Home Vesti Domaće tržište Video Zanimljivosti Noviteti Tuning Concepts Top secret Predstavljamo Saloni Forum Arhiva Galerija Linkovi O nama

Naftnim kompanijama ovo nije prvi put da se sreću s pretnjom električnih automobila, ali izgleda da i same postaju svesne da su ovoga puta okolnosti drugačije.

Bloomberg prenosi da je OPEC upetostručio dugoročnu procenu prodaje električnih i plug-in hibridnih vozila, a isto su učinili i Exxon Mobil i BP.

U OPEC-u su prošle godine verovali da će 2040. tržište progutati 46 miliona električnih automobila a sada su uvereni da će ta brojka biti - čak 266 miliona!

Exxon Mobil je svoju procenu revidirao sa 65 miliona na 100 miliona električnih automobila do 2040. godine, kao i BP koji je svoja očekivanja podigao za 40 posto na 100 miliona električnih automobila do 2035.

Analitičari veruju da će potražnja za naftom do 2040. pasti za 8 miliona barela dnevno, što je količina koju proizvode Iran i Irak zajedno.

A šta misle proizvođači automobila? Čini se da su oni puno skeptičniji, mada iz automobilskog salona u automobilski salon imamo priliku da vidimo sve više električnih modela koji uskoro kreću u prodaju, a vodeći proizvođači očekuju ukupnu prodaju od tek 6 miliona električnih vozila do 2025. i 8 miliona do 2030.

Da li su veliki naftaši previše pesimistički ili proizvođači automobila nedovoljno optimistički raspoloženi pokazaće vreme.

Izvor: Tportal.hr

Foto: arhiva Auto.blog.rs




  čitanja : 321

| More


 
   


   

Reklama

Pravila

Komentari

Jeste , tresu im se gaće ;)

Autor Đorđe 17 Jul 2017, 18:40

Nema nista od toga sve dok cene Li-ion baterija drasticno ne padnu.
Rezervna baterija, velicine akumulatora, za mercedes E klasu E400 Hybrid kosta, verovali ili ne, 10.000 evra.

Provereno u servisu.

A tek sto isto i jos gore vazi i za elektromobile.. onog momenta kada litijumska baterija oslabi, automobil je za otpad, jer mu novi baterijski pack kosta par desetina hiljada evra ili dolara!

Autor Miki™ 19 Jul 2017, 00:23
Dodaj komentar





Zapamti me

Copyright 2006-2017 by auto.blog.rs