Home Vesti Domaće tržište Video Zanimljivosti Noviteti Tuning Concepts Top secret Predstavljamo Saloni Forum Arhiva Galerija Linkovi O nama

Jedan od poznatijih Audijevih tjunera nije smeo da propusti tuning salon u Essenu a jos manje da ne predstavi nesto novo. Trenutno veoma omiljen za prerade, Audi TT je doziveo doradu i kod ABT-a, pa je ova dvobojna verzija jedna od najprivlacnijih. Kako i ne bi kada iz serijskog 3,2 V6 motora umesto 250KS sada raspolaze sa ergelom od 355 rasnih konja.     



Reklama


I novi Jeep Compass je vec prosao tretman kod tjunera Startecha, koji ga predstavlja na salonu u Essenu. Promene se odnose na izgled i poboljsane performanse turbodizel motora. Izgled je oplemenjen Startechovim branicima sa hromiranim umecima napred i nazad, pragovima i originalnim Startechovim sportskim izduvnim sistemom od nerdjajuceg celika. Auto je postavljen na tockove od 18, 19 ili cak 20 inca i priblizen zemji za 30mm. Motor je pojacan sa serijskih 140 na 180KS dok je obrtni moment skocio na 360 Nm, koji je dostupan u rasponu od 1750 do 2500 obrtaja. Osim ovog Compassa SD3, u Essenu Startech predstavlja i svoje dorade Dodgeovih modela Nitro i Caliber.



Kompanija Prodrive, zaduzena za trkacki program Aston Martina, pripremila je sopstveni performance kit za povecanje snage, poboljsanje upravljanja i izgleda za Aston Martin V8 Vantage. Prodrive je modifikovao 4,3 litarski V8 motor, koji sada umesto 380 daje 425 KS i 440Nm momenta umesto 410Nm. I performanse su sada naravno bolje pa maksimalna brzina iznosi 293km/h, sto je za 13km/h vise od serijskog modela. Ubrzanje do stotke je takodje popravljeno sa 5 na 4,7 sekunde. Uz pomoc Eibacah-a i Bilstein-a u Prodrive-u su doterali i ogibljenje pa je sad prekidacem u kokpitu moguce podesiti vesanje za sportsku ili normalnu voznju.



Techart je doradio 2 modela Porschea i to Cayman S i 911 cabrio u obe verzije : Carrera i  Carrera 4S. Cayman S se u Techartovoj preradi sada zove Cayman Widebody GTSport i osim vidljivih spoljasnjih izmena u vidu potpunog aerodinamickog body kit-a, sportskog vesanja, novih tockova od 20 inca, razlikuje se i po promenama na motoru. Zapreminu serijskog motora od 3,4 litra Techart je podigao na 3,8 litara i povecao snagu na 385KS i 407 Nm. Ubrzanje iznosi 4,9 sekundi od 0 do 100 km na sat a maksimalna brzina premasuje 300km na sat, tacnije sada iznosi 303km/h.

Drugi Techartov novitet jeste njihova verzija Porsche-a 911 cabrio. I za verziju Carrera cabrio, koja ima 3,6 litarski motor i za Carreru 4S sa 3,8 litarskim motorom, razvijeni su novi vazdusni filteri i promenjena elektronika motora pa sada daju po 15KS vise uz povecanje maksimalne brzine za 15km/h i poboljsano ubrzanje ( 0 do 100km/h ) za nepune pola sekunde. Spolja, kao i za Cayman, spremljen je kompletan aero-body kit i tockovi od 18,19 ili 20 inca. Doterano vesanje se podrazumeva kao i sportska sedista i koza u unutrasnjosti. Na slikama Cayman S gore, 911 dole.  



Opelova Corsa prosla je kroz tuning tretman kod nemackog Steinmetza i rezultat je na slikama. Spolja novi su : originalna Steinmetz maska, prednji i zadnji spojleri, pragovi, zadnji krovni spojler iz 2 dela, dupli hromirani zavrsetak izduvne cevi i tockovi od 16, 17 ili 18 inca. Karoserija je sada bliza podlozi za 30 mm dok je i iznutra Steinmetz pokazao sta ume. Nova su aluminijumske pedale i odmoriste za nogu a od istog su materijala i vrh rucice menjaca i rucne kocnice. Tu je i Steinmetzov logo da ne zaboravite u kom autu sedite.



Americki tjuner Callaway, specijalzovan pre svega za preradu Chevroletog modela Corvette, prikazuje novi model C16 na salonu u LA-u. Za osnovu je uzeo 6,0 litarski V8 motor i pojacao mu snagu na svih 616KS. Ubrzanje mu od 0 do 60 milja ( 96 km ) na sat iznosi 3,3 sekunde a cetvrt milje ( 402 metra ) prelazi za 10,9 sekundi sto je brze od Ferrarija Enzo. Maksimalna brzina ?  Tacno 206 milja ili 331,4 km na sat. Spolja se osim zanimljivih boja karoserije isticu tockovi od 19 ( napred ) i 20 inca ( pozadi ). Iznutra se nalaze sportska Recaro sedista a sama  je unutrasnjost sva u kombnaciji koze i alkantare.



