obradio novi Mini i iz simapticnog malise napravio opaku zver kako po izgledu tako i po voznim osobinama. Estetske promene se svode na standardno dodavanje novih spojlera ( pozadi sa difuzorom ), pragova, novih duplih izduvnih cevi, alu tockova od 17 inca, kao i sportskog filtera za vazduh i kvaka na vratima od brusenog aluminijuma. Specijalitet ovog Minija je ogibljenje koje moze da se podesava po visini i to napred za 50 a pozadi za 30mm. 



Audijev novi TT privlaci paznju gde god se pojavi pa tako ni tjuneri nisu imuni. Pisali smo o preradama i doradama ovog Audija od strane Oettingera, Schuberta, ABT-a i MTM-a a evo sada i LLTEK Motorsporta. Njihov TT je doduse jos u fazi razvoja nekih detalja na automobilu ali su pustili ovih nekoliko preliminarnih fotki tek da obratimo paznju na njih i da vidimo sta to trenutno rade. A da rade, rade. LLTEK je inace poznat po dodatnoj opremi za Audi, BMW, Porsche, VW i Mercedes a ovaj primerak TT-a je njihov najnoviji projekat. Kada sve bude zavrseno imace i otvaranje vrata nagore u Lamborghini stilu a dotada na ovim slikama vidimo dodat aero body kit u vidu novih branika, pragova, spojlera, retrovizora, izduvnih cevi, originalnih alu felni sa povecim tockovima a uz sve to i spusteno ogibljenje. Karoserija u narandjasto-crnoj kombinaciji boja ionako predstavlja samo jos slag na torti. 



 

Nemacka tuning firma Cobra, koja od 1993. godine uglavnom nudi dodatnu i tuning opremu za terence i minivanove, predstavlja svoju ponudu za ulepsavanje Toyotinog SUV-a RAV4. Ono po cemu su poznati u Cobri; masivni branici, pragovi i prednji bull-bar, su i na ovom modelu dobili zadatak da pruze agresivniji i privlacniji izgled u cemu su i uspeli. Treba pomenuti da prednji bull-bar zadovoljava propise EU o zastiti pesaka a osim pomenutih elemenata opreme, tu su i prosireni blatobrani, izduvne cevi od nerdjajuceg celika, nove alu felne sa gumama niskog profila i drugi detalji poput hromiranih retrovizora.

 



G-Power G5

21 Dec, 2006 - 00:32 Tuning Komentari (0) comments  English

Iza ovog imena krije se zapravo BMW 535 Touring ali u dizel verziji doradjen kod firme G-Power, koja ima 20 godina iskustva u preradama bavarskih automobila. Dakle, BMW 535d sada sa 235Kw(320KS) i 680Nm umesto serijskih 200Kw(272KS) i 560Nm. Tu je i sportski podeseno ogibljenje, koje je, usput receno, spusteno za dodatnih 25 mm pa auto sa punim aerodinamickim kitom sada izgleda kao prilepljen za zemlju. Bez novih tockova se ne moze pa su sada montirani ovi od 20 inca sa gumama 245/30 ZR20 napred i 285/25 ZR20 nazad. I sta donosi skoro 50 dodatnih konja? Npr. maksimalnu brzinu od 270km/h. Ne treba zaboraviti ni upotrebu karbona iznutra na centralnoj konzoli, volanu i oplatama vrata.  



