HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

9ff GT9

29 Mar 2007 - 01:19 Tuning Link

Iza ovog imena krije se detaljno modifikovan Porshe 911 u obradi nemačkog tjunera 9ff. To ne bi bilo ništa neobično ali 9ff sa modelom GT9 namerava da obori svetski rekord u maksimalnoj brzini za serijske automobile, koji trenutno sa postignutih 407 km/h drži Bugatti Veyron. Očigledno se u 9ff-u nisu obeshrabili neuspehom američkog SSC-a, koji pre nekoliko dana nije uspeo da obori taj rekord a o čemu smo već pisali. Naprotiv. Sada su još više ubeđeni da će to poći za rukom baš njima. Na kraju krajeva za to se 9ff priprema već pune 2 godine. Njihov GT9 ima centralno namešten 4,2 litarski redni 6-cilindrični motor sa dva turbo punjača. U 9ff-u veruju da taj motor ima najmanje 910 konja a pominju i mogućih 950KS. Po njihovim procenama GT9 može da postigne tačno 409 km/h što bi bilo dovoljno da se prestigne Bugatti Veyron. Inače, GT9 će pokušati da obori rekord na stazi Nardo. Zanimljivo je da su 2 komada GT9 već prodata po ceni od 476.000 evra a za dalje sve zavisi od toga hoće li ili ne GT9 oboriti rekord.      



Reklama


Brabus Mercedes C klase

27 Mar 2007 - 03:30 Tuning Link

Posle Lorinsera i Brabus je predstavio svoju obradu novog Mercedesa C klase. Brabus nudi sportske pakete za povećanje snage kako za benzinske (C280 i C350) tako i za dizel (C200 CDI, C220 CDI i C320 CDI) varijante nove C klase. Najjača Brabusova C klasa (iz povećanog benzinskog 3,5 litarskog motora na 4,0 litra) razvija 244kW/332KS i 420Nm obrtnog momenta pri 4200 obrt./min. Performanse prate promene na motoru pa ubrzanje ove verzije do 100 km/h sada iznosi samo 5,9 sekundi a maksimalna brzina 275 km/h. Za dizelaše Brabus u ponudi ima tri PowerXtra performance kita za povećanje snage. Kod modela C200 CDI snaga je veća za 39KS a maksimalni obrtni moment iznosi 385Nm. Model C220 CDI sada raspolaže sa 143kW/195KS i 450Nm a najjači C320 CDI ima 48KS više i raspolaže sa 590Nm. Ovaj poslednji dizelaš do 100 km/h sada ubrzava za samo 6,9 sekundi i postiže 250 km/h. Naravno povećanje snage motora nije jedino što je Brabus uradio na novoj C klasi. Pored jedinstvenog aero body kita, koji C klasi daje agresivan izgled, Brabusova C klasa ima novo sportsko ogibljenje, novi izduvni sistem, kočnice i originalne točkove od 17, 18, 19 ili 20 inča. Ovi poslednji su sa gumama 235/30 ZR 20 napred i 265/25 ZR 20 pozadi. Unutrašnjost je Brabus oplemenio kožom i alkantarom a zanimljiv je detalj brzinomer izgraviran na 330 km/h, koji spada među dodatnu opremu.




Hartge, poznati tjuner BMW automobila, upravo je predstavio svoju obradu najnovije verzije BMW "Trojke", dakle kabrio varijante sa tvrdim sklopivim krovom. Za osnovu je uzet bi-turbo motor iz BMW-a 335i, koji je za ovu priliku dodatno pojačan za 34KS pa sada razvija 293kW/340KS i 450Nm obrtnog momenta. Naravno nije samo motor pretrpeo izmene već i ogibljenje, kočnice, izduvni sistem a za jedinstven dizajnerski pečat brine se kompletan aero body kit. Međutim ovo nije sve. Naime, iz Hartge-a najavljuju još jači performance kit za povećanje snage ovog bi-turbo motora.



