Home Vesti Domaće tržište Video Zanimljivosti Noviteti Tuning Concepts Top secret Predstavljamo Saloni Forum Arhiva Galerija Linkovi O nama

I dok studije kvaliteta novih vozila više ne donose velika iznenađenja, lista najkvalitetnijih trogodišnjaka jasno govori koje automobile treba izbegavati.

Tako J.D. Power u najnovijem istraživanju pod nazivom Vehicle Dependability Study (VDS) potvrđuje Toyotu kao predvodnika u kvalitetu s 10 pobeda u segmentima, ali i još jednom pokazuje da su premium automobili izuzetno kvalitetni.

Studija se neprekidno sprovodi već 28 godina, a ove godine je obuhvatila više od 35.000 vozila proizvedenih 2014. godine. Pouzdanost automobila definiše se utvrđivanjem broja problema koje su zabeleženi na 100 automobila u periodu od 12 meseci. Detektuje se mogućih 177 kvarova u osam kategorija.

I dok je industrijski prosek 156 problema na 100 vozila, top 10 najprodavanijih modela u Americi ima 134 problema na 100 vozila. Dobra stvar za Amere je i da dva izuzetno popularna modela, Toyota Camry i Ford F-150, i nakon tri godine nisu sklona kvarovima.

Lexus i Porsche su očekivani apsolutni pobednici sa 110 prijavljenih problema na 100 automobila. Slede Toyota (123 PP100), Buick (126 PP100) i Mercedes (131 PP100).

Ipak, na neslavnom popisu deset najgorih modela čak šest dolazi iz FCA (Fiat Chrysler). I dok većina njih nema tržišni značaj za Evropu, postoje i modeli za koje se nikako ne bi nadali da će biti na neslavnoj listi. Tako su se tu našli Fiat 500L, a veoma blizu se nalaze Ford Fiesta i Focus. Posebno iznenađuje ulazak Mercedesa CLA ali s druge strane C i E klasa su bile i ostale u samom vrhu, dok je GLK pobedio u svom segmentu.

A ako se pitate šta se na automobilima najčešće kvari, odgovor je sasvim jasan. Najveći problem predstavlja elektronika, posebno deo vezan uz infotainment koji čini 22% kvarova. Sve češće poslušnost otkazuje akumulator, što se pre nije događalo.

Izvor: Index.hr




  čitanja : 1956

| More


 
   


   

Reklama

Pravila

Komentari

Mislim da je najpametnije izbegavati amerikance u sirokom luku s obzirom sta su sve uradili drugim nacijama!

A ovo je tek smesno:

"A ako se pitate šta se na automobilima najčešće kvari, odgovor je sasvim jasan. Najveći problem predstavlja elektronika, posebno deo vezan uz infotainment koji čini 22% kvarova. Sve češće poslušnost otkazuje akumulator, što se pre nije događalo."

Stvarno ozbiljni problemi kad se motor i menjac ni ne pominju...

Autor carobnjak 21 Avg 2017, 11:03

@carobnjak
Fiat kao da je tvoj pa te pogadjaju neki rezultati :) Opusti se, jeste da su svasta mnogima uradili ali u ovo im se moze verovati jer ce ti i u Evropi svako reci da izbegavas Fiat i tu grupaciju sem italijana naravno :) Italijana mnogo imas po celoj CH pa tako i mozes videti Alfe npr, Fiate retko ali ima ih. Fiat 500 ga ima, mada vise ima drugih malih modela. 500L ces tesko videti, ja videh skoro i na retrovizoru unutra okacena srpska zastava. Nema sta, kupuje 'srpsko' :DUglavnom sredovecni italijani kupuju tako po neki Fiat ili Alfu, dok mladji italijani teraju Alfe mada i oni prelaze na nemce. S obzirom da italijane u velikim brojevima imate i po nemackoj, francuskoj, Fiat i ima neku prodaju. Da ih nema po Evropi bi im prodaja bila 50% manja. Niko to ne kupuje. Zanimljivo ali isto kao sto u Srb vlada misljenje za Fiat i Alfu i tu grupaciju, tako vlada misljenje i po Evropi. Moze po neko da kupi starijeg Punta npr ili nesto tako polovno od njih za 1500 fr cisto da ga tera do posla i ako stane nije steta. Eto tako se gleda na taj brend. Nemoj da se osetis uvredjenim, pricamo samo :) I ovde vazi za alfu isto kao u Srb, zadovoljan si samo kad je kupis i opet tek kad je prodajes. To je to. Gomila Djulijeta polovnih ima niko ne kupuje, sve ce zavrsiti na balkanu kroz 2-3 godine.

