Home Vesti Domaće tržište Video Zanimljivosti Noviteti Tuning Concepts Top secret Predstavljamo Saloni Forum Arhiva Galerija Linkovi O nama

Zvanična dodela prestižne titule evropskog automobila godine ("Car of the Year 2008"), koju je nedavno osvojio Fiat 500, biće održana 28. januara u Berlinu. Kako bi najavio taj događaj, Fiat je u reklamne svrhe iskoristio podzemnu železnicu u nemačkom glavnom gradu. Naime, svakog vikenda do 27. januara, posebna kompozicija će prevoziti dva Fiata 500 kroz berlinski metro (sa tablom na kojoj piše "Happy new car of the year everbody"), a sve u cilju promocije ovog modela i dodele nagrade "Car of the Year 2008." Kompozicija će inače prolaziti kroz 170 stanica podzemne železnice, koja vikendom preveze oko 1,8 miliona putnika.



Reklama


Do sada smo bili u prilici da vidimo brojne trke između automobila i različitih tipova aviona (recimo Bugatti Veyron, Lamborghini Reventon i Spykerov bolid Formule 1 protiv borbenih aviona), a sada je trkački automobil iz A1GP takmičenja izašao "na crtu" Boeingu 777. Događaj se zbio na aerodromu u Oklandu, na Novom Zelandu, a sve u cilju promocije sledeće A1GP trke, koja će se održati u toj zemlji.




 

Izvor : www.blic.co.yu

Posle kritika zbog lika zrikavog Mao Cetunga u jednoj reklami objavljenoj u španskoj štampi, proizvođač automobila Citroen zamenio je kineskog lidera ljutitim Napoleonom. Reklama sa zrikavim Mao Cetungom sa grimasom na licu uvredila je neke Kineze u Španiji, zbog čega se francuski proizvođač automobila izvinio i obećao da više neće koristiti tu sliku. U novoj verziji reklame, koja je u četvrtak objavljena u španskoj štampi, pojavljuje se francuski car, ljutitog izraza lica, iznad modela Citroena, sa istim sloganom kao u reklami sa Maoom: "Vratite Cezaru ono što je Cezarovo".



Da bi demonstrirao ekonomičnost svojih automobila sa dizel motorima, Mercedes-Benz USA je za predstavnike medija iz SAD-a, Italije i Nemačke organizovao test tri svoja dizel modela, i to na relaciji dugoj preko 4400 kilometara, od Los Anđelesa do salona automobila u Detroitu. Na testu su novinari mogli da voze dva Smarta CDI (sa 45KS) i jedan Mercedes E 320 BLUETEC (sa 3,0 litarskim V6 motorom od 224KS), a rezultat ovog maratonskog testa je sledeći: Smart je u proseku potrošio samo 3,9 litara, a Mercedes E 320 BLUETEC 5,8 litara dizela na 100 km. Prodaja Smarta u Americi inače zvanično počinje već ovog meseca, a cene će se kretati od 11.590 dolara pa naviše.



Već smo objavili jedan kratak trailer koji najavljuje TV film Knight Rider (američka televizijska mreža NBC će ga emitovati 17. februara), a evo sada još dva. Podsećamo, u ulozi novog KITT-a je Ford Mustang Shelby GT500KR, a glavne uloge u filmu tumače Justin Bruening, Deanna Russo, Sydney Tamiia Poitier i Bruce Davison, dok će glas KITT-u pozajmljivati Will Arnett.

Trailer I

Trailer II




Ford je prvi Mustang zvanično predstavio javnosti 17. aprila daleke 1964. godine u Njujorku sa izborom od četiri motora i u verzijama kupe i kabriolet (Convertible), a ukoliko ste ljubitelj oldtajmera, pa još američkih, možda će vas zanimati vest da je sada moguće kupiti prvi ikada proizvedeni primerak Mustanga Convertible. Cena? Prava sitnica...samo 5,5 miliona američkih dolara, odnosno oko 3.749.000 evra. Mustang Convertible na slici je dakle taj prvi ikada proizvedeni Mustang u kabriolet verziji, a prodat je 16. aprila te 1964 (čime je za kolekcionare još zanimljiviji budući da se ovde radi i o prvom primerku Mustanga prodatog pre zvanične prezentacije). Auto i dalje ima originalne registarske tablice i nalazi se u savršenom stanju kao da je tek danas izašao iz Fordove fabrike u Dirbornu.