JE Design Audi TT

22 Mar 2007 - 00:48 Tuning Link

Audi TT u režiji nemačke tjuning firme JE Design izgleda ovako : motor 2,0 TFSI posle njihove prerade razvija 180kW/244KS pri 5100 obrt./min. i 355Nm (serijski 147kW/200KS i 280Nm) a maksimalna brzina je povećana na 247 km/h (serijski model 240 km/h). Poboljšano je i ubrzanje od 0 do 100 km/h pa sada iznosi 6 sekundi. Pored novog sportskog i spuštenog ogibljenja za 30 mm dodat je i optički paket, koji obuhvata novi prednji i zadnji spojler, jače kočnice (330x28 mm), sportski izduvni sistem sa 4 izduvne cevi i točkove veličine 20 inča. Kao opcija nude se i točkovi od 18 ili 19 inča. Naravno sve ove promene su dostupne i za Roadster verziju Audi-ja TT. U JE Designu-u najavlju i kit za povećanje snege 3,2 litarskog V6 motora, koji će razvijati svih 350KS.



Lorinser Mercedes C klase

19 Mar 2007 - 13:28 Tuning Link

Poznati nemački tjuner je prvi, koji je obradio novu Mercedesovu C klasu, tek predstavljenu na salonu u Ženevi. Lorinser je spoljašnjost učinio daleko atraktivnijom i agresivnijom a to je postigao, pre svega, aero body kitom, koji obuhvata novi prednji branik sa ogromnim otvorima za vazduh, svetla za maglu, pragove, prednje blatobrane sa otvorima za vazduh, zadnji krovni spojler i jedinstvene 19-inčne Lorinser RS8 alu felne, koje svojim dizajnom podsećaju na turbinu. Naravno dodat je i sportski izduvni sistem a motorima je povećana snaga. Benzincu C350 snaga je porasla sa 272 na 305KS a dizelašu C320 CDI sa 224 na 261KS.    



Da i obična Lada 2110 može da bude atraktivan auto, pokazuje trkačka varijanta tog automobila iz Lukoil Racing Team-a. Iako i spoljašnjost (dvobojna karoserija, M3 retrovizori, ogromni zadnji spojler, spušteno ogibljenje i aero body kit) deluje daleko privlačnije od serijske varijante, motor ovog automobila (teškog 1150 kg) je još zanimljiviji. Radi se o 4-cilindričnoj mašini od 1,6 litra zapremine ali navijenoj na 220KS pri 8300 obrt./min. i 220Nm pri 6800 obrt./min. Još lepše zvuči podatak o ubrzanju do 100 km/h od 5,5 sekundi i maksimalnoj brzini od 230 km/h.   



Nedavno smo pisali da je američki Currency Motors napravio BMW M5 sa 810KS a ako želite nešto slično ali sa znakom Cadillaca, pobrinuo se Predator Performance iz američke države Pensilvanije, koji je na bazi starog modela Cadillac CTS-V napravio unikatnu (nažalost) zver sa 593kW/806KS. Baza je dakle Cadillac CTS-V u koga je ugrađen modifikovani 7,0 litarski V8 motor iz trkačke Corvette C5R. Dodata su 2 mehanička kompresora (ATI Procharger P1SC) i unikatni intercooler. Sve to je povezano sa diferencijalom i menjačem firme Rockland Standard Gear a aerodinamički kit za karoseriju je stigao iz Specter Works-a. Rezultat je Predator Cadillac CTS sa 806KS i 1026Nm obrtnog momenta. Točkovi su veličine 19 inča sa pneumaticima 285/35 napred i 305/30 nazad. Nažalost nema podataka o maksimalnoj brzini i ubrzanju do stotke. 




