Home Vesti Domaće tržište Video Zanimljivosti Noviteti Tuning Concepts Top secret Predstavljamo Saloni Forum Arhiva Galerija Linkovi O nama

Naravno kada se govori o vozilima legalno registrovanim za obicne puteve. Uglavnom, na stazi Nardo u Italiji u organizaciji Continentala AG i casopisa AutoBild, preradjena maloserijska verzija BMW 6 iz Ac Schnitzera sa dodatnim imenom Tension, postigla je 331,78 km na sat. To ga cini najbrzim BMW-om na svetu. Opet ponavljam, medju legalno registrovanim za voznju. To je, izmedju ostalog, postignuto pojacanjem V10 motora iz serijskog M6, sa 507 na 552KS.  Ac Schnitzer kao alternativu tom motoru nudi i 5,1 litarski sa 411KS ( serijski 367 konja ) koji postize 285 km/h. Naravno da Ac Schnitzer nije zaboravio da preradi i ogibljenje, kocnice i ostalu mehaniku da bi sve funkcionisalo odlicno kao paket.  



Reklama


PPI Audi Q7

28 Nov, 2006 - 17:04 Tuning Komentari (0) comments  English

I nemacki PPI, poznat po tjuniranju Audijevih modela, za tuning salon u Essenu sprema jedan izuzetan primerak Audija Q7 sa oznakom PS Q7. Osim neizbeznog i agresivnog  body kit-a ( posebno prednji branik sa vecim usisnicima za vazduh i 4 svetla za maglu ), doterivanja ogibljenja, najvece su promene na motorima odnosno nudi se nekoliko performance kitova za povecanje snage 4,2 V8 benzinskog motora i do 600KS. Prva mogucnost je povecanje sa serijskih 350 na 420KS a druga na vec pomenutih 600KS. Spolja, pored pomenutih aerodinamickih dodataka u koje spada i atraktivni zadnji krovni spojler, primecuju se valjci od tockova od 22 inca ( gume 295/30 ZR 22 ) i 4 ogromne lule izduvnog sistema originalno razvijenog u PPI-ju. I unutra auto je oplemenjem i to kozom, alkantarom, karbonom, aluminijumom i kevlarom.       



Da ne zaostanu za svojim konkurentima AC Schnitzerom i Hartgeom, koji su svoje prerade BMW-ove nove trojke coupe vec najavili za predstojeci susret tjunera na salonu u Essenu ( od 30. novembra) , u Hamannu su pustili u opticaj fotografije njihove trojke u coupe varijanti. Valjda u stilu da slike govore bolje od 1000 reci za sada nema detalja o preradama na motoru, ogibljenju, kocnicama i ostalom ali se podaci o tome ocekuju veoma brzo. Uostalom slike dovoljno govore.



Na slici nije Mercedesov CLS iako mozda tako izgleda, vec E klasa u karavan izvedbi preradjena u firmi Pogea racing. Ako ste jedan od onih kojima standardni izgled E klase nije dovoljan, u Pogei ce za 12000 eura promeniti celokupan prednji kraj vase mecke i jos vam izmamiti osmeh na lice. Pogea Racing ce svoj Mercedes E klase u CLS stilu predstaviti publici na predstojecem tjuning salonu u Essenu.



Nemacki Tjuner Hohenester osim Audija A4 HS650, za salon tjunera u Essenu, sprema i svoje vidjenje Audija TT. Za one nestrpljive, koji ne mogu da sacekaju fabricki nabildovan buduci TT-RS, spremljen je Hohenester TT HS350. Auto uz pomoc performance kita i 2 turbo punjaca iz serijskog 3,2 V6 motora sad izvlaci 353 KS i 485 Nm momenta uz ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96 km na sat) za 4,9 sekundi. 200 km na sat dostize u 15,9 sekundi. Pritom je maksimalna brzina 175 milja na sat (nepunih 282 km na sat ). Uz promenjeni izduvni sistem, dodati su kocioni diskovi napred od 365mm a pozadi 310mm. Spolja su izmene diskretne i svode se na felne ili BBS ili OZ od 18 ili 19 inca.



Nova zrtva prerade JDR tuninga jeste aktuelna nova Buba iz VW-a. Verzija sa imenom Goodwood ce se nuditi sa 2 motora. Prvi je 2,0 litarski FSI, koji sada razvija 250KS, a druga mogucnost je 3,2litarski V6 sa 385KS i 2 turbo punjaca. Takodje ojacani su i karoserija i kocnice, a u ponudi je i stakleni krov. Jaci motor ubrzava ovu Bubu od 0 do 60 milja na sat  (96km na sat) za 4,8 sekunde i postize 165 milja ili 265 km na sat najvece brzine. Na automobilu je nekoliko interesantnih detalja poput zadnjeg spoljera, koji se u stilu Porschea podize sa povecanjem brzine. Uz to i prednji zmigavci su sa Porschea 997 Turbo. Spoljasnji dizajn je delo Bo Zollanda iz Svedske.



