home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA


Chevrolet je u Evropi tokom 2009. godine prodao 425.874 automobila, zauzevši tržišni udeo od 2,3 odsto (2008. godine 506.433 komada).

"Iako će verovatno biti potrebno nekoliko godina da se naša branša vrati na nivo iz 2007. i mada smo suočeni sa velikim ekonomskim izazovima usled globalne recesije, intenzivno radimo na poboljšanju naše prodajne mreže i trudimo se oko svakog prodatog automobila kako bi zadržali dobrar nivo poslovanja u ovom periodu", rekao je Wayne Brannon, predsednik i izvršni direktor Chevroleta Europe. "Imamo niz novih modela, uključujući i AutoBestov automobil za 2010. – Chevrolet Cruze, kao i potpuno novi gradski automobil Spark. Osim toga, ponudu će upotpuniti i novi porodični MPV, novi Camaro i revolucionarni električni automobil Volt", rekao je Brannon.

Chevrolet je udvostručio prodaju u Francuskoj (+132,4 odsto) a u Nemačkoj je prodaju povećao za 40 odsto. Chevroletova najuspešnija tržišta kada se radi o broju prodatih vozila u 2009. bila su Rusija, Italija, Nemačka, Francuska i Španija.

Izvanredne rezultate u Zapadnoj Evropi (+15%, sa 148.868 na 170.591 novih vozila) međutim prati pad prodaje u Istočnoj Evropi, posebno Rusiji. Chevroletov tržišni udeo u Evropi je ostao stabilan uprkos 50-postotnom padu ukupnih prihoda autoindustrije na ruskom tržištu. Chevrolet je 2009. ponovno bio najbolje rangirani strani brand u Rusiji kada se govori o prodaji. Dok je Chevroletov tržišni udeo u Rusiji ostao na 7 posto, zabeležen je određeni pad prodaje u Istočnom delu Evrope zbog oslabljenog tržišta.

Najbolje prodavani automobil iz Chevroletove ponude u Evropi 2009. godine bio je Aveo (90.000 vozila), a sledi ga Matiz/Spark (82.000 vozila). U celoj Evropi prodaja novog Cruzea (2009.: 21.048) je nadmašila očekivanja, dok će se novi gradski automobil Spark naći u prodaji februara 2010.

Izvor: Autosport.hr

Foto : Chevrolet



čitanja : 902



Komentari

Marketing je čudo!
Staviš propalom Daewoo-u Chevrolet-ovu značku i prodaja raste.
Ipak kod kupca sve ide iz glave!

Autor Zoki,Beograd 01 Feb 2010, 17:27

Nije bas tako, imali su finansijskih problema i to je reseno, kao i moge druge marke... Sadasnji modeli su veoma uspesni.
Na nekim trzistima se i dalje prodaju kao Daewoo

Autor carobnjak 01 Feb 2010, 18:09

Hoces reci na propalu Zastavu stavis znak Fiat pa prodaje ide. Jos mnogo toga mozemo da naucimo od Daewoo-Chevroleta i to ne samo mi nego mnogi proizvodjaci automobila.

Autor Kb 01 Feb 2010, 20:14

Prodavala se Zastava odlicno i pre nego sto je Fiat uzeo pod svoje! I to par miliona primeraka mada nam to zvuci neverovatno, a o kvalitetu ne bih sada...

Autor carobnjak 01 Feb 2010, 20:23