Jos jedan pogled na Audi TT ovoga puta od strane tjunera Oettingera. Uz potpuni spoljasnji body kit, koji doprinosi agresivnom izgledu automobila, velikih promena ima i na motoru. Oettingerova verzija razvija 350KS i 470 Nm a ubrzanje od 0 do 100km/h iznosi 5,6 sekundi dok je maksimalna brzina podignuta na 270 km/h. Prezentacija naravno ovih dana na salonu u Essenu.



Reklama


Iza ovog imena se krije dobro poznati Suzuki Swift u doradi firme Carzone. Najvece su promene ustvari nastale ugradnjom potpuno novog body style-a, koji ukljucuje nove prednje i zadnje branike i set pragova sa strane vozila. Branici su komplementarni i za verziju sa 3 i sa 5 vrata dok su pragovi za sada namenjeni samo verziji sa 3 vrata. Na autu na slici dodate su felne od 17 inca sa gumama 205/ 40. Sve to zajedno sa spustenim ogibljenjem za 60mm i u ovom slucaju crvenom bojom daje zaista aktraktivan izgled ovom malisanu.



I austrijski tjuner Schubert prikazuje svoje vidjenje Audija TT. Osim novih felni najzanimjiviji detalji spoljasnjosti ovog TT-a, jesu promenjeni originalni prednji i zadnji branici. Prednji, koji kosta 750 eura, sada daje iluziju izgleda Audijevog novog modela R8. Pozadi osim pomenutog branika sa difuzorom, isticu se 4 zavrsetka izduvnih cevi. A sad motori. Osnovni 2,0 TFSI sa serijskih 200KS i 280Nm, sada razvija 245KS i 355Nm. Veci 3,2 umesto 250KS i 320Nm, sada izvlaci 335KS i 425Nm. 



Tjuner Heico sportiv specijalno za salon u Essenu sprema jos jednu varijantu Volvo-a C30 sa imenom HS3 Thor. Pored vec neizbeznih dodatnih spojlera, pragova, spustenog ogibljenja za 30mm, jacih kocnica, 4 izduvne cevi i atraktivnih felni od 18 inca sa TOYO R888 polu-slick gumama, preradjen je i motor, koji iz 2,5 litara serijski izvlaci 220KS i 320 Nm. Sada su te vrednosti podignute na 250KS i 360Nm.



Brabus T13

30 Nov, 2006 - 17:01 Tuning Komentari (0) comments  English

Upravo tako se zove novi performance kit za povecanje snage motora za Mercedes S600 ( plus 113 KS ) iz kuce Brabus i kosta 19900 eura ! S600 iz serijskog 5,5 litarskog V12 motora izvlaci 517KS i 830Nm a uz pomoc Brabusa svih 630KS i 1000Nm momenta. Pritom auto udovoljava euro IV normama o zastiti okoline. Naravno i maksimalna brzina nije vise limitarana na 250 km na sat pa sad iznosi 327 km na sat. Ubrzanje je eksplozivnih 4,3 sekunde ( za ovako velik i tezak auto ). Takodje Brabus uz doplatu nudi i sportsko ogibljenje, pojacan kocioni sistem i aerodinamicki kit.



Naravno kada se govori o vozilima legalno registrovanim za obicne puteve. Uglavnom, na stazi Nardo u Italiji u organizaciji Continentala AG i casopisa AutoBild, preradjena maloserijska verzija BMW 6 iz Ac Schnitzera sa dodatnim imenom Tension, postigla je 331,78 km na sat. To ga cini najbrzim BMW-om na svetu. Opet ponavljam, medju legalno registrovanim za voznju. To je, izmedju ostalog, postignuto pojacanjem V10 motora iz serijskog M6, sa 507 na 552KS.  Ac Schnitzer kao alternativu tom motoru nudi i 5,1 litarski sa 411KS ( serijski 367 konja ) koji postize 285 km/h. Naravno da Ac Schnitzer nije zaboravio da preradi i ogibljenje, kocnice i ostalu mehaniku da bi sve funkcionisalo odlicno kao paket.  



PPI Audi Q7

28 Nov, 2006 - 17:04 Tuning Komentari (0) comments  English

I nemacki PPI, poznat po tjuniranju Audijevih modela, za tuning salon u Essenu sprema jedan izuzetan primerak Audija Q7 sa oznakom PS Q7. Osim neizbeznog i agresivnog  body kit-a ( posebno prednji branik sa vecim usisnicima za vazduh i 4 svetla za maglu ), doterivanja ogibljenja, najvece su promene na motorima odnosno nudi se nekoliko performance kitova za povecanje snage 4,2 V8 benzinskog motora i do 600KS. Prva mogucnost je povecanje sa serijskih 350 na 420KS a druga na vec pomenutih 600KS. Spolja, pored pomenutih aerodinamickih dodataka u koje spada i atraktivni zadnji krovni spojler, primecuju se valjci od tockova od 22 inca ( gume 295/30 ZR 22 ) i 4 ogromne lule izduvnog sistema originalno razvijenog u PPI-ju. I unutra auto je oplemenjem i to kozom, alkantarom, karbonom, aluminijumom i kevlarom.       



