Home Vesti Domaće tržište Video Zanimljivosti Noviteti Tuning Concepts Top secret Predstavljamo Saloni Forum Arhiva Galerija Linkovi O nama

Kineski "Grejt Vol motor" zainteresovan je za kragujevačku fabriku "Fijat Krajsler automobili". Zvaničnici kineske kompanije, naglasili su da žele u celini ili bar deo italijansko-američkog proizvođača automobilskih brendova, među kojima su "Džip" i kamioni "Ram".

Spekulacije o kineskoj zainteresovanosti za FKA traju otkako je portal Automotiv njuz prošle nedelje objavio da je neimenovani "poznati kineski proizvođač automobila" početkom meseca dostavio ponudu za italijansko-američku automobilsku kompaniju, što je podstaklo skok akcija "Fijata" na Milanskoj berzi. Tako su akcije FKA porasle za 3,9 posto na 11,12 evra , dok su akcije "Grejt Vol motora" ojačale za skoro 3,0 procenta na berzi u Šangaju.

- Što se tiče ove teme, trenutno imamo nameru za preuzimanje. Zainteresovani smo za FKA - potvrdio je zvaničnik iz Odeljenja za odnose s javnošću "Grejt Vol motora", ističući da zvaničnih ponuda zasad nije bilo, kao ni sastanaka sa bordom direktora FKA.

Britanske agencije navode da generalni direktor FKA Serđo Markione traži partnera ili kupca za sedmog najvećeg proizvođača automobila na svetu koji bi kompaniji pomogao da reši rastuće troškove, da se usaglasi s propisima o emisiji gasova i da razvije tehnologije za električne i samoupravljajuće automobile.

Akvizicija koju bi učinila kompanija "Grejt Vol motor" bila bi odvažna i jedan od najvećih kineskih industrijskih ugovora do danas.

Kineska kompanija kontaktirala je FKA da bi izrazila zainteresovanost posebno za brend "Džip".

- Naš strateški cilj je da postanemo najveći svetski proizvođač SUV-a, izjavio je portparol dodajući da bi im "preuzimanje `Džipa`, globalnog brenda u kategoriji SUV vozila, omogućilo da ostvare cilj brže i bolje, nego da sami stvaraju brend".

Kompanija FKA nije bila dostupna za komentar o zainteresovanosti za grupu.

PITA SE I SRBIJA

Kompanija "Fijat-Krajsler" je vlasnik 67 odsto fabrike u Kragujevcu a ostali, manjinski deo je u vlasništvu Vlade Srbije.

- U slučaju da dođe do situacije u kojoj cela grupa FKA menja vlasničku strukturu sudbina naše fabrike bi prvenstveno zavisila od dogovora rukovodstva "Fijata" i naše države, saznaju nezvanično "Novosti".

Treba reći i da je kragujevačka fabrika sasvim sigurno, jedan od aduta u pregovorima FKA sa Kinezima jer se radi o jednoj od najsavremenijih i tehnološki najnaprednijih pogona "Fijata" u svetu.

SA TRAKA DNEVNO PO 440 VOZILA

Posle tri nedelje kolektivnog godišnjeg odmora, u fabrici "Fijat Krajsler automobili Srbija", juče je počela redovna proizvodnja automobila. Radnici ove fabrike ponovo su u pogonima, proizvodnja se odvija u dve smene i sa traka će, po već uobičajenom sistemu proizvodnje, silaziti oko 440 vozila dnevno. Predsednik Samostalnog sindikata u FKA Zoran Marković kaže da radnici očekuju da će im u septembru, kada se isplaćuje avgustovska plata, zarada biti uvećana za 3,15 odsto, kako je i dogovoreno sa čelnicima kompanije tokom julskih pregovora koji su organizovani uz posredovanje Vlade Srbije. Naredno povećanje plata u iznosu od 6,3 odsto od osnovice predviđeno je za isplatu u fabruaru naredne godine.

Izvor: Novosti.rs

Foto: arhiva Auto.blog.rs




  čitanja : 591

| More


 
   


   

Reklama

Pravila

Komentari

Ulazak Kineza u fabriku "Zastava", bio bi spas i za Fijat i za Srbiju.

Autor roker 22 Avg 2017, 14:12

Realna opcija. Za Kineze nije problem da urade obilaznicu a moraćemo da je radimo jer stoji u ugovoru.

Autor B.M 22 Avg 2017, 15:10

Voleo bi da vidim Kineze u FIAT-u jer bi tada bila veća šansa da se naša domaća auto-industrija usmeri u pravcu proizvodnje modernih i jeftinih automobila. Osim toga, Yugo se (nekada davno) izvozio (i) u Kinu. To je ono što nam fali.

Autor Zastava 23 Avg 2017, 23:08
Dodaj komentar





Komentar će biti proveren pre nego što se objavi.

Zapamti me

Copyright 2006-2017 by auto.blog.rs