Home Vesti Domaće tržište Video Zanimljivosti Noviteti Tuning Concepts Top secret Predstavljamo Saloni Forum Arhiva Galerija Linkovi O nama

Nemački tjuner Nothelle je od običnog Audija TT napravio pravu krvoločnu zver, koja sa svojih 520KS bez problema može da stane rame uz rame sa raznim modelima Porschea ili bratskim Audijem R8 (ovaj poslednji ima 420KS). Sa dva turbo punjača, Nothelle je pojačao serijski 3,2 litarski V6 motor sa 250 na pomenutih 520 konja i obrtni moment sa 320 na 635Nm, dok maksimalna brzina sada iznosi čitavih 308 km/h (Audi R8 - 301 km/h). Zanimljivo da nemački tjuner nije objavio i podatak o ubrzanju do 100 km/h. Da bi i vizuelno naglasio promene na motoru, Nothelle je na ovaj Audi dodao i svoj aero body kit, koji uključuje nove branike (napred sa integrisanim spojlerom i par dodatnih otvora za vazduh a pozadi sa dve izduvne cevi i natpisom firme), izražajnije pragove, spojler na poklopcu prtljažnika (koji se nastavlja i na zadnja svetla), nove točkove od 19 ili 20 inča (gume 255/30-20) i za 25 mm spušteno ogibljenje. Ovu preradu (košta 29.500 evra) Nothelle inače obavlja i na Coupe i na Roadster verziji TT-a. Međutim, tu još nije kraj jer Nothelle pojačao snagu i Audiju TT sa 2,0 TFSI motorom, koji umesto serijskih 200, posle njihove obrade raspolaže sa 330KS.

 



Reklama


Evo još jedne prerade Mercedesa CLS u režiji tjuning kuće ASMA. Ovoga puta radi se o zaista ekstravagantnoj obradi ovog coupe modela sa 4 vrata. Novi Shark II body kit za poboljšanje izgleda eksterijera možda i deluje pomalo nestvarno (kao iz nekog SF filma) ali i izuzetno efikasno stavlja do znanja o čemu se to ovde radi. Prvo naravno upada u oči ogromna prednja maska sa tačno 10 hromiranih i horizontalno poređanih lajsni. To ipak nije dovoljno, pa su dodati novi prednji branik, blatobrani sa otvorima za vazduh, širi pragovi i novi zadnji branik ispod koga se nalaze 4 pravougaone izduvne cevi. Ni tu nije kraj pa ASMA za ovaj Mercedes CLS, osim posebnog modula za jednostavno spuštanje automobila za 35 mm, nudi i zaista široku paletu 20-inčnih točkova sa 8 ili više krakova i to u srebrnoj ili crnoj boji (gume su širine 255 mm napred odnosno 285 mm nazad). ASMA za kasnije najavljuje i komplet novih opruga i amortizera kao i sportsko, još tvrđe podešeno ogibljenje.




Za samo 2045 evra i vaš Passat može da izgleda ovako opako i monstruozno kao na slici. Nemački tjuner Pro Street za tu sumu naime nudi aero body kit "xtr-racing line", koji sadrži ogromnu (ali stvarno ogromnu) prednju masku a la Audi A8, nove branike i spojlere, veće pragove, proširenja blatobrana, atraktivnije točkove zanimljivog dizajna i zadnje krilo na poklopcu prtljažnika.



Tjunerska kuća Edo Competition je pre nekoliko dana izazvala pažnju njihovom obradom Lamborghinija Murcielago LP640, ali to nije jedini superautomobil, koji stiže iz ove kompanije. Tako je 6-cilindrični bokser motor u najnovijem Porscheu 911 Turbo (fabrička oznaka 997) pojačan sa 353kW/480KS i 620Nm na ukupno 404kW/550KS (pri 6000 obrt./min.) i 790Nm obrtnog momenta, koji je na raspolaganju u rasponu od 2100 do 4900 obrt./min. Samim tim i performanse su poboljšane. Maksimalna brzina Edo Competition Porschea 997 Shark iznosi 338 km/h (serijski model 310 km/h) a ubrzanje do 100 km/h traje 3,5 sekundi. To nije sve što je promenjeno na ovom Porscheu. Novo je Edo-KW ogibljenje, sportski izduvni sistem (sada sa 4 završetka i to od nerđajućeg čelika), nov je prednji spojler kao i pojačani kočioni sistem dok je unutrašnjost obogaćena kožnim Recaro sedištima i alu pedalama. 