Reklama



Nekoliko puta smo već pisali o tome da će američka televizijska meža NBC ponovo vratiti na male ekrane akcionu TV seriju Knight Rider, koja se u originalu emitovala tokom osamdesetih godina prošlog veka. Sem po Davidu Hasselhoffu, koji je glumio bivšeg policajca Michael Knighta, serija je ostala upamćena pre svega (mnogi će reći i isključivo) zbog specijalno pripremljenog automobila, tačnije Pontiaca Firebird Trans-Am, nazvanog KITT (skraćeno od Knight Industries Two Thousand). Kao što je poznato, novi KITT je Ford Mustang Shelby GT500KR, a NBC će 17. februara 2008. godine premijerno emitovati dvosatni TV film Knight Rider, u kome glavne uloge tumače Justin Bruening, Deanna Russo, Sydney Tamiia Poitier i Bruce Davison. Potvrđen je takođe i povratak Davida Hasselhoffa (u ulozi starijeg Michael Knighta), dok će glas KITT-u pozajmljivati Will Arnett. U međuvremenu je NBC emitovao i veoma kratak trailer, koji najavaljuje ovaj film (VIDEO 1), a za podsećanje, na VIDEU 2 možete pogledati i originalnu špicu Knight Ridera iz osamdesetih godina.

VIDEO 1 : promo trailer Knight Rider 2008. 

VIDEO 2 : originalni Knight Rider




Iskreno, ovo je moglo i da se očekuje. Naime, taksista Tuncer Yilmaz ponudio je na prodaju svoj Opel Vivaro, koga je sedmostruki šampion Formule 1 Michael Schumacher nedavno "provozao" u svom stilu, žureći na aerodrom. Najveća ponuda koju je taksista dobio za svoj sada veoma popularni kombi, iznosi čak 63.000 evra i najverovatnije će je i prihvatiti. Da podsetimo, 38-godišnji Schumi je nedavno sa porodicom bio u mestu Gehulz u Bavarskoj, kako bi preuzeli svog novog psa, a na povratku na aerodrom Coburg (udaljen oko 30 km od Gehulza) nemački as je, plašeći se da ne zakasne na let, zamolio vozača taksija da lično preuzme volan ! Vozač Tuncer Yilmaz je pristao, seo na sedište suvozača i doživeo vožnju svog života. Schumacher se naime "u svom stilu" probijao kroz saobraćaj, stalno je vozio velikom brzinom i kako kaže taksista Yilmaz, "bilo je zaista neverovatno kako je preticao druge automobile i kojom brzinom je prolazio krivine." Ova izjava još više dobija na značaju kada se doda da je taksi vozilo bio kombi Opel Vivaro sa 120KS, kome je maksimalna brzina inače 160 km/h. Schumacher je na kraju taksisti ne samo platio račun u iznosu od 60 evra, već je dodao i napojnicu od 100 evra. "Problem" je međutim u tome što je ceo događaj naišao na ogromno zanimanje medija, ali je takođe privukao i pažnju revnosne nemačke policije, jer je taksista detaljno opisao novinarima vratolomije koje je Schumacher izvodio za upravljačem njegovog taksi vozila. Prema pisanju sajta Autosport.hr, nemačka policija i državno tužilaštvo sada ispituju šta se stvarno dogodilo i da li postoji mogućnost da koji evro iz Schumacherovog i Yilmazovog džepa završi u državnoj kasi. Ako bude kazni, taksisti Yilmazu će itekako biti potreban novac za iste, pa zaista ne iznenađuje da je rešio da unovči trenutnu popularnost. Očigledno, cela ova priča još nije završena...



Moram da priznam da sam se slatko nasmejao (uostalom kao i tvorci ovog videa) gledajući dokaz kako je i skupoceni Bugatti Veyron ipak samo automobil kome takođe treba gorivo za namirivanje njegovih 1001 konja pod poklopcem motora. Naime, u SAD-u je snimljen ovaj Veyron kome je gorivo nestalo nasred puta i čiji je vlasnik bio primoran da potraži pomoć kako bi odgurao svoj Veyron do najbliže benzinske pumpe...




