Home Vesti Domaće tržište Video Zanimljivosti Noviteti Tuning Concepts Top secret Predstavljamo Saloni Forum Arhiva Galerija Linkovi O nama

Renault Sport je novu generaciju Megana RS prvo prikazao krajem maja u Monaku, ali tada sa kamufliranim eksterijerom i bez saopštavanja konkrtetnih detalja. Sada tajni više nema, budući da su Francuzi novi Megane RS danas i zvanično predstavili novinarina na sajmu automobila u Frankfurtu.

U svakom slučaju, novi Megane RS će se kupcima nuditi samo u formi hatchbacka sa 5 vrata, što je recept još ranije primenjen i kod manjeg Clia RS.

Megane RS nove generacije pokreće 1,8 litarski turbo četvorocilindraš sa 206 kW/280KS i 390 Nm obrtnog momenta, pri čemu će se u RS paketu između ostalog naći i agresivniji eksterijer (uključujući i proširenja blatobrana, izmenjene branike, zadnji difuzor...), veći alu točkovi, sportsko ogibljenje, jače kočnice, sportski izduvni sistem (uz centralno postavljenu izduvnu cev), kao i modifikovani enterijer sa sportskim sedištima i volanom.

Od menjača se pominju šestostepeni manuelni i EDC menjač sa dvostrukim kvačilom.

Novi Megane RS će i dalje nuditi sa prednjim pogonom, s tim što će imati i 4Control sistem upravljanja na sva četiri točka. Renault navodi da ovaj sistem "automobil čini okretnijim i preciznijim te mu pomaže da ostvari bolje performanse tako što s pomoću elektromagnetskog aktuatora na zadnjoj osovini upravlja zadnjim točkovima" kao i da su "inženjeri Renault Sporta rad sistema 4CONTROL podesili na način koji automobilu obezbeđuje izuzetnu okretnost pri nižim brzinama i nenadmašnu stabilnost u bržim krivinama".

Kupcima će se nuditi i izbor između Sport i Cup oslanjanja, pri čemu se u fabričkoj najavi kaže da Sport spaja odlične performanse s udobnošću za svakodnevne vožnje dok Cup donosi vrhunske sportske osobine, spremne i za vožnju na trkačkim stazama.

Britanci novi Megane RS kod njih u prodaji očekuju na proleće 2018. godine, po ceni od oko 27.500 funti, što je manje od cene za Hondu Civic Type R koja u Velikoj Britaniji košta 30.200 funti.

Takođe, ovim modelom možemo očekivati i Renaultov napad na rekord koji za serijska vozila sa prednjim pogonom trenutno na Nirburgringu drži upravo Honda Civic Type R.

Ovde treba napomenuti da tokom leta 2018. stiže i snažnija Megane RS Trophy verzija, i to sa 300KS.

Proizvodnja starog Megana RS je inače završena u avgustu prošle godine, a treba podsetiti da se taj model pojavio 2009. godine i da je za sedam godina proizvedeno oko 30.000 komada (koji su našli kupce u više od 30 zemalja, od Evrope, Japan, Kine, Singapura, Južne Afrike, Australije...).

Ivan Mitić – Auto.blog.rs












  čitanja : 964

| More


 
   


   

Reklama

Pravila

Komentari

Lepo izgleda, kupe će izgledati još bolje.
Svidjaju mi se "maglenke", dobar fazon.

Autor P1 12 Sep 2017, 11:58

lepo izgleda, ali je ova klasa besmislena

Autor mile antena 12 Sep 2017, 13:29

Kupe nije u planu

Autor Bojan 12 Sep 2017, 14:33

Bojan
Što ?
RS samo ili uopšte ?

Autor P1 12 Sep 2017, 15:08

Ako nisi primjetio svi hatcbackovi idu na 5 vrata, nema više smisla takva klasa auta s 3 vrata..

