Home Vesti Domaće tržište Video Zanimljivosti Noviteti Tuning Concepts Top secret Predstavljamo Saloni Forum Arhiva Galerija Linkovi O nama

Polako se menjaju navike kupaca, a toga su svesni i automobilski proizvođači. Mnogi od njih preskaču i najveće autosalone jer im je to preskupo. Uočili su da mogu jeftinije i direktnije da komuniciraju s potencijalnim kupcima preko društvenih mreža.

U Volkswagenu su zato odlučili da u Evropi smanje broj svojih salona, kojih je trenutno 3.000. Kao masovni proizvođač žele više da razvijaju prodaju na internetu.

Trenutno je u razvoju online portal Stackmann, koji bi trebalo da bude aktivan u sledećih pola godine.

Čelnici VW-a su pod pritiskom da smanje troškove gde god mogu jer ih afera ‘dieselgate’ košta jako puno.

Izvor: Autopress.hr

Foto: arhiva Auto.blog.rs




  čitanja : 178

| More


 
   


   

Reklama

Pravila

Komentari
Dodaj komentar





Komentar će biti proveren pre nego što se objavi.

Zapamti me

Copyright 2006-2017 by auto.blog.rs