Nekoliko puta smo već pisali o tome da američka televizijska meža NBC planira da ponovo vrati na male ekrane akcionu TV seriju Knight Rider, koja se u originalu emitovala tokom osamdesetih godina prošlog veka. Sem po Davidu Hasselhoffu, koji je glumio bivšeg policajca Michael Knighta, serija je ostala upamćena pre svega (mnogi će reći i isključivo) zbog specijalno pripremljenog automobila, tačnije Pontiaca Firebird Trans-Am, nazvanog KITT (skraćeno od Knight Industries Two Thousand). Tada još nije bilo poznato koji automobil će zameniti Pontiac Firebird Trans-Am u ulozi KITT-a, a danas je NBC i zvanično saopštio : novi KITT je Ford Mustang Shelby GT500KR ! Dakle, ne samo da novi KITT nije neki Pontiacov model, nego nije čak ni iz programa General Motorsa. NBC će 17. februara 2008. godine premijerno emitovati dvosatni TV film Knight Rider, u kome glavne uloge tumače Justin Bruening, Deanna Russo, Sydney Tamiia Poitier i Bruce Davison. Potvrđen je takođe i povratak Davida Hasselhoffa (u ulozi starijeg Michael Knighta), dok će glas KITT-u pozajmljivati Will Arnett. Kako je saopšteno, u filmu će se KITT u stvari pojavljivati u tri verzije: standardnoj KITT Hero (sa 540KS), zatim KITT Attack (modifikovanoj za borbu) i na kraju KITT Remote (verzija bez vozača).




Iako zvanično u penziji, sedmostruki svetski šampion Formule 1 Michael Schumacher i dalje privlači veliku pažnju javnosti. Ima i čime... Naime, prošle subote je 38-godišnji Schumi (koji inače živi u Švajcarskoj) sa porodicom bio u mestu Gehulz u Bavarskoj, kako bi preuzeli svog novog psa, a na povratku na aerodrom Coburg (udaljen oko 30 km od Gehulza) nemački as je, plašeći se da ne zakasne na let, zamolio vozača taksija da on preuzme volan ! Taksista Tuncer Yilmaz je pristao (ne dobija se svaki dan prilika da te vozi Schumacher lično), seo na sedište suvozača i doživeo vožnju svog života. Schumacher se naime "u svom stilu" probijao kroz saobraćaj, stalno je vozio velikom brzinom i kako kaže taksista Yilmaz, "bilo je zaista neverovatno kako je preticao druge automobile i kojom brzinom je prolazio krivine." Ova izjava još više dobija na značaju kada se doda da je taksi vozilo bio kombi Opel Vivaro (!) sa 120KS, kome je maksimalna brzina inače 160 km/h. Schumacher je na kraju taksisti ne samo platio račun u iznosu od 60 evra, već je dodao i napojnicu od 100 evra. Posle svega, Schumacher sada svojim titulama iz Formule 1 može da doda i nezvaničnu titulu najbržeg nemačkog taksi vozača...



Da ima svakakvih ljudi, pokazuje i sledeći video. Iako očigledno bez ikakve realne upotrebne vrednosti, vlasnik je ovaj Porsche 928 GTS ipak prepravio u pick-up automobil i dodao još jedan par točkova. Ovu 928-icu pokreće V8 agregat kome je zapremina sa standardnih 5,4 litra povećana na 6,1 litar, a snaga je porasla sa 350 na 390KS. 




