Home Vesti Domaće tržište Video Zanimljivosti Noviteti Tuning Concepts Top secret Predstavljamo Saloni Forum Arhiva Galerija Linkovi O nama

Zbog loše navike u vožnji, ova žena će do kraja života trpeti posledice svoje nepromišljenosti.

Vožnja na dužim relacijama može da bude naporna i za suvozače, a neki od njih imaju običaj da se voze sa stopalima podignutim na komandnu tablu automobila, uz obrazloženje da im je tako udobnije.

Sve je u redu dok se ne dogodi nešto nepredviđeno. Međutim, u slučaju saobraćajne nezgode, može doći do veoma teških povreda posle kojih sledi dugotrajan i mukotrpan oporavak, a koje često ostavljaju trajne posledice.

To je na svojoj koži osetila Odra Tejtum, koja je 2015. sedela na mestu suvozača kada se automobil u kome se nalazila sudario sa drugim vozilom. Iako sam sudar nije bio toliko snažan da bi doveo do težih povreda putnika, Odra, koja se vozila sa sa stopalima podignutim na komandnu tablu, pretrpela je ozbiljne povrede, nakon što se aktivirao prednji vazdušni jastuk.

Čak i pri malim brzinama automobila, brzina aktiviranja vazdušnih jastuka je veoma velika i kreće se između 160 km/h i čak 350 km/h, pri čemu se razvija ogromna sila.

U regularnim okolnostima, kada sedite na mestu suvozača sa stopalima na podu i vezani ste sigurnosnim pojasem, vazdušni jastuk će u slučaju nesreće obaviti ulogu za koju je projektovan - spasiće vam život i ublažiti intezitet povreda.

U suprotnom, možete da doživite teške ortopedske povrede, kao Odra Tejtum, kojoj su od sile udara vazdušnog jastuka polomljene i noga i ruka, pa čak i nos.

Povrede su bile takve prirode da su zahtevale brojne operacije i dugotrajnu fizikalnu terapiju, a ona se ni do danas nije potpuno oproravila, što joj znatno otežava svakodnevni život i rad.

Izvor: B92.net




  čitanja : 411

| More


 
   


   

Reklama

Pravila

Komentari
Dodaj komentar





Komentar će biti proveren pre nego što se objavi.

Zapamti me

Copyright 2006-2017 by auto.blog.rs