Home Vesti Domaće tržište Video Zanimljivosti Noviteti Tuning Concepts Top secret Predstavljamo Saloni Forum Arhiva Galerija Linkovi O nama

Posle obrade novog VW Touarega od strane tjunera ABT, stiže brz i ubedljiv odgovor specijaliste za tjuning VW modela, nemačke firme JE DESIGN. Naime, JE DESIGN povećava snagu Touaregovih motora pa tako 2,5 litarski TDI motor umesto serijskih 128kW/174KS raspolaže snagom od 152kW/206KS. Naravno i maksimalni obrtni momenat je viši pa sada kod ovog modela iznosi 460Nm. Ali to je tek početak... Touareg sa V10 TDI motorom od 5,0 litra zapremine (serijski 230kW/313KS) dobija dodatnih 29kW/39KS odnosno ovaj Touareg se diči sa ponosnih 259kW/352KS i masivnim obrtnim momentom od 855Nm umesto standardnih 750Nm. Tu je i 3,0 litarski V6 TDI (serijski 165kW/225KS) kome JE DESIGN diže snagu za 45kW/61KS i 50Nm (sada 210kW/286KS i 550Nm). Ovaj poslednji Touareg postiže 207 km/h maksimalne brzine dok mu do stotke treba 8,9 sekundi (serijski model 201 km/h i 9,9 sekundi ubrzanja). Toliko o motorima a sada da vidimo čime ovaj Touareg zaslužuje nadimak bela ajkula. Pre svega, svojim moćnim i dinamičnim izgledom, koji je "posledica" obimnog i agresivnog aero body paketa. Body kit sadrži novi prednji spojler sa dodatnim svetlima, komplet novih pragova sa usisnicima za vazduh (zbog kojih auto izgleda niži nego što jeste) i novi zadnji spojler. Naravno, bela boja se fantastično uklapa u ove dodatne elemente pa Touareg izgleda opasno kao ajkula u napadu čak i kada stoji. Još nije kraj ! Tu su i spušteno gibljenje za 35 mm i novi sportski izduvni sistem sa 4 izduvne cevi (po dve na svakom ćošku automobila i prečnika 84 mm). Vrhunac svega su 22-inčni točkovi sa gumama 295/30 R 22. A za kraj i informacija da JE DESIGN sprema još spektakularniji WIDE BODY kit za još opakiji izgled novog Touarega.

 



Reklama


BMW je predstavio sportski M paket namenjen modelu X5 i to je prvi put da je bavarski proizvođač ovakav sportski kit ponudio na jednom svom SUV automobilu odnosno SAV kako BMW naziva ovu klasu. M Sport Pack praktično znači estetsko doterivanje spolja i iznutra i sportski podešeno ogibljenje. Spolja, paket podrazumeva doterane branike i to potpuno u boji karoserije (uključujući i delove oko svetala za maglu), proširenja blatobrana, nove pragove i točkove od 19 ili 20 inča, jedinstvenog dizajna. Kabina je oplemenjena sportskim kožnim sedištima, M volanom (takođe kožnim), aluminijumskim aplikacijama i M značkama. Cene se za M Sport Pack u Nemačkoj kreću u rasponu od 4840 do 6350 evra, zavisno od verzije. 




Posle VW Golfa R32 sa 575KS i VW Bube sa 472KS, iz tjuning kuće HPA Motorsports stiže i obrada Audijevog TT modela po imenu FT-550 Twin Turbo. Osim narandžaste boje, kakvu koristi i Lamborghini Gallardo, HPA Audi TT ima još jedan Lamborghinijev "detalj" i to vrata firme LSD, koja se otvaraju u vis i koja ovaj Audi još više približavaju italijanskom superautomobilu. Ipak, HPA Audi TT  raspolaže sa svih 550KS dok Lamborghini Gallardo u standardnoj verziji ima 520, a u nedavno predstavljenoj Superleggera verziji 530 konja. Snaga serijskog Audijevog 3,2 litarskog V6 motora je sa 250KS, uz pomoć dva Garrett-ova turbo punjača i novih interkulera, povećana na pomenutih 550konja pa HPA Audi TT stiže do 100 km/h za 3,5 sekundi dok Lamborghini Gallardu sa 520KS za to treba 4 sekunde a onom sa 530 konja tačno 3,8 sekundi ! HPA je spolja dodao još 19 inčne BBS felne sa Dunlop gumama i sportski izduvni sistem sa duplim završetkom izduvne cevi. Ono što se ne vidi na prvi pogled jesu jače i veće kočnice sa diskovima 365 x 34 mm napred i 335 x 22 mm pozadi kao i KW sportsko ogibljenje. Pogon je naravno integralni Quattro a menjač je DSG sa duplim kvačilom. U informaciji se ne pominje maksimalna brzina ovog Audija. 