I magazin Playboy je objavio svoju listu najboljih automobila za 2008. godinu u različitim kategorijama (Playboy’s "2008 Cars of the Year”) na kojoj se nalazi devet modela, od kojih je čak sedam iz Evrope, a samo dva iz Amerike. Kao što se vidi već iz naslova, laskavu titulu najboljeg, odnosno titulu “Playboy’s 2008 Car of the Year” osvojio je Audijev sportski model R8, kome je nadavno i nemački magazin AutoBild SportsCara dodelio nagradu "SportsCar 2007" (o tome više OVDE). Evo i kompletne liste devet najboljih automobila u izboru "Plejboja" : 

PLAYBOY’S 2008 CAR OF THE YEAR: Audi R8

BEST LUXURY SPORTS COUPE: Maserati GranTurismo

SMARTEST PURCHASE: Smart Fortwo

BEST SPORTS SEDAN: Cadillac CTS

BEST SUV: Land Rover LR2 (u Evropi Freelander)

BEST CROSSOVER: Buick Enclave CXL

BEST CONVERTIBLE: BMW 335i

BEST EARTH-DAY CAR: Mercedes-Benz E320 Bluetec

BEST PINT-SIZE PERFORMANCE: Volvo C30

Na sajtu www.playboy.com/caroftheyear možete videti po kojim kriterijumima su birani ovi automobili, njihovu galeriju, a imate i mogućnost da glasate za svog favorita sa ove liste.



Fiat na domaćem terenu salona automobila u italijanskoj Bolonji (Bologna Motor Show, 5. – 16. 12. 2007.) prikazuje dva izuzetno zanimljiva Fiata 500. Prvi je Fiat 500 Overland (sa 1,3 litarskim Multijet dizelašem od 75KS), koji je na salon u Bolonji stigao posle torture duge 18.000 kilometara i puta koji je vodio kroz devet zemalja; od Kine do Italije. Naime, narandžasti Fiat 500 Overland bio je deo Overland ekspedicionog tima, a pre skoro mesec dana (tačnije 12.novembra) krenuo je iz kineskog grada Nanjing, a onda preko Kazahstana, Rusije, Belorusije, Poljske, Češke, Nemačke i Austrije konačno stigao u Bolonju, u sredu 5. decembra, na dan otvaranja salona automobila za predstavnike medija (za širu publiku salon je otvoren danas i traje do 16. decembra 2007.).

 

Fiat 500 Valentino Rossi Edition

Drugi zanimljivi Fiat 500 na salonu u Bolonji jeste model 500 Valentino Rossi Edition, odnosno posebna verzija ovog modela napravljena u čast bivšeg šampiona MotoGP šampionata, Valentina Rosija (kad je Alfa Romeo mogao da napravi specijalan model 147 Ducati Corse u čast ovogodišnjeg prvaka MotoGP šamionata Kejsija Stonera, zašto ne i Fiat u čast legendarnog "doktora"). Fiat 500 Valentino Rossi Edition pokreće 1,4 litarski benzinac sa ravno 100 konja, a sem zanimljive boje automobila (boje motocikla Valentina Rosija) i aluminijumskih točkova od 15 inča, karakteriše ga i broj 46 na haubi motora (broj koji Valentio Rosi nosi na svom motociklu u MotoGP šampionatu) i natpis "the doctor", što je nadimak popularnog italijanskog vozača. 

 



Nedavno smo pisali o tome da američka televizijska mreža NBC planira da sledeće jeseni ponovo vrati na male ekrane akcionu TV seriju Knight Rider, koja se u originalu emitovala tokom osamdesetih godina prošlog veka. Sem po Davidu Hasselhoffu, koji je glumio bivšeg policajca Michael Knighta, serija je ostala upamćena pre svega (mnogi će reći i isključivo) zbog specijalno pripremljenog automobila, tačnije Pontiaca Firebird Trans-Am, nazvanog K.I.T.T. (skraćeno od Knight Industries Two Thousand). Tada još nije bilo poznato koji automobil će zameniti Pontiac Firebird Trans-Am u ulozi K.I.T.T.-a., a sada su američki sajtovi objavili da novi K.I.T.T. ne samo da neće niti neki Pontiacov model, nego neće biti čak ni iz programa General Motorsa. Naime, radi se o Fordovom Mustangu, tačnije o modelu Shelby GT500KR, a kako će novi K.I.T.T. izgledati vidite na slici. NBC planira da prvo snimi dvosatni tzv. pilot TV film, a od njegovog uspeha zavisi da li ćemo već sledeće jeseni gledati i novi TV serijal Knight Ridera.   