Tjuner Giacuzzo (poznat, pre svega, po obradama Renaulta i Nissana ali dorađuje i Hondu, Mitsubishi, Suzuki, Kiju i Daciu), obogatio je svoju ponudu novim aero body paketom za najsnažniji serijski Renault Clio, model Clio Sport sa 197KS. Osim spuštenog ogibljenja za 20 mm, Giacuzzo je Clio opremio aerodinamičkim paketom za još agresivniji i opakiji izgled, koji sadrži nove spojlere za prednji i zadnji branik, drugačije pragove, zadnji krovni spojler, 18-inčne točkove sa gumama 225/35R18 i četiri završetka izduvnog sistema (serijski model ima dva). Motor nije diran, pa 2,0 litarski agregat razvija i dalje 145kW/197KS i 215Nm, što mu omogućava maksimalnu brzinu od 215 km/h i ubrzanje do stotke za 6,9 sekundi.

 



Inženjeri tjunerske kuće Edo Competition uspeli su da dobiju dodatnih 23KS iz 6,5 litarskog V12 motora, koji pokreće serijski Lamborghini Murcielago LP640. To u praksi sada znači 488 kW/663KS pri 7800 obrt./min. i 675Nm (umesto 660Nm) pri 5600 obrt./min. Maksimalna brzina je skočila na 348 km/h (serijski model 338 km/h). Osim dorade motora (reprogramirana elektronska kontrolna jedinica, visokoprotočni filteri za vazduh, novi katalizatori), Murcielago LP640 u obradi Edo Competitiona dobija i specijalno dizajnirano zadnje krilo, koje može da se podešava i završetak izduvne cevi od nerđajućeg čelika. Unutrašnjost je bogatija za kameru, koja olakšava vožnju unazad, sistem za nadgledanje pritiska u gumama i aplikacije od karbon fibera. Za one željne individualizacije, Edo Competition kao opciju nudi i posebne boje za karoseriju i točkove i unikatni interijer.  




9ff, tjuner iz nemačkog Dortmunda, doradio je još jedan Porsche. Ovog puta model 911 Turbo, koji posle tretmana u 9ff-u dobija ime TRC 91 i razvija 910KS i 910Nm obrtnog momenta, ubrzava do 100 km/h za 3,10 sekundi i postiže maksimalnu brzinu od 392 km/h !! To ga, bez ikakve sumnje, svrstava u grupu najbržih i najsnažnijih sportskih automobila, legalno registrovanih za običan saobraćaj (naravno ako se vožnja ovakvim bolidom uopšte može nazvati običnom !). Ovaj motor sa 910KS je rezervisan doduše samo za 911 coupe dok kabrio varijanta (na slikama) ipak ima nešto "slabiju" verziju ovog agregata (sa 780KS) pa razvija maksimalnu brzinu od 381 km/h ali ga to i dalje čini najbržim kabrioletom na svetu. Porscheov 3,6 litarski bi-turbo boxer motor je modifikovan ugradnjom dva specijalna turbo-punjača, sportskim filterom za vazduh, modifikovanim glavama cilindara, reprogramiranom kontrolnom jedinicom motora i izduvnim sistemom od nerđajućeg čelika. Povećana je i zapremina motora i to na 4,0 litra. 9ff je dodao i novi prednji spojler, pragove, redizajnirano zadnje krilo, aerodinamičke i istovremeno elegantne retrovizore, nekoliko vrlo diskretnih otvora za vazduh, poklopac prtljažnika od karbona (težina ovog 9ff Porschea smanjena je na 1300 kg), 20-inčne točkove i ojačani kočioni sistem. Rezultat vidite na slikama...