Drugim rečima, radi se o BMW-u serije 3 u CC varijanti (Coupe-Cabrio) sa bi-turbo motorom od 306KS, koji je prošao estetsku doradu nemačke tjuning kuće AC Schnitzer. Mnogima je i serijski izgled pomenute "Trojke" sa metalnim sklopivim krovom sasvim zadovoljavajući ali ima mnogo onih, koji ipak žele da svoj primerak izdvoje iz mase sličnih a takvima u AC Shnitzeru itekako znaju da udovolje. Ukratko, AC Schnitzer je za agresivniji (i skuplji) izgled "Trojke" CC predvideo nov aero body kit, koji sadrži agresivnije branike sa velikim otvorima za vazduh i integrisanim spojlerima, atraktivnije suknjice sa strane, sportski izduvni sistem sa četiri izduvne cevi (za moćniji akustički doživljaj) i nove točkove jedinstvenog AC Schnitzer dizajna, veličine 19 (225/35R19 napred i 255/30R19 nazad) i 20 inča sa gumama dimenzija 245/30R20 napred odnosno 295/25R20 nazad. Bi-turbo motor od 225kW/306KS nije diran pa ovaj BMW postiže 250 km/h dok ubrzanje do stotke iznosi 5,5 sekundi. Ipak, iz AC Schnitzera najavljuju da već rade na razvoju sportskog paketa za povećanje snage ovog motora kao i na novom sportskom ogibljenju, koji se već uveliko testira na stazi Nurburgring. Ni tu nije kraj. Uskoro će AC Schnitzer ponuditi i paket za povećanje snage dizel modela 335d (standardno ima 286KS) dok je već u ponudi Power-Plus paket, koji snagu 3,0 litarskog dizel agregata podiže sa serijskih 170kW/231KS na 195kW/265KS.

 



Još jedna obrada Ferrarija od strane nemačkog Hamanna. Ovoga puta na red je došao F430 Spider, dakle kabriolet verzija najmanjeg Ferrarija. Ono što smo napisali prošle nedelje za Hamann Ferrari F430 Black Miracle, može se napisati i za F430 Spider jer je i F430 Spider dobio povećanje snage za skoro 50KS (umesto 360kW/490KS sada 396kW/538KS) i novi aerodinamički kit za atraktivniji izgled i poboljšanje voznih osobina. I u slučaju Spidera, aero body dodaci podrazumevaju novi prednji spojler, suknjice sa strane, krilo pozadi i zadnji difuzor (sve u crnoj boji i od karbona ili fiberglasa) kao i 20-inčne alu felne (gume 235/30-20 napred i 325/25-20 pozadi). Paket sadrži i novi set opruga, koje se brinu kako za nižu siluetu, tako i za veću agilnost u vožnji. 




Ako tražite način kako da vaš novi Fiat Grande Punto izdvojite iz mase, onda tjuning firma Carzone Specials ima pravo rešenje za vas. Ovako može da izgleda i vaš Punto ako na njega nakalemite Carzone body kit nazvan Shogun, koji uključuje potpuno novi i agresivniji prednji branik sa integrisanim spojlerom i novom maskom (bez znaka proizvođača naravno), veći i robusniji zadnji branik kao i suknjice sa strane ali su ove potonje namenjene samo Puntu sa 3 vrata dok branici mogu da se namontiraju i na varijantu sa 5 vrata. Carzone nudi i KW kit za spuštanje ogibljenja i to za 80 mm napred a pozadi za 60 mm. Paket zaokružuju dupli završetak izduvne cevi i 19-inčni ACE točkovi sa Uniroyal Rainsport gumama, dimenzija 225/30-19. Crna boja nije obavezna ali ovakvom Puntu veoma dobro stoji.