Vas BMW 6 vam nije dovoljno atraktivan? Za takve firma LSD, specijalizovana za ugradnju vrata u Lamborghini stilu (otuda i naziv firme-Lamborghini Style Doors) nudi i tu mogucnost za BMW-ov coupe, koji sa vratima na otvaranje na gore zaista izgleda mnogo atraktivnije.



Reklama


Osim preradjene BMW-ove trojke coupe, za salon u Essenu, Ac Schnitzer sprema i svoju verziju coupea i roadstera BMW Z4 sa imenima ACS4 Sport Coupe i ACS4 Sport Roadster. Pored neizbeznih dodataka u vidu originalnog aerodinamickog kita, koji osim izgleda, poboljsava i opstrujavanje vazduha oko vozila, brzeg i preciznijeg menjanja brzina, ova prerada donosi i spusteno sportsko ogibljenje , jace kocnice sa prednjim diskovima od 334 mm i felne od 17, 18 ,19 ili 20 inca. I unutrasnjost je oplemenjena sa atraktivnim sportskim volanon, vecom kolicinom karbona i aluminijuma u kabini.Roadster verzija pri tom ima jos i hromirane rol barove iza sedista vozaca. Zajednicko za obe verzije, sem ne bas male pretpostavljene cene, jeste hromirana maska, odnosno okviri oko tzv.bubrega sto automobilima daje trendy retro look. Motor je 3,2 litarski redni sestak za koga u zvanicnom saopstenju nije pomenuto eventualno povecanje snage.



Porsche 911 cabrio u preradi firme 9ff  postavio je novi rekord za otvorena vozila. Auto sa 780KS postigao je rekordnu brzinu od 238 milja ili 380 km na sat, cime je i zvanicno postao najbrzi kabriolet na svetu. Koliko ce to dugo i ostati, ostaje nam da vidimo.



Na salonu u Essenu i nemacki Ac Schnitzer ce predstaviti svoju preradu BMW-ove nove trojke u coupe varijanti. Vec smo objavili jednu ekskluzivnu i nezvanicnu sliku a evo sad jos nekoliko i to zvanicnih. Osim originalnih Ac Schnitzerovih dodataka poput neizbeznih spojlera i pragova, spustenog ogibljenja, paznju privlace tockovi od 18 do 20 inca. Motor, koji se istice jeste 3,0 litarski dizel, sada u preradi ove firme razvija 265KS i 550Nm obrtnog momenta umesto serijskih 231KS i 500Nm. I ubrzanje do stotke je ispravljeno sa 6,6 na 6,1 sekundu. Ac Schnitzer ce jos ponuditi pojacane verzije modela 335d i 335i.



Prvo, firma se zove Hamann tuning i nema nikakve veze sa Hamann motorsportom, koji je poznat kao tjuner BMW-a. Drugo, doterani Peugeot 207 u ovom race look-u se zove Turbo Shadow i u preradi ove firme uz pomoc dodatnih aerodinamickih dodataka, poput prednjeg spojlera, branika, pragova i zadnjeg krovnog spojlera zaista izgleda turbo. Sve to se nadopunjuje spustenim ogibljenjem i Hamannovim felnama. Motori u Hamannu, tacnije dizelasi HDI, uz pomoc chip tuninga, razvijaju do 27KS vise zavisno od verzije. 



Ljude iz Brabusa je ocigledno tesko zadovoljiti. Navodno, nakon sto je u junu na stazi Nardo njihov model Rocket S V12 sa 730KS ( napravljen na osnovi Mercedesa CLS) postavio svetski rekord za serijske limuzine, inzenjeri nisu bili uvereni da je to krajnji domet njihove limuzine pa su opet izasli na stazu i oborili sopstveni rekord. Umesto 362,4 km na sat, sada su postigli 365,7 km na sat.



Ovaj Mercedesov model je zbog svoje velicine, luksuzne unutrasnjosti za 6 putnika, integralnog pogona i dizajna sam po sebi pojava, a tek kada ga u ruke uzme tjuner Kleemann... Rezultat je na slici. Osim originalnih Kleemannovih felni od 18 do 20 inca, najvece su razlike u motorima. Model R500 sada razvija 455KS i 585 Nm obrtnog momenta, a do kraja godine bice spremna preradjena manja varijanta R350 sa V6 motorom ( oba benzinci). Dizelas R 320CDI ce uz pomoc Kleemanna iz V6 motora sada izvlaciti 35KS i 80 Nm vise.