Autor zilo 12 Sep 2017, 16:14

@ P1, "U svakom slučaju, novi Megane RS će se kupcima nuditi samo u formi hatchbacka sa 5 vrata, što je recept još ranije primenjen i kod manjeg Clia RS".

Autor auto 12 Sep 2017, 16:16

Renault kaze da i ova "prva" verzija Megana RS sa lakocom obara rekord Honde na Ringu,ja u to bas nevjerujem.Jednostavno malo je konja pod tom haubom.Sa Trophy-em vec da.Al dobro,vidcemo brzo sta moze ovaj pocetni RS.

Autor Renault Terminator 12 Sep 2017, 17:05

Izgledan odlicno, detalji na branicima, kao i ova fora sa maglenkama mu daju dodatni smek... jedino sto mi se nikada nije svidjalo u Renault-ovoj gami jesu ovi vertikalno postavljeni ekrani... pitam se zasto nisu performanse objavili...
Ne bih se slozio sa miletom da je ova klasa besmislena, naprotiv pruza prakticnost, svakodnevnu upotrebljivost i performanse u jednom, a smatram da je upravo ova klasa pokopala kupee... cak i soft hot hatch modeli sa oko 200 KS su odlicni za vecinu vozaca...

Autor Orlo 12 Sep 2017, 18:40

Šta reći, sem prelep auto.
Ostaje da se čeka neka vožnja...
I da se kupi kao polovnjak za nekih 10 000 evra za koju godinu.

Autor oktopod 12 Sep 2017, 20:24

@Orlo,
meni se nikada nije dopadala. to je kategorija gde je baza jeftini porodicni kompakt, i dalje prednja vuca, i na kraju slag na tortu je cena koja ulazi u teritoriju mnogih ozbiljnih sportskih auta. barem ovde u americi focus rs je skuplji nego mustang gt i Camaro ss, sto je za mene besmislesno

Autor mile antena 12 Sep 2017, 22:38

Mile

Ma sta vi Amerikanci znate sta je auto,pogotovo manuelni mijenjac i prednja vuca...wtf.

Autor Renault Terminator 13 Sep 2017, 12:27

@Renault Terminator,
manualni menjac je mrtva tehnologija, postoji razlog zasto ih gotovo niko vise i ne nudi cak i na pravim sportskim i egzoticnim autima.
a prednja vuca? asocijacija za jeftine ekonomicne aute.
na kraju dana - dzaba sminkas svinju, ona je i dalje svidja. e tako izgledaju ovi takozvani "hot hatch"

Autor mile antena 13 Sep 2017, 13:22

U pravu je Mile. Prednja vise rasipa nego sto daje. Zadnja vuca je top. Sve cetiri za neiskusne kao sto je S63amg tatin. A takodje se slazem sa Miletom da manuelni menjaci polako idu u istoriju.

Autor NR 13 Sep 2017, 13:40

I da. Megane RS je cale!

Autor NR 13 Sep 2017, 13:41

Mile

Bez manuelca nema mjenjaca.Automatic priznajem samo u teretnom programu.
A prednja vuca je neprikosnovena, pogon na obe osovine ok, ali samo na zadnjoj nikako.Ja hocu da vozim auto 365 dana u godini a ne samo kada je ljeto.

Autor Renault Terminator 13 Sep 2017, 17:28

@Renault Terminator,
to sto ti, ja ili bilo ko drugi (ne)priznajemo ne pravi nikakvu razliku.
a koji to auto sa zadnjom vucom mozes da vozis samo leti? sta, ne mozes da ga vozis u jesen i prolece? pa i zimi - ne pada sneg non-stop, ja zivim u jednoj od najhladnijih americkih drzava pa je sneg padao svega 3-4 puta prosle godine i nikada vise od jednog dana.
ne bi ja imao nista protiv takozvanih "hot hatch" da su oni pristupacniji, ali je sramota da focus rs ili golf r recimo kostaju koliko i Camaro ss - jer ce ih Camaro razbiti u apsolutno svakom pogledu osim mozda potrosnje.