Autor dusan 21 Avg 2017, 14:35

Dusan
ne pogadja me uopste.
U Srbiji je Fiat u top 3, kako novi tako i polovni.

Ono sto je nerealno je ds je ovo americka a ne evropska ili svetska lista.
Francuzi nisu jos ni stigli na ovu listu, ili Skodica na primer. :)

Autor carobnjak 21 Avg 2017, 15:46

Dusan
Otkud onda toliko polovnjaka sa zapada koi dolaze u Srbiju kad ih niko ne kupuje???
Pricas gluposti!

Autor carobnjak 21 Avg 2017, 15:51

U svakom slučaju, na svim mogućim svetskim listama, istraživanjima, studijima i sl. Fiat je uvek na istom mestu i svako ko se odlučuje da kupi nešto njihovo, a da ima nešto "malo više" para za pazar će da ga preskoči u širokom luku. Zato je najprodavaniji kod nas i nama sličnim nerazvijenim i razvaljenim tržištima. A što se same liste tiče, ako su godinama unazad na vrhu i dnu liste stalno iste marke, onda u te grupe auta ne treba ni da se sumnja.

Autor Aleks 21 Avg 2017, 16:55

Aleks
A koje su to svetske liste?

Autor carobnjak 21 Avg 2017, 16:59

Ja bih prije uzeo novog Fiata nego novog VW ili Audija.

Autor Renault Terminator 21 Avg 2017, 17:00

@Renault Terminator,
"Dobra stvar za Amere je i da dva izuzetno popularna modela, Toyota Camry i Ford F-150, i nakon tri godine nisu sklona kvarovima."

pa kako to f-150 nije sklon kvarovima, zar ti nisi pricao da se na njemu kvari sve cim izadje iz fabrike? :)))

Autor mile antena 21 Avg 2017, 17:27

@carobnjak,
ne razumem sta je tu smesno. mozda se u istocnoj evropi jos voze auti bez ikakve elektronike, ali na zapadu sigurno ne.
naravno, mozes ti voziti auto i kad mu ne mozes vise otvoriti prozore ili povezati mobilni telefon za muziku, ali niko danas ko kupuje nov auto se nece pomiriti sa tim (opet, to vazi za zapad)

Autor mile antena 21 Avg 2017, 17:31

mile antena
nisam zeleo tebe da prozivam ali procitaj naslov, ima li to veze sa mozgom?

Autor carobnjak 21 Avg 2017, 17:34

Brat mi 20 godina živi u NY. Vozi Toyotu Highlander, a imao je jednu i neposredno pre. Naravno, nema pojma koliko mu Toyota troši (motor 3,5), bitno mu je samo da hoće da upali. Ali, ipak nije tako oduševljen cenama održavanja, delova ili pri prodaji polovnjaka. Kaže da je prednju šoferku platio 1.500 (i da je čak i za mečku jeftinija) , da zamenu disk pločica plaća 1.000 (a da ih taj "kamion jede"), a da je zamenu katalizatora (što garancija nije priznala) platio preko 1.000.
Nije to baš" san"...

Autor moron 21 Avg 2017, 17:46

@carobnjak,
moj komentar se odnosio na tvoju zadnju recenicu kako nije ozbiljan problem ako se ne radi o motoru ili menjacu

Autor mile antena 21 Avg 2017, 18:02

@moron,
u tome nema nista novo, opste je poznato da su u radnickoj klasi ubedljivo najskuplji za odrzavanje Toyota, Honda i Volkswagen.
ne verujem bas da je plocice platio $1,000 osim ako je menjao bas sve (kalipere, diskove i plocice) - cak i onda je preskupo osim ako je radio u zvanicnom servisu.

Autor mile antena 21 Avg 2017, 18:07

moron

sta kazes na ovo:

https://s9.postimg.org/tjlv505r3/image.jpg

Autor carobnjak 21 Avg 2017, 18:17

@carobnjak
Pa rekoh ti, veliki broj italijana u CH, FR, DE. 80% tih italijanskih vozila van IT kupe italijani. Zapravo ih garaze ne vole jer kazu da ih tesko prodaju. Brzo gube cenu, plus ljudi ne veruju u kvalitet.

Autor dusan 21 Avg 2017, 18:36

Dusan
A ipak ih kupuju?
Ccc

Daj mi link autoplaca sa gomilom Djulijeta!