Reklama


Nemački tjuner Breyton je ponudio kompletan tjuning paket za aktuelnu BMW-ovu seriju 3 ali sa dizel motorom. Za doterivanje spoljašnjosti Breyton je predvideo nove spojlere i za prednji i za zadnji branik, veće pragove i hromirani završetak izduvne cevi. I ogibljenje je sniženo (od 30 do 50 mm) dok novi stajling eksterijera zaključuju 20-inčni alu točkovi sa gumama dimenzija 235/30 ZR 20 napred i 295/25 ZR 20 nazad. Da ne ostane samo na spoljašnjosti, i unutrašnjost je oplemenjena kožom, alkantarom i detaljima prekrivenim karbonom. Ipak, više od doteranog spoljašnjeg i unutrašnjeg izgleda, pažnju privlači povećanje snage 2,0 litarskog dizel agregata, koji umesto serijskih 120kW/163KS sada raspolaže sa 145kW/197KS pri 4000 obrt./min. I maksimalni obrtni moment je skočio za 50Nm pa iznosi 390Nm pri 2000 obrt./min. Sa jačim motorom, Breyton BMW 320d postiže 100 km/h za 7,6 sekundi (0,7 sekundi bolje od serijske verzije) i maksimalnih 235 km/h umesto 225 km/h kod fabričkog modela.  



U subotu 07. jula, po prvi put u srcu Šumadije, Kragujevcu, održaće se 15. Tuning Styling Show. Na parking prostoru fabrike Zastava ispred ambulante biće priređene Drift trke i takmičenje u Stylingu i Burn Out-u. Program će upotpuniti poznati DJ-evi i gosti iznenađenja. Izbor za Miss manifestacije i najatraktivnije dens igračice su već deo standardnog programa a pored njih očekujte i performanse sa kvadovima (motorciklima na četiri točka). Za sve informacije kontakt telefon je : 064/11-999-89. Obezbeđen je prostor za prezentacije auto klubova. Svi zainteresovani koji bi se klupski prezentovali, mogu se javiti na navedeni broj telefona.

Izvor : tuning.co.yu



Startech (filijala poznatijeg Brabusa) je upravo ponudio svoj novi stajling kit za ulepšavanje aktuelnih Jeepovih modela Wrangler i Wrangler Unlimited (ovaj poslednji ima duže međuosovinsko rastojanje i 4 vrata). Za početak je u ponudi samo paket za estetsko ulepšavanje ovih modela dok se za kasnije najavljuju i promene na motorima i izduvnom sistemu. Što se novog stajling paketa tiče, prvo što upada u oči jesu polirane petokrake, 20-inčne Monostar felne sa gumama dimenzija 285/50 R 20. Spoljašnjost je oplemenjena i sa novim atraktivnijim pragovima od nerđajućeg čelika a poklopac rezervnog točka okružuje prsten visokog sjaja, takođe napravljen od nerđajućeg čelika. Sve to u kombinaciji sa crnom bojom karoserije (karakterističnoj za Startech) i zatamnjenim staklima, daje atraktivan pa i ekskluzivan izgled ovoj američkoj automobilskoj legendi. Unutrašnji ambijent je je doteran, između ostalog, Startechovim novim sportskim upravljačem i ekskluzivnom Mastik kožom. Startechovi inženjeri trenutno razvijaju i SD 4T tjuning modul za povećanje snage 2,8 litarskog turbo-dizel motora, koji serijski raspolaže sa 130kW/177KS i 400Nm. Istovremeno Startech razvija i novi sportski izduvni sistem (napravljen takođe od nerđajućeg čelika) sa po jednim hromiranim zavšetkom izduvne cevi na levoj i desnoj strani automobila.



Osim tjuning kompanije Cobra Techology & Lifestyle, novu Opelovu Antaru nedavno je preradio i nemački Irmscher, koji je ionako specijalista za modele ovog nemačkog proizvođača pa je red da i Antara dobije atraktivniji spoljašnji izgled u realizaciji ove firme. Cilj je bio naglasiti i pojačati sportski i dinamični izgled novog Opelovog SUV modela a to je postignuto elementima poput novih sportskih branika (sa aluminijumskim zaštitnim dodacima), aluminjumskim pragovima, izraženijim zadnjim krovnim spojlerom, 30 mm nižim ogibljenjem, točkovima od 20 inča, izduvnim sistemom sa 4 izduvne cevi za bolji izgled i zvuk, i detaljem u vidu originalne Irmscherove maske hladnjaka. A one atraktivne škrge na prednjim blatobranima (već fabrički postavljene) samo zaokružuju moćniji i privlačniji nastup ovakve Antare. I unutrašnjost je dobila sportski i individualniji pečat zahvaljujući, između ostalog, obilatoj upotrebi aluminijuma gde god su u Irmscheru smatrali za zgodno da ga upotrebe.  




