Home Vesti Domaće tržište Video Zanimljivosti Noviteti Tuning Concepts Top secret Predstavljamo Saloni Forum Arhiva Galerija Linkovi O nama

Rukovodili su se pre svega cenom vozila „škoda rapid” koja je bila, kaže, značajno povoljnija od „fijata 500l, kaže državni sekretar u MUP-u

Nova patrolna vozila za pripadnike srpske policije nabavljena su u skladu sa zakonom i niko od ponuđača i učesnika u postupku nije imao primedbe, izjavio je danas državni sekretar u MUP Milosav Miličković koji je objasnio da se nova patrolna vozila nabavljaju u sklopu velikog i kapitalnog projekta „Osavremenjivanje voznog parka MUP”. . Na pitanje da li je za nabavku automobila bio raspisan javni tender, Miličković je za Tanjug rekao da je postupak nabavke vozila sproveden u skladu sa procedurama vezanim za realizaciju kapitalnih projekata i u skladu sa članom 128. Zakona o javnim nabavkama koji reguliše nabavke iz oblasti odbrane i bezbednosti.

U vezi sa tim, ističe, donet je odgovarajući zaključak Vlade Srbije kojim je utvrđena poverljivost postupka i realizacija putem neposredne pogodbe.

Kako je naveo, u postupku su pribavljene ponude od zastupnika za vozila marke „pežo”, „fijat” i „škoda”, odnosno brendova koji su najzastupljeniji u voznom parku MUP-a i uopšte na tržištu Srbije.

Objasnio je da je nakon pregovaračkog postupka izabrana najpovoljnija ponuda.

„Kupljeni su automobili 'škoda rapid', jer smo time za isti novac uspeli da nabavimo veći broj vozila. Na isti način i od istih dobavljača su nabavljana vozila za vojsku i policiju i tokom prethodnih vlada”, napomenuo je Miličković.

Na primedbi koje su se pojavile u javnosti na to što nije kupljen „fijat 500l”, Miličković odgovara da su svi imali ravnopravne šanse.

Ali, dodaje, rukovodili su se pre svega cenom vozila „škoda rapid” koja je bila, kaže, značajno povoljnija od „fijata 500l”.

Naglasio je da su svi koji su učestvovali u postupku dobili Odluku o dodeli ugovora sa veoma detaljnim obrazloženjem na desetak strana, koje sadrži sve elemente prispelih ponuda, čime su, kaže, svi ponuđači i učesnici u postupku u detalje upoznati sa ponudama svojih konkurenata.

„Nije bilo niti jednog prigovora, odnosno žalbe. To verujem da najbolje govori da je sve urađeno u skladu sa zakonom, jer da je nešto bilo mimo propisa, verujem da bi imali primedbe”, ističe Miličković.

Upitan koji je ukupan iznos nabavke i da li će možda biti nabavljena i neka druga vozila, Miličković je naveo da je ove godine za nova vozila izdvojeno 700 miliona dinara, a da će biti nastavljeno ulaganje i u narednom periodu.

Precizirao je da su nova patrolna vozila za pripadnike srpske policije nabavljena u sklopu velikog i kapitalnog projekta „Osavremenjivanje voznog parka Ministarstva unutrašnjih poslova”.

Naveo je da je pre nabavke 710 novih patrolnih automobila prosečna starost vozila u MUP-u bila 14 godina, a da su policijski službenici koristili automobile koji nisu najbezbedniji, od kojih su mnogi prešli više od 250.000 kilometara.

„Drago mi je što posle više godina imamo priliku da, zahvaljujući ogromnom trudu ministra Nebojše Stefanovića, obnovimo vozni park i olakšamo policajcima svakodnevni rad”, kaže Miličković.

„Sa osavremenjavanjem voznog parka MUP-a tek smo počeli, a u naredne dve godine ovaj projekat biće nastavljen i tek sledi nabavka još vozila, gde će, verujem, biti i drugih proizvođača”, rekao je on.