Autor carobnjak 21 Avg 2017, 18:43

carobnjak
Na žalost, Tipo je malen za dimenzije moga (degeneričnog) tela. Šteta, jer mi kao karavan deluje dobra kupovina, a kao 1,6 Mj u tom segmentu za te pare nema vozila sa tako jakim motorom.

mile antena
1.000 dolara je cena disk pločica sa zamenom i "ravnanjem diskova" (koje kod nas košta 10 evra po disku). Mislim da je taj Manhatten skup za život za moje poglede na svet (npr. školarina za 6. razred osnovne škole gde mu ide dete je 40.000 dolara godišnje, plus "dodatni sadržaji", što njemu "deluje ok"). Meni je to" bolesno".
Braća smo, ali, bio je normalan ("životno" i "automobilski"), dok nije otišao u tu (prokletu) Ameriku. Nekada je vozio 309 i sve sam na kolima popravljao, a sada mu kola šlepaju u servis zbog izduvanog rezervnog točka...

Autor moron 21 Avg 2017, 19:04

@carobnjak
Ne treba ti link. Idi na autoscout.ch
Biraj Alfa Romeo Djulijeta od kojeg do kojeg godista zelis i do koje km zelis. Taj sajt ti najvise koriste garaze, anibis.ch npr isto imas i tu vise izbacuju svi redom. Ima i na autoscout-u ali posto se on placa, a jako je posecen uglavnom su garaze tu, 80%. Posle pogledaj npr Golf 6 koji ima vecu cenu, a ima i model posle njega. Sve su dobri automobili na sajtu sa naravno pravim km. Posle pogledaj cene kod nas i pomisli covek 'u Srb jeftinije nego u CH', nije nego u Srb nisu pravih 120.000km. Evo ja razmisljam da prodam DS3, uzeo ga sa 105.000 za 9.000, sada na 129.000 nece mi niko dati preko 5600, a ja trazim 6300. Na kraju ga necu ni dati jer mi zao da ga dam za manje od 6300 jer sam mu sve servise radio, kul auto, sva oprema sem koze. Tehnicki pregled ima jos barem 2 godine, minimum jer mu je prosle godine radjen. Ali kada vide 125-130.000 ljudi ili beze ili nude male pare. Zato ovakav neko proda npr za 5000, taj ga tera tamo i prodaje za 7500 jer mu i vrati km malo i teraj. Necu ga ni prodati, teracu ga za Srb i neka dozivi starost tamo :)
P.S.

Autor dusan 21 Avg 2017, 19:43

@moron,
pa nebi bas valjalo da je otisao u ameriku, a nastavio ziveti kao u srbiji :)))

Autor mile antena 21 Avg 2017, 19:48

Da mi objasne kako je to Buick bolji od Chevolet-a, a Chevrolet od Cadillac-a kad su to isti automobili? Tako sto je ova studija dobra za brisanje zadnjice. Mercedes i BMW pouzdani? Hahahaha

J.D. Power meri "zadovoljstvo kvalitetom" sta god to bilo.

Autor Fordovac 21 Avg 2017, 20:06

mile
Nisu mi "životni san" sve te vaše "američke vrednosti" :)
Pa ni u svetu automobila... Npr, da mesto u garaži plaćam kao da je grumen zlata, ali da korišćenje vozila treba da najavim dan ranije i da dođem po njega pred ulaz u garažu u tačno zakazano vreme. Ili od ta posla ništa :)

Autor moron 21 Avg 2017, 20:34

dusan
Koliko je bio star taj DS3 kada si ga kupio, a koliko je danas?

Autor moron 21 Avg 2017, 21:09

@Fordovac,
a od kad su to isti automobili?
sa kojim chevroletom recimo Cadillac cts deli bilo sta? I sa kojim buickom recimo Chevrolet Silverado deli bilo sta?

Autor mile antena 21 Avg 2017, 21:48

@moron,
bez brige, kad bi dosao u ameriku - veoma brzo bi ti postalo sve to vrednosti. :))) nebi sigurno gledao da li auto ima ispod 2.0L motor ili koliko trosi.
poznavao sam ja mnogo nasih ljudi koji su za pikape i velike suv uvek govorili kako to samo sluzi amerikancima za kurcenje, a danas ti isti ljudi voze audi q7 jer eto "treba im" (zbog 2 male dece) :)))
veruj ti meni da se veoma brzo naviknes na americke vrednosti i da ti ne bude nista cudno u tome da stalno zivis u kreditima i da stalno dajes pare na nov auto koji nikada nije tvoj i slicno.