Autor mile antena 13 Sep 2017, 20:27

Camaro ih nece razbiti u prakticnosti, jer ima mali otvor gepeka, nema prostora na zadnjim sedistima, duzi je i teze nalazi parking mesto, bucniji je... U EU je cenovnik okrenut na stranu hot hatcha. Camaro je ili auto za zabavu, ili drugo vozilo, dok hot hatch ne treba jos jedan auto da bi bio upotrebljiv u svim situacijama.

Autor Fordovac 13 Sep 2017, 20:52

@Fordovac
U mnogim zemljama i skuplji za registraciju, odrzavanje. Npr u CH za registraciju gledaju i zagadjenje, na to najvise gledaju. Naravno Camaro izbacuje mnogo vise, imaju one zone od A do F cini mi se. Npr DS3 mi je u zoni tek C. Mislim da je za Camaro registracija za onaj V8 jer sam skoro pricao sa nekim oko 1500 godisnje. Dok npr Golf R izadje oko 850-900. Takodje jedno mesto vise u autu, manji auto. Nisu automobili uopste ni za poredjenje, svakako druga klasa. Camaro krece od 50.000fr u CH, Golf R od 49.000fr. Kada pogledate ta dva auto, Camaro je ipak ludnica auto. Realno. Ali opet bih se mozda odlucio za Golf zbog vise prostora, jedno mesto vise za putnika i sve ostalo. Opet kazem totalno druge klase. Ja i volim hot hatch. Volim cak i manje sportske masine poput Clia, Polo Gti, moj DS3. Po gradu i vise vozim njega nego Jaguar jer mi je zanimljiviji. Manji je, a ide kao zmaj. A, sa njime sam ranije i putovao skroz stabilan auto, lezi super bez greske, ne oseca nista. Tempomat i to je to. Bas sad za vikend i u Srb dolazim njime jer cu ga ostavljati tamo. Zao mi ga je sto ostaje, hteo da ga prodam pa niko nije davao koliko sam trazio do pre 2 dana kada me zvao jedan i nudi mi 6350 sto je okej, medjutim odbio sam. Zao mi ga je da ode, neka ga :)

Autor dusan 13 Sep 2017, 21:13

za sta ti treba veci otvor gepeka? ili zadnja sedista?
ako si vec porodicni covek koji ima decu onda familija uvek ima minimalno jos jedan auto, i ako je potreban dodatni prostor onda se koristi taj drugi auto. a ako se ima samo jedan auto - ja sumnjam da cak i u evropi ljudi koriste kompakte aute za tako nesto.
Camaro odlicno obavlja posao za koji je napravljen. dok hot hatch sve obavlja po malo, a nista ne obavlja odlicno.

Autor mile antena 13 Sep 2017, 21:17

Ja bi prije izabrao Focus RS,Civika Type R ili Meganea RS nego Camara.Meni se Camaro ne svidja,generalno ti njihovi americki simboli njihove autoindustrije meni se ne svidjaju.

Autor Renault Terminator 14 Sep 2017, 10:40

Mile

Ma jebo ti auto kad cim pane kisica on ne moze da ide po putu,kliza,leti na sve strane,gas ne smes pipnuti on te izbaci sa puta.Pa vidim ja kada padne kisa,svi sa zadnjom vucom mile po cesti,ja ih sa Meganom samo preskacem.A kada poledi i pane snijeg zaboravi na njega.Mozes mu staviti kakve hoces gume dzabe mu je,on ne moze da mrdne.Jebo auto koji ima pogon na zadnjoj osovini.

Autor Renault Terminator 14 Sep 2017, 10:45

Mile

Sto se tice cijene slazem se,preskupi su.