Reklama


FAB Design Mercedes CL600

13 Mar 2007 - 13:16 Tuning Link

Tjuner FAB Design na salonu u Ženevi predstavlja svoju preradu Mercedesa CL600, čiji 5,5 litarski V12 motor serijski razvija 368kW/500KS i 830Nm. U FAB Designu su mislili da motor ima veći potencijal pa su iz njega izvukli svih 478kW/650KS i neverovatnih 1120Nm obrtnog momenta ! FAB Design CL600 postiže ubrzanje do 100 km/h za 4,2 sekunde a najveća mu je brzina 320 km/h (serijski model ima limitiranu na 250 km/h). Modifikacije su naravno pretrpeli i ogibljenje i aerodinamika automobila. Isti ovaj paket za povećanje snage, FAB Design nudi i za Mercedes SL600. Cena nije saopštena.



Nemačka tjuning firma Mansory na ovogodišnjem salonu automobila u Ženevi predstavlja svoju najnoviju i veoma prestižnu kreaciju, napravljenu na bazi Rolls Royce Phantoma-a, koji se u preradi Mansory-a naziva Qonquistador (osvajač). Kako je i "obični" Phantom već dovoljno ekskluzivan i skup, postavlja se pitanje kome je uopšte namenjen ovaj i ovakav automobil ? Odgovor glasi : svima, koji imaju dovojno para, malo drugačiji ukus i smatraju da je serijski Rolls Royce Phantom "premalo ekskluzivan". Po pisanju časopisa Finanial Times, takvih je oko 85.000 na ovoj planeti odnosno takvih, koji imaju u proseku 22,8 miliona evra na računu. Toliko o njima a mi da vidimo šta nudi Mansory sa ovom kreacijom. Spoljšnjost je doživela decentne izmene a najviše se ističu 24-inčni točkovi sa Yokohama gumama dimenzija 305/35 i karoserija u mat-crnoj boji. Tu se idealno uklapaju i srebrne letvice na branicima, pragovima, retrovizorima, ogromnoj maski hladnjaka, srebrni okviri za svetla napred i pozadi kao i otvori za vazduh na prednjim blatobranima. Sportskom izgledu doprinosi i diskretan zadnji spojler. Izmena ima i na motoru. Iz 6,75 litarskog motora sa 12 cilindara izvučeno je 498KS i 780Nm (serijski 460KS i 720Nm). Maksimalna brzina se kreće oko 270 km/h (nije naveden tačan podatak) a za sigurno kočenje se brinu Brembo kočnice (prečnika 412 mm napred i 405 mm nazad). Unutrašnjost je dodatno oplemenjena (gde će više?) u saradnji sa firmom Draxlmaier Group, koja oprema i kabine Maybach-a i Mercedesa. Plafon putničke kabine je u celosti obložen alkantarom a u ostalom delu kabine karbon, drvo i najbolja koža, brinu se za odgovarajuće ekskluzivno okruženje. Za cenu se ne pita iz pristojnosti a i ako pitate to ustvari znači i da nemate para za ovako nešto. 



Lumma M5 CLR 500 RS

9 Mar 2007 - 00:57 Tuning Link

Najavili smo nedavno preradu BMW-a M5 u režiji nemačke tjuning kuće Lumma kada smo objavili i prve crteže te "Petice" a juče je Lumma objavila i prve fotografije gotovog automobila za one kojima "običan" BMW M5 nije dovoljan. Lumma CLR 500 RS, kako se zvanično zove ova verzija M5-ice, ima novi sportski izduvni sistem, prerađenu elektronsku kontrolnu jedinicu (ECU) i skinut limitator, koji ne dozvoljava serijskom BMW-u M5 da ide brže od 250 km/h. Snaga je skočila sa 507 na 560KS a maksimalna brzina na 327 km/h. Inače premijera ovog sportiste je održana na salonu u Ženevi. Auto naravno ima dodat kompletan aero body kit, koji uključuje i proširene blatobrane, difuzor pozadi, poklopac prtljažnika od karbon fibera (svi serijski hromirani delovi na spoljašnosti auta su takođe zamenjeni sa onima od karbon fibera), alu točkove od 21 inča i H&R sportsko ogibljenje, koje je još i spušteno za 40 mm. U kabini, koja je obložena kožom u 2 boje, nalazi se još više površina prekrivenih karbon fiberom, aluminijumske pedale i jedinstveni volan by Lumma Design. Cena nije saopštena. Ako vam ni ovaj M5 nije dovoljan, obratite se firmi Currency Motors iz SAD-a. O njihovom M5 sa svih 810 konja (!) već smo nedavno pisali ali požurite ! Amerikanci planiraju seriju od samo nekoliko komada.