Autor mile antena 21 Avg 2017, 21:52

@moron
Kada sam ga ja uzeo bio je star skoro 6 godina, jos nije bilo. Sada je star 7 i 2 meseca. Mislim da mi je vec na 130.000km, nije vise na 129.000. Vozim 2 auta pa mozes misliti koliko sam njega vozio za godinu i nepuna 3 meseca. Sem onog poklopca nikakav drugi problem. Ni sijalica za far cak. Ma nista, nista. Casa auto. Navigacija, sve full sem koze. Auto odaje utisak premijuma, sedi u A1 pa u njega sto se tice kvaliteta materijala i ostalog, nema neke razlike. Jos imam na tabli, po sredinu onu plastiku u fazonu karbona sto rade. Ljudi stvarno misle karbon :D Pritom je udobniji od A1 i od svih ostalih u klasi. A1 sa 3 vrata ima mesta za 4 osobe, DS3 za 5. Pritom stavi mi A1 1.4 tfsi a crtu da li na ubrzanju da li po krivinama, nema sanse da bude u liniji sa DS3. Unutra je i dalje casa. Sija. Nema lupkanja kao sto nije bilo niti se nesto izlizalo, sve super. Na 17-icama je, zimske imam 15. Prava mala zujalica sa kojom mozes po gradu, po planinama, na auto putu na duzem putovanju. Stavis tempomat na 130, potrosnja oko 6 litara. 155 konja za grad za takav auto je bombona. Svakodnevno mi na semaforu turiraju italijancici u Alfama MiTo :) Smesni su. Necu ga ni prodati imam da mu odradim auspuh, masku hrom napred imam u crno sa odradim celu. Obrvice da mu stavim isto. Zatamnim svetla nazad. Lutka. Garazista me zove nudi mi 4000 kaze on je toliko sad, alo toliko je za tebe pa da ga prodaas posle za 6500-7000.

Autor dusan 21 Avg 2017, 22:07

dusan
Koliko je taj plaćen kao nov?

Autor moron 21 Avg 2017, 22:54

@moron
Imao sam i tu informaciju pri kupovini, koliko se secam oko 24.000. Sada je novi DS3 Racing, 205 ks oko 29.000 nov. Bio sam pre par dana u Citroen da vidim koliko bi oni dali za DS3 pa da uzmem od njih DS4 ili DS5. Najvise je mog km ubila, previse sam presao sa to vreme, mogao sam da ga stedim malo. Dzabe je 'casa' ljudi vide skoro 130.000.

Autor dusan 22 Avg 2017, 06:55

@moron
Koliko se secam oko 25.000fr. Sada JE DS3 Racing oko 29.000. Kilometraza najvise ubija. A , pazi ovo Bmw 330 pa i slabiji 2002, 2003 sa 150.000 na satu oko 10.000fr su. Ali kao to masina. Jeste masina ali stara mnogo i nikqd ne bih dao pare za nju.

Autor dusan 22 Avg 2017, 09:24

dusan
To je uobičajeno pad cene za "francuski đubar". Ja sam imao sličan pad cene za sw-a, možda malo manji, oko 1.900 godišnje. Plaćen je 21.000, a posle 160 kkm i nešto preko 8 godina vredi 5-6.000.
Ali,meni je to skroz ok, jer sam ga kupio da bih u njemu godinama uživao svaki dan, a ne da bih živeo samo za dan prodaje. Pošto "radi kao sat", a dalji gubitak vrednosti mu je potpuno zanemarljiv, ostaje kod mene dok radi kako radi.

Autor moron 22 Avg 2017, 13:04

Dusan
Pogledao sam na autoscout24.ch i ne vidim da Giulietta brzo gubi cenu ili da je jeftina!

Normalno je da nakon 3 godine auto vredi oko 50% pocetne cene uz neku uobičajenu km

Autor carobnjak 22 Avg 2017, 13:17

@moron
Upravo sam i ja to resio da ostaje kod mene. Zao mi je da ga dam za smesne pare, jeste imao problem sa onim poklopcem motora ali to je uopste falinka kod svih, ne zameram...Ostalo nista, ma ni sijalica ni nista totalno. Jedini razlog je sto hocu jos jedan auto sa 5 vrata, ovako neka ga DS3 dok ide, uzecu drugi svakako njega cu u Srb da oteram i gotova prica . Kazi mi ima li DS3 kod nas? Je l se solidno voze ili ih i nema? Tada kada bese taj problem sa poklopcem ja upao u hrvatski blog Citroen HR, oni odusevljeni da neko na blogu sa DS3 1.6 155ks :D