Govoreći o raspoređivanu nabavljenih automobila po organizacionim jedinicama MUP-a, Miličković je naveo da raspodelu vozila vrši Direkcija policije u skladu sa stvarnim potrebama pripadnika policije i na osnovu prethodno izvršene analize funkcionalnosti postojećeg voznog parka.

„Vodili smo računa da pre svega od stanja vozila na terenu donesemo odluku gde je najneophodnija zamena dotrajalih patrolnih vozila, kako bi vozila bila adekvatno rasporedena. Svih 27 policijskih uprava na teritoriji Srbije dobilo je određenu količinu vozila, koja će, verujem, olakšati njihov svakodnevni rad”, kaže državni sekretar u MUP-u.

Istakao je da se ulaganjem u bolje uslove rada direktno utiče na njihovo efikasnije postupanje, brži izlazak na teren, a time i na veću bezbednost svih građana Srbije.

„Zato verujem da su ovom nabavkom na dobitku i pripadnici policije, ali i građani”, istakao je Miličković.

Izvor: Tanjug.rs

Foto: Tanjug.rs




  čitanja : 1152

| More


 
   


   

Reklama

Pravila

Komentari

JEFTINIJA OD FIATA 500L A DRZAVA IMA UDEO U FIATU, KAKVE PRICE ZA MALU DECU

Autor Neko 26 Sep 2017, 19:58

Sto onda ne uzese Daciu jos je manja cena.

Autor Gunar 26 Sep 2017, 20:45

U momentu kada FIAT razmišlja da napusti Srbiju i time ugasi i JURU i sve one silne koperante ovakav potez Policije je kontraproduktivan. Hajde da su Škode poklonjene kao Tojote vladi onda u redu ali lagati da je potpuno redizajniran FIAT 500L 1,4 sa 95 ks sa PDV koja se MUPu ne naplaćuje je 11.490 evra od Škode Rapid 1,4 sa 125 ks košta 15.900 evra. Dakle na četri kupljene Škode se dobija pet FIATa Nacionale.

Autor Miodrag iz Peći 26 Sep 2017, 22:29

Koliko ja znam, kupljeni rapidi su 1,0 TSI sa 95 ks (bazni paket), dok su oktavije 1,6 TDI (srednji paket).

Autor moron 27 Sep 2017, 10:15

@ Miodrag iz Peći
JURA ne radi kablove za FIAT, vec za KIA-u i HYUNDAI. I nisu TOYOTA-e poklonjene vladi, vec MAZDA-e 3 Sedan. A sto se tice modela 500L, od tih kombija, koliko sam malocas video, policija ima FIAT DUCATO, koje koristi kao "Marica-e". A i sam 500L nije pogodan za takve zadatke. Jurnjava za kriminalcima tim kombijem bi tim kriminalcima, najblaze receno, izgledaa smesno. Mogu da zamislim kakav bi to cirkus bio. FIAT ima u ponudi modele koji odgoaraju policiji, da e nedavno italijanska policija sebi nabavila vozila marke SEAT. Sada bi TIPO mogao da bude taj model, pogodan za policiju, ali je FIAT "malo" zakasnio sa proizvodjnom istog. A najbolje bi bilo da se i FIAT i JURA-SHINWON i LEONI pokupe i odu iz ove zemlje. Kao i svi kooperanti koji ne poticu iz Srbije. Samo stetu su nam naneli. I to toliku da cemo je vecno placati.

Autor This is the ReCaptcha Plugin for Lifetype 27 Sep 2017, 10:27

Kada se kupuje nešto takvog obima, gleda se: nabavna cena, troškovi održavanja, troškovi korišćenja...

kada sm pre nekoliko godina sakupljao ponude za nabavku dva vijčana kompresora ( cca 50 000eur) imao sam 7 ponuda. Neke su bile i 10% jeftinije za kupovinu, ali su troškovi održavanja bili takvi da za 5 godina prestižu ove skuplje....

za kola se gleda barem 5-10 godina oliko košta gorivo i održavanje... ali šta mi tu gnjavimo...zna se koliko sposobni to nabavljaju...i kojom logikom se rukovode....

