Home Vesti Domaće tržište Video Zanimljivosti Noviteti Tuning Concepts Top secret Predstavljamo Saloni Forum Arhiva Galerija Linkovi O nama

Srbija je zavejana, a putari se protiv klizavih puteva bore, između ostalog, i tonama soli. Kako to utiče na naše automobile?

So je dragocena, kada je otapanje leda u pitanju, ali znajte da ima "zube", i da to najbolje osete naši atumobili, ali i obuća.

Zato je važno da obuću očistimo čim se izujemo, a automobile peremo što češće možemo, barem jednom u sedam dana.

Od soli prvo propadaju nezaštićeni delovi, a onda i sva ona mesta na karoseriji na kojima se zadržavaju voda i blato.

Najosetljivija mesta su:

- rubovi krila

- spojevi na haubi i na krilu

- donji deo vrata

- spojevi na zadnjoj haubi i pragovi

Osim redovnog pranja, šta još možemo da uradimo?

Za efikasnu zaštitu od korozije automobila koriste se specijalni lakovi, a neophodno je i prskanje donjeg dela karoserije i prostora oko motora proizvodima na bazi voska. Pitajte na benzinskoj pumpi da liimaju te proizvode, ili tražite u svom servisu da vam zaštite automobil od soli. 

Takođe, takvi proizvodi treba da se mažu i na plastične delove ispod vrata, unutrašnji deo blatobrana i rubove.

A kada zima prođe, i kada zimske gume zamenite letnjim, obavezno svoj automobil odvezite u servis na čišćenje prostora motora.

Izvor: Mondo.rs




  čitanja : 1846

| More


 
   


   

Reklama

Pravila

Komentari

Potrebna je "tona" bitumena i voska. Na vreme. Pre zime.

Autor moron 11 Jan 2017, 22:44

A kako to da pereš auto na -10???

Autor Miki 12 Jan 2017, 06:38

prodjes kroz praonicu. za 30 sekundi bude kompletno opran i osusen

Autor mile antena 12 Jan 2017, 07:21

mile antena
Deo vode će ipak ostati u kederima vrata. I imaćeš problem, jer će to da zamrzne.
Posle pranja kola "na debelom minusu" pomaže samo da kola malo odstoje u toploj garaži.

Autor moron 12 Jan 2017, 09:44

Ja sam sinoć prao na samouslužnoj , normalno odmah sve zaledi , ali imam garažu ispod kuće tako da se to sve preko noći lijepo isuši.

Autor Đorđe 12 Jan 2017, 11:45

Ko ima dobar automobil, nema brige.
Ovi što koriste japance, koreance i sl, mogu da peru po 10 puta, i da svoju savest umiruju, ali bez rezulata. Tamo gde trune i rđa, pranje i mazanje koječime ne dopire, ili još gore povećava vlagu.
Ja u toku zime operem auto par puta, a vozim svaki dan.

Autor Oktopod 12 Jan 2017, 12:03

Djordje
I ja sam prao na -13, ledi sve.
moron 09:44
Istina. Šiber ne mogu da otvorim, sa vratima nisam imao problema, mrvu uhvatilo.
Gepek je bio zaledjen ali sam uspeo da ga otvorim.

Autor P1 12 Jan 2017, 12:40

A oktopod vozi šta ? Caterpilar bager ?

Autor REŠO 12 Jan 2017, 13:21

Rendžooo Kangu
Sprinter, itd.
RS program i sl.

Autor Oktopod 12 Jan 2017, 16:39

Odgovor je prost:

Ne kupis Mazdu.
:)

Autor vojvoda 12 Jan 2017, 17:14

vojvoda
+1 :)))

Ima tu jos kandidata...

Autor carobnjak 12 Jan 2017, 19:06

Oktopod,

Land Cruiser J100, 17g u dvorištu, obišao SRB uzduž i popreko, korišćen po najvećim kijametima i dalje služi vrhunski. ;)
Za ove slabije modele ne znam, ali LC bi mi bio među top 3 auta za put oko sveta.

Poz

Autor Raziel 12 Jan 2017, 20:18

Raziel
Land Kruzer je za mene egzotika, nisam upućen u njegove kvalitete.

Kakvo li je stanje sa Šumadincem? Sve su prilike da će biti posla za limare i farbare za koju godinu.

Autor Oktopod 12 Jan 2017, 21:11

Landkrusera ne treba mijesati sa ostalom boranijom.

To je jedini SUV na svijetu kome se automatski menjaci nikada ne pokvare. Najmanje 10 puta vise predju od Rendzrovera ili, sacuvaj me Boze Volvoa.

Autor vojvoda 13 Jan 2017, 00:03
Dodaj komentar





Zapamti me

Copyright 2006-2017 by auto.blog.rs