Autor Renault Terminator 14 Sep 2017, 10:48

@Renault Terminator,
automobili sa prednjim pogonom su bili velika retkost pre 1960-ih godina, sa izuzetkom citroena traction avanta.
po toj tvojoj logici da aute sa zadnjom vucom mozes voziti samo leti ispade da su ljudi vozili aute samo u lepim vremenskim uslovima sve do 1960-ih godina.

naravno da nije nemoguce, i naravno da mogu ici i po snegu i po kisi. pa ja sam punih 5 godina vozio mustanga tokom cele godine iako zivim u drzavi koja ima medju najvecim stopama snega u americi. i to nisam imao zimske gume uopste vec samo all-season - jedino sta sam uradio je stavio sam nekoliko tegova iz teretane u gepek. i isao je bez ikakvih problema. necu reci da je bilo jednostavno, ali sam imao mozda 5-6 dana u celoj godini gde sam se bas namucio - ne pada sneg non-stop, ako i padne ocisti se isti dan.

Autor mile antena 14 Sep 2017, 16:43

Mile

Ma zajebi ti njega.Eto i Mecka i Bmw su ubacili prednju vucu u svoje modele.Ja je ne volim,nemam povjerenja u nju,ne osjecam se sigurno i bezbjedno vozeci auto sa zadnjom vucem,ja osijecam da nemam 100% kontrolu nad takvim autima dok ih vozim,za mene je to jeziv osijecaj.Sa prednjom vucom gdje hoces i sta hoces.

Autor Renault Terminator 14 Sep 2017, 18:57

oni ubacuju prednju vucu samo u manje i jeftinije aute, jer je prednja vuca jeftinija za proizvodnju i pruza bolje iskoristen prostor. od c-class i 3-series pa na vise svi i dalje imaju zadnju vucu.
u normalnoj voznji u vecini slucajeva se nemoze ni primetiti koju vucu auto ima, jer danas svi auti imaju toliko elektricnih pomagala da sigurno neces izgubiti kontrolu sa njim osim ako naravno divljas, a onda ces izgubiti kontrolu i ako ima prednju vucu

Autor mile antena 14 Sep 2017, 19:15

Mile

Gledao sam kod Partizanovog stadiona,zima,snijeg,utaban,ugazen,Mecka S klase 2005-2006 godiste,bilo je to davno...covjek ima zimske gume,ne moze da krene sa parkinga,stoji a dupe samo vrcka,malo lijevo,malo desno,ni 1mm naprijed a oko njega ljudi sa prednjom vucom opusteno bez problema.
Moj burazer sto je bio u USA,doterao je bio BMW 5 x drive,vozio je kamion tamo i imao je i svoj kamion,trazio je samo taj x drive.
Buraz sto je bio samnom u Canadi,vozi i ganja samo Bmw ali vozi samo x drive,promjeno je vec nekoliko komada i sve i jedan je x drive,covjek je vrhunski mehanicar i vozac.Nema sanse da kupi obicnog Bmw,kaze ja imam dijecu,necu da razmisljam ni sekunde hoce li se on zaigrati ili ne,hoceli moci krenuti ili ne.Prednja vuce je sigurnija i bezbednija,bar za mene je tako.

Autor Renault Terminator 14 Sep 2017, 21:42

@Renault Terminator,
mogu i ja tebi dati gomilu primera gde sam video upravo takve 4x4 u jarku pored puta kada padne sneg. vecina auta pored puta tokom snega su 4x4 jer daje ljudima neku laznu sigurnost.
koliko sneznih dana u godini ima? pa ima ih daleko vise u wisconsinu nego u beogradu, to je sigurno. to sto ti vise volis prednju vucu je isto kao ono sta sam ti gore rekao za manualni menjac - to je samo tvoj izbor, ne znaci da je bolje/losije zbog toga.