Tjuning kuća Kicherer je samo za "odlikaše" doradila Mercedesov SL 600, čiji V12 motor zahvaljujući obradi ove firme sada raspolaže sa 445kW/605KS. Time je Kicherer SL K 60 Evo Black postao jedan od najsnažnijih roadstera na svetu, koji do 100 km/h stiže za 4,3 a do 200 km/h za samo 14,2 sekunde. Nažalost, maksimalna brzina je elektronski ograničena na "samo" 300 km/h. Za poređenje, serijski Mercedes SL 600 ima 380kW/517KS, ubrzava do stotke za 4,5 sekunde a brzina je takođe ograničena ali već na 250 km/h. Sem dorade motora, Kicherer je SL K 60 Evo Black opremio sa aerodinamičkim kompletom od karbona (inače dostupan za sve verzije Mercedesa SL), koji poboljšava aerodinamiku automobila i stabilnost pri brzoj vožnji (a kakva je inače vožnja u ovakvom automobilu ako nije brza ?). Ovakav komplet za ekskluzivniji i moćniji nastup sadrži nove branike (napred sa velikim centralnim otvorom za vazduh za bolje hlađenje motora i kočnica), zadnji difuzor, nove pragove, agresivniju prednju masku (a la Mercedes McLaren SLR) integrisanu sa poklopcem motora a tu su i spoljašnji i unutrašnji retrovizori od karbona. Ekskluzivan interijer je oplemenjen sportskim upravljačem sa polugama za menjanje brzina od karbona (opet karbon) i još par dekorativnih elemenata od pravog karbona (ovi baš ne štede na karbonu !). Kako to već priliči za svaki ozbiljan tjuning tretman, i Kicherer je za ovu alu predvideo nove alu točkove i to od 20 inča sa Continental gumama 255/30 ZR 20 napred odnosno 305/25 ZR 20 pozadi. Za poboljšanje ionako odličnih voznih osobina, u Kichereru su spustili SL K 60 Evo Black za dodatnih 25 mm. Ovako brz auto treba i zaustaviti a za to se brine Kichererov kočioni sistem sa XXL veličinom diskova. Kruna svega je i novi sportski izduvni sistem sa 4 izduvne cevi, koji ne poboljašava samo performanse ovog monstruma već i stvara fantastičnu "muzičku" simfoniju.   




Reklama


Posle obrade Seata Leon FR, na red je došao i Leon Cupra, koji već ionako sa svojih 240 konja nudi odličan odnos performanse/cena. Uglavnom, JE Design je snagu serijskog 2,0 litarskog TFSI motora u Leonu Cupra podigao sa 177kW/240KS i 300Nm na 210kW/285KS i 385Nm. Posledica toga je i povećanje maksimalne brzine sa 247 na 261 km/h i smanjenje vremena potrebnog za dostizanje 100 km/h sa 6,4 na samo 5,9 sekundi. Da bi još više naglasio promene ispod limenog odela, JE Design je na svoj Leon nakalemio aero body kit za privlačniji i daleko agresivniji izgled u odnosu na standardni model. Body paket sadrži novi prednji branik sa ogromnim otvorima za vazduh i integrisanim spojlerom, zatim difuzor pozadi sa 4 izduvne cevi, nove pragove, zadnji krovni spojler kao i novu masku (bez znaka proizvođača), retrovizore u karbon look-u i "trepavice" za prednja svetla. Auto je približen zemlji za dodatnih 30 mm čime je sniženo težište i time poboljšano upravljanje i agilnost u vožnji. JE Design nudi i sportskiju verziju sa ogibljenjem, koje može biti spušteno od 35 do 65 mm. Promene zaokružuju novi 18 ili 19-inčni točkovi u hrom look-u ili u mat crnoj boji. U ovakvoj kombinaciji boja kao na slici, crni točkovi, isti takvi retrovizori i prednja maska, čine odličan kontrast anđeoskoj beloj boji karoserije, koja pod svojim odelom u stvari krije pravog đavola. Ili je bela ajkula možda ipak bolji naziv za ovaj auto ? Ipak, ni tu nije kraj. JE Design sprema još snažniju verziju Seat Leona sa okruglih 300 konja i još agresivnijim aero body paketom. 