B&B Audi TT Edition R

9 Mar 2007 - 00:55 Tuning Link

Nemački tjuner B&B je kod prerade Audi-ja TT imao, pre svega, jedan cilj-postati član "kluba 300" odnosno automobila, koji postižu brzinu preko 300 km/h. Da bi to postigli, u B&B-u su u ovaj izuzetni TT ugradili potpuno na novo razvijen turbo punjač i intercooler (međuhladnjak). Motor je V6 od 3,2 litra zapremine, koji sada razvija okruglo 500KS i 650Nm obrtnog momenta. Auto po navodima B&B-a postiže 320 km/h i ubrzava do 100 km/h za 4,2 sekunde. Zanimljiviji su podaci o ubrzanju do 200 km/h i do 300 km/h, koji iznose 12,5 odnosno 39,2 sekunde. Osim toga TT Edition R ima novi kočioni sistem kao i podešavajuće ogibljenje (podešavanje visine i tvrdoće). Po tvrdnjama ljudi iz B&B-a, ovaj TT sada još više pruža osećaj sigurnog i suverenog vozačkog doživljaja u svakom trenutku. Osim toga u B&B-u su se potrudili da i vizuelno njihov TT izgleda različito u odnosu na prerade drugih tjunera. Tako B&B TT Edition R sa dodatnim aerodinamičkim elementima ove nemačke firme izgleda kao umanjeni Audi R8. Paket promena zaokružuju ekskluzivne felne od 19 ili 20 inča. Cene za B&B Audi TT Edition R se kreću od 89.950 evra pa naviše. 



Nedavno smo objavili prvi crtež Porsche-a 911 Turbo u preradi firme TechArt, koja ga je kroz taj crtež najavila kao premijeru za salon u Ženevi. Sada je auto i zvanično predstavljen a evo i slika gotove varijante. Da ponovimo o čemu se to ovde radi. TechArt je na osnovi Porschea 911 Turbo napravio jedan od najbržih i najsnažnijih automobila registrovanih za "običan" saobraćaj. To je TechArt GTstreet 911 Turbo na osnovi aktuelnog 997 Turbo. Prvo najvažnije-motor. Radi se o 3,6 litarskom twin-turbo motoru koji sada razvija 463Kw/630KS pri 6800 obrt./min. i 820Nm obrtnog momenta. Serijski Porsche 911 Turbo razvija 480 konja i 620Nm. Naravno uz ovakav motor i body kit kreiran u vazdušnom tunelu, eksplozivne performanse ne iznenađuju. Ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi 3,2 sekunde a do 200 km/h stiže za 10,9 sekundi. Maksimalna brzina iznosi 345 km/h. 