Autor mile antena 14 Sep 2017, 22:00

Mile

Ima,al ces prije u kanalu zavrsiti sa zadnjom vucom nego li sa prednjom ili 4x4.
Ja sa prednjom vucom idem 365 dana u godini,znaci auto mi je 24h non-stop na raspolaganju,napolju moze biti snijeg,led,kisa,ja cu sa autom proci ako tada imam potrebu za to a sa zadnjom vucom ces malo teze.Zadnja vuca je jos opasnija po kisa,ako se covijek malo opusti eto ga u kanalu,pogotovo kada kisa pocinje da pada,kada se asfalt razmasti pa bude bas jebeno a tada sa zadnjom vucom je prejebeno.
Moj izbor ce uvijek biti prednja vuca i manuelni mijenjac,za mene je to najbolja kombinacija.

Autor Renault Terminator 15 Sep 2017, 10:30

@Renault Terminator,
po onome sta vidim u jarku kada pada kisa/sneg - mnogo cesce zavrsavaju oni sa 4x4 nego sa zadnjom vucom. jer oni sa 4x4 se opuste i voze kao da nema kise/snega, dok su oni sa zadnjom vucom oprezni. pa ja u 5 godina voznje mustanga po kisu, snegu i cega jos nema u wisconsinu nikad nisam izgubio kontrolu nad autom. a to je jos bio amerikanac za koga vazi verovanje da zavrsava u jarku i po suvom vremenu.
opet kazem, to sto ti najvise volis prednju vucu i manualni menjac ne znaci da je generalno najbolje.

Autor mile antena 15 Sep 2017, 17:45

Mile

Pa tamo najvise i ima vozila sa 4x4.Vidis,ti si oprezan i napet kao puska dok si vozio Mustanga,i kakva je to voznja kada ti u takvom psihofizickom stanju moras da vozis,pa jebo tu voznju,dodji kuci i zapali ga brate mili.A 4x4 mozes da vozis normalno,opusteno,jos lakse nego prednju vucu e problem je sto se oni krenu zajebavat,da driftaju itd i onda prc,ode u "dic" sto bi rekli Kanadjani.
Ja Mile kazem sta je za mene najbolje,bas me briga sta je za ostatak Svijeta najbolje.Neka svako vozi ono sto mu je volja i sto moze sebi da priusti.

Autor Renault Terminator 15 Sep 2017, 18:49

@Renault Terminator,
oprezan jesam, ali napet uopste nikad nisam bio. sto bi bio? radije cu da bude oprezan i bez sudara nego opusten da zavrsim u sudaru.

ova cela prica je pocela oko tvog komentara "Ma sta vi Amerikanci znate sta je auto,pogotovo manuelni mijenjac i prednja vuca". a sad "neka vozi svako sta mu odgovara" ...

Autor mile antena 15 Sep 2017, 19:17

Renola , ti kao da si zarobljen u 70-im ,i vremenima BMW-a, Poršea,Alfi i sl.
Kad si morao biti dobro "mudo" da ih uhvatiš za "šiju"
Danas , ako nisi idiot je apsolutno svejedno na kojoj je osovini pogon , u protivnom ne pomaže ni 16 pogonskih osovina.
A konkretno ovaj Megan , nema veze sa tim što pričaš o prednjoj vuči , generalno kod svih tih hot hečeva , kad im se doda fan faktor, su sve samo ne ono što ti poimaš o prednjoj vuči.
Posebno Francuzi vole zabaciti dupe , sad , pa sad.

Autor Đorđe 15 Sep 2017, 19:19

Mile

Opusten za volanom neces zavrsiti u jendeku al ako si drkast vjerovatno da hoces.

Pa da znaju oni bi vecinom vozili prednju vucu i manuelni mijenjac alI oni bi morali ici na fakultet da nauce sa tim rukovat.A posto ne znaju,vozite braco draga sta vam je volja,ko vam brani...

Autor Renault Terminator 15 Sep 2017, 23:43

Djordje

Znam,imao sam Megane 1 kupe,volio se ritnuti,al kada mu jebes mamu,iz cista mira nece i nikada me nije "iznenadio",tacno znam kada cu da pretjeram da ce dupe da se "odkaci i sta ce da uradi.Vozi ga normalno,po snijegu,kisi,budi bez brige,iznenadjenja nema.Podrazumjeva se da je u trapovima ispravan jer razjebani trapovi po klizavom itekako prave sranja kada je stabilnost u pitanju i adekvatne gume i ne boj se nicega.