Autor s mile 27 Sep 2017, 10:35

Hahaha , jurnjava za kriminalcima , previše se gleda američkih filmova...

A kao patrolno vozilo , Rapid nije ništa bolji nego 500L , naprotiv , ali je gazda Kole izgleda dobro podmazao pa je Škoda naprosto savršena.
Daleko od toga da su Škode loše ali država "proizvodi" automobil koji nije dovoljno dobar za istu , uglavnom teško "polno općenje" u glavu.

Autor Đorđe 27 Sep 2017, 18:02

godinama vozio fiata i tvrdim da je dobar auto (pouzdaniji od reno-a napr,). medjutim, rapid izgleda mnogo bolje i sreca da ga je vlada uzela.
u redu je nejavni tender, zakon nije prekrsen.
u redu je da se zategne malo fiat, mnogo su bezobrazno usli, pa ucenjuju.
na kraju, stvarno bi bilo smesno da se policija vozi u 500l. bilo koji drugi fiatov model bi bio ozbiljniji.

Autor veljko 27 Sep 2017, 20:58

Djordje
Rapid jeste bolji kao patrolno vozilo od 500L koji je mini kombi.
On sigurno nije agilan niti brz, pa da je za policiju.
Elem, pravi razlog zašto nije 500L je opisao jedan komentator :
http://www.b92.net/biz/komentari.php?nav_id=1305110#k24658657

Autor P1 27 Sep 2017, 21:51

Inače, evo kako gospoda plavci poštuju propise i kako se parkiraju u kružnom toku :

https://scontent.fbeg1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/22046404_10211907146265987_6768774216084909787_n.jpg?oh=d6ad178e7d7fc38075a06b65f14e512d&oe=5A51F73A

https://scontent.fbeg1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/22008139_10211907145785975_2874925360820207323_n.jpg?oh=18c8ce2e9dd498a69c9d98225d851a81&oe=5A41D6BC

Samo u banana Srbiji.
Valjalo bi kada bi ih neko otpozadi zalepio kecom, pa da onda pametuju o bezbednosti Okanović, prof. Vujanić i kompanija...

Autor P1 28 Sep 2017, 08:04

Da je FIAT dolaskom u Srbiju znao sta radi ne bismo danas bili u situaciji da nam je Skoda najdraza vec Zastava koja je imala modele na osnovu kojih se moglo napraviti novi. Tu pre svega mislim na Floridu koja je mogla biti automobil za taksiste da je FIAT bio odlucio da pravi novu generaciju tog modela dok Zastava 10 bi bila idealna za upravo policiju posto je policija imala (a ima i dan danas Punte 188. Eto gde su pogresili. Da spomenem i Yugo koji je masovno bio trazen i 2010, a proizvodnja ugasena 2008. :D

FIAT te sada vec davne 2008 godine kao da je pao sa marsa posto se ponasa kao da pre njihovog dolaska u Kragujevac trava nije rasla.

Autor Zastava 28 Sep 2017, 17:41

Opet...
Poštovanje saobraćajnih propisa i davanje ličnog primera drugima na delu...
https://scontent.fbeg1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/22007701_702803466577220_6866536912025747006_n.jpg?oh=24ae7674d1dd9f770d12a32701bc285b&oe=5A7F22D6

Nek zauzmu i druge dve trake, šta ima veze...

Autor P1 29 Sep 2017, 03:03

Kad se uzimaju namenski automobili za državu cena nebi trebala biti presudan faktor već pouzdanost, sigurnost, servis..
Koliko će samo koštati redovno održavanje i servisiranje do kraja uporebe.

Autor B.M 29 Sep 2017, 10:21

B.M.
Pa ni za 500L održavanje baš potpuno "gratis" ...