Brabus ML63 AMG Widestar

5 Mar 2007 - 17:35 Tuning Link

Sportski i dinamičan, ekskluzivan i snažan. Tako Brabus opisuje atribute svog novog modela Widestar napravljenog na osnovi AMG-a ML63. Novi model nemačkog tjunera za Mercedese, biće predstavljen već sutra na salonu u Ženevi, kada se vrata tog salona otvore za predstavnike medija dok se za širu javnost sajam otvara 8.marta. Sa Widestarom, Brabus ne promoviše samo novu i to proširenu verziju Mercedesa ML, već i performance kit za povećanje snage na 405kW/550KS kao i aero body kit (uključuje jedinstvene točkove od 23 inča sa gumama 315/25 R 23, nove branike; napred sa ogromnim otvorima za vazduh, a tu su i novi pragovi i sportski izduvni sistem sa 4 "lule" pozadi). Dakle ovde se ne radi o tjuniranju nekog fabričkog Mercedesa ML, već o doterivanju već ionako pojačanog modela iz AMG-a ! Kao što smo rekli, Widestar ima nove, šire blatobrane, pa je sada ceo auto proširen za dodatnih 40 mm. Ovih nekoliko centimetara još više pojačava agresivan izgled dok širi trag točkova poboljšava upravljivost. Sportskijim voznim osobinama doprinosi i za 30 mm spušteno AIRMATIC vazdušno ogibljenje. V8 motor iz "standardnog" AMG ML63 razvija 375 kW/510KS a uz performance kit Brabusa, snaga raste za dodatnih 40 konja pa postiže pomenutih 405 kW/550KS. Istovremeno je i obrtni momenat skočio sa 630 na 650Nm. Sve promene, koje je Brabus uradio osete se kod performansi. Ubrzanje do 100 km/h je smanjeno na 4,9 sekunde a maksimalna brzina povećana sa 250 na 275 km/h. 



Hamann BMW X5

5 Mar 2007 - 01:11 Tuning Link

Iako novi BMW X5 nije u mnogim zemljama predstavljen još ni u serijskoj verziji, nemački tjuner Hamann je već promovisao svoj kit za povećanje snage ovog SAV (Sport Activity Vehicle) modela. Hamann se opredelio za modifikaciju 4,8 litarskog V8 motora, koji sada umesto serijskih 355KS ima tačno 400 konja zahvaljujući promenama na izduvnom sistemu i centralnoj elektronskoj jedinici. Sada Hamannov X5 ubrzva do 100 km/h za 6,2 sekunde što je za 0,3 sekunde bolje od fabričkog modela sa tim motorom. Nažalost Hamann nije uklonio fabrički limitator maksimalne brzine pa najveća moguća brzina ostaje na 250 km/h. Vizuelno, Hamannov BMW X5 bi ostao skoro isti kao serijska verzija da nije sportskog ogibljenja i to spuštenog za punih 10 cm i seta Hamannovih točkova od 20 ili 22 inča. 



Nemački tjuner Porsche-a, Speedart, proširio je svoju ponudu novom verzijom modela 911 Turbo ( fabrička oznaka 997 ). Osim neizbežnog doterivanja karoserije (novi spojler napred, zadnje krilo pozadi, pragovi, točkovi od 20 inča)  i spuštenog ogibljenja, najvažnije izmene se odnose na motor, koji sada raspolaže sa okruglo 600KS ili 441kW i 840Nm obrtnog momenta. Koliko je to povećanje, vidi se iz podatka da serijski Porsche 911 Turbo ima 480KS i 620Nm. Zato i ne čudi ubrzanje do 100 km/h za samo 3,3 sekinde (0,4 sekunde bolje od serijske verzije) kao i maksimalna brzina od skoro 350 km/h. Ceo paket (i aero body kit i dorada motora) kod Speedarta košta tačno 23205 evra.



Alpina B3 Biturbo

28 Feb 2007 - 16:23 Tuning Link

Evo i prvih slika i informacija o novoj Alpini B3 Biturbo, koje su se pojavile pre vremena. Mala ali izuzetno poznata manufaktura snažnih derivata BMW modela, na salonu u Ženevi predstavlja novu varijantu BMW "Trojke". Ovog puta radi se o modelu sa 360KS i 500Nm obrtnog momenta (54KS i 100Nm više od serijskog),   koji su dobijeni iz rednog 6-cilindričnog motora zapremine 3,0 litra. Sa ovim motorom, B3 biturbo ubrzava do 100 km/h za 4,9 sekundi i postiže maksimalnih 285 km/h.