Autor dusan 22 Avg 2017, 14:31

@carobnjak
Rekoh ti , sve su to garaze koje se zesce ugradjuju. Meni nude za DS3 3000-3500, sta dalje da ti pricam. Jos me ubedjuje da je to njemu cena, kao da sam ja retardiran i da nemam net. I ja mu to kazem, gospodine nisam ja bolestan, imam i ja net i ja znam da idu od 6-7.000, ne on me opet ubedjuje jos mi pokazuje na kompu kako je upravo jedan DS3 prodat sa istom km kao moj za 3450. Ustvari pokazuje mi sajt te garaze koju imas po celoj CH i njemu izbaci promenu. I ja njega razumem kao i garaze, hoce ga za 3-3200 i da ga posle prodaje na 6000. Ali kazi bre prodajem ga posle. Covek kojem sam dao Mini za DS3 uz doplatu meni kaze 'prijatelju ja moram da ga prodam posle, dajem ti za mini 3.000, fali mu antena, zagreban malo, da mu sredim to'. Dajem ruku...Pogledaj imas cene tih Djulijeta i nove kolko su bile pa ces videti gubitak. 80% oglasa ima to. Plus pogledaj i km preko 100.000km. Onih sa 30-40.000km ima mnogo jer se mnogi opametili brzo :)
Normalno je, koja je po tebi uobicajena km za godinu dana?

Autor dusan 22 Avg 2017, 14:38

Dusan
Na zapadu oko 20 hiljada, kod nas oko 10 za benzince.
Sve ostalo su taksisti ili sluzbeni...

Autor carobnjak 22 Avg 2017, 15:15

dusan
"Pamet u glavu", pa idući put kupi fiJat:) Imam utisak da u Srbiji "italijanski đubar" bolje drži cenu nego "francuski đubar"...
Nisam se u dosadašnjem delu života pri izboru novih kola "opterećivao" pitanjem "pada cene" (inače bih kupio fabiju ili dačiju klotaru), ali, sticajem okolnosti, poslednjih godinu dve sam dosta pratio cene polovnjaka, i čini mi se da "sve" dosta gubi cenu (pa i čkoda, kao i Japanci), u tolikoj meri da čovek time ne treba da se opterećuje. Ili mu neće dobro biti kada shvati koja je to rupa bez dna, pa će onda kupovati samo polovnjaka do 500-700 evrija ... Naravno, ja bih za te pare pre preporučio bajs.

Autor moron 22 Avg 2017, 16:57

Mile antena

Sigurno stoje u salonu cim se ne kvare,stvarno nemam drugo objasnjenje ili ovi lazu.

Autor Renault Terminator 22 Avg 2017, 17:39

Moron

Bome ni pravi bajs nemas za te pare heheh...ti znas na koje mislim heh..

Autor Renault Terminator 22 Avg 2017, 17:49

@Renault Terminator,
s obzirom da jd powers radi istrazivanja sa licnim vlasnicima koji su protekle 3 godine licno posedovali f-150 - ma sigurno su stajali u salonima sve to vreme, vlasnici ih ostavili tamo.
:)))

Autor mile antena 22 Avg 2017, 18:49

A zasto bi normalne ljude zanimalo sta misle debele americke domacice?

Autor Vojvoda 06 Nov 2017, 23:25

pa eto tebe je zanimalo - zato si i kliknuo i komentarisao. ili ti ne spadas medju te "normalne ljude"?

Autor mile antena 07 Nov 2017, 02:50

Mile
Ma hebo ti ta istrazivanja ko je kakvih agencija I menadzera,ispito sam ja njega u realnim uslovima.To je obican djubar od auta i kraj a nek oni istrazuju i dalje....
Za ostale ne znam al f150 nije ni deseti dio kvalitetan kako ga oni predstavljaju.

Autor Renault Terminator 07 Nov 2017, 17:57

Zar je moguce da je FIAT najgora marka automobila na americkom trzistu? Kako je to moguce kada smo se resili Yuga? Pa FIAT 500l je susta suprotnost Yugu. :)))

Ono kada bezis od sebe i napravis jos vecu glupost. FIAT 500l nije samo .ranje vec
.ranje sa slabom prodajom. Da se bar prodaje kao Yugo. Ovako ispade Zastavin Yugo jedini najveci izvozni uspeh koga ovi prostori pamte kada je u pitanju Amerika.

Nije dzaba nekada, pa sve do pre nekoliko godina, postojala situacija da se u zemlji jeftine radne snage proizvode isti takvi automobili.