Autor Renault Terminator 15 Sep 2017, 23:53

Djordje

Znam,imao sam Megane 1 kupe,volio se ritnuti,al kada mu jebes mamu,iz cista mira nece i nikada me nije "iznenadio",tacno znam kada cu da pretjeram da ce dupe da se "odkaci i sta ce da uradi.Vozi ga normalno,po snijegu,kisi,budi bez brige,iznenadjenja nema.Podrazumjeva se da je u trapovima ispravan jer razjebani trapovi po klizavom itekako prave sranja kada je stabilnost u pitanju i adekvatne gume i ne boj se nicega.

Autor Renault Terminator 15 Sep 2017, 23:54

@Renault Terminator,
u jarku ces zavrsiti ako ludujes i ako imas prednju vucu.
vodeci se tvojom logikom, zadnja vuca je komplikovanija od prednje. ali iz nekog razloga, glupi amerikanci i dalje voze zadnju vucu? kako to?
sto se tice manualnog menjaca, tvoja logika je izgleda "sto bi jednostavno kad moze komplikovano". i u evropi su automatski menjaci postali cesti. za jos 10 godina manualnih menjaca nece ni u evropi biti sa izuzetkom onih bas najjeftinijih automobila.
na kraju tvoja logika je "neka ljudi voze sta hoce, ali su glupi ako ne voze isto sto i ja" :))))

Autor mile antena 16 Sep 2017, 01:34

Mile

Tako je,ali ja necu ludovati,ja cu da vozim opusteno bez straha i stresa i necu uopste razmisljati o tome hoce li mi se auto ritnuti ili sta vec.
Amerikanci su glupi,tu nema diskusije,dokazano glupi i zaostali u razvoju,gdje prestaje logika pocinje Amerika.Zasto da bude lakse i bezbednije kada to moze biti mnogo rizicnije i opasnije.
Rekao sam ti i ranije,za mene je automatski mjenjaci samo za kamione I autobuse,za automobile nije,jos ni na jedan automatski mjenjac nisam naisao da radi i funkcionise onako kako sam ja zamislio,uvijek radi kontra od onoga sta ja zelim od njega.
Ti zakljucuj kako hoces,doklen god ima manuelnih oni ce uvijek biti moj izbor bez trunke razmisljanja,kada vise ne bude izbora,kada budu svi automatici onda cu i ja da vozim automatike.

Autor Renault Terminator 16 Sep 2017, 10:34

@Renault Terminator,
ritnuti ce se auto sa prednjom vucom isto koliko i sa zadnjom. jesi li ti kad posedovao aute sa zadnjom vucom ili baziras celo "iskustvo" na jednom slucaju pre 5-6 godina kada si VIDEO mercedesa s-class kako ne moze da krene?
a kako to manualni menjac moze da bude "lakse i bezbedniji" od automatika? umesto da drzis obe ruke na volanu i pustis kompjuter da menja brzine za tebe, lakse je i bezbednije da skines jednu ruku sa volana i sam menjas brzine? pa gde to jos ima?
to ko je glup (da mi je samo videti te "dokaze") je neka druga prica, ranije smo videli tvoje teorije o zivotu u americi. tebi su izgleda glupi i svi oni evropljani koji su kupili mercedese i bmw-ove automatike, ali eto ti si pametan sto vozis renaulta sa prednjom vucom i manualnim menjacem ... ma sta porsche zna, kakav smesan pdk menjac i zadnja vuca - manualni menjac je zakon, a tek predja vuca ...

Autor mile antena 16 Sep 2017, 16:18

Mile

Meni nece.Nisam imao al sam ih vozio.A ti slucaja sam video i videcu svake zime i po svakoj kisi posto mi je posao na tockovima pa ima sta i da vidim.