Da ne zaostanu za svojim konkurentima AC Schnitzerom i Hartgeom, koji su svoje prerade BMW-ove nove trojke coupe vec najavili za predstojeci susret tjunera na salonu u Essenu ( od 30. novembra) , u Hamannu su pustili u opticaj fotografije njihove trojke u coupe varijanti. Valjda u stilu da slike govore bolje od 1000 reci za sada nema detalja o preradama na motoru, ogibljenju, kocnicama i ostalom ali se podaci o tome ocekuju veoma brzo. Uostalom slike dovoljno govore.



Na slici nije Mercedesov CLS iako mozda tako izgleda, vec E klasa u karavan izvedbi preradjena u firmi Pogea racing. Ako ste jedan od onih kojima standardni izgled E klase nije dovoljan, u Pogei ce za 12000 eura promeniti celokupan prednji kraj vase mecke i jos vam izmamiti osmeh na lice. Pogea Racing ce svoj Mercedes E klase u CLS stilu predstaviti publici na predstojecem tjuning salonu u Essenu.



Nemacki Tjuner Hohenester osim Audija A4 HS650, za salon tjunera u Essenu, sprema i svoje vidjenje Audija TT. Za one nestrpljive, koji ne mogu da sacekaju fabricki nabildovan buduci TT-RS, spremljen je Hohenester TT HS350. Auto uz pomoc performance kita i 2 turbo punjaca iz serijskog 3,2 V6 motora sad izvlaci 353 KS i 485 Nm momenta uz ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96 km na sat) za 4,9 sekundi. 200 km na sat dostize u 15,9 sekundi. Pritom je maksimalna brzina 175 milja na sat (nepunih 282 km na sat ). Uz promenjeni izduvni sistem, dodati su kocioni diskovi napred od 365mm a pozadi 310mm. Spolja su izmene diskretne i svode se na felne ili BBS ili OZ od 18 ili 19 inca.



Nova zrtva prerade JDR tuninga jeste aktuelna nova Buba iz VW-a. Verzija sa imenom Goodwood ce se nuditi sa 2 motora. Prvi je 2,0 litarski FSI, koji sada razvija 250KS, a druga mogucnost je 3,2litarski V6 sa 385KS i 2 turbo punjaca. Takodje ojacani su i karoserija i kocnice, a u ponudi je i stakleni krov. Jaci motor ubrzava ovu Bubu od 0 do 60 milja na sat  (96km na sat) za 4,8 sekunde i postize 165 milja ili 265 km na sat najvece brzine. Na automobilu je nekoliko interesantnih detalja poput zadnjeg spoljera, koji se u stilu Porschea podize sa povecanjem brzine. Uz to i prednji zmigavci su sa Porschea 997 Turbo. Spoljasnji dizajn je delo Bo Zollanda iz Svedske.



Vas BMW 6 vam nije dovoljno atraktivan? Za takve firma LSD, specijalizovana za ugradnju vrata u Lamborghini stilu (otuda i naziv firme-Lamborghini Style Doors) nudi i tu mogucnost za BMW-ov coupe, koji sa vratima na otvaranje na gore zaista izgleda mnogo atraktivnije.



Osim preradjene BMW-ove trojke coupe, za salon u Essenu, Ac Schnitzer sprema i svoju verziju coupea i roadstera BMW Z4 sa imenima ACS4 Sport Coupe i ACS4 Sport Roadster. Pored neizbeznih dodataka u vidu originalnog aerodinamickog kita, koji osim izgleda, poboljsava i opstrujavanje vazduha oko vozila, brzeg i preciznijeg menjanja brzina, ova prerada donosi i spusteno sportsko ogibljenje , jace kocnice sa prednjim diskovima od 334 mm i felne od 17, 18 ,19 ili 20 inca. I unutrasnjost je oplemenjena sa atraktivnim sportskim volanon, vecom kolicinom karbona i aluminijuma u kabini.Roadster verzija pri tom ima jos i hromirane rol barove iza sedista vozaca. Zajednicko za obe verzije, sem ne bas male pretpostavljene cene, jeste hromirana maska, odnosno okviri oko tzv.bubrega sto automobilima daje trendy retro look. Motor je 3,2 litarski redni sestak za koga u zvanicnom saopstenju nije pomenuto eventualno povecanje snage.



Porsche 911 cabrio u preradi firme 9ff  postavio je novi rekord za otvorena vozila. Auto sa 780KS postigao je rekordnu brzinu od 238 milja ili 380 km na sat, cime je i zvanicno postao najbrzi kabriolet na svetu. Koliko ce to dugo i ostati, ostaje nam da vidimo.




Copyright 2006-2017 by auto.blog.rs