FIAT je skuplja marka, ne ide to sa aspekta broja radnika, niti sa aspekta broja kupaca, a i ne uklapa se sa cenom rada u Srbiji. Mogli su nasi bajni vlastodrsci da nam uvale Ferarri da sklapamo za 300 evra i sa par stotina radnika kako su bili krenuli sa FIAT-om. :)))

Izmisljanje nove tople vode, u zemlji sa vlastitom visedecenijskom tradicijom najveci je zajeb svih zajeba.

Da smo ostali na Zastavi, mogli smo da je menjamo dok sa FIAT-om pod onakvim ugovorom, ne mozemo ni to. Ostalo nam je samo da ih ispratimo kad budu odlazili, a to je za nekoliko meseci, kada istekne ugovor, a posle toga, ja se nadam da ce drzava da nadje investitora sa mnogo dugorocnijim planovima i sa mnogo manje avanturizma jer auto-industrija nije isto sto i proizvodnja igracaka. S obzirom na cenu rada, treba nam nesto sto ce dugorocno omoguciti razvoj i to od malog ka velikom, a ne od sredine pa sta bude. To nas je i dovelo do toga ogranicenja tj. do ogranicenog rasta posle koga ne da nema dalje vec samo nazad.

Autor Zastava 07 Nov 2017, 19:02

Koga briga, ionako nam SAD nije primarno tržište. Ako prodamo tamo više biće dobro, ako ne prodamo opet dobro. Nikoga neće potresti.

Autor B.M 08 Nov 2017, 12:41

@Renault Terminator,
ispitao sam ga i ja u realnim uslovima, svih 8 godina vlasnistva. pa nikad nisam imao ni jedan kvar.
interesantno, za tebe "'evo istrazivanja" poznate i cenjene kuce kao sto je jd powers, ali zato bez problema koristis top gear kad primer sta (ne)valja.

Autor mile antena 08 Nov 2017, 16:52

Mile

Ja ne znam sta nije sve crklo na tim f150.Od motora,mjenjaca,diferncijala,kardana,amortizera,cak su i kederi sa vrata poodpadala.
Jbg,ja sam vozio i tog Hiluxa,pa ni jednog kvara a teglio je vise od svih f150 koje smo imali zajedno.A motor 4 cilindra dizel.A I top gear je to na jos radikalniji nacin i dokazao,da je neunistiv.
Ford F150 moze biti da se ne kvari samo ako se ne vozi,da stoji u garazi,salonu a ne daj Boze da nesto radis sa njim,odmah ce nesto da crkne na njemu.Ne vazi to samo za Ford,isti takav je i Ram,Servolet,Gmc..

Autor Renault Terminator 08 Nov 2017, 21:27

@Renault Terminator,
ma sigurno je tako. posebno zato sto hilux sa 4 cilindra ima maksimalnu vucu od cini mi se samo 1.7 tona, pa sam siguran da si bas mnogo teglio sa njim. siguran sam da je top gear bas radio "radikalan" test - pa sve sta su trebali da urade da ubiju hilux je da je ostave negde na obali pored slane vode na 24 sata. sutradan bi se vratili i nasli tu istu hilux kako je pukla na pola od rdje :)))
zavrsi li japanski Renault tj. Nissan onaj opoziv za navare koje pucaju na pola zbog rdje? :)))
evo moji roditelji su imali f-150 punih 8 godina, celu kucu renovirali sa njima, nikad ni najmanji kvar ... i posle tih 8 godina su ga prodali za skoro 70% cene koju su platili za novog.

Toyota neka nastavi da prizvodi prius i corolla jer za nista drugo i nisu. kao sto im je potrebna pomoc bmw-a i subarua da naprave sportske aute, tako bi se trebali obratiti fordu da im pokaze kako se pravi pikap. mada ce ford sigurno odbiti, ne moze ford da gubi vreme sa tamo nekim nizerazrednim proizvodjacima pikapa. tako da bi Toyota mogla onda da ce obrati fiat-chrysleru, cak i oni znaju napraviti bolje pikape

Autor mile antena 08 Nov 2017, 22:44

@Renault Terminator,
slucajem okolnosti sam naleteo na nesto, procitaj svoj komentar na ovom linku u 17:58 (s obzirom da si zadnji put demantovao da ti se ista svidelo u kanadi)
http://auto.blog.rs/blog/auto/video/2016/08/05/video-2017-ford-super-duty

Autor mile antena 08 Nov 2017, 23:01

Mile

Ja spomenu samo f150 a ti ode do Kulina Bana haha..
Sto bi reko Zgembo Adislic profesor univerziteta iz Zgebceta,ajmo redom..