Koliko od vas se seća filma Povratak u budućnost (Back to the future) ? A koliko, možda i glavne zvezde, automobila DeLorean DMC-12 ? Onog sa "galebovim krilima" i karoserijom od nerđajućeg čelika ? Aaaa tog ! Onda će vas možda zanimati i sledeća informacija. Američka firma BBB Motors (uvozi i modifikuje sportske automobile) izbacila je iz DeLoreana slabašni 2,8 litarski V6 PRV (Peugeot-Renault-Volvo) motor sa 97kW/130KS i 208Nm a ugradila Mazdin 2,0 litarski Wankelov rotacioni motor iz modela Cosmo Eunos, koji raspolaže sa 221 kW/300KS. Budući da serijska transmisija ne bi mogla da podnese povećanje snage, u BBB Motorsu su u ovaj DeLorean ubacili manuelni 6-stepeni menjač iz Porsche-a 911 Carrera 2 (tip 993 iz 1995. godine). Osim toga, u auto je ugrađena i instrument tabla iz pomenute Mazde jer je ona originalna u DeLoreanu odavno zastarela. Ubrzanje ovakvog DeLoreana do 60 milja na sat (96 km/h) iznosi 4,5 sekundi a teoretska maksimalna brzina iznosi 164 milje na sat ili 264 km/h. Standradni DeLorean je mogao do 210 km/h a ubrzavao je do stotke za 8,8 sekundi. Auto je naravno već prodat. Inače originalni DeLorean DMC-12 se proizvodio u Severnoj Irskoj od janura 1981. do kraja 1982. godine i za to vreme je proizvedeno oko 9000 ovih automobila. Procenjuje se da ih danas i dalje ima oko 6000...




Ferrari F430 je već sam po sebi dovoljno atraktivan auto ali onima sa dubljim džepom i sa sklonostima kao što su originalnost, privlačenje pažnje i isticanje svojih finansijskih mogućnosti (ima se, može se), nemački Hamann je upravo ponudio novi mračni predmet želja. Ali bukvalno. Jer nova obrada pomenutog Ferrarija se ističe baš mat crnom bojom karoserije u stilu jednog "nevidljivog" aviona F-117A (znate, onaj "izvinite, nismo znali da je nevidljiv !") ali ovaj Hamann-ov Ferrari će itekako biti vidljiv po ulicama i putevima zapadnog dela Starog kontinenta. Kao efektan kontrast crnoj boji automobila, u Hamannu su dodatne aerodinamičke delove (prednji spojler, pragovi, zadnje krilo, retrovizori, zadnji difuzor, kočiona klješta i 20-inčne Edition Race alu felne) ofarbali u izuzetnu drečavu narandžastu boju u kojoj su i šare, koje se protežu preko celog automobila, od prednjeg branika, preko prednje haube, krova pa do zadnjeg branika. Umesto narandžaste, kupac može da se odluči i za crvenu ili žutu boju ovih elemenata. Dodatnoj atraktivnosti doprinose i tzv. "galebova krila" odnosno vrata, koja se otvaraju uvis kao kod Lamborghinija. Unutrašnjost je u sva u dvobojnoj koži, pri čemu Hamann nudi bilo koju kombinaciju bilo koje dve boje. Naravno logo Hamann-a je utisnut na naslonima za glavu, čisto da vas i vašeg srećnog saputnika/saputnicu podsete u kom autu sedite i koliko vredite. Ali novi vizuelni nastup nije sve što je Hamann ponudio boljestojećima u svom Ferrariju F430 Black Miracle. Serijski 4,3 litarski V8 motor sada razvija 36kW/50KS više odnosno umesto standardnih 360kW/490KS raspolaže sa 396kW/540KS. Hamann ne saopštava performanse svog "Crnog čuda" ali ako serijski model postiže 100 km/h za samo 4 sekunde a plafon mu je 315 km/h, onda ne treba biti vidovit pa zaključiti da su mogućnosti ovakvog Ferrarija iz Hamanna još veće. Za veće vozačevo uživanje brine se set specijalno dizajniranih opruga, koje ne obezbeđuju samo nižu siluetu automobila već i veću agilnost u vožnji. Ah, da. U kompletu sa pomenutim 20-inčnim točkovima idu i gume dimenzija 235/30-20 napred i 325/25-20 pozadi. 




