Home Vesti Domaće tržište Video Zanimljivosti Noviteti Tuning Concepts Top secret Predstavljamo Saloni Forum Arhiva Galerija Linkovi O nama

U eri uvećanih ekoloških i potrošačkih zabrinutosti, deluje kao da se veoma brzo bliži kraj vremenu velikih V12 motora. Međutim, razvojni i istraživački direktror kompanije Mercedes ima nešto drugačije mišljenje i kao što je nedavno izjavio svetskim medijima, on ne vidi da je kraj još uvek blizu.

Iako modeli napajani V12 motorima mogu da zauzmu samo mali segment ukupne prodaje ove kompanije, Ola Kalenius izjavio je da za određena tržišta u svetu i njihove mušterije V12 motor predstavlja ultimativnu mašinu i da, ukoliko ga oni žele, to stvara veoma jaku bazu V12 obožavalaca i klijentele, što ujedno ovom mamutu pruža svetliju budućnost.

Kalenius je potvrdio da određeni kupci odbijaju da voze bilo šta osim vozila koje napajaju ove jedinice. Zapravo, on je ispričao priču o jednom AMG vlasniku koji je poručio 35 različitih modela sa V12 motorima ove kompanije. Nije bilo reči o tome od kojih se automobila sastoji ova kolekcija, ali kompanija nudi masivni motor u svemu od S klase, do nenormalnog G65 AMG modela.

Ovaj klub ljubitelja ozačava da će kompanija osigurati da njihovi V12 motori izađu u susret svim potrebnim regulatornim pravilima uprkos njihovom značaju. Kalenius je dodao da ne zna koliko dugo ovakav sistem može da se održi, ali Mercedes nikako ne planira da se odrekne ovih motora.

Izvor: Autoexclusive.rs




  čitanja : 444

| More


 
   


   

Reklama

Pravila

Komentari

Naravno.
V12 je vrhunac.
65 - čudovište. :)

Autor P1 14 Jul 2017, 13:04

dzaba tolika snaga kad ide samo na zadnju vucu.
uz to se i dosta kvare.

Autor BMW SERIES 8 14 Jul 2017, 13:21

Realno, Mercovi V12 agregati bi trebalo da se kvare manje od BMW V12-ica.
Prvo, nisu ih menjali vec vise od 10 godina, tako da je to proverena skalamerija.
Drugo, toliko ih priozvode, da imaju dovoljno vremena da svakom posvete posebnu paznju.

Autor toma 14 Jul 2017, 16:29

"Prvo, nisu ih menjali vec vise od 10 godina, tako da je to proverena skalamerija."
Malo iskrenosti i od tebe, šta ti bi ?
Od 2002-e je taj motor, što znači da se pokazao i dokazao do sad, čim ga ne menjaju.
Koliko god da ih proizvode, proizvode ih više nego BMW svojih V12.
Tj, BMW-u je tek sad ovaj 760Li, prvi V12 sa preko 600ks.
Evo jednog poredjenja zvuka :)))

https://www.youtube.com/watch?v=c5bCakX42_Q

Autor P1 14 Jul 2017, 16:35

NoName
BMW samo u RollsRoyce ugradi godisnje 4000 komada (a uskoro sa novim Fantomom i novim RR SUV-om bice i znacajno vise) sto je za Merca misaona imenica.
Eto, da uopste ne uzimam BMW u razmatranje. A inace taj 760 ide odlicno. To sto ga nisu menjali od 2002 znaci samo da ga prave u tako smesnim kolicinama da im se i ne isplati da rade novi....
ps. proverena, zastarela, sve jdeno...

Autor toma 14 Jul 2017, 17:10

toma Meni rece prodavac (Nemac) na Sajmu V12 je Rollsov motor. Sve ostalo je BMW-ovo a motor RR-ov. Pa sad ti kao strucnjak mozes lepo zakljuciti da li prodavac laze ili ne, mozda je donekle u pravu?

Autor NoName 14 Jul 2017, 20:16

NoName , taj prodavac ti prodaje muda pod bubrege.
V12 u RR-u je BMW motor 1/1 , jer RR prije dolaska BMW-a nisu imali V12 motore , nego samo V8.

Autor Đorđe 14 Jul 2017, 22:58
Dodaj komentar





Zapamti me

Copyright 2006-2017 by auto.blog.rs