Novi Nissanov (polu)SUV model Qashqai, osim odličnih prodajnih rezultata kod kupaca, privlači pažnju i brojnih tjunera. Najnoviji stajling paket stiže iz tjuning kuće Giacuzzo, koji je inače poznat i po estetskim doterivanjima automobila francuskog Renaulta. Cilj obrade je naravno bio dobiti atraktivniji i sportskiji izgled ovog modela a koliko su u tome uspeli, možeti i sami da zaključite. Najuočljiviji novi detalji su točkovi od 20 inča sa gumama dimenzija 245/35R20, ogibljenje spušteno za 35 mm (zbog čega je auto ne samo niži već i dinamičnijeg izgleda) a tu je i novi izduvni sistem sa 4 izduvne cevi za bolji vizuelni i akustički doživljaj.



Lumma BMW M3

16 Jun, 2007 - 01:37 Tuning Komentari (0) comments  English

Iako prodaja serijskog BMW-a M3 još nije ni počela, pojedini tjuneri već najavljuju "doterivanje" ovog modela za sve one, kojima standardni model ili nije dovoljno dizajnerski atraktivan ili im je nedovoljno snažan. Ako ste se prepoznali, ostatak ovog teksta je namenjen Vama. Tjuning kuća Lumma je nadaleko poznata po svojim (blago rečeno) spektakularnim preradama automobila bavarskog proizvođača, a posebno mesto među tim doterivanjima (ili preterivanjima, kako hoćete) zauzima Lumma CLR 600 i CLR 500 RS. Sada najavljuju obradu novog BMW-a M3. U ovom trenutku su dostupni samo ovi renderinzi, koji pokazuju interesantan i agresivan aero body kit, koji su u Lummi namenili najnovijem izdanku sportske M3 loze. Prvi utisak ? Ekstremno i ultimativno, iz kog god ugla da gledate na ovu bombu na točkovima. Da krenemo od novih branika. Ogromni otvori za vazduh (poput otvorenih usta neke krvi željne nemani) i izuzetno agresivan dizajn prednjih branika, četiri izduvne cevi integrisane u novi zadnji branik sa difuzorom, jednostavno ne trebaju nikakav dodatni komentar; izgled dovoljno govori sam za sebe. Idemo dalje. Novi su i poklopac motora i poklopac prtljažnika, oba napravljena od superlaganih materijala karbona i kevlara (prednja hauba ima i dodatne otvore za vazduh dok je u poklopac prtljažnika integrisan još i veliki spojler). Nikako ne treba prevideti i nove bočne suknjice sa otvorima za vazduh, zadnji krovni spojler kao i "trepavice" na prednjim i na zadnjim svetlima i spušteno sportsko ogibljenje. Promenjen spoljašnji izgled zaokružuju novi 20-inčni točkovi crne boje, koji  zajedno sa takođe crnim retrovizorima, čine idealni vizuelni kontrast beloj boji karoserije. Ipak, Lumma za sada ne otkriva nikakve podatke o promenama na 4,0 litarskom V8 motoru (serijski 420KS) ali imajući u vidu monstrume Lumma CLR 600 i CLR 500 RS, ne treba brinuti da će se i taj deo posla odraditi kako treba, na veliko zadovoljstvo svih Vas, kojima serijski M3 neće biti dovoljan.




Novi Opelov SUV model Antara (čija je prodaja nedavno počela i u Srbiji), već je prošao ekskluzivni "hrom" tretman kod firme Cobra Technology & Lifestyle. Elegantno stilizovani Cobrini hromirani elementi (bul bar i pragovi, sve od nerđajućeg čelika i sa visokom sjajem) ovoj Antari daju daleko napadniji i dinamičniji izgled u odnosu na standardni model. Prednji bul bar (cevi prečnika 60 mm) je naravno prošao obavezne crash testove i zadovoljava sve propise EU vezane za bezbednost pešaka. Drugi detalj su novi pragovi, koji osim estetske, imaju i praktičnu funkciju jer olakšavaju ulazak u automobil. Sportski izgled ove Antare upotpunjuju 18-inčni alu točkovi Cobra Sahara 8Jx18. Za sve ove elemente, Cobra Technology & Lifestyle daje i garanciju u trajanju od 24 meseca bez ograničenja kilometraže.