Magazin Business Week sastavio je listu 15 najskupljih automobila u 2007. godini, a ako ste mislili da su na vrhu te liste automobili poput Bugattija Veyron ili Lamborghinija Reventon, prevarili ste se. Štaviše, ovi supersportski modeli se čak nisu ni našli na ovom spisku. Najjeftiniji automobil na listi je Alfa Romeo 8C 2300 Corto iz 1932. godine, koji je u junu ove godine prodat za "tričavih" 2.819.000 američkih dolara (dva puta više od cene Bugattija Veyron). Najskuplji ove godine je bio Ferrari 330 TRI/LM iz 1962., koji je u maju ove godine promenio vlasnika za rekordnih 9,3 miliona dolara, čime je poneo i titulu najskupljeg Ferrarija svih vremena. Ipak ovaj Ferrari nije i najskuplji auto ikada prodat na nekoj aukciji. Rekord i dalje drži Bugatti Type 41 Royal Sports Coupe iz 1931. godine, koji je 1987. prodat preko aukcijske kuće Christie's za 11 milona dolara. Evo kako izgleda kompletna lista 15 najskupljih automobila 2007. godine:

  1. $9.300,000- 1962 Ferrari 330 TRI/LM (na slici)
  2. $5.700,000 - 1953 Ferrari 340/375 MM
  3. $5.500,000 - 1966 Shelby Cobra
  4. $4,950,000 - 1959 Ferrari 250 GT
  5. $4,510,000 - 1931 Bentley 4_-Liter
  6. $4,455,000 - 1959 Ferrari 250 GT
  7. $4,400,000 - 1935 Duesenberg SJ
  8. $3,740,000 - 1933 Delage D8S
  9. $3,564,000 - 1970 Ferrari 512S
  10. $3,520,000 - 1884 DeDion, Bouton et Trepardoux
  11. $3,267,000 - 1966 Ferrari 206 SP Dino
  12. $3,118,500 - 1953 Ferrari 340 MM
  13. $2,970,000 - 1912 Rolls-Royce Silver Ghost Double Pullman
  14. $2,821,500 - 1960 Ferrari 250 GT SWB Competizione
  15. $2,819,000 - 1932 Alfa Romeo 8C 2300 Corto


Spykerov bolid Formule 1 i Bugatti Veyron su se već oprobali u trci sa mlaznim avionima, a evo sada i kratke vesti o izazovu koji je novi Lamborghinijev superautomobil Reventon uputio borbenom avionu Panavia Tornado. Reventon i Tornado su se našli "na crti" početkom ovog meseca na tri kilometra dugačkoj pisti vojnog aerodroma Ghedi u Italiji. Iako je u prvih nekoliko sekundi trke Reventon poveo (ubrzanje do 100 km/h mu naime iznosi samo 3,4 sekunde), Tornado ga je ipak prestigao pred kraj piste i pobedio. Inače, italijanski proizvođač je Reventon predstavio u septembru ove godine na salonu automobila u Frankfurtu, kada je saopšteno da će biti napravljeno samo 20 primeraka ovog zaista ekskluzivnog superautomobila (svaki po ceni od milion evra) za čiji izgled je inspiracija pronađena u aeronautici. Reventon se u osnovi bazira na Lamborghiniju Murcielago LP640, ima karoseriju od karbon fibera, bi-xenon prednja svetla, LED dnevna svetla i LED žmigavce, kočione diskove od karbona, modifikovani sistem hlađenja motora, podešavajući zadnji spojler, a u unutrašnjosti materijale kao što su alkantara, aluminijum, karbon i naravno koža. Kao i kod modernih aviona, i instrumenti u Reventonu se sastoje od tri TFT displeja od tečnog kristala. Pokreće ga 6,5 litarski V12 motor sa 471kW/650KS pri 8000 o/min. i 660Nm obrtnog momenta pri 6000 o/min., a snaga se na sva četiri točka prenosi na podlogu preko Lamborghinijeve robotizovane e-gear transmisije. Reventon do 100 km/h ubrzava za samo 3,4 sekunde, postiže maksimalnu brzinu od 340 km/h, troši u proseku 21,3 litre goriva na 100 km (u gradu 32,3 litre), dok emisija CO2 iznosi svih 495 g/km.





«Prethodni   1 2 3 ... 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84  Sledeći»
Copyright 2006-2017 by auto.blog.rs