Kada sam mislio lakse i bezbednije mislio sam na prednju vucu u odnosu na zadnju.Pa eto Ameri voze samo automatike pa se opet lupaju kao na ringispilu,pored obe ruke na volanu njima trebaju izgleda i obe noge na volanu ne bi li znali i uspjeli ostati na cesti.A za manuelni mjenjac oni moraju ici 4 godine na koledz,ipak je to nauka,opasna je to filozofija za njih.
Brate Mile Ja sam malo bio i po toj Evropi ( a izgleda da cu opet ) ja glupljeg i primitivnijeg naroda od Kanadskog a i Americkog (isto je to sve) nisam video.Kod vas je tamo pamet davno rekla "aj zdravo".
I ja ti opet kazem,neka vozi ko sta hoce i kako hoce,sta mene briga za to,ja znam sta ja hocu i kako hocu i sta je za mene najbolje.

Autor Renault Terminator 16 Sep 2017, 16:39

@Renault Terminator,
ja sam imao i jedne i druge, razlika gotovo i ne postoji. sta-vise, neki auti sa zadnjom vucom koje smo imali (dodge intrepid ili zenin sadasnji mitsubishi eclipse) su bili daleko gori po snegu i od mustanga i od f-150.

to sto se amerikanci lupaju nema bas nikakve veze sa menjacima. lupaju se jer dopustaju deci previse rano da dobiju vozacku i sto je sam proces u auto-skoli jako kratak.

manualni menjac je mrtva tehnologija, priznao ti to ili ne. imas tako neke ljude koji i dan danas koriste kucni telefon gde okrecu broj po broj umesto da koriste pametne telefone. i imas i one koji i dalje koriste stare tv kutije teske tonu koji imaju 10 crno-belih kanala, a onda imas i one koji koriste moderne hd televiyore. tako je i sa menjacima. danasnji automatici su svetlosne godine ispred bilo kojeg manualnog; sto bi neko jos uvek koristio tehnologiju koja je nastala dok je henry ford bio mladic?

a sto se tice te logike ko je glup, ponovicu ono sta sam dosta puta ranije rekao - i ti i gomila drugih imigranata ste isli kod tog "glupog" naroda da radite, nisu oni dolazili kod vas. to znaci da oni ipak imaju dovoljno pameti da ti radis za njih, ne obrnuto.

Autor mile antena 16 Sep 2017, 20:59

Mile

"a sto se tice te logike ko je glup, ponovicu ono sta sam dosta puta ranije rekao - i ti i gomila drugih imigranata ste isli kod tog "glupog" naroda da radite, nisu oni dolazili kod vas. to znaci da oni ipak imaju dovoljno pameti da ti radis za njih, ne obrnuto"

Kada sam vidjo kolio su glupi pobjegao sam glavom bez obzira da ne postanem i ja sa njima glup kud i ovako nesto nisam mnogo pametan jos da se unazadim na njihov nivo pa dje sam onda takav prispio.

Autor Renault Terminator 16 Sep 2017, 21:46

@Renault Terminator,

godina dana ti je trebala da shvatis neke stvari?

Autor mile antena 16 Sep 2017, 21:54

Mile

Tacno mjesec dana mi je trebalo da vidim sa kim imam posla.

Autor Renault Terminator 16 Sep 2017, 22:12

zar nisi bese bio tamo godinu dana ili koliko vec?

Autor mile antena 16 Sep 2017, 22:20

zelim ti svu srecu u svajcarskoj, svedskoj ili gde vec planiras sledece da ides. bice opet "gazda me uvredio jer je rekao ovo, ja sa njima ne mogu o nicemu pricati"

Autor mile antena 16 Sep 2017, 23:06
Dodaj komentar





Komentar će biti proveren pre nego što se objavi.

Zapamti me

Copyright 2006-2017 by auto.blog.rs