Najnoviji proizvod nemačke tjuning kuće Arden jeste ovaj Range Rover Sport ali sa 3,6 litarskim turbo-dizel V8 agregatom, i to pojačanim, koji sada razvija 232kW/315KS što je za 43 konja više u odnosu na fabrički motor (200kW/272KS). Maksimalni obrtni moment je takođe porastao i sada iznosi odličnih 700Nm (standardno 640Nm). Modifikacije na motoru su naravno zaslužne za poboljšanje performansi ali je istovremeno smanjena i potrošnja ovog britanskog aristokrate. Arden se potrudio da i vizuelno naglasi promene ispod haube pa ovaj Range Rover Sport ima nove prednje i zadnje spojlere (napred sa integrisanim dodatnim svetlima), hromirane pragove, nove točkove i sportski izduvni sistem sa 4 izduvne cevi, koje se brinu za odličan akustički i estetski doživljaj. Inače, Arden već 30 godina dorađuje ekskluzivne britanske automobile poput Jaguara i Land Rovera, koji posle njegove obrade postaju još ekskluzivniji i atraktivniji.



Najnovija kreacija nemačkog tjunera MTM (Motoren-Technik-Mayer) jeste ovaj Audi RS4 Clubsport sa zdravih 535 konja ispod poklopca motora. Odmah da kažemo da cena prerade standardnog Audija RS4 sa 4,2 litarskim V8 motorom od 420KS, u ovakav projektil na točkovima, iznosi 20.000 evra. Zašto projektil ? Dovoljno je pomenuti ubrzanje do 100 km/h za 3,9 sekundi, do 200 km/h za 11,3 sekunde i maksimalnu brzinu od 320 km/h pa da sve bude jasno i bez dodatnih pojašnjenja (serijski model 250 km/h i 4,8 sekundi ubrzanja do stotke). Ipak, da kažemo da je to postignuto ugradnjom novog superchargera (švedski Lysholm Technologies Twin Screw Compressor) kao i strogom dijetom (između ostalog hauba, na kojoj su dodatni prorezi za vazduh, je od karbon fibera). Auto je lakši odnosu na fabrički (sada 1660 kg) mada je dodata sigurnosna oprema i veće kočnice. Ostale promene uključuju novo sportsko ogibljenje (testirano na Hokenhajmu i Nirburgringu) i novi izduvni sistem. Pogon je naravno integralni Quattro, trag točkova je nešto širi (točkovi od 19 inča, gume Michelin Pilot Sport 265/30) dok je menjač manuelni sa 6 stepeni prenosa. Pritom, biće izrađeno samo nekoliko primeraka ovakvog RS4 pa je ekskluzivnost zagarantovana. 




Posle nedavne obrade Fiata Grande Punto od strane tjuning kuće Carzone Specials, iz iste firme stiže i novi aero body kit za još jedan automobil iz iste klase - uspešni Peugeot 207. Aerodinamički paket, nazvan Stream, podrazumeva novi prednji i zadnji branik agresivnijeg izgleda i sa integrisanim spojlerima, moćnije pragove (zbog kojih auto optički izgleda niži nego što u stvari jeste) i hromirane felne od 17 inča sa gumama dimenzija 215/40. Naravno, kao i kod svakog ozbiljnijeg tjuninga, znak proizvođača, u ovom slučaju Peugeota, skinut je sa prednjeg kraja automobila.




Wald International je japanski tjuner specijalizovan za doterivanje ekskluzivnih evropskih automobila poput BMW-a serije 7, Bentley-a GT ili Mercedesa S klase. Izgleda da su se u Waldu konačno setili da i u Japanu imaju dovoljno atraktivnu limuzinu najviše klase, koja zaslužuje da se doradi. Naravno, radi se o Lexusu LS460, koji u Waldovoj obradi nosi naziv SF4GK. Japanci su Lexusu LS460 dodali prilično uzdržani aero body kit (novi branici, suknjice sa strane i jedinstveni spojleri napred i nazad) kao i izuzetne Waldove Portofino alu točkove od 20 ili 22 inča. Maska hladnjaka je ofarbana u boju karoserije, u kojoj je i logo Lexusa i koji je Wald zadržao, za razliku od nekih drugih tjunera, koji skidaju znak proizvođača. Ostale promene uključuju manje doterivanje 4,6 litarskog V8 motora (serijski 380KS, 250 km/h, ubrzanje do stotke za 5,7 sekundi) i novi sportski kočioni sistem. Unutrašnjost je bogatija za sportski upravljač, elemente od karbon fibera i originalne Waldove patosnice. 