Davor Krilčić iz Hrvatske je sa svojim Golfom II, koga pokreću dva VR6 motora, oborio rekord 402 Street Race takmičenja, održanom 12. i 13. maja u Beogradu. S vremenom od 11,391 sekunde, Davor Krilčić (inače i dosadašnji rekorder) je pred oko 10.000 gledalaca postavio novi rekord 402 Street Race-a i ponovo sa svojim Golfom II odmakao rivalima. U finalu, održanom 13. maja, najviše mu se približio Edvard Galić sa Opel Asconom i vremenom od 11,5 sekundi. Rezultati :

Klasa SPORTSMAN : 1. Miloš Janić 2. Dario Ptičar 3.Vedran Prkačin

Klasa STOCK COMPETITION : 1. Ivan Štrosar 2. Vuk Praštalo 3. Arpad Serda

Klasa SUPER STREET : 1. Ivan Penjević 2. Goran Balentović 3. Željko Hardi

Klasa R SERIES : 1. Robert Meljkuti 2. Nebojša Blagojević 3. Slobodan Petošević

Klasa PRO STREET : 1. Aleksandar Kostadinović 2. Dario Konopek 3. Nebojša Broz

Klasa PRO COMPETITION : 1. Davor Krilčić  (novi rekord 11,391 sec., stari rekord 11,422 sec.) 2. Edvard Galić

Izvor : autosport.hr 



Mercedesovo AMG odeljenje je na nedavnom salonu autmobila u Njujorku ponosno predstavilo Mercedes CL65 AMG sa 612KS i 1000Nm, koji su dobijeni iz 6,0 litarskog V12 biturbo agregata. Na odgovor Brabusa nije trebalo dugo čekati. Ovo na slikama je Brabus SV12 S Biturbo coupe sa 537kW/730KS i 1100Nm, koji do stotke ubrzava za 4,0 a do 200 km/h za samo 11,9 sekundi. Za istu operaciju pomenuti AMG CL65 treba 4,4 odnosno 13,3 sekunde. Maksimalnih 730 konja Brabus SV12 S Biturbo postiže na 5100 obrt./min. a maksimalni obrtni moment na samo 2100 obrt./min. Ovde napomena da motor ustvari ima 1320Nm ali je moment elektronski ograničen na 1100Nm. Brabusov CL postiže (elektronski limitiranih) 340 km/h dok je AMG svoj CL65 zauzdao već na 250 km/h. U Brabusu ističu kako se ovde radi o najbržem i najsnažnijem coupeu na svetu (naravno među automobilima legalno registrovanim za običan saobaraćaj). Brabus je za osnovu uzeo 5,5 litarski biturbo V12 motor iz serijskog Mercedesa CL600 (snage 380kW/517KS) i povećao mu zapreminu na 6,3 litra, ugradio 2 veća turbo punjača, efikasniji interkuler i novi izduvni sistem. Pritom, motor i dalje zadovoljava Euro4 norme. Snaga se na zadnje točkove prenosi preko modifikovanog 5-stepenog automatskog menjača. Brabus je dodao i aerodinamičke elemente (prednji i zadnji spojler, pragovi), koji su oblikovani u vazdušnom tunelu dok je ogibljenje spušteno za dodatnih 25 mm. Sve u cilju bolje stabilnosti pri većim brzinama. Tu je i novi kočioni sistem sa prednjim diskovima od 380 x 36 mm dok su pozadi 355 x 28 mm. Promene spolja zaokružuju Brabusovi Monoblock alu točkovi od 18, 19, 20 ili 21 inča sa Pirelli ili Yokohama pneumaticima. Naravno Brabus se potrudio da i unutrašnjost ni malo ne zaostaje po atraktivnosti. Tu su Brabusova Mastik koža, alkantara, ergonomski oblikovan sportski upravljač... Ako želite ovako nešto i dovoljno ste solventni, evo i informacije da Brabusov SV12 S Biturbo coupe košta 178.980 evra i to bez poreza.




