Home Vesti Domaće tržište Video Zanimljivosti Noviteti Tuning Concepts Top secret Predstavljamo Saloni Forum Arhiva Galerija Linkovi O nama

Godinama unazad je poznato jedno pravilo, Evropa je kolevka superautomobila, dok američki kontinent poseduje istoriju stvaranja brutalnih sportskih modela koji su na isti način, ali drugačijim pristupom, ostavili dubok trag u autoidnustriji.

Veliki broj legendarnih Pontiac Fiero modela automobila modifikovan je do ekstrema, dok su neki od njih čak tjunirani kako bi postali replike pojedinih egzotičnih mašina. Međutim, ovo nije  slučaj sa moćnim modelom koji vidite u galeriji, koji je pronađen u jednom skladištu nakon trideset godina i vožen je jedino od mesta na kome je kupljen u Kanzasu do ranča novog vlasnika u Montani, kada je bio kupljen kao nov 1988. godine.

Stanje eksterijera ovog automobila govori za sebe, a njegova originalna žuta boja dobra je kao kada je bila nova, kao što je slučaj i sa celokupnom putničkom kabinom, sa kožnim sedištima i šiberom, a ukupno izuzetno dobro stanje modela potvrđuje njegova mala pređena kilometraža, manja od 5.000 km, na odometru.

Prodavac ovog moćnog modela jeste sin originalnog vlasnika, koji tvrdi da ne poseduje pristup ovom Pontiac Fiero automobilu i jedino može da obezbedi fotografije za sada, ali dodao je da, kada je otvorio vrata skladišta pre nekoliko nedelja i dalje mogao da oseti miris potpuno novog vozila.

2007. godine je po poslednji put upaljen motor ovog modela, na nekoliko minuta, u radionici, gde je po tvrdnjama radio izvanredno, tako da su samo potrebni čvrsta ruka i promena ulja kako bi ovaj neverovatni automobil ponovo urlao otvorenim drumovima. Štaviše, kao dodatak ekskluzivnoj ponudi dolazi i činjenica da ovaj Pontiac Fiero nikada nije osetio kišu.

Uprkos tome što je potpuno nov i poseduje identičnog vlasnika od kada je napustio fabriku, ovaj Pontiac Fieros nije za sada uspeo da privuče ozbiljnije interesente. Reklama koja je postavljena na eBay-u pokazuje startnu cenu nešto manju od 20.000 dolara, što nikako nije niska cifra, što može značiti prolongiranje garažiranog statusa, u kome je model proveo poslednjih 28 godina.

Izvor: Autoexclusive.rs




  čitanja : 250

| More


 
   


   

Reklama

Pravila

Komentari
Dodaj komentar





Zapamti me

Copyright 2006-2017 by auto.blog.rs