To sto su ta 4 cilindra precerala i izgurala to V8,V10 ili V12 Fordov motor ne moze ni sa 5 generalki.Ti kazes da si remontovao kucu sa njim vaauuuu...a kuca od sperploce,iverice koju za 20-30 godina pojedu zohari i bubasvabe.Pa to renoviranje laganice moze da odradi i Fiat Saicento van sa 1.0 motorom i 54KS.
Cigle,giter blokovi,betonski blokovi,cement,krec,sve moguce vrste lijepka za keramiku,mermer,gipsane ploce,armaturne grede za plocu,armatura svih mogucih profila sem armaturne mreze (za nju mora kamion),od drvene gradje sve zivo,fosne,daske,stafle,grede,sut...znaci nema sta nije vukla i teglila ta Toyota,napravila je 8 stambenih zgrada od 5 spratova u Beogradu i ni jedan jedini otkaz,kvar,bag,nista.To je za F150 nemoguce.F150 bi puko kao lajsna jos na temeljnoj ploci a kamoli nesto vise.
Jbg,oni su nasli Hiluxa u vodi,izvukli,malo ga dopingovali i upalili,to je cinjenica.
Sto se tice Toyota sportskih auta u to ne ulazim I ne zanimam me jer na sportskom planu mi je Renault Sport No1 i to me jedino zanima a Toyotino sportsko odeljenje nigdje ni ne spominjem niti ga nesto hvalim,ali ti ne bi bio Mile da neizvrces,obrces,okreces ili sta vec..
Sto se tice pick-up,Ford itekako ima sta da nauci od Hiluxa,prvo pouzdanost,trajnost,izdrzljivost,neunistivost.

Sta ti nije jasno u tom komentaru? Jesi pitao jel bilo sta da valja u toj Kanadi,ja sam ti napisao sta valja ali jbg to ne vazi i za F150.
I nadji mi taj komentar gdje sam napisao da nista zivo u Kanadi ne valja,bas da vidim sta pise,sta te to toliko zbunjuje?

Autor Renault Terminator 09 Nov 2017, 11:11

@Renault Terminator,
nisi ti spomenuo samo f-150 vec si upravo ti uvukao hilux u celu ovu pricu.
otidi u bilo koji U-Haul i naces gomilu fordovih (a i chevroletovih) pikapa i vanova sa visokim miljazama. pa ja sam licno presao celu ameriku sa ford econoline venom sa preko 700,000 milja na satu. i to je bio pun tereta i jos vukao prikolicu sa autom.
kuca je cela od cigle i betona, a jedini nacin na koji bi hilux mogao da obavi tako nesto je ako ces vuci ciglu po ciglu jer sa maksimalnom vucom od smesnih 1.7 tona ne mozes da vuces nista teze. ma hilux bi pukao na pola od rdje posle 2 Wisconsin zime koliko se ovde soli baca. ironicno je da pricas kako bi "f-150 pukao na pola kao lajsna" kad su upravo toyotini pikapi ti koji pucaju na pola kao lajsne od rdje. treba li opet da postavljam slike?
pa postoji razlog zasto je top gear isao cak u pustinje australije da nadju hilux jer jedino u takvim vremenskim uslovima hilux moze dugo opstati. u bilo kojoj lokaciji gde nije non-stop kompletno suva kilima - on rdja kao da su ga italijani pravili tokom 1970ih godina.
ne obrcem ja nista sa toyotinim sportskim autima vec sam ih dao za primer kako je Toyota nesposobna da napravi ista sta nije ono sta amerikanci vozu "appliance". znaju da naprave samo jednostavno i bez icega drugog, zato sto i uspesni sa corollom, priusom i slicnim autima. za sve drugo ili se brukaju ili imaju pomoc nekoga drugog.
nema sta ford da uci od toyote u svetu pikapa. Toyota da je ucila od forda onda ne bi na tundri metal u prikolici se krivio kao da je od papira. i naravno ne bi hilux toliko rdjao. sve sta ford moze da nauci od toyote u svetu pikapa je sta ne treba da radi.