Tjuner Hohenester na salonu u Essenu predstavlja vizuelno diskretno doterani Audi A4 sa imenom HS650 Nardo. Ali te sitne spoljasnje korekcije su samo varka. Ispod haube se nalazi motor V6 sa 2 turbo punjaca i , kao sto ime kaze, 650KS i 720Nm obrtnog momenta. Najvaznije, maksimalna brzina iznosi tacno 343,9 km na sat. Od 0 do 100 ubrzava za 3,4 , do 200 za 10,3 a do 300 na sat za 29,8 sekundi. Pri tome jos zadovoljava euroIV norme o zagadjenju sredine.



Ono D oznacava dizel motor, a u Hamannovoj verziji razvija 350KS i 660Nm obrtnog momenta. Nemacki tjuner je ovim modelom preradio motor, koji se, ne bez razloga, smatra za jedan od najboljih BMW-ovih dizelasa. A tek performanse : 276 km na sat i ubrzanje 0 do 100 za samo 5,8 sekundi. Ponavljam; ovo je dizel. Da bi i vizuelno naglasio o cemu se to ovde radi, Hamman je ugradio ceo aerodinamicki M paket, koji ukljucuje prednji i zadnji spojler, pragove i 20-incne felne uz spusteno ogibljenje.



Nemacki tjuner Brabus predstavlja, na tuning show-u u Essenu krajem meseca, svoj predlog policijskog vozila za nemacke autoputeve, na kojima nema ogranicenja brzine. Auto je napravljen na osnovi Brabusovog modela CLS Rocket sa 730 KS, koji drzi rekord najbrze limuzine na svetu sa maksimumom od 362,4 km na sat. Policijska verzija ubrzava od 0-100 za 4 sekunde a od 0-200 km na sat za 10,5 sekundi.



Auto godine u Evropi za 2007. Ford S-MAX vec dozivljava prerade. Tako su u nemackoj tjuning firmi Loder1899 bili aktivni, pa su pored Aston Martina V8, sredili i ovaj Fordov miniven sa sedam sedista. Zbog dodatnog aerodinamickog paketa od karbon fibera (spojleri, pragovi), novog sportskog izduvnog sistema sa duplim zavrsetkom i spustenog ogibljenja za 35 mm, ova je verzija vizuelno atraktivnija, a od standardnog S-MAX-a razlikuje se i po povecanoj snazi motora. Loder1899 naime nudi paket za povecanje snage kako za 1,8 i 2,0 litarske TDCi dizelase (prvi ima 25, a drugi 30 konja vise) tako i za benzinski motor od 2,5 litre, koji umesto serijskih 220KS, sada izvlaci 270KS. Uz doplatu se nude i atraktivniji tockovi od 18 do 20 inca (cene startuju od 475 evra za tockove od 18 inca).

 



Bavarska kompanija sa cudnim imenom Loder1899, predstavila je svoj paket za poboljsanje performansi i upravljivosti za, ionako potentni, Aston Martin V8 Vantage. Izmenjen je i izduvni sistem pa sada ova azdaja iz 4,3 litarskog motora V8 izvlaci 405KS pri 7000 obrtaja dok maksimalni obrtni moment iznosi 410Nm. Auto tezine 1570kg ubrzava za 4,9 sekundi do stotke i postize 280 km na sat. Estetski, najvise privlace paznju tockovi od 20 inca dok su opcija felne od 21 inca.



Jos jedan primer odlicne prerade odlicnog automobila. I Hartge nudi svoju viziju najnovije Bmw-ove trojke za one kojima serijska varijanta nije dovoljna. Uz neizbezni aerodinamicki kit i spusteno ogibljenje paznju privlace valjci od tockova od 20 inca. I motor umesto serijskih 306KS, koje razvija iz trolitarskog sestocilindrasa sa 2 turbopunjaca, ovde ima svih 350KS. 



bmw3

Nemacki tjuner BMW-a vec je uradio svoje vidjenje najnovije coupe varijante BMW-ove trojke, izmenivsi izgled drukcijim spojlerima, pragovima, branicima i spustenim ogibljenjem kao i izmenama na motoru pa ova verzija izgleda jos atraktivnije i od inace atraktivne serijske varijante.




Copyright 2006-2017 by auto.blog.rs