Bavarski tjuner Merkur je od obične Fiat Pande 1,2 Dynamic sa 44kW/60KS napravio pravu malu raketu na točkovima. Ugradnjom turbo punjača, snaga motora od 1242 ccm je narasla na 73kW/100KS odnosno tačno onoliko koliko ima i serijska sportska Panda 100HP. Ipak, performanse Merkurove Pande Racing Turbo su malo lošije jer do 100 km/h ubrzava za 11,2 sekunde i postiže maksimalnih 182 km/h dok Panda 100HP ubrzava do stotke za 10,4 sekunde i dostiže 185 km/h. Za poređenje obična serijska Panda sa 60 konja disciplinu dostizanja brzine od 100 km/h savlada za 14 sekundi dok joj je plafon 155 km/h. Merkur je dodao i aero body paket (prednji i zadnji spojler, pragovi, obrve za prednja svetla) i novi izduvni sistem, doterao ogibljenje pa njegova Panda izgleda daleko atraktivnije i privlačnije. Paket zaokružuju OZ felne od 16 inča i  gume 195/45 R16. I koliko sve to košta ? Povećanje snage zapada 3250, novi točkovi i gume 1290, ogibljenje 870, aero kit 825 a novi aspuh 399 evra. Sve u svemu, Merkurova Panda Racing Turbo košta ukupno 16.774 evra.



Novi, tačnije obnovljeni VW Touraeg se već nekoliko meseci nalazi na tržištu a sada je i nemački tjuner Abt predstavio svoje sportsko viđenje tog luksuznog SUV modela. Abt-ov Touareg se, pre svega, ističe novim robusnijim i daleko atraktivnijim spoljašnjim izgledom (iz kog god ugla da se gleda) a za to treba da zahvali potpunom aero body paketu, koji se sastoji od novog prednjeg i zadnjeg branika, bočnih suknjica, proširenja blatobrana, zadnjeg krovnog spojlera i izduvnog sistema sa četiri cevi. Nijedan tjuning zahvat naravno nije kompletan bez novih alu točkova pa tako Abt oprema Touareg sa felnama od 19, 20 ili čak 21 inča. Uz to Abt-ov Touareg je daleko niži i širi nego njegov fabrički brat blizanac. Jednostavno čak i kada stoji ovaj Touareg poručuje da može izaći na kraj sa bilo kojom podlogom i bilo kojim izazovom. Ukratko, atleta u savršeno skrojenom odelu. Ispod kože je Touareg dobio doterano vazdušno ogibljenje (samim tim i bolje vozne osobine i upravljivost) i ojačani kočioni sistem (auto od 2,4 tone treba i zaustaviti). Za sada Abt nudi povećanje snage za 4 motora (3 dizelaša i jedan benzinac), koji pokreću ovaj SUV. To su : 2,5 TDI sa 143kW/195KS (+21KS u odnosu na serijsku verziju) sledi 3,0 TDI sa 199kW/270KS (+45KS) pa 5,0 V10 TDI od 265kW/360KS (+47 konja) i na kraju 4,2 litarski V8 benzinac sa 368kW/500KS, što predstavlja "skok" od čak 150KS u odnosu na fabrički model. 



Golf I je i dalje zanimljiv za razne prerade raznih tjunera ali ova kreacija (!?) britanske tjuning kuće H.R.Engineering je jedna od najboljih i najoriginalnijih u poslednje vreme. Pomenuta firma je inače poznata po prepravci automobila sa prednjim pogonom u automobile sa pogonom pozadi. Njihov poslednji rad je ovaj Golf prve generacije u koji je ugrađen 1,3 litarski turbo motor sa 350KS iz Suzukijevog motocikla Hayabusa ! Pogon je naravno na zadnjoj osovini. Na video snimku možete videti (i čuti !) kako izgleda i kako ide ovaj Golf. 




