Home Vesti Domaće tržište Video Zanimljivosti Noviteti Tuning Concepts Top secret Predstavljamo Saloni Forum Arhiva Galerija Linkovi O nama

Pri kupovini novog automobila značajnu ulogu ima i činjenica koliko će on vredeti kao polovan, odnosno koliko će protekom vremena da mu padne vrednost.

Svojevremeno kada su Toyotini modeli postali skuplji, na jednoj konferenciji za novinare predstavnik japanskog proizvođača rekao je: “Toyota je postala poznata po kvalitetnim i jeftinim automobilima, međutim došlo je vreme da vodimo računa o svojim kupcima. I dalje proizvodimo kvalitetne automobile, ali oni nisu jeftini jer im na taj način održavamo vrednost i kada dođe vreme da se prodaju kao korišćeni.” Po svemu sudeći Toyota je uspela u svojoj zamisli.

Relacija: cena novog automobila i interes kupaca vezan za gubitak njegove vrednosti kao polovnog uvek je aktuelna. Čak u situacijama i kada se kupuje polovan automobil jer u ovom slučaju možda je još bitnije koliku će cenu imati kada dođe vreme da se proda.

Nemački Institut za ispitivanje tržišta Bahr & Fess Forecasts i Focus Online analizirali su koji će aktuelni model, sada kupljen najbolje da održi svoju vrednost do 2021. godine na nemačkom tržištu polovnih automobila.

U kategoriji najmanjih automobila na vrhu je Opel Karl 1.0 koji će za četiri godine da zadrži 53,5 odsto svoje današnje cene novog automobila.

U B-segmentu superminija prvi je Mini One (55,5 odsto), među kompaktima najviše će vrediti Mini Clubman 1.5 (55,5 odsto), u srednjoj klasi Audi A5 2.0 TFSI Sportback (55 odsto), višoj srednjoj klasi Mercedes E 200 T (51,5 odsto), višoj klasi Porsche Panamera 4 E-Hybrid (50 odsto).

Sve veću popularnost SUV modeli stekli su, pored ostalog, i dobrim održavanjem vrednosti. Najstabilniju vrednost među mini SUV modelima imaće Mini Countryman Cooper (60 odsto), Porsche Macan Diesel (60,5 odsto) u klasi kompaktnih SUV-ova, a Audi Q7 3.0 TDI Quattro Tiptronic (52 odsto) među velikim SUV-ovima.

Kada su u pitanju specifične klase automobila, BMW Gran Tourer 216i (63,5 odsto) najbolje će da održi vrednost u klasi monovolumena, Porsche 718 Boxster (57 odsto) među sportskim automobilima, BMW 218i (56 odsto) među kupeima, Mini Cooper Cabrio (58 odsto) među kabrioletima, kao i BMW i3 94 Ah Range Extender (46 odsto) u klasi električnih automobila.

Zanimljivo je da je Dacia Sandero 1.0 Sce automobil s najmanjim efektivnim gubitkom vrednosti u četiri godine - 3.565 evra.


Kao što može da se primeti istraživanje je “rodoljubivo”, dominiraju nemački proizvođači automobila što baca senku na objektivan prikaz teme o kojoj je reč.

Izvor: Netauto.rs




  čitanja : 660

| More


 
   


   

Reklama

Pravila

Komentari

“Toyota je postala poznata po kvalitetnim i jeftinim automobilima, međutim došlo je vreme da vodimo računa o svojim kupcima. I dalje proizvodimo kvalitetne automobile, ali oni nisu jeftini jer im na taj način održavamo vrednost i kada dođe vreme da se prodaju kao korišćeni.” Po svemu sudeći Toyota je uspela u svojoj zamisli."

Kapiramo. Vi ste digli cene iz cistog altruizma, da bi kupcima vise vredela kao polovna. Javlja mi se da je autor ove bravure jedan od "shorlistovanih" spin doktora na platnom spisku AV..

A koliko je Toyota uspela u svojoj zamisli, vidi se iz prilozene liste, pa makar bila i "lokal-patriotska"..

Autor Priapus 17 Jun 2017, 15:45

A, đe je na tabeli moj pežol, zar je "ostatkom vrednosti" pao i ispod nule i otišao u negativnu vrednost ?
Ja treba da platim kupcu da mi taj đubar tera iz dvorišta?

Autor moron 17 Jun 2017, 18:08

Dacija je auto koji najmanje gubi vrednost, što sam rekao 100 puta ranije, ali neki misle šala.

Autor Oktopod 17 Jun 2017, 19:07

Oktopod
Kako koja dačija, zavisno od namene, sanderu "po ovima" pada vrednost posle 3 godine na ispod 50% ( i ispada da škoda bolje od njega drži cenu )

Autor moron 17 Jun 2017, 23:18

Oktopod , generalno kod vozila male nabavne cijene , gubitak je najmanji , govorim o samim parama a ne o procentima , jer džaba S klasi što u procentima ne gubi "mnogo" kad se ne okreneš a već si 50.000 evrova tropio...

Autor Đorđe 18 Jun 2017, 14:56

Djordje
Upravo tako.
Što jeftiniji auto u startu, manji i gubitak vrednosti.

Autor P1 18 Jun 2017, 16:01
Dodaj komentar





Zapamti me

Copyright 2006-2017 by auto.blog.rs