Ima ljudi kojima ni AMG verzije Mercedesa nisu dovoljno snažne i prestižne pa je takvima nemački Brabus ponudio svoj B63 S tjuning paket za sve Mercedes 63 AMG modele. Drugim rečima, povećanje snage na 404kW/550KS i 650Nm za sve AMG automobile, koji imaju ugrađen 6,2 litarski V8 motor. Na primeru Mercedesa CLS 63 AMG vidi se efekat ovog Brabusovog paketa. Naime, CLS 63 AMG sada sa 550 konja (umesto 514KS) do 100 km/h ubrzava za 4,3 sekunde i postiže maksimalnih 330 km/h dok standardni AMG CLS 63 stotku dostiže za 4,5 sekundi i (limitiranih) 250 km/h. Ukratko, vrednosti dostojne pravog super-sportskog automobila. Brabusov sportski paket podrazumeva reprogramiranje elektronike motora, ubacivanje novog sportskog filtera za vazduh i novog sportskog izduvnog sistema. Ipak, ovaj tjunirani V8 motor i dalje zadovoljava Euro4 standarde. Kao što smo rekli, Brabusov B63 S paket je namenjen svim Mercedes 63 AMG modelima pa tako Mercedes ML63, zahvaljujući povećanju snage na 550KS, 100 km/h postiže za 4,9 sekundi uz maksimalnu brzinu od 275 km/h. Naravno promene su doživeli i ogibljenje, kočnice, točkovi i gume. U zavisnosti od modela, Brabus kupcima nudi točkove veličine do 23 inča odnosno gume dimenzija do 315/25R 23. Za poboljšanje već ionako izuzetnih voznih karakteristika AMG-ovih modela, Brabus je ogibljenje približio tlu za dodatnih 20 mm. Kod kočnica nema kompromisa pa Brabusov kočioni sistem podrazumeva diskove prečnika 380 x 36 mm napred i 355 x 28 mm na zadnjoj osovini. Ovde i napomena da Brabus za sve Mercedes 63 AMG modele, kao opciju nudi i ugradnju keramičkih diskova. U Brabusu unutrašnjost AMG 63 modela oplemenjuju kožom, alkantarom, ergonomski oblikovanim sportskim upravljačem, aplikacijama od karbon fibera kao i pločicama sa Brabus značkom i zanimljivim detaljem u vidu brzinomera, izgraviranog na 360 km/h.     



Tokom proteklog vikenda (2.-3. jun) na belgijskoj stazi Spa-Francorchamps, britanska tjunerska kuća Autodelta, predstavila je doteranu verziju svog već ionako potentnog modela 147 GTA AM 3,7 Super, napravljenog na bazi standardne Alfe 147 GTA. Događaj još više dobija na značaju kada se zna da ove godine Autodelta slavi i 20-godišnjicu postojanja. Za te dve decenije, Autodelta se pretvorila u vodeći inženjerski centar za razvoj ultimativnih sportskih mašina, baziranih na modelima Alfa Romea. Uglavnom, u Belgiji je Autodelta zvanično promovisala novo remek delo - brutalnu  Alfu 147 GTA AM 3,7 Super sa svih 422 konja ! (dosadašnji istoimeni model je razvijao okruglo 400KS dok serijska Alfa 147 GTA ima 250KS). Zapremina Alfinog 3,2 litarskog V6 motora je povećana na 3750 kubika, dodat je Rotrex-ov kompresor sa pritiskom od 0,75 bara i još nekoliko izmena i dobijeno je 422KS pri 7000 obrt./min. i 520Nm obrtnog momenta (serijski model tačno 300Nm). Autodeltin tim inženjera je u proteklih 6 meseci testirao novi automobil na Silverstonu, Donington Parku i Nurburgringu pa ne iznenađuje činjenica da se ova Alfa, bez obzira na veliku snagu i performanse, i dalje lako vozi, kao najobičniji auto za svaki dan. Budući da i ova Alfa ima pogon samo na prednim točkovima, bile su neophodne izmene na ogibljenju. Osim kraćih opruga, na novo podešene geometrije točkova i novog anti-roll bara, u Autodelti su dodali i njihov samozatvarajući diferencijal kao i novi aerodinamički zadnji spojler.  




Copyright 2006-2017 by auto.blog.rs