Autor moron 29 Sep 2017, 13:33

FIAT 500L nije tip vozila za maksimalnu eksploataciju, a ni FCAS nije firma u (vecinski) domacem vlasnistvu, ali zato firma koja je uvoznik Skode jeste i to mozda cak i u 100 postotno domacem vlasnistvu. Radna snaga nije bitna, ona je 1 odsto proizvoda, bitno je gde novac zavrsava. Po tome se meri ekonomska moc neke drzave. Ekonomska moc je ta koja moze da nas izvuce, a ne niska cena rada.

Autor Zastava 02 Okt 2017, 16:32

Zastava
A u FCAS rade samo iItalijani ili NASI radnici???
Opet si prevazisao samog sebe! :)

Autor carobnjak 02 Okt 2017, 17:23

carobnjak
Rade naši radnici, Italijan neće da radi za 200e.
Fiat ne plaća ništa državi, a uzima od države ogromnu lovu.
Odličan dil za Fiat a poguban za Srbiju.
Brdo pametnijih i isplativih investicija je Srbija mogla da izabere, gde bi i radnici više zaradjivali.
Ali tu možda nema mita za političare...

Autor P1 02 Okt 2017, 17:35

Da je fabrika u Kragujevcu drugacije "postavljena", to bi bila druga prica, nebi bio problem ni to sto novac ide vani. Problem lezi u tome sto FCAS nije "skrojen" da bi bio dugo kod nas. To se vidi po niskom ili nedovoljnom nivou lokalizacije proizvodnje automobila, a idto tako je i sa nivoom automatizacije proizvodnje. Jos kada se na to doda cinjenica da se skupe komponente (motor, menjac, elektronika osim zica, no i to uglavnom ide za BMW, Volkswagen, Renault, Toyotu, Hyundai itd.) uvoze, kao to da nema inzinjera, dizajnera vec sve gotovo stize, treba stvari nazvati pravim imenom - radionica i to, s obzirom na cenu rada, rec je o sweat shopu. S obzirom na cenu rada, za ocekivati je bilo da se sklapa neki znatno jeftiniji model posto u doba kada se Yugo sklapao cena rada je bila 400 evra mesecno. Sada kada se sklapa 2-3 puta skuplji auto, cena je jos manje. Nema tu logike, kao i u mnogo cemu drugom kada je u pitanju FIAT i njegovo prisustvo u Kragujevcu pod onakvim uslovima. Ne mislim na auto-put vec na subvencije koje je FIAT dobio od drzave.

S obzirom da su fakticki dobili na poklon od drzave 500 miliona evra, bio bi red da FIAT "casti" drzavu i to sa 10000 FIAT-a 500l svake godine puta 10 godina. :)))

Autor Zastava 02 Okt 2017, 18:17

Kamo sreće da i drugi radnici u Srbiji imaju plate i uslove kao radnici FCAS. I za štrajkovanje su im plaćene dnevnice pa regres. Zatim povećanje, a na kraju godine i 13a plata. Pa opet povećanje u Februaru. To većina u Srbiji može samo da sanja.

Autor B.M 02 Okt 2017, 22:55

Jedina ispravna odluka MUP-a je da kupi škode. Većina vas koji nemate osnovno saznanje o FAS-u napadate što nije kupljen fiat 500l. A ne znate da od te kupovine korist ima samo Fiat, država gubitke. Sav kajmak pobira fiat, a plate isplaćuje preko 80% država. Takve uslove Fiat nema i neće imati ni u jednoj zemlji. Em što je fiat auto koji je uvek na dnu lestvice kvaliteta. Bilo bi uglednije i bolje da su kupili oktavije. To je jedina zamerka.

Autor Igor 04 Okt 2017, 18:08
Dodaj komentar





Komentar će biti proveren pre nego što se objavi.

Zapamti me

Copyright 2006-2017 by auto.blog.rs