Mattig Suzuki Swift

24 Feb 2007 - 13:08 Tuning Link

 


Novi Suzukijev Swift je doživeo još jednu zanimljivu preradu tjunera. Posle firme Carzone, sada i nemački Mattig nudi svoj kit za poboljšanje izgleda i voznih osobina Suzukijevog mališe. Mattig, osim 18-inčnih točkova i originalnih retrovizora, nudi i novu prednju masku i mrežicu za vazduh u donjem delu prednjeg branika za 59 evra, pragove za 149 a zadnji difuzor za 99 evra. U ponudi su i tri različita zadnja krovna spojlera sa rasponom cena od 169 do 229 evra kao i dekorativne trake na haubi i krovu za 108 evra koje zaokružuju estetski nastup. Ipak doterano i spušteno sportsko ogibljenje nije toliko jeftino, košta naime 1300 evra ali, prema tvrdnjama iz Mattiga, omogućuje zabavnu vožnju poput vožnje kartinga.



Brabus Smart Fortwo

24 Feb 2007 - 00:47 Tuning Link

Mercedesov i Smartov tjuner, Brabus, za salon u Ženevi sprema modifikovanu verziju nove generacije Smarta Fortwo. Nemački tjuner je uspeo da iz 3-cilindričnog turbo motora zapremine 999 ccm, izvuče 72kW/98KS i 140Nm obrtnog momenta. Što znači da je odnos masa/konjska snaga, samo 7,8 kg na 1KS. Pored dorada na motoru, u Brabusu su za ovaj model spremili jedinstvene alu točkove, šire zadnje blatobrane, sportski izduvni sistem i svetla za maglu. Osim toga tu je i tvrđe podešeno ogibljenje koje je sniženo za dodatnih 15 mm. Točkovi su veličine 16 inča napred a pozadi 17. Ubrzanje do 100 km/h iznosi 9,9 sekundi a maksimalna brzina koju može da postigne je 155 km/h. Prodaja počinje sredinom godine kada će biti poznata i cena.



BMW M5 sa 810 konja !

23 Feb 2007 - 13:11 Tuning Link

Ako vam 507KS u serijskom BMW-u M5 nije dovoljno, za vas firma Currency Motors iz Kalifornije, nudi M5 sa twin-turbo motorom i 810 konja ! Time M5 postaje najsnažnija i najbrža limuzina na planeti. Maksimalna brzina iznosi 240 milja na sat odnosno 386 km/h. Nažalost nema podataka o ubrzanju do stotke. Osim ogromnih turbo punjača, Currency Motors je dodao svoj intercooler i potpuno nov izduvni sistem dok je fabrička SMG transmisija ostala netaknuta. Unutrašnjost je u crnoj koži, uključujući i volan. Planirano je da se uradi samo 10 primeraka ovog BMW-a po ceni od 350.000 dolara ali samo za prodaju u SAD-u. Šmrc. 



TechArt GTstreet 911 turbo

23 Feb 2007 - 00:46 Tuning Link

TechArt Automobildesign je, na osnovi Porschea 911 Turbo, napravio jedan od najbržih i najsnažnijih automobila registrovanih za "običan" saobraćaj. To je TechArt GTstreet 911 Turbo na osnovi aktuelnog 997 Turbo. Premijera već na salonu u Ženevi početkom marta. Prvo najvažnije-motor. Radi se o 3,6 litarskom twin-turbo motoru koji sada razvija 463Kw/630KS pri 6800 obrt./min. i 820Nm obrtnog momenta. Serijski Porsche 911 Turbo razvija 480 konja i 620Nm. Naravno uz ovakav motor i body kit kreiran u vazdušnom tunelu, eksplozivne performanse ne iznenađuju. Ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi 3,2 sekunde a do 200 km/h stiže za 10,9 sekundi. Maksimalna brzina-345 km/h.