Porsche GT je i u "obicnoj" serijskoj varijanti dovoljno snazan i atraktivan auto ali kome to nije dovoljno nemacki Gemballa nudi doterani i osnazeni model. Sa atraktivnom crveno-crnom kombinacijom boja izgleda kao zivotinja spremna da napadne cak i kada miruje. Na kraju krajeva dodatak Black u imenu se i odnosi na estetki efekat crnih retrovizora, tockova, prednjeg i zadnjeg spojlera itd. Pomenuti crni tockovi su velicine 19 inca napred odnosno 20 inca nazad sa gumama 265/35 ZR19 napred i 335/30 ZR 19 nazad. Motor V10, koji kod serijskog modela iz 5733 kubika izvlaci 612KS ovde je pojacan za dodatnih 40 pa sada ima svih 652KS. Podaci o performansama nam nisu bili dostupni ali na osnovu serijske verzije cija je maksimalna brzina 330km/h i ubrzanje do 100km/h za 3,9 sekundi, sigurno su dovoljni i za one probirljive sa pocetka teksta, kojima serijski GT nije dovoljan izazov. I iznutra preovladjuje kombinacija crveno-crne koze i alkantare sa novim audio sistemom kao i dodatkom u vidu displeja na centralnoj konzoli, koji prenosi  sliku sa kamere na krovu, ciji je zadatak pracenje situacije iza automobila.



ABT GTR374

18 Dec, 2006 - 12:48 Tuning Komentari (0) comments  English

ART Tuning predstavlja jos jednu varijaciju na temu Mercedesa CLS sa imenom GTR374. Oznaka 374 se naravno odnosi na povecanu snagu 3,5 litarskog V6 motora koji sada ima tih 374KS i 510Nm. Auto sa automatskim 5-im menjacem napravljen je na osnovi serijskog CLS 350 i predstavljen je na salonu u Essenu i u naredna tri meseca bice izlozen po salonima najvecih Mercedesovih dilera u Nemackoj. Nastao je sa zeljom da objedini osobine vozila cije su karakteristike brutalna snaga i elegantan takoreci diskretan dizajn (?!). ART je svoj GTR374 doradio i aerodinamickim kitom, koji, izmedju ostalog, ukljucuje prosirene blatobrane, novi prednji spojler sa dodatnim svetlima, pragove, zadnji spojler sa difuzorom, novu masku bez Mercedesovog znaka, posebnu boju sa trkacim linijama po sredini karoserije, 4 izduvne cevi od nerdjajuceg celika, a tu su i prosireni trag tockova, napred za 70mm a pozadi za 80mm. Pri tom novo sportsko ogibljenje je spusteno za 40mm. Nazalost podaci o maksimalnoj brzini ili ubrzanjima nisu saopsteni.



ABT AS 7 R

16 Dec, 2006 - 17:14 Tuning Komentari (0) comments  English

Iza ovog imena krije se Audi Q7 doradjen i preradjen u nemackom ABT-u. Najvece su izmene ustvari na motoru mada je i spoljasnost prilicno izmenjena. Malopre pomenuti motor je V8, koji iz 4,2 zapremine sada izvlaci 500 KS terajuci ovog Audija do 260km/h uz ubrzanje do 100km/h za 5,9 sekundi. Ono slovo R u imenu, koje oznacava rec racing je time opravdano upotrebljeno. Izmene spolja se svode na uobicajene promene spojlera, pragova, izduvnih cevi, sportskog spustenog ogibljenja pa sve do novih 22 incnih tockova. Ovako taksativno nabrojani, ovi detalji ne zvuce bas nesto posebno ali je dovoljan jedan pogled na slike da se uverite kako to u ABT-u jednostavno savrseno uklapaju u celinu.



Salon u Essenu je doneo jos jednu zanimljivu kreaciju(?!) ili kic, prosudite sami. Ukoliko naravno spadate u one koji zele Bugatti mada nemate para ali ste ipak u mogucnosti da si priustite makar Bentley Continental GT, koji takodje nije jevtin. Nemacki LEW-Design sa modelom Big Bang nudi "doradu" pomenutog Bentleya posle koje bar prednji kraj vaseg automobila izgleda kao Bugatti Veyron sa svetlima Audija Q7 dok pozadi svetla lice na Ferrari 612 i novi 599. Sredjen je i motor pa sad umesto serijskih 560 razvija 650KS uz obrtni moment 750Nm umesto 650Nm. Maksimalna brzina je podignuta na 330km/h. Ogibljenje je sredio Eibach a zanimljivo dizajnirani tockovi su velicine 21 inca.




Copyright 2006-2017 by auto.blog.rs