zaboravio si izgleda da si me nedavno ubedjivao kako nista u kanadi ne valja i da si demantovao da si ikada rekao da ista valja.
evo ti ovde tvoje price kako si bio u paklu, kako nisi ostao ni sekunde duze nego sto si morao, itd. na jednoj temi pricas kako bas nista ne valja osim zarade, a zaboravio si da si pre godinu dana na drugoj temi bas meni pricao da ti se mnogo toga svidelo.
evo ti, dve teme sa razmakom godina dana i dve potpuno drugacije price od tebe po pitanju zivota u kanadi (jedino si konstantan po pljuvanju americkih proizvoda).
http://auto.blog.rs/blog/auto/noviteti/2017/06/16/2018-ford-f-150-i-ford-expedition

http://auto.blog.rs/blog/auto/video/2016/08/05/video-2017-ford-super-duty

Autor mile antena 09 Nov 2017, 17:14

Mile

Nemam sta odem dalje nego od svoje bivse firme.Slazem se,ima ih,ali ima i tow truckova koji ih skupljaju po cesti i majstora koji zadovoljno trljaju dlanove popravljajuci ih.
Ma moze on imati 900.000 milja na satu...ali sa tri-cetri generalke.
Jel znas ti koliko je teska paleta sitne cigle i paleta cementa?
Kako Hilux koga sam ja vozio nije pukao na pola i nije ga pojela rdja?Njemu je nosivost 986kg,ispod 1 tone nije izlazio iz skladista gradjevinskog materijala.F150 ima vecu nosivost ali i 1 tona tereta u njegovom sanduku je mnogo za njega.

Sto se tice Kanade,da je valjalo ja bi tamo ostao,razlozi zbog kojih ne valja su bili puno bitniji,vazniji i kljucniji od onih koji su bili pozitivni I kada vec listas arhivu,uporedi to sa cim nisam bio zadovoljan i sto mi ne valja i ono sto sam hvalio.
I pokazi mi samo taj post gdje kazem da tamo nista ne valja,ama bas nista,nemam ja vremena citati sve ove postove na ovim temama.

Autor Renault Terminator 09 Nov 2017, 17:56

@Renault Terminator,
ford godisnje proda 900,000 f-series. u tako visokim brojevima naravno da svaki nece biti bez greske i naravno da ce biti i onih koji zavrse kod mehanicara. to je normala za svaku firmu.

dobro znas da u americi niko ne radi generalku. sto bi se nekome isplatilo raditi generalku na vozilu sa 300,000 ili 600,000 milja na satu? pa skuplje izadje generalka nego sto vozilo sa toliko milja vredi. plus ovde je rec o vozilima koji se non-stop koriste za prevoz robe (U-Haul je za to i namenjen) - cak i ako izostavimo mehaniku opet po tvojim recima sve drugo ce se non-stop kvariti. hoces reci da U-Haul svako malo radi generalku na motoru i menjacu plus menja kompletno kocnice, ogibljenje, elektroniku, limariju, itd? sve to na 10 godina starom vozilu sa 300,000-600,000 milja na satu?

ja sam u nasem f-150 gomilu puta vozio daleko vise od tone, posebno svako prolece kada krece rad u dvoristu i basti. vidis, ford f-series je jedini pikap sa fully-boxed frame - zato i moze voziti i vuci najvece terete. dok Toyota recimo napravila tundru koja izgleda toliko glomazno i mocno izvana, a onda stavili lim debljine papira :))) rekoh ja da bi Toyota trebala da uci od nekoga ko ima iskustva, za pocetak mogu se obratiti fiat-Chrysleru za pomoc.

razumem ja da se tebi u kanadi nije svidelo. to ne osporavam. osporavam ono sta sam ti ranije pricao, a to je da cesto menjas misljenja valjda zavisno od raspolozenja.
eto ti, procitaj svoj komentar 18 Jun 2017, 01:34 - tvoje reci da je valjalo jedva 1 od 10 u kanadi i taj 1 su bili samo nasi ljudi sa kojima si radio u firmi. a prosle godine si mi napisao dugacak paragraf sta je sve valjalo.
http://auto.blog.rs/blog/auto/noviteti/2017/06/16/2018-ford-f-150-i-ford-expedition

evo jos nesto - na ovoj temi o f-150/expedition od pre par meseci si pricao da si otisao samo iz finansijske prirode i da te je samo to nateralo da odes.
a evo sta si rekao prosle godine zasto si otisao i da te citiram:
"bio je izazov,pruza ti se prilika koja se ne pruza svaki dan,da ono sto si mogao da gledas samo na TV-u i da slusas price sad konacno mozes i sam da probas i uvjeris se sta je i kako je"

Autor mile antena 09 Nov 2017, 18:32
Dodaj komentar





Zapamti me

Copyright 2006-2017 by auto.blog.rs