Nemačka tjunerska kuća Oettinger nudi 2 nova paketa za povećanje snage VW Golfa GTI Edition 30, koji već serijski raspolaže sa dovoljnim brojem konja pod poklopcem motora (ima ih 230). Kome to nije dovoljno Oettinger nudi paket, koji snagu tog 2,0 litarskog TFSI motora podiže na 305KS i 400Nm obrtnog momenta. Ovako ojačan Golf GTI by Oettinger postiže 252 km/h i ubrzanje do stotke za samo 6,2 sekunde. Cena zahvata košta samo 1390 evra. Kome ni to nije dovoljno (a ima nas takvih) tu je još jedan Oettinger-ov paket, koji snagu diže na 330KS i 430Nm (između ostalog uz pomoć većeg interkulera i novog sportskog sistema od nerđajućeg čelika). Maksimalna brzina ove verzije iznosi 258 km/h a ubrzanje do 100 km/h traje samo 5,9 sekundi. Cena ovog zahvata iznosi 3450 evra. Osim pojačanja motora, Oettinger nudi i elemente za poboljašanje izgleda ovog Golfa kao što su točkovi od 19 inča (gume Pirelli ili Dunlop 225/35/19), zatim podešavajuće ogibljenje, body kit (prednje, zadnje i suknjice sa strane) i patosnice u 4 boje sa Oettinger logom. 



Nedavno je Novitec predstavio svoju obradu Alfinog coupea Brera a sada i italijanski Lester nudi novi aero body paket za poboljšanje vizuelnog utiska ove Alfe (mada mnogi s pravom smatraju da Breri nema šta da se doda ni oduzme). Kako bilo, za razliku od prilično diskretnog doterivanja Brere od strane Noviteca, Lester to radi mnogo upadljivije pa posle njegovog tretmana Brera dobija mnogo oštrije konture. Lesterov paket naime sadrži novi prednji i zadnji branik agresivnijeg dizajna, suknjice sa strane i prilično veliki zadnji spojler na poklopcu prtljažnika.




U poslednjih nekoliko dana, češki sajtovi su preplavljeni slikama i informacijama o ovoj ekstremnoj Škodi Fabia-ji sa 500KS !! Češka firma Brisk Tabor a.s. je na bazi sada već stare Škode Fabia-ije, napravila monstruoznu (u pozitivnom smislu) kreaciju sa karoserijom od kevlara i karbona pa ne iznenađuje težina od samo jedne tone. Kada se doda i 2,0 litarski TFSI turbo motor sa 368 kW/500KS pri 7800 obrt./min. uparen sa 6-stepenim menjačem, dobija se ubrzanje do stotke za eksplozivnih 2,7 sekundi !! Maksimalni obrtni momenat od 600Nm postiže pri 3700 obrt./min. Za kočenje se brinu Porsche-ovi diskovi od 330 mm napred i 320 mm nazad. Dužina ove Fabia-ije (!?) je 4002, širina 1890 a visina 1270 mm. Međuosovinsko rastojanje iznosi 2500 mm a trag točkova je 1670 mm napred a 1620 mm nazad. Brisk je potrošio skoro 6 meseci za sklapanje ovog automobila sa 2 vrata, koji iako nosi ime RS01 WRC, nema i neće imati nikakve veze sa WRC svetskim reli šampionatom jer će se (bar sada tako stoje stvari) takmičiti u brdskom šampionatu.




Britanska tjuning kuća Autodelta, sa sedištem u Londonu, po svojim preradama Alfinih modela poznata je širom sveta. O jednoj od njih (Brera J5 3,2 C) pisali smo nedavno a sada stiže i ekstremna obrada modela GT. Zove se Autodelta GT 3,7 Super i raspolaže sa čak 405KS i 508Nm obrtnog momenta. Novi Autodeltin GT kao osnovu koristi 3,2 litarski V6 motor, koji u serijskim Alfama 147 GTA i 156 GTA ima 250 konja a ovde uz pomoć Rotrexovog kompresora i povećane zapremine ima pomenutih 405 konja. Autodelta Alfa GT Super 3,7 zahvaljujući konjici od 405 pastuva, postiže 293 km/h i ubrzava do 100 km/h za 4,9 sekundi. Za bolji vizuelni nastup brinu se novi prednji branik sa većim otvorima za vazduh i 19-inčne OZ felne (gume Dunlop SP Maxx) dok je za "zdravi" zvuk zadužen novi sportski izduvni sistem sa četiri hromirane izduvne cevi. 




Copyright 2006-2017 by auto.blog.rs